Ik kwam op deze site terecht en wou een computer die mooi en lang super blijft werken ik heb hem een week in huis en ben er blij mee goede service online. En goed overzichtelijk gewoon top en snelle bouw en levering.

Super fijne service en PC

Ik wil graag goed kunnen gamen, dat is nu mogelijk. Kon met al mijn vragen terecht bij de medewerkers die alles uitzochten.

Top Bedrijf

Fantastisch werk geleverd. Ik kreeg goede tips voor het aanvullen van mijn eigen PC build. Binnen een week was hij bezorgd.

Is leuk om

Ik heb nodig muis graag

Slechte garantie-afhandeling

Iets meer dan 1 jaar geleden 2 computers bij hen gekocht, exact hetzelfde. Na 1 maand deden op beide PC’s de case-led’s het niet meer. Niet over geklaagd. Na 15 maanden startte 1 PC helemaal niet meer op. Met mijn vrij brede IT-ervaring, kon ik al snel vaststellen dat het moederbord niet meer werkte. Ondanks meerdere telefoontjes naar de helpdesk, was het volgens hen noodzakelijk binnen de garantie om de hele computer op mijn eigen kosten naar hen te versturen. Na aanvraag van het verplichte formulier om op te mogen sturen onder garantie, per mail met uitgebreide uitleg en het verzoek snel te handelen met verwijzing naar het eerdere telefonisch overleg, na 8 dagen nog geen enkele reactie gehad. Helaas blijkt ook bij deze verkoper weer, goedkoop is niet altijd een goede koop. Inmiddels een zelfde nieuw moederbord aangekocht en de PC werkt weer. Dank aan Computer-bestel voor de ellenlange vertraging en het niet leveren van garantie. Mijn advies: hier niet kopen. Losse onderdelen zijn elders veel voordeliger verkrijgbaar en Computer-bestel levert geen enkele garantie.

Beste Rob, Dank voor je review. Ik snap de frustratie van je niet werkende computer en dat je deze snel gerepareerd wou hebben. Daarvoor hebben we een goed geoliede reparatie afdeling die vrij vlot je computer kan nakijken en repareren (op dit moment zelfs gemiddeld 3,5 halve dag per gerepareerde computer). Wel hebben we protocollen opgesteld die zowel in het belang van jou als klant als voor onze reparatie afdeling zijn. Om ervoor te zorgen dat alles zo snel en gestroomlijnd als mogelijk verloopt. Na aanvang van je mail van afgelopen maandag nacht hebben wij dinsdag morgen direct terug gemaild omtrent je vraag en storing (wellicht even je spammail bekijken). Hier hebben wij helaas nog geen reactie van jou op mogen ontvangen. Je gaf duidelijk aan dat zelf aan de computer hebt lopen 'sleutelen' (zowel in je mail als in de review). Normaliter doe je hierbij afstand van je garantie omdat wij dan niet meer de kwaliteit en functionaliteit van onze producten kunnen waarborgen. Ook hebben mijn collega's je telefonisch geadviseerd om een reparatie verzoek op de site in te dienen: https://www.computer-bestel.nl/garantie-formulier Dan krijg je namelijk direct de retour instructies op de mail en hebben wij administratief alle gegevens die nodig zijn om je verder te helpen. Ook dit is helaas nog niet ingevuld. Ik had je graag de mogelijk geboden om alsnog de computer onder garantie te laten nakijken en te laten repareren. Maar aangezien je zelf al een oplossing buiten ons om hebt gezocht en daarbij ons de mogelijkheid hebt ontnomen om jou garantie/service te verlenen kan ik je onmogelijk verder helpen, dan wel tegemoet komen. Het is jammer dat je ons ervan beschuldigt dat wij geen garantie leveren, wat absoluut niet waar is. Wellicht is het de volgende keer handiger iets beter te communiceren en niet direct zelf impulsief acties te ondernemen. Dat scheelt ons een slechte (onterechte) review en jou 50 euro die je niet had hoeven te besteden aan een nieuw moederbord. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Goeie website met begeleiding En goeie pc's

Ik heb hier een pc bestelt en ik kende nog niets van pc's maar ik heb hier goeie begeleiding gekregen in de chat. En mijn pc is ook snel geleverd

Zeer duidelijke website en altijd bereikbaar via de chat of telefoon voor een eerlijk advies

Als je telefonisch met ze overlegt proberen ze niet de duurste elementen te verkopen, maar ze.kijken echt naar de behoefte. Alles volgens afspraak geleverd.

