Superblij met mijn nieuwe Gamepc

PC besteld met 5800x en RTX 3080. Kwalitatief, krachtige en strakke build. Werkt vlekkeloos, supersnel en ziet er gewelidig uit. Zeer tevreden over de werking van de PC en de assmeblage. Schoon geïnstalleerd, zonder bloodware, alles werkt perfect. Alleen kwalitatief goede onderdelen. Communicatie met winkel ging prima. Ik kreeg snel antwoord op al me vragen, zelfs nog wat 'gratis' tips gekregen over me samenstelling. Update over bestelling en verzending mag iets strakker. Na de bestelling hoorde ik pas weer nadat de computer was verzonden. Was wel in 3 dagen, dus de leverbelofte werd gewoon waargemaakt! Ondanks de dure onderdelen op het moment heeft Computer-Bestel een super mooie samenstelling gebouwd voor een zo scherp mogelijke prijs.

kan beter

Game pc besteld, maar vond de modding zeer beperkt dan wat ze beloven, pc kast heeft hele mooie ruimte boven in de kast om radiator weg te werken word dan lelijk tegen de fannen geplaats, te weining water in resovoir en lucht in het systeem, achterkant van graphic kaart niet netjes met back plate afgedekt, het had al met al wat meer aandacht mogen hebben, voor de rest werkt alles prima en hebben ze kabel mangement prima gedaan

Nooit aan beginnen

herpost: 1e keer moest ik me review verwijderen anders kreeg ik me 75 euro niet eens terug.. dat is overigens een grote fout geweest van jullie kant jaar geleden 3080 10GB bestelt, moest toen een meer prijs van ongeveer 800-1000 euro betalen ten opzichte van een 2080, kreeg tijdelijk een leenkaart van dit bedrijf, bijna een jaar later zeggen ze jou kaart is niet meer leverbaar tenzij je nog even een paar honderd euro er boven oplegt of we nemen je 2080 weer terug voor een klein bedragje maar waar is die 800-1000 euro die ik toen der tijd extra heb betaalt voor de 3000-series is gebleven?? oja alle computer onderdelen zijn duurder geworden vanwegen de corona-crisis heel vervelend voor je als bedrijf.. alleen beetje kansloos dat je dat probleem bij je klanten neerlegt zal hier dan ook nooit meer wat bestellen

Beste Samier, Dank voor het delen van je ervaring. Laat ik voorop stellen dat ook wij het enorm vervelend vinden dat we niet hebben kunnen leveren wat je bij ons hebt besteld. Wij hebben continue met je mee proberen te denken in oplossingen om je zo goed mogelijk tegemoet te komen. Daarbij is ons winstoogmerk als ondergeschikt belang gesteld. Dat wil zeggen: We hebben alle alternatieven aangeboden tegen inkoop prijs. Je hebt bij ons vorig jaar november een pre order geplaatst. In de tussentijd heb je van ons gratis een krachtige videokaart in bruikleen gehad. Helaas bleek jouw bestelde pre-order door de huidige situatie in de markt niet leverbaar. We hebben met je mee proberen te denken en je een aantal opties als alternatief geboden: Geld terug, overname van de leenkaart tegen inkoop prijs, upgraden naar een alternatief tegen inkoop prijs. Het mooiste was natuurlijk geweest als we je konden leveren wat je had besteld, daarom begrijpen we je frustratie volkomen. Je hebt gekozen om je leenkaart over te nemen. Je hebt in november een mooie computer samengesteld tegen een mooie prijs (met veel Black Friday korting) en daarbij is de gekozen videokaart een mooie aanvulling. Wij hopen dat je ondanks deze wat mindere ervaring toch nog veel plezier mag hebben van je aankoop. Mocht je toch alsnog kiezen voor een alternatief van de geboden opties dan hoor ik het natuurlijk graag! Mijn doel uiteindelijk is om jou als klant tevreden te stellen en ik kijk dan ook graag met je mee hoe we dit alsnog kunnen realiseren. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Goed spul, snelle reactie. We hadden een niet complete pc besteld maar dit werd door hen zelf toegevoegd. Assertief, maar volgende x graag wel eerst even overleg!

de pc was prima de RBG was super mooi

prima pc echt een aanrader

Uitstekende kwaliteit

De website is uitstekend en helpt je echt goed (game selectie) hoe je pc runt op diverse games en het klopt ook nog! Daarnaast heb je ook veel keuzes, ik ben erg blij met mijn nieuwe gamepc en heb er dagelijks nog plezier mee. Klantenservice is al helemaal top, ik werd netjes opgebeld vanwege een een leveringprobleem en hebben ze netjes opgelost. Ze reageren ook zeer snel en vriendelijk. Kortom: Een top website en pc's en personeel natuurlijk.

