De werkstation waar ik naar op zoek was!

De eigenaar heeft mijn gevraagd mijn ervaring te delen na aanvang van de door mijn aangeschafte workstation. Na jaren zelf mijn PC in elkaar gezet te hebben heb ik dit maal besloten om het door Computer-Bestel.nl te laten uitvoeren. Ik kan niks anders zeggen dan: Lof voor de bouwers van mijn PC! Ik had bij het samenstellen wat vragen die mij na tevredenheid zijn beantwoord. Ook hebben de bouwers hebben erg veel tijd en aandacht besteed aan mijn custom loop. Ik had zelf wat wensen qua kleur van de vloeistof en ik wou tevens hardtubing. In de PC zit een mooi drain poortje aan de onderkant verwerkt en het reservoir is makkelijk benaderbaar om de jaarlijkse service beurt ook eventueel zelf uit te kunnen voeren. Het kabelmanagement is goed op orde, alles netjes weggewerkt! De computer kwam voor geïnstalleerd met de correcte drivers en er is tevens een USB bijgeleverd waarop software te vinden is voor eventueel herstel. In het verleden heb ik wel eens zelf een loop gemaakt, maar dit had ik niet beter gekunt! Alle buizen zijn zo goed als op de millimeter recht en ik weet hoe moeilijk dat soms kan zijn! Voor mij is het van belang dat ik een betrouwbaar product zou krijgen waarmee ik zonder gedoe ervan verzekerd zijn dat ik de aankomende jaren weer vooruit kan. Dat is bij Computer-Bestel.nl zeker geslaagd!

Blijkt zeer slecht afwerking van kabels en schroeven

Maakte mijn pc kast open om stof te verwijderen, mijn god wat zijn de schroeven beroerd er in gezet zeg en dat voor een bedrijf dat zich als specialist voordoet, en laat ik vooral niet beginnen over de kabel management... zucht nzxt kast heeft hele nette kabel goten achter de behuizing zitten met klittenband om kabels netjes vast te zetten maar goed je raad het al wat computer bestel gedaan heeft hier dus totaal geen gebruik van gemaakt zeer slecht van ze.

Beste Deniz Ates, Aan de hand van je review heb ik contact met je opgenomen om te kijken wat er precies aan de hand is. Ik schok me te pletter toen bleek dat je zelf aan de computer hebt lopen sleutelen. Geen ESD voorzorgsmaatregelen, custom waterkoeling uit elkaar willen halen terwijl je dit nog nooit eerder hebt gedaan en tevens de instellingen van je BIOS wijzigen terwijl hier geen enkele aanleiding voor is (met alle risico's van dien). Je had dit eerst wel even mogen overleggen alvorens je een computer van deze waarde op deze manier onder handen neemt! Ik heb voorgesteld om de computer door onze service afdeling te laten nakijken en te laten herassembleren. Hier wil je helaas geen gebruik van maken. Toch wil ik je adviseren om de computer te laten herassembleren door een profesional. Als wij dat niet zijn, zoek dan iemand uit de beurt die weet waar die mee bezig is. Ons aanbod staat nog steeds om je computer te laten herassembleren door onze service afdeling. Mocht je hier toch nog gebruik van willen maken dan hoor ik het graag Johan van Computer-Bestel.nl

Slecht behandeld

Zeer negatieve ervaringen met dit bedrijf. Computer besteld, binnen 24 uur geannuleerd telefonisch en schriftelijk per mail. Geen reactie. Na dagen bellen eindelijk contact. Mijn verhaal gedaan. Werd doodleuk gezegd dat een afbestelling niet telefonisch en per mail kan maar alleen via speciaal formulier op website. Dit was mij bij de afbestelling per telefoon niet gezegd. Uiteindelijk 120 euro emballage en bestellingskosten moeten betalen! Administratief is het bij dit bedrijf volgens mij een puinhoop. Kreeg 3 weken erna weer een bevestiging dat ik opnieuw een computer had besteld wat niet zo was. Deze zou wederom van mijn creditcard worden afgeschreven. Direct creditcard geblokkeerd bij de bank en een geschil opgestart via de creditcard maatschappij. Mijn advies is doe geen zaken met dit bedrijf! De eigenaar van dit bedrijf beweert dat al zou ik het geschil winnen hij toch incassokosten ect in rekening gaat brengen. Hoe arrogant kun je zijn!

