relatief goed

Als het druk is dan is klanten service niet goed te bereiken via e-mail. dus belde ik en ze namen direct op. ik belde vanwege dat ik een update wou van mijn bestelling. kreeg het. algemeen goeie site/webwinkel. persoonlijk zou ik er inzetten tijden dat jullie nog mailen want sluitings tijden zijn raar met de winkel. voor de rest niet te klagen. maar ook niet te prijzen. goede prijsen voor de pc. voor de prestatie moest ik wat tweaken in de settings. uit de doos(csgo) 150 fps. na de tweaks(csgo) 200 fps.(zelfde settings).

Zijn duidelijk in de levertijd van de bestelling en geven prima advies wat je acht nodig hebt.

Was zeer positief heen en weer contact waar het mij om gaat en wat nodig is. Ze geven prima advies dat je niet alles nodig hebt. Levertijd was iets langer dan eerst via de site gemeld was, maar was direct duidelijk na mijn verzoeken. Blijkbaar ging het om mijn verzoeken. Kortom, duidelijke taal, en zeker dat we hier meer mee gaan werken. Grote top

Voorlopig tevreden, sommige dingen kunnen beter

positief: goed advies tijdens aankoop proces, heldere website, makkelijk bestellen, software netjes geïnstalleerd. negatief: levertijd wordt niet gehaald, verpakking van geleverde computer niet stevig waardoor loshangende koeler (gebruik dan toch ook luchtzakken in de case), geheugen staat standaard op 2133Mhz terwijl ik 3000Mhz had besteld (moet nu zelf gaan overclocken, waar ik geen verstand van heb). Voorlopig 4 sterren, misschien na een maandje de computer optimaliseren 5?

Gewoon top !

Ten eerste een prima website met veel keuze mogelijkheden. Hier begint eigenlijk een goede ervaring al mee en dat is niet vanzelfsprekend is mijn ervaring. Je kunt de PC helemaal samenstellen en de keuze is enorm. Je kunt het zo uitgebreid maken als je zelf wilt. Vervolgens bestellen, betalen en alles verloopt zoals je mag verwachten, soepel. Je krijgt de reguliere emails na bestelling en wanneer deze verstuurd volgt een tracking email zodat je alles kunt volgen. Tja, van begin tot eind een zeer goed ervaring en er staat uiteindelijk gewoon een mooie PC ! Misschien binnenkort eens kijken voor een leuke samenstelling voor het flightsimmen. Wellicht kan ik die dan uitgebreid reviewen en een video reportage van maken. Immers een beeld (video) zegt meer dan 1000 woorden.

Goede en snelle service.

Mijn zoon wilde graag een gaming pc. Dankzij mijn broer kwamen we bij computer,-bestel terecht. Mooie website, met duidelijke uitleg. Hierdoor konden we voor ons budget een mooie pc samenstellen voor mijn zoon. Mijn zoon is er heel blij mee en gaat zijn gaming carrière met deze pc beginnen.

Er waren wat problemen met het moederbord van me maar ik werd erg goed geholpen door Het bedrijf. De computer werkt top en ziet er heel erg mooi uit. Ook erg handig dat je hem gelijk in het stop contact steekt en dan gelijk werkt.

Klantenservice bij storing is zeer slecht en traag

Na aanleiding van melding van een storing de dag erna gebeld omdat ik de desktop naar hun toe wilde sturen. Kreeg te horen "u wordt vandaag voor 18.00 uur terug gebeld". De dag erna nog steeds niets gehoord. Via de chat contact gehad en zou dezelfde dag iets horen. Nog steeds niets gehoord. Nu alweer 2 dagen verder en nog steeds geen bericht. Ik betaal de volgende keer liever iets meer bij Levix dan ooit nog eens een desktop online te bestellen. Bij Levix was hij ondertussen al klaar geweest. Als ze meteen hadden gezegd "u wordt ivm vakantie of drukte binnen 5 dagen gebeld". dan was dat prima geweest. Maar ik word hier nu gewoon steeds aan de lungel gehouden. Ik ben meer dan ontevreden!!

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding Kijk altijd of er wat te koop is

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg blij met mijn game Pc, deze was snel geleverd en presteert uitmuntend!

Graag een mailtje sturen wanneer een pakket vertraging oploopt, voor de rest top service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik heb hier een game pc besteld. Deze is geleverd binnen de beloofde tijd. Hij werkt nog steeds perfect!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Goede spullen -Vriendelijke en duidelijke communicatie -Goede website -Probleem (zie rechts) goed opgelost

Nog een beetje beter luisteren naar de klant, bij de bestelling was aangegeven dat dat er meerdere harde schijven ondergebracht moesten worden, bij de aflevering miste een paar specifieke kabels om dit mogelijk te maken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Voeding van de PC was defect. Binnen 5 dagen PC terugontvangen met nieuwe voeding onder garantie. Goede communicatie, reactie en handelen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede kwaliteit en super tevreden met de spullen die ze verkopen in de winkel!

