Ik vind de service erg goed

Contact per mail verliep erg goed. Bij vragen kreeg ik het juiste antwoord. Omdat er wat vertraging in de levering werd ik op een vriendelijke manier gerust gesteld.

Perfect !!

Fijne communicatie, ik was een beetje ongeduldig, maar uiteindelijk werd het schilderij snel en perfect geleverd ! Prijs kwaliteit is top !!

Verkeerd schilderij gekregen, maar binnen een paar dagen de juiste in huis! Netjes afgehandeld.

Topservice!

Het bestelde product werd snel en in goede staat geleverd. Al snel bleek dat het bestelde schilderij niet in de juiste maat werd geleverd. De vriendelijke klantendienst reageerde echter snel en correct en wist ons binnen korte termijn het juiste examplaar toe te sturen. Kortom, een topservice!

goede service, makkelijk contact te leggen, geleverd product op tijd, goed verpakt en super mooi moo

prima ervaring, goede service. super mooie schilderij, precies zoals het op de site stond.

Top ervaring!

Mooie kwalitatieve producten, goed verpakt en snelle,goede communicatie bij vragen!

Mooi aanbod en vriendelijk contact

Een overzichtelijke website met een heel groot aanbod aan schilderijen. Ik had een foto schilderij besteld. Deze kwam snel binnen, was netjes ingepakt en de kwaliteit van het schilderij zag er ook goed uit. Over het contact ben ik ook tevreden. Ik had via e-mail contact opgenomen met een paar vragen over mijn bestelling en daar werd snel en duidelijk op gereageerd.

Veel keus

Grote sortering kamerschermen, netjes bezorgd, communicatie zou iets beter kunnen zodat je ongeveer weet wanneer het pakket bezorgd wordt.

Gisteren mijn prachtige schilderij ontvangen. Op tijd geleverd en hij hangt nu mooi aan de muur, ben er enorm blij mee. Dank voor de goede service!

We hebben een prachtig schilderij ontvangen

Wij hebben een prachtig schilderij ontvangen. Na het bezoek van de buren willen zij ( nu het huis klaar is na de verbouwing)ook enkele schilderijen uitzoeken. Ons schilderij heeft aan alle verwachting voldaan. Wij willen in de december maand nog weer iets moois uitzoeken.

Zeer blij met het schilderij

Ga zo door. Het schilderij werd snel geleverd in een goede verpakking. Een prachtige Eye Catcher in de woonkamer. Dank.

Mooie producten en veel keuze

Fijn personeel, prima hulp en aftersales gehad van Bart!!

Heel blij!

Prachtige dikke dames schilderij ontvangen. Plus goed verpakt. Dankjewel.

Práchtig!

Mooie website, prachtige items! Punt van aandacht; Anders dan vermeld op de website zijn veel artikelen echter niét op voorraad leverbaar... In de beoordelingen lees ik de onvrede/onduidelijkheid qua levering, daar sluit ik mij bij aan. Jammer dat daar geen verbetering in gekomen is...Bestelling geplaatst op 3 maart, levering op 14 maart. Desalniettemin; het duurt even maar dan heb je ook wat!

Zeer mooi schilderij.

Zondags besteld en dinsdag hangt hij al aan de muur. Heel mooi schilderij en zeer goed verpakt geleverd. Wel even opletten met de prijzen. Daags na mijn bestelling was het schilderij €50,00 goedkoper.

Supermooiiii en snel geleverd

Supermoooi schilderij en keurig netjes verpakt. Snel geleverd. Ik ga hier weer bestelllen

Prima schilderij

Helemaal toppie! Vorige week een prachtig plexiglas schilderij van The Beatles ontvangen, waarvoor dank. Tot de volgende keer.

goed opgelost, vriendelijke verkoper

Schilderij komt later dan verwacht maar de verkoper kon mij geruststellen dat het schilderij echt in aantocht is. De schilderijen worden met de hand geschilderd, de verkoper is dus ook afhankelijk van de kunstenaars. De mogelijkheid gekregen te annuleren maar ik kies voor het schilderij, ik ben benieuwd! Na ontvangst zal ik mijn ervaring vermelden. Mocht u geen gehoor krijgen adviseer ik om een e-mail te sturen en GEEN contactformulier, via de mail heb ik direct antwoord gekregen.

Telefonisch contact

Nadat ik telefonisch contact heb gehad met Schilderijen.nl ben ik zeer goed geholpen. Het bedrijf is druk en vandaar niet in de gelegenheid om gelijk te antwoorden op mailtjes. Zeer netjes dat hij toch savonds belt. Ik kijk er naar uit om het schilderij in ontvangst te nemen. Super geholpen, bedankt

Prachtig schilderij

Prachtig schilderij. Snelle bezorging. Een zeer tevreden klant.

Zeer tevreden met de fotoschilderijen!

Prijs/kwaliteit zeer tevreden

Top service!

Prachtig schilderij ontvangen, dat nu in mijn nieuwe woning aan de muur pronkt. Had wat aanvullende vragen en deze hadden ze keurig per mail beantwoord. Dank voor de top service!

Een verrassing om te ontvangen.....

Vandaag heb ik mijn schilderij ontvangen. i Inmiddels aan de muur en het overtreft alle verwachting... Wat heeft u prachtige schilderijen op uw site. Als ik visite krijg beveel ik....SCHILDERIJEN.NL direct aan. Ook namens mijn man hartelijk dank....

Super schilderij

Tevreden en echt prachtig. Het plexiglas schilderij staat te stralen in ons kantoor.

Niks ontvangen

Heb een schilderij besteld en betaald en nooit meer iets van gehoord. Gebeld maar zijn telefonisch niet bereikbaar. Mails gestuurd en deze worden niet beantwoord. Heb de zaak gemeld bij waarborg thuiswinkel.

Goedendag, Inmiddels hebben wij al contact met u gehad voor een passende oplossing. Team Schilderijen.nl

Over Schilderijen.nl

Wanddecoratie.nl - Schilderijen.nl