Top schilderij!

Snelle bezorging, uitstekend verpakt, hele goede kwaliteit en uitstekende service. Bedankt!

3 Luik op canvas zeer slecht opgespannen.

Canvas 3-Luik van Banksy besteld kosten net geen €100,- Print kwaliteit is goed. Bij levering blijkt echter het canvas er los op te liggen en zit extreem los. Het advies van de customerservice dienst…tik met een hamer de latten uit elkaar dan is het vanzelf strak. Erg jammer aangezien het frame niet met spieën is gespannen.

Bedankt voor uw feedback. Inmiddels naar tevredenheid opgelost met u.

Super service!

Ondanks dat de garantietermijn eigenlijk was verstreken heeft Wanddecoratie.nl er toch voor gezorgd dat wij een vervangend product toegezonden kregen. Super service en een zeer mooi eindproduct!

Het was jammer dat we erg lang moesten wachten.

De bezorgtijd duurde langer dan in eerste instantie aangegeven was. Dat was jammer. Met het schilderij zijn we dik tevreden. Met vriendelijke groet Betsie

Bedankt voor uw feedback. We proberen altijd alles z.s.m. te versturen.

Snel, netjes en persoonlijk

Zelfs als `t begin niet helemaal goed gaat wordt de bestelling snel en persoonlijk opgepakt. Prima contact en goede persoonlijke afhandeling Geleverde decoratie voldoet geheel aan de verwachting Prijs kwaliteit is prima

Schilderijen zien eruit zoals aangegeven op de site

^

Olieverf schilderij besteld. Snelle levering en goede verpakking. Complimenten! Gr. Aaltje

Schilderij is prachtig

Zijn telefonisch niet bereikbaar.Op hun site staat vermeld 2-3dagen wordt schilderij bezorgd is 3 weken.Dat is geen probleem, Wijzig dat. Met Vriendelijke Groet,WWilders

Kwaliteit zwaar onderschat online, echt een prachtig schilderij gekregen.

Ik dacht ik probeer het eens uit, en ben er nu zo ontzettend blij mee. Al 10x deze week tegen iedereen gezegd hoe blij ik er wel niet mee ben. Het viel me echt in alles mee, ok, wel iets langer moeten wachten dan verwacht. Maar ik had geen haast en het resultaat maakt alles goed

Super goede afhandeling na beschadiging

Bij ontvangst van het besteld schilderij was er een beschadiging op 6 Luik waarvan er drie op dezelfde plek een gaatje hadden. Na melding is er een nieuw schilderij gestuurd welke tiptop in orde was. Het mailcontact hierover was dik in orde.

Voor de tweede keer weer een prachtige plexiglas schilderij ontvangen. Makkelijk bestellen snelle levering in een goede verpakking. Ga zo door!

goed verzorgd en vlotte levering

Zeer goed product en vriendelijke benadering.

Prachtige plexiglas fotokunst besteld en zeer tevreden. De verpakking was ook top. Bedankt voor snelle levering en ga zo door.

Snelle levering, prachtig schilderij

Snel geleverd, goed verpakt en prachtig schilderij. Heel blij mee.Tevens fijn dat het pakket volledig te traceren was.

Top! Heel goed

Levering volgens de afspraak en prachtige schilderijen die goed verpakt worden verstuurd. Echt een positieve ervaring wantalles volgens afspraak geleverd.

Uitmuntend

Een must om deze muurdecoratie in huis te hebben, straalt luxe uit!!!

Correcte manier van afhandelen.

Netjes geantwoord op mail, keurig pakket en - nog belangijker - een mooi produkt geleverd.

Mooi schilderij..kwaliteit/ prijsverhoging prima. Paar dagen levertijd

Prima, dik in orde!

Hele fijne website om online een schilderij te shoppen. Ook de service is goed met snelle verzending en retourneren.

In een woord geweldig!

Wat een snelle verzending, netjes ingepakt. Super goede communicatie, reageren erg snel terug. En super vriendelijk. Komen afspraken na. Echt geweldig!

Super mooi schilderij.Erg blij mee!

Mooi schilderij

De levering was omwille vd corona-perikelen later dan verwacht , maar de communicatie met de leverancier was wel vlot en duidelijk. Ben heel tevreden met mijn nieuwe schilderij!

Mooie schilderijen, ondanks coronacrisus vlotte en nette levering.

Zie boven , aan te bevelen voor iemand die wat moois zoekt.

Prachtig schilderij

Op 4 april een schilderij besteld. Helaas door de coronaperikelen niet de verwachte levertijd gehaald, maar inmiddels heb ik het schilderij ontvangen. Het mailcontact wat betreft de levering is zeer goed. Zeer snel een reactie op mijn vragen en een correcte afhandeling.

Prachtig schilderij. Goed verpakt vooral.

Over Schilderijen.nl

Wanddecoratie.nl - Schilderijen.nl