Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding Kijk altijd of er wat te koop is

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg blij met mijn game Pc, deze was snel geleverd en presteert uitmuntend!

Graag een mailtje sturen wanneer een pakket vertraging oploopt, voor de rest top service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik heb hier een game pc besteld. Deze is geleverd binnen de beloofde tijd. Hij werkt nog steeds perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Goede spullen -Vriendelijke en duidelijke communicatie -Goede website -Probleem (zie rechts) goed opgelost

Nog een beetje beter luisteren naar de klant, bij de bestelling was aangegeven dat dat er meerdere harde schijven ondergebracht moesten worden, bij de aflevering miste een paar specifieke kabels om dit mogelijk te maken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Voeding van de PC was defect. Binnen 5 dagen PC terugontvangen met nieuwe voeding onder garantie. Goede communicatie, reactie en handelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede kwaliteit en super tevreden met de spullen die ze verkopen in de winkel!

Meer spullen aanschaffen zoals videokaarten, RAM schijven ect. zodat jullie een grotere marge hebben in de computer wereld.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Duidelijke communicatie over levertijden en dan alsnog een snelle levering! - Goede levering van PC, niks aan op te merken, want er was niks stuk en de PC zat goed in de doos verpakt. - Nog steeds plezier van diezelfde PC die ik een jaar terug bij dit bedrijf heb gekocht, zonder ooit iets hoeven te resetten. - Goede prijzen. - Aardig personeel dat echt hun best doet om er voor de klant te zijn en goede kwaliteit te leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Na lang wikken en wegen over waar ik mijn PC zou bestellen, gekozen voor dit bedrijf. En absoluut geen spijt! Helder en vriendelijk personeel. Ondanks drukte zat de PC binnen de afgesproken levertijd in elkaar en kon ik hem ophalen. Daar ook nog onverwachts een VR experience afgenomen, we wisten niet dat zij dit hadden. Ook een echte aanrader. PC ziet er machtig vet uit, absoluut vakmanschap.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Veel aandacht voor het wegwerken van draden, en dus een mooie build leveren. -Voordelig. -In verhouding met grote online warenhuizen, hebben ze trots in hun werk.

-Als iemand zegt dat hij temperatuur erg belangrijk vindt, is het jammer als de (op de reference card na) meest matig gekoelde 1080 in zijn systeem komt. De kaart vliegt naar de 82 graden in een paar minuten, en ik wilde juist een koel systeem, daar heb ik al de andere componenten voor gekocht (pasta, cpu koeler, kast koelers enz. )

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bijzonder gunstige prijzen, veel keuze mogelijkheden. Snelle reactie bij vragen en duidelijke antwoorden. Na levering van pc bleek dat men i.p.v. een interne cardreader een externe had geleverd. Hij bleek niet in de kast te passen. Hierdoor kwam ik USB sloten tekort. Na een snelle mailwisseling werd direct een oplossing aangeboden die volkomen voldoet. Ook enkele andere kleinigheidjes werden direct verholpen. Ben zeer tevreden over de service.

Ik weet niet of het bij mij een uitzondering was maar levering duurde iets langer dan men zou vermoeden als men de website bezoekt. Misschien gewoon wat minder beloven dan valt het ook niet tegen als het wat langer duurt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en duidelijke site met informatie, goed telefonisch te bereiken voor vragen. Scherpe prijzen.

Iets meer informatie over welke componenten gemonteerd worden zou fijn zijn. Er zit redelijk wat verschil tussen GPU’s etc wat betreft merken.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet Duur, goede duidelijke website en goed product.