Meer spullen aanschaffen zoals videokaarten, RAM schijven ect. zodat jullie een grotere marge hebben in de computer wereld.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Duidelijke communicatie over levertijden en dan alsnog een snelle levering! - Goede levering van PC, niks aan op te merken, want er was niks stuk en de PC zat goed in de doos verpakt. - Nog steeds plezier van diezelfde PC die ik een jaar terug bij dit bedrijf heb gekocht, zonder ooit iets hoeven te resetten. - Goede prijzen. - Aardig personeel dat echt hun best doet om er voor de klant te zijn en goede kwaliteit te leveren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Na lang wikken en wegen over waar ik mijn PC zou bestellen, gekozen voor dit bedrijf. En absoluut geen spijt! Helder en vriendelijk personeel. Ondanks drukte zat de PC binnen de afgesproken levertijd in elkaar en kon ik hem ophalen. Daar ook nog onverwachts een VR experience afgenomen, we wisten niet dat zij dit hadden. Ook een echte aanrader. PC ziet er machtig vet uit, absoluut vakmanschap.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Veel aandacht voor het wegwerken van draden, en dus een mooie build leveren. -Voordelig. -In verhouding met grote online warenhuizen, hebben ze trots in hun werk.

-Als iemand zegt dat hij temperatuur erg belangrijk vindt, is het jammer als de (op de reference card na) meest matig gekoelde 1080 in zijn systeem komt. De kaart vliegt naar de 82 graden in een paar minuten, en ik wilde juist een koel systeem, daar heb ik al de andere componenten voor gekocht (pasta, cpu koeler, kast koelers enz. )

• Kennis & Vakmanschap

Beste Davy, Dank voor je beoordeling en goed om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe computer! Wij doen altijd ons best om elk systeem te voorzien van een goed gekoelde videokaart. Aangezien we met veel verschillende uitvoeringen van videokaarten werken is het verstandig om van te voren eventuele wensen met betrekking tot de uitvoering van de videokaart door te geven. Dan kunnen wij hier rekening mee houden. Dit hebben we ook aangegeven om onze site onder het kopje videokaart. Mocht je toch een andere uitvoering van jouw videokaart in jouw systeem willen dan hoor ik het graag, dan kunnen we deze altijd nog ombouwen. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Pluspunten

Bijzonder gunstige prijzen, veel keuze mogelijkheden. Snelle reactie bij vragen en duidelijke antwoorden. Na levering van pc bleek dat men i.p.v. een interne cardreader een externe had geleverd. Hij bleek niet in de kast te passen. Hierdoor kwam ik USB sloten tekort. Na een snelle mailwisseling werd direct een oplossing aangeboden die volkomen voldoet. Ook enkele andere kleinigheidjes werden direct verholpen. Ben zeer tevreden over de service.

Ik weet niet of het bij mij een uitzondering was maar levering duurde iets langer dan men zou vermoeden als men de website bezoekt. Misschien gewoon wat minder beloven dan valt het ook niet tegen als het wat langer duurt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en duidelijke site met informatie, goed telefonisch te bereiken voor vragen. Scherpe prijzen.

Iets meer informatie over welke componenten gemonteerd worden zou fijn zijn. Er zit redelijk wat verschil tussen GPU’s etc wat betreft merken.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet Duur, goede duidelijke website en goed product.

Reageren op de ingevulde informatie bij de betaling. Differentiëren van kwaliteit van ervaring en kwaliteit van het product bij de beoordeling. Kennis en vakmanschap kan een klant niet echt beoordelen als ze gewoon de pc die ze besteld hebben thuis krijgen zou ik denken.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Angelo, Dank voor je review! Je bestelling is inderdaad één dag te laat geleverd en dat vinden we vervelend! Ook hebben we helaas een kabel vergeten te plaatsen in jouw systeem waardoor we deze kabel naar jouw toe hebben moeten zenden zodat je de 2de harde schijf kon gaan gebruiken. Voor deze ongemakken willen we jouw onze excuses aanbieden voor het ongemak! We hebben ons best gedaan om je zo goed mogelijk telefonisch en per email te assisteren. We zullen jouw ervaring hier binnen het team bespreken om voortaan onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Voor nu wensen we je veel plezier met je mooie workstation en mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we ze graag!

Pluspunten

Snelle levering en een hele goede prijs in vergelijking met andere shops

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eindelijk een goede gamepc gekocht en besteld bij Computer-bestel.nl. Mijn oude pc had ik bij game.nl gekocht en dat was destijds een budget pc. Levering was daar sneller. Maar als ik eerlijk ben wacht ik liever een paar extra dagen zodat je samengestelde pc met beleid in elkaar gezet gaat worden. Hiervoor dus een dikke pluim. Had alleen wat ongeduldige zorgen met de leverdatum ivm werk zodat ik iets kon regelen voor thuis. Bellen is lastig om in contact te komen maar gelukkig via de mail zo goed als gelijk antwoordt. Ook hier een dikke pluim voor. De site is goed en duidelijk, Je kunt heel makkelijk je pc vinden of samenstellen. Ook al heb je er geen verstand van, je komt er altijd wel uit. Houd wel je winkelmand in de gaten hahaha. Betaling ging vlekkeloos en de volgende dag (avond bestelling) netjes via de mail een bevestiging geghad dat de betaling goed verlopen is. Dan is het wachten op de mail dat de pc verzonden is. Helaas zat t weekend er tussen. Haha. Maandag avond kon ik alles netjes volgen via track en trace. Kortom alles is piek fijn in orde.

1 min punt. Telefonisch bereikbaar op werkdagen tot 18:00 uur. Als je belt dan krijg je een antwoordapparaat dat niemand aanwezig is en bereikbaar zijn op werkdagen tot 18u. Belde ruim voor die tijd. Gelukkig via de mail wel goed geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prijs Snelheid Kwaliteit

Betere verpakking van de systemen, nu zitten ze gewoon in de doos van de behuizing. Op zich niet erg maar kan bij bepaalde cases minder goed gaan. daarnaast is het echt een superservice