Erg behulpzame klanten service

2e PC besteld via Computer bestel Mijn pakket was verloren gegaan door Post NL waardoor mijn pc tijdelijk kwijt was geraakt maar gelukkig, Na wat telefonisch en email contact hebben gehad met Rowan die contact heeft opgenomen met Post NL is mijn pakket weer terecht gekomen. Uitstekende reactie tijd en erg behulpzaam

Topservice en top kwaliteit/prijs

Nieuwe PC besteld in Black Friday weken. Zowel via mail als via telefoon bij vraag na levering deskundig en snel geholpen. Werkt als een zonnetje, heel blij mee!

Super vlotte klant gerichte service

Heldere site Helder process Zelf opofferend klant gerichte service. De case van de computer kon niet geleverd worden, of het ook goed was of ik kostenloos een duurdere case zou willen, ipv de originele case. Contact over de mail vriendelijk en duidelijk Dank!

Precies zoals verwacht

Inmiddels de tweede PC die ik hier gekocht heb. Beide keren zeer tevreden. Goede prijs, snelle levering en kwalitatief prima geassembleerd.

Echt helemaal goed

Mooie pc voor een goede prijs, en hele goeie hulp.

Snel geleverd en alles werkt perfect, meer dan wat ik had verwacht. Ik ben erg blij mee Ik had contact gehad via de chat en via de telefoon (Super vriendelijk) Ze reageren snel en ze geven eerlijk advies. Bedankt Computer bestel!

Kapotte €3000 pc ontvangen.

Ik heb een custom computer van €3000 bij Computer-bestel.nl besteld. Bij binnenkomst blijkt direct dat deze kapot is, dus moet hij direct worden gerouterneerd. Super vervelend maar ik mag hem wel kosteloos terug sturen en hij word gerepareerd, Nu krijg ik hem voor de 2e keer binnen en blijkt na een korte tijd dat er nog dingen in verwerkt zitten die niet zijn aangesloten. Nu word er aan de telefoon gevraagd of ik er niet zelf even aan kan sleutelen, en kijken of de draadjes wel goed vast zitten. Dit ga ik natuurlijk niet doen omdat ik geen expertise heb en daarom heb ik juist computer-bestel.nl ingeschakeld om dit voor mij te doen. Nu blijkt dat ze voor deze kapotte €3000 pc die in 2 maanden al voor de 2e keer gerepareerd moet worden, ze extra geld willen voor een verzendlabel. Absoluut niet natuurlijk, ik krijg een kapot product binnen welke na 1 reparatie nog steeds kapot is en willen ze ook nog eens extra geld. Absoluut bizar, ik ga het juridisch oplossen maar dat zal niet moeilijk zijn aangezien het een kapotte pc is. Wat een ongelofelijke schande, er zijn ontzettend veel bedrijven die WEL pc's kunnen maken ik adviseer dan ook daarheen te gaan.

Snel ontvangen en alles naar wens gemaakt. Klantenservice heel vriendelijk en behulpzaam.

Snel en duidelijk

Er werd snel gereageerd als ik een vraag had met betrekking tot mijn bestelling

Amazing

The computer is very good, as i ordered. Fast build and delivery.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van een game PC. Alles werd netjes afgeleverd en de PC was stevig ingepakt zodat het geen schade zou oplopen tijdens de bezorging. Ook waren alle onderdelen naar behoren afgesteld zodat je alleen het verpakkingsmateriaal hoeft te verwijderen en de PC aan te sluiten op de voeding en je kunt meteen spelen!

Zeer slecht.

Ik heb afgelopen week al een review geplaatst die niet helemaal terecht was, wat ik hieronder jn dit bericht zal toelichten. Daardoor kwam er mail verkeer van de eigenaar richting mij met direct een 'stok achter de deur' dat ik een opmerking bij mijn bestelling krijg voor het sleutelen aan mijn pc (vastzetten van de fan) die los zat bij aankomst van de pc bij mij thuis. Die overigens nog steeds los zit en ik nooit vast heb gezet. Als ik mijm review niet zou aanpassen of verwijderen binnen 24 uur en daardoor mijn 4 jaar garantie zou vervallen. (Ik heb emails als bewijs) Deze email kreeg ik door het volgende: Ik had gezegd dat mijn ram geheugen maar een 4800mhz was en niet de 5200mhz die ik had besteld. Dit bleek dus dat ik XMP in mijn bios moest aanzetten om deze snelheid te kunnen halen. Ik vraag me hier bij af of dit niet getest hoeft te worden aangezien niet iedereen uberhaupt weet hoe hij moet zien hoe snel zn geheugen werkt en omdat computer-bestel.nl alles grondig test mag dit meegenomen worden. Zo ook zat mijn front fan los bij aankomst bij mij thuis. Hierover werd mij duidelijk gemaakt dat dit absoluut niet hun schuld is en dat het de pakketbezorger moest zijn. Mij maakt het niet uit wie z'n schuld het is, deze moeten gewoon vastgezet worden met boutjes. En ja dit is mogelijk in de kast die ik heb. De pc werkt verder perfect. Had graag een voldoende gegeven uiteindelijk maar het mailverkeer maakt het voor mij een duidelijke cijfer 1.

