Super PC

Januari 2021 hier een game PC besteld met de hot-swap garantie. Ik heb een RTX 3080 kaart besteld en er zou een 2080 geleverd worden zodat ik gelijk aan de slag kon. Na enige tijd niks te hebben gehoord heb ik contact opgenomen. Mijn pc stond klaar om gebouwd te worden, met een 2060 videokaart. Ik was een klein beetje teleurgesteld, maar het leven is zoals het is, nietwaar? Computer-Bestel heeft toen gelijk de hot-swap banner aangepast op de site. Ik heb er toen zelf voor gekozen om de pc niet op te sturen mits er een 2080 kaart of de uiteindelijke 3080 beschikbaar was. Na een maand werd ik gebeld dat het lastig ging worden om de pc te leveren met een 2080 kaart omdat deze erg schaars zijn. Of ik akkoord ging met een 2070 super of toch nog wilde wachten. Ik ben akkoord gegaan en heb de pc al dezelfde week opgehaald. Erg vriendelijke jongens daar. Thuis aangekomen de pc bekeken en aangesloten. Wat een gaaf ding man. Alles werkt naar behoren. Al met al ben ik dik tevreden met mijn aankoop, en dat wordt straks nog meer als de RTX 3080 erin komt. Geduld is een schone zaak. Je kunt hier dus met een gerust hart een PC kopen! Bedankt heren van Computer-Bestel.nl

Going above and beyond

Their service is simply excellent. Starting from the options to building your own computer from a good list of curated components, to ordering and the customer service going far out of their way to help you. They deserve all the love and support they get.

Top klantenservice, goede producten

Heb voor me oudste zoon in november een mooie aanbieding op de kop getikt bij Computer-bestel. Ik heb speciaal voor dit bedrijf gekozen omdat ze direct konden leveren met een leenkaart i.p.v. de lange wachttijden die je elders ziet om de bestelde pre-order kaart (Nvidia rtx 3080). Ondanks de drukte was deze ruim binnen de aangegeven levertijd geleverd. Voor het aansluiten contact gehad met Douwe van de klantenservice, hoe dom dat ik was vergeten dat de monitor aangesloten moest worden op de videokaart. Gelukkig wist Douwe mij hier snel bij te helpen en heeft mijn zoon inmiddels al weer 3 maanden plezier van zijn nieuwe computer. Vorige week eindelijk de RTX 3080 in kunnen laten bouwen, snel en vakkundig gedaan. Ik kreeg een retourbon waarmee ik zonder kosten de computer terug kon sturen met de post en de computer was na 2 dagen alweer terug. Kortom: echt een aanrader! De communicatie is top, ik ben meerdere malen op de hoogte gehouden omtrent de status van de bestelde videokaart en als je ze belt nemen ze ruim de tijd voor je om je te helpen met je problemen. PLUSPUNTEN: # Vakkundig personeel # Goede prijs # Duidelijke website + goede communicatie # Nemen de klant serieus, ook met problemen MINPUNTEN: # Zorgen dat je kunt kiezen met merk videokaart i.p.v. dat je niet weet wat je krijgt (ASUS, MSI, Gigabyte, etc.) Als ik binnenkort zelf een upgrade van mijn PC nodig ben dan zien jullie mij terug!

Klantenservice van niks

klantenservice van niks. Je zou denken in corona tijd dat je nog een bestelling kan annuleren? Eerst Nee, daarna Ja dat kan maar ze halen er wel mooi je geld voor het samenstellen van af. Wat raar is want zelfs de 2 systemen waren nog niet af. Er zat geen Windows op / drivers enz want 1 miste nog een grafische kaart en de andere.. Ja lees hieronder en lijkt mij niet dat ze die testen en installaties in minder dan een uurtje fixen. Dus je betaald voor niks. HET IS DIEFSTAL! Wat wel leuk is als je wilt dat je systeem prioriteit krijgt ga per direct annuleren. Want eind vrijdag bel ik voor een update en geven ze aan nee de systemen duren nog lang door de grafische kaarten... Maandag ochtend bel ik om te annuleren en nee dat kan niet en opeens een halve dag verder is er opeens wel 1/2 klaar. Maar even serieus jullie communicatie naar de klant kunnen jullie echt verbeteren: 1) Meer mailtjes met updates. 2) Als ik bel zei men steeds wat anders dat is ook echt heel raar. Eerste keer bellen zei men u heeft ongeveer 100-200 voor je. Daarna: sorry meneer ik kan en mag dat niet zeggen... Raar weer. Ik hoop dat iedereen het leest. Want ik wens niemand dit!