Beste Hans, Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met ons bedrijf! Je hebt een maatwerk computer besteld en die geannuleerd binnen je retourrecht. De kosten voor assemblage (waar je vooraf akkoord op hebt gegeven) hebben wij in mindering gebracht op je aankoopbedrag. De andere zaken die je aanhaalt vind ik opmerkelijk: - We zijn 6 dagen per week telefonisch bereikbaar en als we onverhoopt toch door drukte een telefoontje mislopen dan bellen we altijd terug. Het verhaal dat je dagen hebt lopen bellen zonder gehoor is uit de lucht gegrepen en klopt niet. - We hebben geen toegang tot je creditcard. De betalingen verlopen via onze betaalprovider Mollie. We kunnen enkel betalingen terugboeken nadat ze door jezelf betaald zijn. De factuur die je aanhaalt is een creditfactuur die je krijgt als bewijs dat je bestelling is geannuleerd. We vinden het jammer dat we uiteindelijk geen mooie Game Computer voor je hebben mogen bouwen! We hopen dat we je in de toekomst toch mogen helpen aan een mooie Game Computer. Neem in dat geval even contact met ons op, dan krijg je de assemblage kosten die we nu in rekening hebben gebracht terug als korting op je nieuwe computer. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Mindere ervaring maar ik beveel ze alsnog aan.

Ik heb hier 2 Desktoppen besteld, mijn eerste desktop was in orde. Relatief snelle levering. Prima indruk dus. Een jaar later na dat ik problemen had met mijn hardware heb ik mijn desktop op gestuurd naar hun. Regelmatig viel mijn pc uit als ik bijvoorbeeld tegen bureau botste. Kleine stootjes of tikjes lieten soms al mijn pc uitvallen tot uiteindelijk mijn Desktop niet meer aanging. Ik had zelf grondig onderzoek gedaan, gekeken of alles goed ingeplugd was en dit was ook zo. Volgens hun was er niks mis mee, ze konden het probleem niet vinden en boden aan om te overleggen wat ze verder voor mij konden betekenen. In de mail die ik terug schreef stond nog een vraag die ze compleet hadden genegeerd want kort na mijn mail kreeg ik direct het factuur... en ze hadden de PC naar een oud adres opgestuurd. Op het retour/reparatie formulier had ik mijn nieuwe adres ingevuld, ook op het factuur voor de kosten stond mijn nieuwe adres. Ik heb ze hier over gemaild maar er was geen gehoor... ik had mijn pc snel nodig dus ik heb uiteindelijk 60km moeten rijden om mijn pc op te halen bij een adres waar ik niet meer woonde. Ik heb hier voor de rest ook niet meer achteraan gezeten want ik had het zelf al opgelost op eigenkosten... Dus verzenden, "reparatie"(blijkbaar voor niets) en nog eens benzine kosten was voor mij niet echt een lachertje. Een desktop van 13kg verzekerd opsturen is namelijk ook niet goedkoop. Mijn pc valt nog steeds af en toe uit na een tik/stoot op/tegen het bureau. Mijn tweede desktop die ik voor mijn partner had samengesteld zou binnen twee tot drie dagen geleverd worden dit werden helaas 2 weken. Hier hebben we geen problemen mee. Deze is dik in orde en zijn we hartstikke blij mee Ik beveel ze wel aan ondanks mijn mindere ervaring, ik heb ze dus ook aanbevolen aan familie en vrienden. Ik wou hier alleen mijn eerlijke ervaring delen. Los hiervan is de website makkelijk te gebruiken met een goed overzicht.