Beste Jerry, Wat ontzettend vervelend dat je deze ervaring hebt over onze organisatie. Een klacht is altijd vervelend en wij doen er dan ook alles aan om deze vakkundig en zorgvuldig op te lossen. In dit geval denken we wel dat hier sprake van een iets genuanceerdere situatie: Wij moesten jou klacht namelijk eerst lezen op dit reviewplatform in plaats van dat dit eerst met ons is besproken… Het feit: “de order is verkeerd geleverd”, wat achteraf niet het geval bleek was vanuit jouw kant weinig compassie voor. Ook het feit dat de fan waarschijnlijk los is gekomen door transport, wou je van ons niet aannemen. Dit heb je kennelijk zelf al opgelost zonder dit met ons te bespreken (waarvoor je de computer dus hebt moeten openmaken). Wij hebben om opheldering gevraagd (loshangende fan) en gevraagd om de review aan te passen naar de werkelijk feiten. Wij hebben geen foto materiaal aangeleverd gekregen over de loshangende fan. De betichtingen waren in onze mening dan ook van dermate erge aard dat we hier wat van hebben gezegd. Al met al vinden wij de communicatie erg moeizaam verlopen en we hadden dit graag anders gezien. Wij willen je er op attenderen dat de gemelde gebreken bij ons dienen te worden aangeboden zodat wij dit kunnen repareren, ik heb je hiervoor inmiddels de instructies al gestuurd op de mail. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Ze denken met je mee en geven een goed advies. Snel en op tijd geleverd.

Ik heb mijn computer heel snel ontvangen en voldoet aan al mijn wensen. Hele klantvriendelijke medewerkers en super professioneel.

Waanzinnig mooie pc

Na lang nadenken en zoeken ben ik bij computer bestel uitgekomen. Kan niks anders anders melden dan dat de behulpzaamheid en meedenken/adviseren over je eigen droom pc gewoon super is. Je krijgt snel antwoord op vragen, en uiteindelijk gewoon een waanzinnig product thuis gestuurd .

Great

I have seen really great work

Houden zich niet aan eigen garantievoorwaarden, en zijn enorm klantonvriendelijk

Zou hier nooit weer iets aanschaffen, en raad anderen dit ook ten zeerste af! Na al een vervelende ervaring bij het kopen van de computer (niet de videokaart gekregen die ik heb besteld, betaald en die op de factuur staat) nu een defect aan de leenkaart die ik uit eindelijk heb over genomen van Computer bestel. Ondanks eerdere vervelende ervaring toch gekozen om deze binnen garantie te laten repareren. Hier begon het gedoe. Na een paar weken wachten en steeds te horen te krijgen dat ze nog niet weten hoe lang het gaat duren maar eens gekeken in de garantievoorwaarden van dit bedrijf. Hier in staat erg duidelijk 'Elke reparatie wordt zo spoedig mogelijk verwerkt. De uiterlijke termijn voor repareren of vervangen systeem is 30 dagen.'. Daarom heb ik rustig de 30 dagen afgewacht, maar deze termijn wordt niet gehaald. Na 30 dagen nogmaals de vraag hoe het er voor staat en gevraagd waarom het niet binnen deze 30 dagen is afgehandeld. Ze wisten niet hoe lang het nog zou duren en de vraag over het niet houden aan eigen voorwaarden werd slim ontweken. De computer is op 2 maart afgeleverd bij computer bestel en op 20 april eindelijk een bericht dat de videokaart terug is bij computer bestel. Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat er 301 euro aan uurloon wordt gerekend, 35 euro aan onderzoekskosten en ook nog eens 50 euro onderzoek kosten aan de videokaart. Ook dit vond ik vreemd aangezien het volgende in dezelfde voorwaarden staat 'Het derde en vierde jaar betaal je alleen het werkloon voor het vervangen of repareren van de hardware.'. Via de mail heb ik aangegeven dat ik het klantvriendelijk zou vinden als de kosten door computer bestel op zich worden genomen aangezien ze zich niet aan hun gestelde termijn houden, maar er wordt gezegd dat dit overmacht is aangezien het bij een leverancier langer duurde. Ook waren de onderzoekskosten natuurlijk onderdeel van de kosten voor elke reparatie. Kortom, houden zich niet aan eigen afspraken en komen klanten niet tegemoet