Beste Joey de Vroom, Dank voor je vijf geplaatste reviews op verschillende review kanalen (Google, Tweakers, TrustPilot, KiyOh en Nederlandreview.nl). Op Black Friday heb je bij ons twee computers besteld met een RTX 3000 kaart erin. Wellicht voor de meeste bekend is er op dit moment een gigantisch wereldwijd tekort van deze type videokaart. Hierdoor zijn er enorm lange wachttijden op deze producten (iets wat we meerdere keren voor, tijdens en na het bestellen hebben gecommuniceerd). Om te zorgen dat je toch snel gebruik kon maken van je aankoop. Hebben we een Hotswap service in het leven geroepen. Dat betekende dat je aankoop snel geleverd kon worden met een tijdelijke leen videokaart waarna je later de computer kon laten ombouwen met de door jouw bestelde videokaart zodra deze bij ons binnen zou zijn. Je hebt bij het bestellen expliciet aangegeven (ondanks de lange levertijd) dat je de computers niet geleverd wilde krijgen met een leenkaart en dat je bereidt om (lang) op de computers te wachten. De bestelde computers hebben we in de tussentijd gebouwd en getest met de leenkaarten erin, maar op jouw verzoek dus niet verzonden. Na 2 maanden heb je besloten om niet langer te wachten. Je hebt de bestelling geannuleerd. Jouw annulering hebben we doorgezet en het aankoop bedrag hebben we terug gestort. De kosten die wij hebben moeten maken voor het bouwen van de computers ( € 120,- conform de voorwaarden ) hebben wij in mindering gebracht. Deze kosten waren tijdens het plaatsen van je bestelling kenbaar en hier heb je nadrukkelijk akkoord op gegeven dat deze kosten in rekening worden gebracht bij annulering. Wij weten oprecht niet hoe wij deze negatieve ervaring bij jou hadden kunnen voorkomen. Immers wij hebben alles uitgevoerd naar jouw wensen en hebben je vooraf duidelijk en transparant over de levertijden gecommuniceerd. Toch hoop ik dat je wellicht ergens anders meer geluk hebt met het uitzoeken van de computers. Al denk ik niet dat je qua levertijden en aankoopbedragen nu beter uit bent… Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

19-07-1975

Proszę o rozłożenie na raty dla mojego dziecka w dniu urodzin chciałam prezent

Ik was al een tijd opzoek naar een goeie game pc maar kon hem niet vinden. Wat je meestal in de winkel koopt dat is meestal van zeer slechte kwaliteit. En de mogelijkheden om hem uit te breiden is er vaak niet. Computer-bestel is echt een geval apart. Ze geven je de mogelijkheid om een pc op maat te laten maken. Daarboven is de service geweldig. Ik raad deze winkel aan. Zeer tevreden met mijn nieuwe game pc.

Zeer, zeer, zeer teleurgesteld.

