Duurt even en dan heb je ook wat

Mijn order werd eerst per ongeluk vergeten. Dat is hersteld toen ik contact wist te leggen. Zeer blij met het product

Een top bedrijf met goede service en kwaliteit!

Ik heb een foto muurbehang besteld. Deze was in de eerste instantie in de verkeerde afmeting geleverd. Maar na een mailtje, was met spoed mijn probleem opgelost. Ik kreeg binnen een korte tijd een nieuwe thuis en kreeg met een dag mijn betaalde postkosten van de retourzending op mijn rekening gestort. Ook kreeg ik netjes via de mail de excuses voor hetgeen wat mis was gegaan. Dit noem ik klantgericht zijn en een goede service aanbieden.

Prachtig.....

Ik heb een aantal prachtige schilderijen ontvangen. Deze hangen in mijn kantoor als mooi blikvangers.

niet zo goed

Het schilderij werd in een andere straat bezorgd ,alhoewel het adres wel goed op de ver pakking stond ,ik had ook een e mail verwacht wanneer het bezorgd zou worden.

Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is conform de planning verstuurd. Wij hebben geen idee waarom Postnl het pakket niet op het juiste adres heeft bezorgd. We gaan een klacht indienen hierover. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

Ik kan niet anders zeggen dan: de foto op hout is fantastisch! Ik heb hem in mijn woonkamer hangen en het is daadwerkelijk een verrijking. Vriendelijke mensen ook!

Bedankt voor uw feedback. Team Schilderijen.nl

Levertijd wordt niet nagekomen

Dit zet schilderij.nl in haar voorwaarden: 'De exacte levertijd van een product staat vermeld bij het product (zie specificatie) in deze webshop. Vaak is de levertijd veel korter. Indien de levertijd langer duurt, dan krijgt u hier doorgaans bericht over.' Schilderij besteld met een vermelde levertijd van 2-3 werkdagen, schilderij staat op voorraad vermeld op de website. Na 3 werkdagen werd niks vernomen van schilderijen.nl Uiteindelijk een nette reactie gekregen n.a.v. mijn mail: het schilderij zou de volgende dag (dag 4) worden verstuurd. Er werd bij vermeld dat speciale schilderijen doorgaans vanuit de kunstenaar worden verstuurd na 2-3 werkdagen. Uiteindelijk het schilderij werkdag 7 ontvangen. De kunstenaar had het schilderij werkdag 4 afgegeven aan Staples Office Center die vervolgens de container, waarin het schilderij zich bevond, 'gewoon' een paar dagen heeft laten staan.

Bedankt voor uw feedback. De levertijd van dit schilderij is meestal 2-3 werkdagen na bestellen. Team Schilderijen.nl

schilderij voldoet aan verwachtingen maar service eerder matig.

Meer dan een maand tussen bestelling en levering. Oorspronkelijk bestelde formaat niet meer leverbaar. Wel steeds correct en snel antwoord op onze vragen hierover. Tegemoetkoming ontvangen als compensatie voor deze voorvallen.

Bedankt voor uw feedback. De klantenservice neemt nog even contact met u voor een compensatie. Team Schilderijen.nl

Onvolledig

Jammer dat er geen haken set bij geleverd word om ze op te hangen.

Bedankt voor uw feedback. Deze schilderijen kunnen direct aan de muur worden opgehangen via de houten spielatten. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

maak duidelijk hoelang het duurt voor het schilderij ontvangen kan worden. Geef door dat het schilderij is verzonden via de post gebruik track en tacy van tnt post

Voldoende maar kan beter

Volgens de website werd er een ophangsysteem meegeleverd; deze was er niet bij. Na contact bleek de info op de website onjuist maar het zou nagezonden worden; nooit meer ontvangen.....

grote keus, goed betaalbaar en goede service

Ik had na een week een mailtje gestuurd, omdat ik nergens op de site iets over de levertijd zag. Toevallig kwam 5 minuten later het schilderij binnen: goed verpakt en onbeschadigd. Gauw nog een mailtje er achteraan gestuurd en daar kwam snel een (positieve) reactie op. Prima dus!

