Laden reviews...
Laden reviews...
2 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Snelle levering van het schilderij maar per ongeluk een verkeerde print geleverd. Dit is uitstekend en adequaat opgelost na contact met de klantenservice. Ik beveel dit bedrijf zeer aan! Grote collectie en uitstekende service. Ik kom zeker terug.
Beveelt aan
7 June 2026
G.
Bussum
Als er op de website beloofd wordt dat er bij voorraad binnen 2 dagen wordt geleverd schep je een verwachting naar de klant. De klant is kwetsbaar want die heeft al betaald en moet afwachten wat er gebeurt. Als Schilderijen.nl de belofte niet na kan komen moet er van hun kant goed gecommuniceerd worden naar de klant. Dat gebeurde niet. Maar uiteindelijk na contact gekregen te hebben kwamen we erachter wat de reden was. Jammer dat hadden we graag in eerder stadium geweten. Vandaag de bestelling ontvangen en we zijn heel tevreden met het bestelde schilderij. Netjes ingepakt en afgeleverd.
Beveelt aan
2 October 2025
J
Stolwijk
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Door het bijwonen van een begrafenis kon ik niet op de bezorgdatum en-tijd thuis aanwezig zijn. Eén telefoontje bleek genoeg om begrip voor de situatie te tonen, mijn bestelling opnieuw toe te sturen en goed verpakt en in prima staat afgeleverd te krijgen. Misschien dat ik de vriendelijke toon en getoonde respect gedurende dat telefoongesprek het meest waardeer. Dat neemt niet weg dat ik erg blij ben met het schilderij.
Beveelt aan
25 March 2025
Ronald
Den Haag
Wij zijn heel blij met het schilderij, het ziet er zeer professioneel uit en ik zal zeker jullie aanbevelen binnen mijn vrienden groep. ik heb eigenlijk 1 puntje van kritiek. Omdat het om een redelijk geldbedrag gaat zou er wat meer communicatie kunnen zijn omtrent de levering en de track & trace code. Nu ik jullie ken zal dit bij een volgende bestelling wel los lopen maar voor een eerste keer wil je toch zekerheid hebben.
Beveelt aan
10 September 2024
peter
nijmegen
De mail daar wordt wel op gereageerd. Geweldige schilderijen. Er kan wel wat beter gecommuniceerd worden naar de klanten toe. Uiteindelijk super blij met mijn schilderij
Beveelt aan
5 September 2024
Jolanda
Bruchem
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Per mail contact gekregen met verkoper, telefonisch lukt niet. Het hangt nog niet, zeer binnenkort wel, op de site staat inclusief ophangmiddelen, is dus niet zo, foutje op de site zei verkoper. Ben benieuwd naar het resultaat als het hangt.
Beveelt aan
6 June 2024
Rinus
Doetinchem
Contact per mail verliep erg goed. Bij vragen kreeg ik het juiste antwoord. Omdat er wat vertraging in de levering werd ik op een vriendelijke manier gerust gesteld.
Beveelt aan
18 April 2024
Joke
Zeist
Fijne communicatie, ik was een beetje ongeduldig, maar uiteindelijk werd het schilderij snel en perfect geleverd ! Prijs kwaliteit is top !!
Beveelt aan
1 April 2024
Sandra Ruigrok
Loon op Zand
Verkeerd schilderij gekregen, maar binnen een paar dagen de juiste in huis! Netjes afgehandeld.
Beveelt aan
24 July 2023
Lomyrne
Hoevelaken
Het bestelde product werd snel en in goede staat geleverd. Al snel bleek dat het bestelde schilderij niet in de juiste maat werd geleverd. De vriendelijke klantendienst reageerde echter snel en correct en wist ons binnen korte termijn het juiste examplaar toe te sturen. Kortom, een topservice!
Beveelt aan
24 July 2023
Nathalie
Genk
prima ervaring, goede service. super mooie schilderij, precies zoals het op de site stond.
Beveelt aan
27 January 2023
Dick
Odijk
Mooie kwalitatieve producten, goed verpakt en snelle,goede communicatie bij vragen!