Beste Tiziano, Dank voor je review. Vervelend dat bij de reparatie wat miscommunicatie is ontstaan. Dit had niet gemoeten! De factuur voor de onderzoekskosten heb ik bij deze dan ook teruggeboekt, deze zul je eerdaags terug gestort krijgen op je rekening. We snappen ook wel dat je als klant een klacht niet uit je zelf meld als er niks aan de hand is. Dat je hier nog steeds mee zit is een kwalijke zaak en los ik graag alsnog voor je op! Zou je met mij contact willen opnemen zodat we kunnen kijken of we wellicht preventief onderdelen in je computer kunnen vervangen die dit zou kunnen veroorzaken? Fijn dat de 2de computer verder bevalt zoals je er van mag verwachten. Ik hoor graag van je zodat we de eerste computer ook naar perfectie kunnen herstellen! Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Scherpste prijzen!

Scherpe prijzen en top kwaliteit. Vakkundige medewerkers, Snelle reacties en goede service!

Waardeloos bedrijf

computer besteld in januari ontvangen bleek een en al niet aan te kloppen contact gehad miss wel 15 mailtjes en nog niks opgelost

Beste Wesley, Wat vervelend dat je klachten hebt! We hebben geprobeerd om je klachten op te lossen. Helaas heb je nog geen e-mail van ons inhoudelijk beantwoord en je hebt klacht nog niet verduidelijkt. Je kan ook altijd even je klachten kenbaar maken op de mail of via ons garantieformulier: https://www.computer-bestel.nl/garantie-formulier Dan helpen we je graag verder en kijken we samen wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Perfecte service en top product

Ik heb mijn PC besteld in een lastige tijd om videokaarten te krijgen. De service van computer-bestel was echter perfect, Ze hebben me goed op de hoogte gehouden op het gebied van levertijd en heb eigenlijk alleen maar fijn en positief contact met ze gehad. Toen ik mijn PC eenmaal binnen had, werkte hij als een trein. Perfecte PC met een RX 6900 XT en een Ryzen 7 5800X. perfect in elkaar gezet en alles werkt perfect. bedankt nogmaals! Omdat mijn videokaart levering wat trager was dan dat we gehoopt hadden, zonder dat ze er zelf wat aan konden doen, redelijk veel contact gehad. Ze waren altijd eerlijk en transparant en gewoon top! Ik heb mijn PC uiteindelijk opgehaald omdat ik toevallig in de buurt was, daar maakten ze geen probleem van en hij stond keurig klaar!

Wat een top Computer winkel ook online.

Was al een tijdje op zoek naar een pc toen kwam ik hun tegen online. Je kunt alles zelf toevoegen tot je eigen wensen. Kunt ook zien wat de pc doet kwa prestaties. Goede hulp gehad online en telefonische. Ik woon zelf in Amsterdam maar ben special voor hun naar friesland gereden met die Benzine prijs van nu waren hun nog steeds goedkoper dan menig andere pc winkel of online. Moest alleen iets langer wachten dan 2-3 dagen vanwege de videokaart maar ben daarvoor op de hoogte gebracht. Top service.

Amazingly good I recommend this

Really good ordered my Gaming PC It came in really well had everything that I set up to build I would say they built my PC really well and I love it The communications are really well done they answer as soon as possible Only down side is the delivery had to wait a week to get the pc But overall its great I recommend this

betaald voor een Fiat, naar huis met een Ferrari!

al zeker een jaar overwogen en gespeeld met de opties voor een samengestelde desktop, bij de black friday deal gebruikt gemaakt van de 10% korting (ik kan bevestigen: de prijzen zijn niet stiekem verhoogd in aanloop naar black friday!) in de nacht van donderdag op vrijdag besteld en kreeg dinsdag ochtend al een telefoontje dat hij klaar stond om op te halen (midden in de BF gekte) Geen enkele dag spijt. de eerste indruk (van de aan knop ;) was verbluffend niet alleen stond ik stijl achterover om de sprongen in technologie te zien. de looks waren die van een professioneel uitgevoerde build met alles logisch uitgevoerd en geplaatst zodat de koeling het meest efficient is (waterkoeling achter de main fans ipv bovenin en de gpu horizontaal), kabels waren erg netjes weg gewerkt en geen enkel spoortje van montage was te zien! ook het merk gpu (INNO3D rtx3070) is van een van de beste fabrikanten en gezien de markt op dit moment en de prijs die ik ervoor betaald heb een ontzettend goeie deal! ik heb de PC nu 1 maand en alles is probleemloos gegaan, ik kom zeker volgende keer terug!