Na meer dan 10 jaar dat ik online besteld, heb ik nog nooit zo een nare ervaring meegemaakt. Ik probeer altijd een review te schrijven om mijn ervaring of kwaliteit van het product/diensten te delen. Sinds september was ik aan het wachten op de nieuwe videokaart van Nvidia. Ik had alléén de videokaart nodig, maar besloten om een hele nieuwe systeem te kopen. Na het lezen van een aantal reviews positief/negatief, heb ik toch mijn computer bij deze webwinkel besteld (t.w.v €2309.-). Vanaf hier ging het mis. Tot mijn verbazing zat een ander videokaart in de computer dan wat ik had besteld. Ik heb gelijk telefonisch contact opgenomen, om aan te geven dat ik het verkeerde videokaart had ontvangen. Volgens de medewerker was op de site aangegeven, en ik weet zeker dat het niet zo was, want ik heb het samen met iemand anders besteld, en die heeft ook niet gezien of gelezen. Helaas kwam ik er niet uit met de medewerker, waarop ik zei dat ik ging overwegen om de hele systeem hetzelfde dag nog terug te sturen, want het ging mij juist om de videokaart, en daar was hij er niet blij mee. In plaats van een oplossing te zoeken, begon hij allerlei kosten te noemen dat ik zou krijgen. Om verdere discussie te voorkomen heb ik het gesprek beëindigd. Voordat ik de computer ging terug sturen, wou ik eerst weten wat mijn plichten en rechten waren, en dat werd blijkbaar echt niet gewaardeerd. Ik heb een nette mail geschreven om tot een oplossing te komen. Niemand heeft de mail verkeerd geïnterpreteerd, maar deze bedrijf wel. Het antwoord dat ik heb ontvangen, stond ik echt met mijn mond vol tanden, het was vol frustratie, stukje dreiging en onbeschoft. Ik vond dat zo erg dat ik professionele hulp moest inschakelen. Dit alles, heeft weken geduurd. Het heeft me zoveel tijd en geld gekost, ongelofelijk.

Beste Franklin, Dank voor je review. Voor de goede beeldvorming naar andere potentiele klanten vind ik het belangrijk dat je ervaring hierboven afgespiegeld wordt met de feiten/waarheid en onze kant van het verhaal: 1. Je hebt bij ons een Game PC besteld met daarbij gebruik te maken van de Hotswap service: https://www.computer-bestel.nl/images/hotswap3080-3090.png Dit is een service dat je bestelde computer eerst wordt geleverd met een leenkaart en zodra de gewilde RTX 3080 videokaart bij ons binnen is; gratis, kosteloos en zeer snel wordt omgeruild. Ten tijde van bestellen (Black Friday) stond dit al 2 maanden met een banner ter grote van een A4 op de website aangegeven. Daarnaast stond dit natuurlijk ook meerdere plekken aangegeven en is dit op meerdere momenten gecommuniceerd. Het is vervelend dat je dit ondanks dit, toch is ontgaan. 2. Je eerste mail begon met een juridisch conclaaf over onze tekortkomingen. Hier heb ik persoonlijk op gereageerd en antwoord gegeven op de vragen die je had gesteld. Daarnaast heb ik je rechten en plichten als consument uitgelegd. De toon van de mail was zakelijk en neutraal. Niet anders dan het vocabulaire in jouw eigen geschreven mail. Op deze mail vanuit onze kant hebben wij nooit een reactie op mogen ontvangen. De volgende brief en communicatie moment was van je advocaat/juridisch adviseur. 3. Omdat wij het vervelend vonden dat je er van uit ging de RTX 3080 direct te krijgen en omdat de communicatie de verkeerde kant op sloeg hebben wij besloten om per direct afscheid te nemen met jou als klant. Daardoor hebben we jouw volledige aankoop bedrag (dus zonder aftrek van assemblage kosten) terug gestort in zeer korte tijd. Alles bij elkaar, van de dag van aankoop tot de terugbetaling heeft niet langer dan 2 weken geduurd. Ondanks dit zakelijke meningsverschil heb je je netjes gedragen tegenover mijn collega’s bij het terugbrengen van de computer. Iets wat ook gezegd mag worden gezien de situatie. Het is jammer dat je bij ons niet je mooie systeem hebt mogen bemachtigen waar je op had gehoopt. Maar wellicht heb je deze inmiddels al wel bij een ander weten te bemachtigen en dat is je natuurlijk gegund! Johan van Computer-Bestel.nl P.S. voor iedereen een alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Makkelijk en overzichtelijk