Beveelt aan
30 December 2022
Marco
Harderwijk
Een overzichtelijke website met een heel groot aanbod aan schilderijen. Ik had een foto schilderij besteld. Deze kwam snel binnen, was netjes ingepakt en de kwaliteit van het schilderij zag er ook goed uit. Over het contact ben ik ook tevreden. Ik had via e-mail contact opgenomen met een paar vragen over mijn bestelling en daar werd snel en duidelijk op gereageerd.
Beveelt aan
15 November 2022
Wesley
Den Haag
Grote sortering kamerschermen, netjes bezorgd, communicatie zou iets beter kunnen zodat je ongeveer weet wanneer het pakket bezorgd wordt.
Beveelt aan
12 November 2022
Wendy
Rotterdam
Gisteren mijn prachtige schilderij ontvangen. Op tijd geleverd en hij hangt nu mooi aan de muur, ben er enorm blij mee. Dank voor de goede service!
Beveelt aan
5 October 2022
Kim
Aarens
Wij hebben een prachtig schilderij ontvangen. Na het bezoek van de buren willen zij ( nu het huis klaar is na de verbouwing)ook enkele schilderijen uitzoeken. Ons schilderij heeft aan alle verwachting voldaan. Wij willen in de december maand nog weer iets moois uitzoeken.
Beveelt aan
5 October 2022
Aleid
Winsum
Ga zo door. Het schilderij werd snel geleverd in een goede verpakking. Een prachtige Eye Catcher in de woonkamer. Dank.
Beveelt aan
25 September 2022
Bert
Zwolle
Fijn personeel, prima hulp en aftersales gehad van Bart!!
Beveelt aan
10 September 2022
Leen
Ooltgensplaat
Prachtige dikke dames schilderij ontvangen. Plus goed verpakt. Dankjewel.
Beveelt aan
11 April 2022
Joke
Borne
Mooie website, prachtige items! Punt van aandacht; Anders dan vermeld op de website zijn veel artikelen echter niét op voorraad leverbaar... In de beoordelingen lees ik de onvrede/onduidelijkheid qua levering, daar sluit ik mij bij aan. Jammer dat daar geen verbetering in gekomen is...Bestelling geplaatst op 3 maart, levering op 14 maart. Desalniettemin; het duurt even maar dan heb je ook wat!
Beveelt aan
15 March 2022
Liesbeth Raeven
Maastricht
Zondags besteld en dinsdag hangt hij al aan de muur. Heel mooi schilderij en zeer goed verpakt geleverd. Wel even opletten met de prijzen. Daags na mijn bestelling was het schilderij €50,00 goedkoper.
Beveelt aan
8 February 2022
Harrie
Landgraaf
Supermoooi schilderij en keurig netjes verpakt. Snel geleverd. Ik ga hier weer bestelllen
Beveelt aan
23 January 2022
Natasja
Harderwijk
Helemaal toppie! Vorige week een prachtig plexiglas schilderij van The Beatles ontvangen, waarvoor dank. Tot de volgende keer.
Beveelt aan
15 December 2021
tjarda
Emmen
Schilderij komt later dan verwacht maar de verkoper kon mij geruststellen dat het schilderij echt in aantocht is. De schilderijen worden met de hand geschilderd, de verkoper is dus ook afhankelijk van de kunstenaars. De mogelijkheid gekregen te annuleren maar ik kies voor het schilderij, ik ben benieuwd! Na ontvangst zal ik mijn ervaring vermelden. Mocht u geen gehoor krijgen adviseer ik om een e-mail te sturen en GEEN contactformulier, via de mail heb ik direct antwoord gekregen.
Beveelt aan
14 December 2021
Joyce
Rijswijk
Nadat ik telefonisch contact heb gehad met Schilderijen.nl ben ik zeer goed geholpen. Het bedrijf is druk en vandaar niet in de gelegenheid om gelijk te antwoorden op mailtjes. Zeer netjes dat hij toch savonds belt. Ik kijk er naar uit om het schilderij in ontvangst te nemen. Super geholpen, bedankt
Beveelt aan
13 December 2021
Nathalie
Harderwijk
Wanddecoratie.nl - Schilderijen.nl
HW Mesdagstraat 71
9718 HE Groningen
Branch
Installatie, Techniek
Specializations
Schilder, Schilderwerk
Overige bedrijven