Super Service en een erg fijne PC!

Na veel twijfel en slechte ervaringen met andere bedrijven heb ik besloten om een poging te wagen bij Computer-bestel en ik kan zeggen dat het van begin tot eind een top ervaring is geweest. Erg veel opties tijdens het kiezen van je componenten voor je PC en ook voor een erg goede prijs. Indien je ze nodig hebt voor hulp dan zijn ze altijd direct bereikbaar en je kan direct horen dat ze er verstand van hebben en ook erg hun best doen om jou als klant een goede PC te leveren. Indien mijn nieuwe PC het goed blijft doen dan zal ik hier zeker na een aantal jaar opnieuw een bestelling doen.

Hoi vorige week maandag bestelling gedaan ondanks deze corona pandemie ben ik snel en goed geholpen met snelle service staan voor je klaar de game pc ziet er prachtig uit goed netjes gemaakt alle kabel zijn goed weg gewerkt ik raad je aan om hier jou computer te bestellen gw doen echt top mensen

Niet al te best

Twee keer een game pc gekocht en twee keer de pc meerdere malen terug moeten sturen vanwege een fout of de verkeerde onderdelen geïnstalleerd. Gevraagd of er een compensatie mogelijk was voor de verzendkosten, helaas geen reactie. Een ezel stoot zich geen 3 keer aan de zelfde steen dus de derde bij de concurrent besteld en alles in 1 X naar volle tevredenheid. De naam van de concurrent zal ik niet noemen omdat ik dat niet netjes vind.

Beste Wiebe, Dank voor je review. Dit is een heel ander beeld dan dat we bij je mail communicatie kregen. Je hebt volgens mijn gegevens twee maal toe een computer bij ons gekocht die helaas ook allebei binnen de garantie defect zijn geraakt. Gelukkig heb je bij ons 4 jaar garantie en hebben wij de problemen dan ook zonder gedoe snel voor je kunnen oplossen. Een computer blijft elektronica en het maakt verder niet zoveel uit of je dit bij ons koop of bij een concullega. De kans dat iets defect raakt binnen de garantie is altijd aanwezig en had net zo goed bij onze concullega kunnen gebeuren. Je geeft aan dat je hebt gevraagd om een compensatie. Ik kan hier weinig over terug vinden in de gevoerde communicatie. Ook denk ik niet dat het helemaal eerlijk is dat de je compensatie nu ombuigt in een negatieve review. Natuurlijk kan dat jou gevoel of mening zijn en in dat geval ben je helemaal vrij om dat te plaatsen. Wij hebben verschillende garantie pakketten waar verschillende voorwaarden aan vast zitten. Je weet dus vooraf wat je ontvangt als compensaties bij defecten. Je hebt bij beide computers gekozen voor een basis garantie waarbij wij enkel de verzendkosten vergoeden zodra er binnen de eerste maand iets niet goed gaat. Je kunt daarvoor je gemaakte verzendkosten bij ons declareren waarna wij deze vergoeden. Het is jammer dat je niet zo blij bent met onze service en onze producten. Ik persoonlijk denk dat we je op een hele klantvriendelijke en nette manier te woord hebben gestaan en je hebben proberen te helpen met de situatie. Indien je voor ons tips heb dan hoor ik het natuurlijk graag. Ik hoop dat we je in de toekomst toch weer goed van dienst mogen zijn. Zeker gezien dat je nog een hele lange tijd garantie bij ons hebt is het des te belangrijker dat jij een goed gevoel bij ons hebt als partij. Mochten we daar binnen alle redelijkheid wat aan kunnen doen om jou gevoel om te buigen tot een positief gevoel laat het ons dan zeker weten! Ook als je verder nog vragen of opmerkingen hebt dan hoor ik ze graag. Johan van Computer-bestel.nl