Overzichtelijk, goede kwaliteit en top service!

Ik heb een zeer prettige ervaring met computer-bestel.nl. Ik heb daar mijn ultieme game/muziek pc laten bouwen en geheel naar mijn wens. Ik had vrij specifieke wensen wat betreft onderdelen. Een simpel belletje + mailtje en het was mogelijk! Tot nu toe heel blij met me nieuwe pc en raadt iedereen computer-bestel.nl aan!

Super prijs, super service, super pc!

Hele eenvoudige configuratietool om zelf je pc samen te stellen, gewoon aanklikken wat je wil en het werkt altijd! Als je toch hulp nodig hebt kun je even met ze chatten. PC wordt helemaal compleet geleverd, je hoeft er echt alleen nog je eigen gebruikersnaam aan te koppelen en thats it.

minder snel en servicegericht dan verwacht

levertijd 2 weken i.p.v. 2 dagen voor veranderen geheugen moet pc teruggestuurd worden

Een duidelijk, klantvriendelijk en schappelijk proces

Mijn ervaringen met Computer-bestel.nl spannen ongeveer twee weken, vanaf informatie opvragen over mijn PC build tot advies van deskundigen zoals Frans en Kevin tot uiteindelijke levering. Zij waren constant duidelijk en transparant in hoe en wat en ook voor softwarematige- en adviesvragen kon ik bij hen terecht. Ik heb niets dan lof voor dit bedrijf en iedereen die ooit een PC wil aanschaffen maar niet goed het idee heeft hoe het moet -- dan zit je hier aan het goede adres. Blijf zo doorgaan jongens!

zeer goed en kundig personeel

het personeel is zeer behulpzaam en geven je de juiste uitleg over het product wat je wil kopen. mijn bestelling was op tijd door Computer-bestel.nl snel afgeleverd. kreeg ook goeie prijsindicatie en korting op mijn product.

De referentie voor PC gaming

Groot aanbod aan mogelijkheden, tot en met zelfs een custom loop, vriendelijk en alerte support. Ik raad het iedereen aan die een nieuw gaming setup wil.

Eind goed al goed.

Goede oplossing geboden na uitvoerig overleg.

Krachtige pc, snel geleverd!

Ik was op zoek naar een krachtige computer voor thuis voor erbij. Voor mijn werk ben ik de laatste tijd veel thuis aan het werk en sommige zaken moest ik uitstellen omdat de laptop die ik had niet mee werkte. In mijn branche is het normaal om bij een offerte aanvraag ook een demo te schetsen en dat ging vrij traag en moeizaam op me oude laptop. De samensteller van computer-bestel was overzichtelijk en ik had eigelijk alle keuze mogelijkheid die ik wou. Ook de aanwezige chat was mooi meegenomen want mijn paar vraagjes over het moederbord waren zo beantwoord! Computer werd binnen een week geleverd, goed verpakt en ik kon gelijk ermee aan de slag! Dik tevreden mee!

Superblij met mijn nieuwe Gamepc

PC besteld met 5800x en RTX 3080. Kwalitatief, krachtige en strakke build. Werkt vlekkeloos, supersnel en ziet er gewelidig uit. Zeer tevreden over de werking van de PC en de assmeblage. Schoon geïnstalleerd, zonder bloodware, alles werkt perfect. Alleen kwalitatief goede onderdelen. Communicatie met winkel ging prima. Ik kreeg snel antwoord op al me vragen, zelfs nog wat 'gratis' tips gekregen over me samenstelling. Update over bestelling en verzending mag iets strakker. Na de bestelling hoorde ik pas weer nadat de computer was verzonden. Was wel in 3 dagen, dus de leverbelofte werd gewoon waargemaakt! Ondanks de dure onderdelen op het moment heeft Computer-Bestel een super mooie samenstelling gebouwd voor een zo scherp mogelijke prijs.