100% tevreden met mijn aankoop!

Ik heb mijn pc zelf samen gesteld en na mijn betaling zijn ze direct aan de slag gegaan. Alles werd voor mij in elkaar gezet en gecontroleerd. Binnen 1 week had ik de pc al binnen en ik kon gelijk beginnen met gamen!

Gemakkelijk samenstellen via website en snelle levering

Ik heb mijn PC via de super overzichtelijke website helemaal naar eigen inzicht kunnen samenstellen. Alles draait als een zonnetje en hij is fluisterstil. Tevens koos ik voor een card reader en 'n Blue Ray Writer. Helaas waren beide niet ingebouwd zoals ik wel had verwacht. Past ook helemaal niet in de gekozen kast. De USB kabels van zowel de cardreader als ook de Blue Ray Writer zijn ook heel erg kort. Jammer dat ik niet van te voren ben geattendeerd op het feit dat dat de card reader en Blue Ray Writer los worden geleverd. Anders had ik een andere kast kunnen uitzoeken. Maar goed de PC voldoet voor de rest helemaal aan mijn verwachtingen. Mijn volgende PC koop ik weer Bij Computer-bestel.

Mijn zoon is super tevreden!!!

Computer werkt zoals beloofd, en hij was super snel leverbaar. Mijn zoon is zeer tevreden

Behulpzaam en snel

In mijn zoektocht naar een nieuwe PC heb ik veel geGoogled naar PC configuratie mogelijkheden en de verschillende websites die dit aanbieden. Dankzij de goede reviews, nette prijzen en ruime keuze opties is daarom mijn keuze gevallen op Computer-bestel. Tijdens het configureren heb ik wat vragen gesteld en advies gevraagd via de chat, dit ging heel vlot en was zeer waardevol voor mijn uiteindelijke keuze. Ik heb een PC besteld van 1500 euro en deze zou binnen 5 werkdagen verzonden worden. Inderdaad had ik hem binnen 5 dagen in huis, helemaal compleet en werkend, stekker erin en ik kon meteen aan de slag. Zeer tevreden!

Goede betrouwbare gasten.

Ik heb in januari j.l. een game-PC samengesteld en deze werd ook spoedig geleverd. Echter,... de videokaart welke was besteld had zoals héél de wereld heeft ondervonden leveringsproblemen. Samen overeengekomen dat er een (tijdelijk) alternatief ingebouwd zou worden en ik zou op de hoogte gehouden worden over het wel en wee van de bestelde videokaart. Inderdaad werd ik regelmatig middels mail op de hoogte gehouden. Nu (een aantal maanden verder) was dus de beoogde videokaart niet meer te leveren ! ! Helaas, maar er werden een aantal alternatieven geboden. Hier dus een keuze in gemaakt en er een ritje aan gewaagd om deze alternatieve kaart in te laten bouwen. (had ook via kosteloos pakket-verkeer kunnen gaan maar een ritje vond ik het wel waard) Mooi bedrijfspand waar ik in belandde. Een echte GAME-LOKATIE voor de lokale gamers om daar op het industrieterrein samen te komen GAMEN eventueel onder het genot van een hapje en een drankje. Klein uurtje later (na een extra stress-test van de PC) weer naar huis met een tevreden gevoel. Al met al .... zéér tevreden.

Helemaal top

Ondanks mijn keuze voor een ander moederbord waar ik op moest wachten toch een snelle levering van mijn pc. Helemaal geweldig.

Snelle en zeer goede levering

Helemaal TOP.

Na jullie uitleg en qua prijs/kwaliteit, een super mooie PC gekocht.