Uitstekende game pc

Ik wou voor mijn 12 jarige zoon een goede game pc kopen waar hij jaren plezier mee zou hebben en alle toekomstige games kan spelen. Ik had zelf een game pc gekozen maar deze was niet optimaal blijkbaar want de mensen van computer-bestel namen direct contact met me op om te laten weten dat de game pc die ik had gekozen niet sterk genoeg zou zijn voor de games van mijn zoon. Ze hebben toen mij een voorstel gedaan van een betere game pc en deze was zelfs goedkoper dan die ik had gekozen dus het draaide niet om geld maar om de beste game pc voor mijn zoon. Ondanks de corona crisis en de vele bestellingen die computer-bestel hadden heb ik de game pc 14 dagen na betaling ontvangen. Door een fout had ik wel teveel betaald en dit bedrag heb ik nu na 20 dagen nog steeds niet ontvangen maar dit zal ongetwijfeld wel in orde komen.

Gemak

Mooie game pc samengesteld op de website. Aan de telefoon ook goed advies gekregen, er was tijd om al mijn vragen te beantwoorden. De pc werkt uitstekend en voldoet aan de verwachtingen. Fijn aan de webshop is dat je de pc helemaal naar wens kunt samenstellen. Als je ergens anders een kant en klare pc koopt, is er altijd wel een onderdeel wat niet naar wens is. De verzending verliep niet naar wens, maar dat zal wel aan de drukte bij PostNL hebben gelegen i.v.m. het coronavirus.

Super geregeld !!

Snel en gemakkelijk een pc samengesteld en advies gekregen. Ik zou anderen aanraden niet ver te zoeken , maar hier je pc te bestellen .

De naam zegt het Computer Bestel!

Ik was opzoek naar die ene game PC die mij de komende jaren wel zoet zou houden. Ik doe veel gamen, ontwerpen en een het ander voor mijn opleiding en werk. Moest ik een hulk van een PC of zo'n eentje die mager is zoals die hoofdrolspeler van Home Alone? Nou mijn keuze was snel gemaakt de hulk natuurlijk. Corona of geen Corona, ik ben goed en snel geholpen door de medewerkers van Computer Bestel. De levering kwam een dag later vanwege een fout van PostNL maar dat geeft niet. Heb een dagje extra in de zon gezeten zodat ik de komende dagen deze krachtpatser ga gebruiken. Nou ik zeg gewoon waar wacht je op bestel die PC kan je het niet in 1x betalen? Gebruik SprayPay zoals ik dat heb gedaan. Ik heb besteld: Northbridge Silver GamePC

Ardige medewerkers een super behulpzaam

Ik zoek Game PC, die kan alles, na wat scrollen via Google heb ik fit bedrijf gevonden, had vertel wat ik nodig heb, een binnen paar minuten,deal gesloten, een ik had gem binnen, qua Garantie 4jaar geweldig, nog mals heren van computer bestel dank u wel voor alles, super mooie pc dank u dank u

Komputer jest dobrze mój dochód jest za mały Patrycja nie pracuje i juz to wszystko jeszcze Solaris 6PE i nie 9euro 969888

Afronden totale service, slecht

Heb op black friday een game pc gekocht voor onze zoon. Bij aankomst lag de videokaart los in de omkasting. Vervolgens wordt de pc, na reparatie, retour gestuurd en we waren nog verder van huis. Allemaal strepen op het scherm. Wederom problemen met de videokaart. Dit is vervolgens netjes opgelost maar dan............... De pc is op onze kosten twee keer retour gestuurd. Kosten, ruim €40,00. Inmiddels diverse mail verstuurd en tig keer gebeld maar ze storten het geld niet retour terwijl dit vooraf duidelijk is toegezegd. We zijn maanden verden en er is nog steeds niets terug betaald. SCHANDALIG!!!!!