kan beter

Game pc besteld, maar vond de modding zeer beperkt dan wat ze beloven, pc kast heeft hele mooie ruimte boven in de kast om radiator weg te werken word dan lelijk tegen de fannen geplaats, te weining water in resovoir en lucht in het systeem, achterkant van graphic kaart niet netjes met back plate afgedekt, het had al met al wat meer aandacht mogen hebben, voor de rest werkt alles prima en hebben ze kabel mangement prima gedaan

Nooit aan beginnen

herpost: 1e keer moest ik me review verwijderen anders kreeg ik me 75 euro niet eens terug.. dat is overigens een grote fout geweest van jullie kant jaar geleden 3080 10GB bestelt, moest toen een meer prijs van ongeveer 800-1000 euro betalen ten opzichte van een 2080, kreeg tijdelijk een leenkaart van dit bedrijf, bijna een jaar later zeggen ze jou kaart is niet meer leverbaar tenzij je nog even een paar honderd euro er boven oplegt of we nemen je 2080 weer terug voor een klein bedragje maar waar is die 800-1000 euro die ik toen der tijd extra heb betaalt voor de 3000-series is gebleven?? oja alle computer onderdelen zijn duurder geworden vanwegen de corona-crisis heel vervelend voor je als bedrijf.. alleen beetje kansloos dat je dat probleem bij je klanten neerlegt zal hier dan ook nooit meer wat bestellen

Beste Samier, Dank voor het delen van je ervaring. Laat ik voorop stellen dat ook wij het enorm vervelend vinden dat we niet hebben kunnen leveren wat je bij ons hebt besteld. Wij hebben continue met je mee proberen te denken in oplossingen om je zo goed mogelijk tegemoet te komen. Daarbij is ons winstoogmerk als ondergeschikt belang gesteld. Dat wil zeggen: We hebben alle alternatieven aangeboden tegen inkoop prijs. Je hebt bij ons vorig jaar november een pre order geplaatst. In de tussentijd heb je van ons gratis een krachtige videokaart in bruikleen gehad. Helaas bleek jouw bestelde pre-order door de huidige situatie in de markt niet leverbaar. We hebben met je mee proberen te denken en je een aantal opties als alternatief geboden: Geld terug, overname van de leenkaart tegen inkoop prijs, upgraden naar een alternatief tegen inkoop prijs. Het mooiste was natuurlijk geweest als we je konden leveren wat je had besteld, daarom begrijpen we je frustratie volkomen. Je hebt gekozen om je leenkaart over te nemen. Je hebt in november een mooie computer samengesteld tegen een mooie prijs (met veel Black Friday korting) en daarbij is de gekozen videokaart een mooie aanvulling. Wij hopen dat je ondanks deze wat mindere ervaring toch nog veel plezier mag hebben van je aankoop. Mocht je toch alsnog kiezen voor een alternatief van de geboden opties dan hoor ik het natuurlijk graag! Mijn doel uiteindelijk is om jou als klant tevreden te stellen en ik kijk dan ook graag met je mee hoe we dit alsnog kunnen realiseren. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

Goed spul, snelle reactie. We hadden een niet complete pc besteld maar dit werd door hen zelf toegevoegd. Assertief, maar volgende x graag wel eerst even overleg!

de pc was prima de RBG was super mooi

prima pc echt een aanrader

Uitstekende kwaliteit

De website is uitstekend en helpt je echt goed (game selectie) hoe je pc runt op diverse games en het klopt ook nog! Daarnaast heb je ook veel keuzes, ik ben erg blij met mijn nieuwe gamepc en heb er dagelijks nog plezier mee. Klantenservice is al helemaal top, ik werd netjes opgebeld vanwege een een leveringprobleem en hebben ze netjes opgelost. Ze reageren ook zeer snel en vriendelijk. Kortom: Een top website en pc's en personeel natuurlijk.