Prima pc voor een prima prijs

Voor context,: Ik heb tot nu toe geen PC met nieuwe/recente hardware gehad (AMD FX + R8 video kaart, Intel I7-6700 + R9 Fury X 4GB). Mijn 2de build was recent overleden door een PSU failure en mogelijk meerdere software issues die er sinds 2020 al waren, ik heb het niet op kunnen lossen. Khad gekeken op meerdere websites voor prebuild of configurable builds en kwam waaronder computer-bestel.nl tegen. in eerste instantie dacht ik "De website naam klinkt sketchy, maar ik lees maar wat reviews online". vanuit wat reviews las ik dat het in orde was, dus heb ik een AMD Build samengestelt. De Build: Mijn Build was om Games te kunnen spelen op medium/high specs op 1080P, Zonder RGB, want daar had ik geen Interesse in. Mijn Build hield het volgende in: - Be Quiet Pure Base 500 Black - ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD RYZEN 5 5600X - 3,7GHz - Corsair Vengeance 16GB(3000Mhz) - 500GB SSD Crucial MX500 - 2000GB Harde schijf - NVIDIA RTX 2060 6GB - Cooler Master Hyper 212 Black Edition - Cooler Master MasterGel maker - Corsair AF120 2.0(Blauw) - Cooler Master MWE 750 (750Watt) - 4 jaar hardware garantie (standaard) Een van mijn vrienden heeft mij overtuigt alsnog de Ryzen 5 over de 7 te nemen, sinds ik niet van het aantal Cores en Threads gebruik hoef te maken, een Ryzen 5 deed het al veel beter dan een I7 voor de 8ste generatie (vanaf dan zijn er mogelijkheden voor meer Cores). de RTX 2060 was op hun website 45 euro meer dan een 1660 TI, dus dat was ook goedkoop voor een goede upgrade. De build was in totaal 1490 euro, voor die specs is dat prima. Performance: De belangrijkste games die ik wilde spelen waren League of Legends, Minecraft, Valorant en Portal 2 (custom maps met vrienden). Alle games draaien meer dan prima op deze nieuwe Computer. Enige punt was Cable-Management om 2 schijven aan te sluiten, maar dat had ik moeten melden in een bericht, mijn fout, niet die van hun. Dank jullie wel voor de build! enige upgrade wordt de monitor denk ik

Top! Zelfs voor een digabeet als ik goed te doen!

Super ervaring, overzichtelijk website. Stapsgewijs loop je de bestelling door. Voor een digabeet als ik zelfs appeltje eitje. Goed verpakt verzonden en snel! Zoon blij en dus ook papa blij

De muis ziet er geweldig uit en zit goed in de hand.

Ik ben niet echt van het kopen van muis en muismatten online, maar door corona lukte het niet om er eentje in een lokale winkel te kopen. Toen had ik er maar eentje gekocht online en dit is de best muis die ik ooit heb gehad. Dikke 5 sterrren.

Goede pc

Goede en betrouwbare pc's topp kan eindelijk gamen.

Computer gekocht

Ik heb een game pc bij deze beste jongens gekocht , ik kan ze altijd bellen of mailen of via de chat praten met de personen ze helpen je echt , echt een top service, als je een game pc wilt kopen zal ik het hier doen

Fijne mensen top service !

Erg goed op de hoogte gehouden en heel fijn product.

Leuke klantenservice, blij met de pc!

Moederbord was helaas niet op voorraad, daarom was de bedtelling iets verlaat. Desalniettemin was ik blij met de leuke klantenservice! Snelle reactie en nu ik mijn samengestelde pc binnen heb, ben ik er ook heeel blij mee! Boekjes netjes bijgeleverd, plug en play,windows licentie activeren en gaan met die banaan!

Geweldige Game PC

Snelle en goede service, goed advies, snelle Levering

Een prettige klantervaring middels goede communicatie

Overzichtelijke website die het samenstellen van de PC makkelijk maakte. Via mail contact goed op de hoogte gehouden van de bestelling en uitlevering. Voor de levering werd er keurig gebeld naar aanleiding van mijn opmerking in de opmerkingen kolom. Hierbij gevraagd om voor levering contact te hebben over het aflevertijdstip zodat ik thuis kon zijn.

Prettige ervaring vanwege makkelijke bestelling en snelle levering

Duidelijke website welke mij in staat stelde om mijn gaming PC te configureren. Daarnaast snelle terugkoppeling via de mail over de bestelde artikelen. Telefonisch contact gehad voor de aflevering daar ik een notitie had geplaatst bij de bestelling dat het bedrijf mij moest bellen om een leverdag af te spreken zodat ik in staat was om thuis te zijn.