Super snelle levering

Zagen een mooi schilderij. Besteld en betaald met iDeal. Ging super makkelijk en snel. Twee dagen later al geleverd. Top service. Schilderij ziet er in het echt net zo uit als op de website.

Mooi schilderij. Slechte info over levering

Ik heb een paar keer contact op genomen over de levering. Kreeg geen duidelijke antwoorden. Heel vervelend. Duurde langer als was afgesproken zonder melding of uitleg. Is ook lastig want een schilderij past niet door de brievenbus dus wel fijn als je weet waneer ze komen

Prima na in eerste instantie verkeerde levering

Na het bestellen van giga wereldkaart werd deze in eerste instantie omgekeerd afgedrukt afgeleverd. Na communicatie is dit prima hersteld.

Zeer tevreden !!

Ik ben zeer tevreden over het geleverde produkt. Na de aankoop van een passende kader heb ik weer een mooi item in mijn woonkamer.

mooie kleuren

heel mooi schiderij

oogt nog mooier als op de site

Zaterdag bericht dat ging geleverd worden , maandag geleverd .Alles in orde en is mooi aan de muur .Spijtig geen ophangschroeven , Handige echtgenoot heeft het alsnog gefikst . We zijn tevreden !

Bedenkelijk over het algeheel

Het geleverde schilderij is goed van kwaliteit, goed verpakt. De levering laat te wensen over. Geen goede informatie wanneer geleverd wordt, geen track & trace. Dat is jammer voor het totaal product.

Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Uw bestelling is echter conform de planning verstuurd. Bij Postnl heeft uw pakket door onbekende reden vastgestaan. Zie track & trace. Inmiddels is deze bij u bezorgd. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

Erg mooi schilderij !

Het schilderij staat te pronken in de woonkamer. Al vele complimenten gehad. Levering en verpakking waren erg goed. Bedankt voor de hulp met uitzoeken.

Prachtig schilderij, goed verpakt!

Na een lange wachttijd, waarover helaas niet gecommuniceerd werd, heb ik het artikel ontvangen, waar ik uiterst tevreden over ben. Prima verpakt en een prachtig schilderij. Mooier dan op de afbeelding webshop. Samengevat: dik tevreden over het artikel, minpunt geen goede communicatie over levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goed product, flexibel, persoonlijk

Informeren van de levertijd!

Pluspunten

Snelle levering en mooie collecties.

Pluspunten

Snel, accuraat, voordelig, goede kwaliteit, inclusief ophangsysteem

Zou het echt niet weten! Ga zo door !!

Pluspunten

Keurig ingepakt schilderij

De klant laten weten hoe lang het duurt voordat zij hun schilderij in huis krijgt.

Pluspunten

Goede communicatie middels email. Snelle terugstorting van een dubbele afboeking; alsmede teruggave van het teveel betaalde a.g.v. een incomplete levering.

verificatie van bestelorder en de uiteindelijke inhoud van de verzending

Pluspunten

i vind de site makkelijk om de schilderijen door te kijken. als er een vraag is krijg je vrij snel een duidelijk antwoord

Pluspunten

Product ziet er uit zoals op de website. Geleverd met schroeven. Goed verpakt. Met mail aangegeven wanneer pakket kwam

Als de levering later is, dan als bedrijf zelf de klant inlichten en niet wachten tot de klant vragen stelt. Ik moest zelf vragen wanneer de levering nou was. Kreeg daar wel netjes antwoord op

Pluspunten

Snelle service. Zowel via mailcontact als daadwerkelijke levering.

Er werd mij gezegd dat ik een mail zou ontvangen als het schilderij binnen was. Dan zou het namelijk dezelfde dag nog worden verstuurd. Deze mail heb ik echter nooit gehad. Gelukkig waren we toevallig thuis op het moment van levering.

Pluspunten

Schilderijen prima

Communiceren over wanneer levering verwacht wordt.

Pluspunten

De schilderijen zijn goed ingepakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed bedrijf met mooie schilderijen. Aflevering perfect geregeld.

Het Telefonisch contact zou beter kunnen.

Pluspunten

Prachtige print. (van Gogh) goed verpakt verzonden.

Pluspunten

Enorm aanbod en het geleverde is van uitstekende kwaliteit, met grote zorgvuldigheid verpakt.

Bezorgtijd... Na bestellen 8 dagen wachten is beetje lang (maar wel de moeite waard... bestelling voldoet aan alle verwachtingen!).

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

GEEN

geen track& trace code ? geen antwoord op Email ? op de site staat "artikel op stock " terwijl de wachttijd 25 dagen is

Bedankt voor uw feedback. U heeft per e-mail bericht gehad in verband met een langere levertijd van uw schilderij. De normale levertijd staat altijd bij de Specificaties van het product vermeld. Op de dag van verzending krijgt u een track & trace code. E-mails worden doorgaans binnen 8 uur beantwoord. Vaak veel sneller. Hopelijk bevalt uw popart schilderij. Wij willen u graag 100% tevreden gezien. Wij nemen daarom contact met u op voor uitleg en een leuk presentje.

Alles naar volle tevredenheid. Zo wil iedereen behandeld worden. Super. Ga zo door.!

Pluspunten

Veel keuze in veel verschillende maten.

Levertijd zoals afgesproken op de site en mensen hiervan op de hoogte houden.

HW Mesdagstraat 71 9718 HE Groningen

Over Schilderijen.nl