Deskundige, klantvriendelijke computerexperts.

Op 9 januari j.l. laat op de avond een game computer besteld en deze op 13 januari j.l. geleverd gekregen. Op de website is het heel makkelijk om onderdelen te kiezen. Als de behuizing bijvoorbeeld te klein is voor de onderdelen die je erin wil hebben staat dit netjes in een rode tekst aangegeven dat je beter een grotere behuizing kunt kiezen. De computer was zeer stevig verpakt in blokken foam en in de behuizing zat ook een extra stuk foam om de kwetsbare onderdelen heen. Mailverkeer gaat ook snel, je krijgt snel antwoord. Geen vraag is te gek =)

PC door computer-bestel.nl samengesteld in overleg met ons. Na 3 weken (i.v.m feestdagen)ook in overleg was de PC klaar en hebben hem zelf opgehaald in Surhuisterveen. Alles was picobello in orde , zelfs een oude harde schijf + SD kaart werd er gratis ingezet. Zeer vriendelijk geholpen en een lekker bakkie koffie. Ze hadden alleen de USB met windows 11 vergeten mee te geven. Word later naar ons toegestuurd werd beloofd. We zijn tot nu toe zeer tevreden over Computer-bestel.nl

uitstekend

Goede website, snelle levering, reageren op vragen via chat en mail. Bellen zelfs terug als ze je oproep missen. Antwoorden zijn goed en helder. En dan ook nog de goedkoopste, wat wil een mens nog meer.

Beste producten voor de beste prijs!

Daarnaast reageren ze snel wanneer je een vraag of advies nodig hebt. Tweede keer dat ik door deze mannen game computer heb laten bouwen en zeer tevreden over!

uitstekend met kanttekening

Er is goed meegedacht toen ik iets speciaals wilde. De drukte van Black Friday bleek teveel voor de vaste bezetting. De telefoon wordt steeds snel opgenomen door een mens. De afhandeling van mijn speciale vraag liep vertraging op en de toegezegde korting is helaas slechts deels toegepast. De verzending van deel 1 (extra onderdeel) van de bestelling ging vlot. Het pakket was goed en veilig ingepakt. Deel 2 (de eigenlijk pc) zal hopelijk spoedig volgen en daar kan ik dus nog niets over zeggen.

steeds een snel (en duidelijk) antwoord

Pc samengesteld en besteld, aangekregen. Ik verloor tijd doordat de bovenste HDMI poort niet werkte (om die reden was ze met een dopje afgedekt maar dat wist ik niet) en niet had gezien dat in in het midden nog HDMI poorten waren (vrij onopvallend). Mail gestuurd, snel antwoord met de oplossing en hulpla, pc geïnstalleerd. Alles prima in orde!

Waanzinnig

Wat een top bedrijf. Ze zijn snel met leveren, wat je vraag niks is teveel. Altijd goed bereikbaar via mail, telefoon of direct contact echt super. Top service

service tot nu toe

Om te beginnen zal ik schrijven wat ik er tot nu toe van vind. Ik heb een PC besteld (en betaald) Deze heb ik met hun hulp zo gemaakt dat het is wat ik wilde. Aangezien ik een grafische kaart wilde die nog niet op de site staat is deze er even voor mij opgezet. (6950xt) Ook ben ik keurig geholpen met tips en advies. (betere koeling) Nadat ik betaald had ging het fout, ik kreeg een andere configuratie dan dat ik wilde en waar ik voor betaald had. Ik heb gelijk gebeld en de persoon die mij geholpen had heeft het ook gelijk helemaal naar wens opgelost. (het blijft computerwerk en die doen wat mensen invoeren dus tja kan gebeuren) Tot nu toe alles naar wens ik hoop dan ook en daar ga ik wel vanuit dat het zo blijft.