Je kan makkelijk een keuze maken en een overzichtelijke site!

supercalifragilisticexpialidocious

Mijn PC is da bomb! Het team van Computer-Bestel staat altijd voor je klaar en weet waar ze het over hebben. Fantastische ervaring van A tot Z

uitstekend

op zoek naar een nieuwe desktop computer kon ik op de website zeer uitgebreid mijn pc samenstellen en testen aan de spellen. Goed advies gekregen voor een bijpassende game monitor. Prima service

Ik kwam op deze site terecht en wou een computer die mooi en lang super blijft werken ik heb hem een week in huis en ben er blij mee goede service online. En goed overzichtelijk gewoon top en snelle bouw en levering.

Super fijne service en PC

Ik wil graag goed kunnen gamen, dat is nu mogelijk. Kon met al mijn vragen terecht bij de medewerkers die alles uitzochten.

Top Bedrijf

Fantastisch werk geleverd. Ik kreeg goede tips voor het aanvullen van mijn eigen PC build. Binnen een week was hij bezorgd.

Is leuk om

Ik heb nodig muis graag

Slechte garantie-afhandeling

Iets meer dan 1 jaar geleden 2 computers bij hen gekocht, exact hetzelfde. Na 1 maand deden op beide PC’s de case-led’s het niet meer. Niet over geklaagd. Na 15 maanden startte 1 PC helemaal niet meer op. Met mijn vrij brede IT-ervaring, kon ik al snel vaststellen dat het moederbord niet meer werkte. Ondanks meerdere telefoontjes naar de helpdesk, was het volgens hen noodzakelijk binnen de garantie om de hele computer op mijn eigen kosten naar hen te versturen. Na aanvraag van het verplichte formulier om op te mogen sturen onder garantie, per mail met uitgebreide uitleg en het verzoek snel te handelen met verwijzing naar het eerdere telefonisch overleg, na 8 dagen nog geen enkele reactie gehad. Helaas blijkt ook bij deze verkoper weer, goedkoop is niet altijd een goede koop. Inmiddels een zelfde nieuw moederbord aangekocht en de PC werkt weer. Dank aan Computer-bestel voor de ellenlange vertraging en het niet leveren van garantie. Mijn advies: hier niet kopen. Losse onderdelen zijn elders veel voordeliger verkrijgbaar en Computer-bestel levert geen enkele garantie.

Beste Rob, Dank voor je review. Ik snap de frustratie van je niet werkende computer en dat je deze snel gerepareerd wou hebben. Daarvoor hebben we een goed geoliede reparatie afdeling die vrij vlot je computer kan nakijken en repareren (op dit moment zelfs gemiddeld 3,5 halve dag per gerepareerde computer). Wel hebben we protocollen opgesteld die zowel in het belang van jou als klant als voor onze reparatie afdeling zijn. Om ervoor te zorgen dat alles zo snel en gestroomlijnd als mogelijk verloopt. Na aanvang van je mail van afgelopen maandag nacht hebben wij dinsdag morgen direct terug gemaild omtrent je vraag en storing (wellicht even je spammail bekijken). Hier hebben wij helaas nog geen reactie van jou op mogen ontvangen. Je gaf duidelijk aan dat zelf aan de computer hebt lopen 'sleutelen' (zowel in je mail als in de review). Normaliter doe je hierbij afstand van je garantie omdat wij dan niet meer de kwaliteit en functionaliteit van onze producten kunnen waarborgen. Ook hebben mijn collega's je telefonisch geadviseerd om een reparatie verzoek op de site in te dienen: https://www.computer-bestel.nl/garantie-formulier Dan krijg je namelijk direct de retour instructies op de mail en hebben wij administratief alle gegevens die nodig zijn om je verder te helpen. Ook dit is helaas nog niet ingevuld. Ik had je graag de mogelijk geboden om alsnog de computer onder garantie te laten nakijken en te laten repareren. Maar aangezien je zelf al een oplossing buiten ons om hebt gezocht en daarbij ons de mogelijkheid hebt ontnomen om jou garantie/service te verlenen kan ik je onmogelijk verder helpen, dan wel tegemoet komen. Het is jammer dat je ons ervan beschuldigt dat wij geen garantie leveren, wat absoluut niet waar is. Wellicht is het de volgende keer handiger iets beter te communiceren en niet direct zelf impulsief acties te ondernemen. Dat scheelt ons een slechte (onterechte) review en jou 50 euro die je niet had hoeven te besteden aan een nieuw moederbord. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Goeie website met begeleiding En goeie pc's