Duurde wat langer, maar mooi schilderij.

De aangegeven leveringstijd werd ruim overschreden, maar wij ontvingen het bestelde vijfluik in keurige verpakking onbeschadigd. Communicatie was prima, op ieder mailtje werd snel gereageerd. Het bestelde schilderij voldoet aan de verwachting.

Levering volgens afspraak en mooie schilderijen die goed verpakt worden verstuurd

Positieve ervaring, alles volgens afspraak geleverd

Goede ervaring van deze website

Ik heb goede ervaring mbt mijn bestelling en levering. Schilderij is van mooie kwaliteit.

Prachtig schilderij, dat keurig verpakt werd geleverd

zie hiervoor

Product zoals beschreven: best tevreden!

Positief: - grote variëteit aan keuze - per schilderij verschillende maten mogelijk; - product voldoet helemaal zoals beschreven; - reactiesnelheid van klantendienst was naar behoren; Negatief: - opvolging qua levering(stermijn) ontbreekt; - bedrijf zou bericht sturen van zodra het schilderij bij hen zou toekomen (waarna het nog dezelfde dag zou vertrekken naar leveringsadres). Dit is niet gebeurd; - verpakking werd, in tegenstelling tot wat op de site staat vermeld, onbeheerd achtergelaten in de inkomhal van het appartement (!); - de kartonnen verpakking was vrij zwaar beschadigd (!) (evenwel geen schade aan schilderij); Zonder deze negatieve ervaringen had ik zonder meer een maximum score gegeven.

De kleuren komen zijn niet helemaal goed

Wij hadden een schilderij besteld met meer oranje en rode gloed, Die wij hebben gekregen heeft een gele gloed.

Ik zal jullie zeker aan bevelen de schilderijen zijn mooi en worden zeer goed geleverd

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het schilderij was zeer mooi afgewerkt en een goede en correcte afhandeling van de bestelling. Zeer aan te raden

Alles zoals het hoort!

Het schilderij dat we hebben gekocht voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Het is helemaal zoals op de webpagina(geen fotoshop of zo).wat je ziet is wat je krijgt. De verzending en levering zoals het hoort. Misschien klein minpuntje. Correspondentie omtrent de levering en track en trace mogen meer opgevolgd worden. Al bij al toch topservice! Een tevreden klant !

Tevreden over jullie bedrijf, spijtig voor het Belgisch transport.

Spijtig van het Belgisch vervoertransport!! Leveren niet aan huis omdat de zending van het buitenland komt!!! Misschien moet u overwegen om met een ander bedrijf in zee te gaan.

Prachtig schilderij, goede prijs en netjes verzonden

Het is toch even spannend om een schilderij online te bestellen. Het schilderij was goed verpakt en conform de levertijd verzonden. Bij het open maken ruik je de verf, dat geeft toch iets bijzonders. Het schilderij is net zo mooi als we gehoopt hadden en we zijn er dan ook erg blij mee.

Aantrekkelijke prijzen en snelle levering

Schilderijen.nl heeft een ruim aanbod van leuke en aantrekkelijk geprijsde schilderijen. Levering was snel.

Communicatie is echt treurig!

21-08-'19 een schilderij besteld die 3 dagen levertijd zou hebben. Nadat deze niet is afgeleverd, meerdere malen proberen te bellen, geen gehoor. Na gister een mail gestuurd te hebben, uiteindelijk een bericht gekregen met het antwoord "Hij wordt vandaag verstuurd, veel plezier ermee". Geen excuses, niks! Je moet niet met lever-dagen/tijden gaan adverteren op de site die niet haalbaar zijn. Wij zitten nu zonder cadeau voor een verjaardag, terwijl wij deze ruim op tijd hadden besteld.

Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is conform de planning verstuurd. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

Er werd dadelijk goed gereageerd op vragen via de mail,

Over Schilderijen.nl

Wanddecoratie.nl - Schilderijen.nl