Reageren op de ingevulde informatie bij de betaling. Differentiëren van kwaliteit van ervaring en kwaliteit van het product bij de beoordeling. Kennis en vakmanschap kan een klant niet echt beoordelen als ze gewoon de pc die ze besteld hebben thuis krijgen zou ik denken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering en een hele goede prijs in vergelijking met andere shops

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eindelijk een goede gamepc gekocht en besteld bij Computer-bestel.nl. Mijn oude pc had ik bij game.nl gekocht en dat was destijds een budget pc. Levering was daar sneller. Maar als ik eerlijk ben wacht ik liever een paar extra dagen zodat je samengestelde pc met beleid in elkaar gezet gaat worden. Hiervoor dus een dikke pluim. Had alleen wat ongeduldige zorgen met de leverdatum ivm werk zodat ik iets kon regelen voor thuis. Bellen is lastig om in contact te komen maar gelukkig via de mail zo goed als gelijk antwoordt. Ook hier een dikke pluim voor. De site is goed en duidelijk, Je kunt heel makkelijk je pc vinden of samenstellen. Ook al heb je er geen verstand van, je komt er altijd wel uit. Houd wel je winkelmand in de gaten hahaha. Betaling ging vlekkeloos en de volgende dag (avond bestelling) netjes via de mail een bevestiging geghad dat de betaling goed verlopen is. Dan is het wachten op de mail dat de pc verzonden is. Helaas zat t weekend er tussen. Haha. Maandag avond kon ik alles netjes volgen via track en trace. Kortom alles is piek fijn in orde.

1 min punt. Telefonisch bereikbaar op werkdagen tot 18:00 uur. Als je belt dan krijg je een antwoordapparaat dat niemand aanwezig is en bereikbaar zijn op werkdagen tot 18u. Belde ruim voor die tijd. Gelukkig via de mail wel goed geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prijs Snelheid Kwaliteit

Betere verpakking van de systemen, nu zitten ze gewoon in de doos van de behuizing. Op zich niet erg maar kan bij bepaalde cases minder goed gaan. daarnaast is het echt een superservice

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klantenservice aardig enwat helpt goed, pc netjes in elkaar gezet. Heel erg mooi geworden

Ik kan mij geen verbetering bedenken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

kwaliteit-prijs verhouding. Snelle levering. Mogelijkheid tot zelf kiezen.

Misschien de communicatie via Facebook en e-mail

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De prijs is reëel.

1. Levertijd: Anderhalve week voor een bestelling is onacceptabel, waarbij meerdere malen beloftes zijn gedaan dat de bestelling er aan zou komen. 2. Service: Een klant anderhalve week laten wachten, beloftes niet nakomen en van het kastje naar de muur gestuurd worden is niet de beste manier om een klant tevreden te houden. Daarbij werd tegemoet gekomen, waarbij iets extra's bij de bestelling gedaan. Hier is opzich niks mis mee, maar dat er alleen een (gesponsorde) muismat voor een bestelling van 1300 euro af kon, geeft ook aan dat het bedrijf niet echt een klant is koning mentaliteit heeft. Maar goed, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, en ik ben blij dat er in ieder wel aan gedacht werd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Overzichtelijke site met handige tool om PC samen te stellen. Goede service via email en chat.

Overclock kreeg men niet stabiel dus heeft men achterwege gelaten. Kosten die daarvoor in rekening waren gebracht zijn gecrediteerd. Jammer dat dit niet is gelukt. Levertijd was daardoor iets langer dan per email aangegeven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vlugge levering desondanks het Paasweekend. Alles mooi en goed verpakt Scherpe prijs voor The Party PC 2018. Vlotte communicatie i.v.m. levertijd in Belgie. Zeer tevreden! PC runt heel smooth :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Medewerkers zijn erg vakkundig - Uitstekende service - Mijn computer is van binnen ontzettend netjes. Uitstekende bekabeling. - 16gb windows herstel usb stick meegeleverd. - Extra stroomkabels meegeleverd voor het geval dat je zelf nog wilt uitbreiden. - Snel geleverd en goed verpakt. Dat alles voor een prima prijs.

Geen. PostNL was alleen ruim 5 uur te laat maar daar kan Computer-Bestel.nl niks aan doen. Keep up the good work.