Beste Peter, Dank voor je review. Ik snap je frustratie en daarvoor mijn excuses. Door de overname van onze nieuwe webshop (Game-Outlet NL), liepen we een klein beetje achter met het uitbetalen van de compensaties voor gemaakte (retour)verzendkosten. Inmiddels is je compensatie voor de gemaakte verzendkosten ook uitbetaald en hopen we je hiermee alsnog goed te hebben geholpen. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij ze graag. Johan van Computer-Bestel.nl / Game-Outlet.nl

Gewoon goed

Me PC binnen de beloofde tijd binnen gekregen. Een upgrade laten uitvoeren op maandag bij hun aangekomen en vrijdag had ik me PC al terug gewoon super. Zeer mooie en snelle PC en de kabelmanagment is zeer mooi en strak gedaan. En goedkoop natuurlijk. Bedankt.

Prima pc bedrijf

Prima pc bedrijf iets handiger als je hem zelf bouwt

relatief goed

Als het druk is dan is klanten service niet goed te bereiken via e-mail. dus belde ik en ze namen direct op. ik belde vanwege dat ik een update wou van mijn bestelling. kreeg het. algemeen goeie site/webwinkel. persoonlijk zou ik er inzetten tijden dat jullie nog mailen want sluitings tijden zijn raar met de winkel. voor de rest niet te klagen. maar ook niet te prijzen. goede prijsen voor de pc. voor de prestatie moest ik wat tweaken in de settings. uit de doos(csgo) 150 fps. na de tweaks(csgo) 200 fps.(zelfde settings).

Zijn duidelijk in de levertijd van de bestelling en geven prima advies wat je acht nodig hebt.

Was zeer positief heen en weer contact waar het mij om gaat en wat nodig is. Ze geven prima advies dat je niet alles nodig hebt. Levertijd was iets langer dan eerst via de site gemeld was, maar was direct duidelijk na mijn verzoeken. Blijkbaar ging het om mijn verzoeken. Kortom, duidelijke taal, en zeker dat we hier meer mee gaan werken. Grote top

Voorlopig tevreden, sommige dingen kunnen beter

positief: goed advies tijdens aankoop proces, heldere website, makkelijk bestellen, software netjes geïnstalleerd. negatief: levertijd wordt niet gehaald, verpakking van geleverde computer niet stevig waardoor loshangende koeler (gebruik dan toch ook luchtzakken in de case), geheugen staat standaard op 2133Mhz terwijl ik 3000Mhz had besteld (moet nu zelf gaan overclocken, waar ik geen verstand van heb). Voorlopig 4 sterren, misschien na een maandje de computer optimaliseren 5?

Gewoon top !

Ten eerste een prima website met veel keuze mogelijkheden. Hier begint eigenlijk een goede ervaring al mee en dat is niet vanzelfsprekend is mijn ervaring. Je kunt de PC helemaal samenstellen en de keuze is enorm. Je kunt het zo uitgebreid maken als je zelf wilt. Vervolgens bestellen, betalen en alles verloopt zoals je mag verwachten, soepel. Je krijgt de reguliere emails na bestelling en wanneer deze verstuurd volgt een tracking email zodat je alles kunt volgen. Tja, van begin tot eind een zeer goed ervaring en er staat uiteindelijk gewoon een mooie PC ! Misschien binnenkort eens kijken voor een leuke samenstelling voor het flightsimmen. Wellicht kan ik die dan uitgebreid reviewen en een video reportage van maken. Immers een beeld (video) zegt meer dan 1000 woorden.

Goede en snelle service.

Mijn zoon wilde graag een gaming pc. Dankzij mijn broer kwamen we bij computer,-bestel terecht. Mooie website, met duidelijke uitleg. Hierdoor konden we voor ons budget een mooie pc samenstellen voor mijn zoon. Mijn zoon is er heel blij mee en gaat zijn gaming carrière met deze pc beginnen.

Er waren wat problemen met het moederbord van me maar ik werd erg goed geholpen door Het bedrijf. De computer werkt top en ziet er heel erg mooi uit. Ook erg handig dat je hem gelijk in het stop contact steekt en dan gelijk werkt.