Ik heb hier een pc bestelt en ik kende nog niets van pc's maar ik heb hier goeie begeleiding gekregen in de chat. En mijn pc is ook snel geleverd

Zeer duidelijke website en altijd bereikbaar via de chat of telefoon voor een eerlijk advies

Als je telefonisch met ze overlegt proberen ze niet de duurste elementen te verkopen, maar ze.kijken echt naar de behoefte. Alles volgens afspraak geleverd.

Super Service en een erg fijne PC!

Na veel twijfel en slechte ervaringen met andere bedrijven heb ik besloten om een poging te wagen bij Computer-bestel en ik kan zeggen dat het van begin tot eind een top ervaring is geweest. Erg veel opties tijdens het kiezen van je componenten voor je PC en ook voor een erg goede prijs. Indien je ze nodig hebt voor hulp dan zijn ze altijd direct bereikbaar en je kan direct horen dat ze er verstand van hebben en ook erg hun best doen om jou als klant een goede PC te leveren. Indien mijn nieuwe PC het goed blijft doen dan zal ik hier zeker na een aantal jaar opnieuw een bestelling doen.

Hoi vorige week maandag bestelling gedaan ondanks deze corona pandemie ben ik snel en goed geholpen met snelle service staan voor je klaar de game pc ziet er prachtig uit goed netjes gemaakt alle kabel zijn goed weg gewerkt ik raad je aan om hier jou computer te bestellen gw doen echt top mensen

Niet al te best

Twee keer een game pc gekocht en twee keer de pc meerdere malen terug moeten sturen vanwege een fout of de verkeerde onderdelen geïnstalleerd. Gevraagd of er een compensatie mogelijk was voor de verzendkosten, helaas geen reactie. Een ezel stoot zich geen 3 keer aan de zelfde steen dus de derde bij de concurrent besteld en alles in 1 X naar volle tevredenheid. De naam van de concurrent zal ik niet noemen omdat ik dat niet netjes vind.

Beste Wiebe, Dank voor je review. Dit is een heel ander beeld dan dat we bij je mail communicatie kregen. Je hebt volgens mijn gegevens twee maal toe een computer bij ons gekocht die helaas ook allebei binnen de garantie defect zijn geraakt. Gelukkig heb je bij ons 4 jaar garantie en hebben wij de problemen dan ook zonder gedoe snel voor je kunnen oplossen. Een computer blijft elektronica en het maakt verder niet zoveel uit of je dit bij ons koop of bij een concullega. De kans dat iets defect raakt binnen de garantie is altijd aanwezig en had net zo goed bij onze concullega kunnen gebeuren. Je geeft aan dat je hebt gevraagd om een compensatie. Ik kan hier weinig over terug vinden in de gevoerde communicatie. Ook denk ik niet dat het helemaal eerlijk is dat de je compensatie nu ombuigt in een negatieve review. Natuurlijk kan dat jou gevoel of mening zijn en in dat geval ben je helemaal vrij om dat te plaatsen. Wij hebben verschillende garantie pakketten waar verschillende voorwaarden aan vast zitten. Je weet dus vooraf wat je ontvangt als compensaties bij defecten. Je hebt bij beide computers gekozen voor een basis garantie waarbij wij enkel de verzendkosten vergoeden zodra er binnen de eerste maand iets niet goed gaat. Je kunt daarvoor je gemaakte verzendkosten bij ons declareren waarna wij deze vergoeden. Het is jammer dat je niet zo blij bent met onze service en onze producten. Ik persoonlijk denk dat we je op een hele klantvriendelijke en nette manier te woord hebben gestaan en je hebben proberen te helpen met de situatie. Indien je voor ons tips heb dan hoor ik het natuurlijk graag. Ik hoop dat we je in de toekomst toch weer goed van dienst mogen zijn. Zeker gezien dat je nog een hele lange tijd garantie bij ons hebt is het des te belangrijker dat jij een goed gevoel bij ons hebt als partij. Mochten we daar binnen alle redelijkheid wat aan kunnen doen om jou gevoel om te buigen tot een positief gevoel laat het ons dan zeker weten! Ook als je verder nog vragen of opmerkingen hebt dan hoor ik ze graag. Johan van Computer-bestel.nl

Uitstekende game pc

Ik wou voor mijn 12 jarige zoon een goede game pc kopen waar hij jaren plezier mee zou hebben en alle toekomstige games kan spelen. Ik had zelf een game pc gekozen maar deze was niet optimaal blijkbaar want de mensen van computer-bestel namen direct contact met me op om te laten weten dat de game pc die ik had gekozen niet sterk genoeg zou zijn voor de games van mijn zoon. Ze hebben toen mij een voorstel gedaan van een betere game pc en deze was zelfs goedkoper dan die ik had gekozen dus het draaide niet om geld maar om de beste game pc voor mijn zoon. Ondanks de corona crisis en de vele bestellingen die computer-bestel hadden heb ik de game pc 14 dagen na betaling ontvangen. Door een fout had ik wel teveel betaald en dit bedrag heb ik nu na 20 dagen nog steeds niet ontvangen maar dit zal ongetwijfeld wel in orde komen.

Gemak

Mooie game pc samengesteld op de website. Aan de telefoon ook goed advies gekregen, er was tijd om al mijn vragen te beantwoorden. De pc werkt uitstekend en voldoet aan de verwachtingen. Fijn aan de webshop is dat je de pc helemaal naar wens kunt samenstellen. Als je ergens anders een kant en klare pc koopt, is er altijd wel een onderdeel wat niet naar wens is. De verzending verliep niet naar wens, maar dat zal wel aan de drukte bij PostNL hebben gelegen i.v.m. het coronavirus.

Super geregeld !!

Snel en gemakkelijk een pc samengesteld en advies gekregen. Ik zou anderen aanraden niet ver te zoeken , maar hier je pc te bestellen .

De naam zegt het Computer Bestel!

Ik was opzoek naar die ene game PC die mij de komende jaren wel zoet zou houden. Ik doe veel gamen, ontwerpen en een het ander voor mijn opleiding en werk. Moest ik een hulk van een PC of zo'n eentje die mager is zoals die hoofdrolspeler van Home Alone? Nou mijn keuze was snel gemaakt de hulk natuurlijk. Corona of geen Corona, ik ben goed en snel geholpen door de medewerkers van Computer Bestel. De levering kwam een dag later vanwege een fout van PostNL maar dat geeft niet. Heb een dagje extra in de zon gezeten zodat ik de komende dagen deze krachtpatser ga gebruiken. Nou ik zeg gewoon waar wacht je op bestel die PC kan je het niet in 1x betalen? Gebruik SprayPay zoals ik dat heb gedaan. Ik heb besteld: Northbridge Silver GamePC

Ardige medewerkers een super behulpzaam

Ik zoek Game PC, die kan alles, na wat scrollen via Google heb ik fit bedrijf gevonden, had vertel wat ik nodig heb, een binnen paar minuten,deal gesloten, een ik had gem binnen, qua Garantie 4jaar geweldig, nog mals heren van computer bestel dank u wel voor alles, super mooie pc dank u dank u