Filters

7

Voldoende maar kan beter

Volgens de website werd er een ophangsysteem meegeleverd; deze was er niet bij. Na contact bleek de info op de website onjuist maar het zou nagezonden worden; nooit meer ontvangen.....

  • Aanbevelen? Ja
8

grote keus, goed betaalbaar en goede service

Ik had na een week een mailtje gestuurd, omdat ik nergens op de site iets over de levertijd zag. Toevallig kwam 5 minuten later het schilderij binnen: goed verpakt en onbeschadigd. Gauw nog een mailtje er achteraan gestuurd en daar kwam snel een (positieve) reactie op. Prima dus!

  • Aanbevelen? Ja
8

Duurde wat langer, maar mooi schilderij.

De aangegeven leveringstijd werd ruim overschreden, maar wij ontvingen het bestelde vijfluik in keurige verpakking onbeschadigd. Communicatie was prima, op ieder mailtje werd snel gereageerd. Het bestelde schilderij voldoet aan de verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering volgens afspraak en mooie schilderijen die goed verpakt worden verstuurd

Positieve ervaring, alles volgens afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring van deze website

Ik heb goede ervaring mbt mijn bestelling en levering. Schilderij is van mooie kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig schilderij, dat keurig verpakt werd geleverd

zie hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
7

Product zoals beschreven: best tevreden!

Positief: - grote variëteit aan keuze - per schilderij verschillende maten mogelijk; - product voldoet helemaal zoals beschreven; - reactiesnelheid van klantendienst was naar behoren; Negatief: - opvolging qua levering(stermijn) ontbreekt; - bedrijf zou bericht sturen van zodra het schilderij bij hen zou toekomen (waarna het nog dezelfde dag zou vertrekken naar leveringsadres). Dit is niet gebeurd; - verpakking werd, in tegenstelling tot wat op de site staat vermeld, onbeheerd achtergelaten in de inkomhal van het appartement (!); - de kartonnen verpakking was vrij zwaar beschadigd (!) (evenwel geen schade aan schilderij); Zonder deze negatieve ervaringen had ik zonder meer een maximum score gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
8

De kleuren komen zijn niet helemaal goed

Wij hadden een schilderij besteld met meer oranje en rode gloed, Die wij hebben gekregen heeft een gele gloed.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Ik zal jullie zeker aan bevelen de schilderijen zijn mooi en worden zeer goed geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het schilderij was zeer mooi afgewerkt en een goede en correcte afhandeling van de bestelling. Zeer aan te raden

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles zoals het hoort!

Het schilderij dat we hebben gekocht voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Het is helemaal zoals op de webpagina(geen fotoshop of zo).wat je ziet is wat je krijgt. De verzending en levering zoals het hoort. Misschien klein minpuntje. Correspondentie omtrent de levering en track en trace mogen meer opgevolgd worden. Al bij al toch topservice! Een tevreden klant !

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden over jullie bedrijf, spijtig voor het Belgisch transport.

Spijtig van het Belgisch vervoertransport!! Leveren niet aan huis omdat de zending van het buitenland komt!!! Misschien moet u overwegen om met een ander bedrijf in zee te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig schilderij, goede prijs en netjes verzonden

Het is toch even spannend om een schilderij online te bestellen. Het schilderij was goed verpakt en conform de levertijd verzonden. Bij het open maken ruik je de verf, dat geeft toch iets bijzonders. Het schilderij is net zo mooi als we gehoopt hadden en we zijn er dan ook erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Aantrekkelijke prijzen en snelle levering

Schilderijen.nl heeft een ruim aanbod van leuke en aantrekkelijk geprijsde schilderijen. Levering was snel.

  • Aanbevelen? Ja
3

Communicatie is echt treurig!

21-08-'19 een schilderij besteld die 3 dagen levertijd zou hebben. Nadat deze niet is afgeleverd, meerdere malen proberen te bellen, geen gehoor. Na gister een mail gestuurd te hebben, uiteindelijk een bericht gekregen met het antwoord "Hij wordt vandaag verstuurd, veel plezier ermee". Geen excuses, niks! Je moet niet met lever-dagen/tijden gaan adverteren op de site die niet haalbaar zijn. Wij zitten nu zonder cadeau voor een verjaardag, terwijl wij deze ruim op tijd hadden besteld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is conform de planning verstuurd. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

8

Uitstekend

Er werd dadelijk goed gereageerd op vragen via de mail,

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering

Zagen een mooi schilderij. Besteld en betaald met iDeal. Ging super makkelijk en snel. Twee dagen later al geleverd. Top service. Schilderij ziet er in het echt net zo uit als op de website.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi schilderij. Slechte info over levering

Ik heb een paar keer contact op genomen over de levering. Kreeg geen duidelijke antwoorden. Heel vervelend. Duurde langer als was afgesproken zonder melding of uitleg. Is ook lastig want een schilderij past niet door de brievenbus dus wel fijn als je weet waneer ze komen

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima na in eerste instantie verkeerde levering

Na het bestellen van giga wereldkaart werd deze in eerste instantie omgekeerd afgedrukt afgeleverd. Na communicatie is dit prima hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden !!

Ik ben zeer tevreden over het geleverde produkt. Na de aankoop van een passende kader heb ik weer een mooi item in mijn woonkamer.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie kleuren

heel mooi schiderij

  • Aanbevelen? Ja
10

oogt nog mooier als op de site

Zaterdag bericht dat ging geleverd worden , maandag geleverd .Alles in orde en is mooi aan de muur .Spijtig geen ophangschroeven , Handige echtgenoot heeft het alsnog gefikst . We zijn tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
5

Bedenkelijk over het algeheel

Het geleverde schilderij is goed van kwaliteit, goed verpakt. De levering laat te wensen over. Geen goede informatie wanneer geleverd wordt, geen track & trace. Dat is jammer voor het totaal product.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Uw bestelling is echter conform de planning verstuurd. Bij Postnl heeft uw pakket door onbekende reden vastgestaan. Zie track & trace. Inmiddels is deze bij u bezorgd. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

9

Erg mooi schilderij !

Het schilderij staat te pronken in de woonkamer. Al vele complimenten gehad. Levering en verpakking waren erg goed. Bedankt voor de hulp met uitzoeken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prachtig schilderij, goed verpakt!

Na een lange wachttijd, waarover helaas niet gecommuniceerd werd, heb ik het artikel ontvangen, waar ik uiterst tevreden over ben. Prima verpakt en een prachtig schilderij. Mooier dan op de afbeelding webshop. Samengevat: dik tevreden over het artikel, minpunt geen goede communicatie over levering.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd