Hardstikke tof!

Was behoorlijk onzeker over mijn samenstelling maar na de PC opgehaald te hebben ben ik inmiddels ontzettend tevreden! Moest wel even wachten op de muis en toetsenbord die ik erbij besteld had maar na een vraag erover te sturen werden ze vrijwel direct ingepakt en verzonden. Dank voor de goede ervaring!

Helemaal top!

Ik heb onlangs een pc besteld en hij werkt top! Tot op heden heb ik geen problemen ervaren en is alles goed in orde. De pc was goed en netjes verpakt en de extraatjes die ik erbij kreeg waren ook erg leuk. De pc is echt naar mijn zin en ziet er goed uit.

Kwaliteit en behulpzaam

Ik heb van tevoren via de chat advies gevraagd over mijn selectie, en kreeg een goede response op basis van wat ik met de PC wilde doen. Bezorging was sneller dan verwacht, al met al een erg fijne ervaring!

Geweldige computer

Gebruik mij computer voor het streamen! En hij doet alles wat ik hem vraag en meer geweldig kwaliteit en kan al me games spelen en ondertussen veel dingen doen. Website is duidelijk wat het product is en voor vragen word je goed geholpen. Volgende computer koop ik zekerweten hier!!!!!

Perfect en super goed!

Computer gekocht klein foutje gemaakt gelijk geregeld wanneer het kon. Betaald en wachten maar. binnen 4 dagen binnen netjes in gepakt. doet het super goed. Alleen Ik moest vaak wel naar hun toe komen om te vragen waar mij vacature en bewijs van betaling en of het was opgestuurd voor de rest geweldig

Goede communicatie en behulpzaam. Heb meerdere keren contact opgezocht en ze hebben me vriendelijk te woord gestaan. Ook het moment dat ik de pc ophaalde werd ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Super blij met de pc!

Perfecte set!

alles zoals het hoort! Ik raad deze winkel voor iedereen aan.

Snel correct en accuraat

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Ze zijn snel met leveren

Ze zijn snel met leveren 4 dagen veder ik had hem in huis me mooie nieuwe pc ben er blij mee

Verkoop & Service zoals het hoort

Zelf samengestelde Game PC besteld. In eerste instantie was de bestelde kast niet voorradig, maar dat heeft Computer-Bestel netjes opgelost. Bij ontvangst van de zending bleek de PC tijdens distributie/transport beschadigd te zijn geraakt. Heb daarop direct contact opgenomen met de service desk en foto’s en video’s van de beschadigde omdoos en het beschadigde apparaat toegestuurd (unboxing). Zij op hun beurt hebben mijn klacht direct opgepakt en op echt zéér korte termijn adequaat en naar tevredenheid opgelost. Dit brengt mij tot de volgende waardering: Reactietijd 5/5 Communicatie 5/5 Klachtoplossing 5/5 Klantvriendelijkheid 5/5 Product 5/5 Tevredenheid 5/5

Super PC

Januari 2021 hier een game PC besteld met de hot-swap garantie. Ik heb een RTX 3080 kaart besteld en er zou een 2080 geleverd worden zodat ik gelijk aan de slag kon. Na enige tijd niks te hebben gehoord heb ik contact opgenomen. Mijn pc stond klaar om gebouwd te worden, met een 2060 videokaart. Ik was een klein beetje teleurgesteld, maar het leven is zoals het is, nietwaar? Computer-Bestel heeft toen gelijk de hot-swap banner aangepast op de site. Ik heb er toen zelf voor gekozen om de pc niet op te sturen mits er een 2080 kaart of de uiteindelijke 3080 beschikbaar was. Na een maand werd ik gebeld dat het lastig ging worden om de pc te leveren met een 2080 kaart omdat deze erg schaars zijn. Of ik akkoord ging met een 2070 super of toch nog wilde wachten. Ik ben akkoord gegaan en heb de pc al dezelfde week opgehaald. Erg vriendelijke jongens daar. Thuis aangekomen de pc bekeken en aangesloten. Wat een gaaf ding man. Alles werkt naar behoren. Al met al ben ik dik tevreden met mijn aankoop, en dat wordt straks nog meer als de RTX 3080 erin komt. Geduld is een schone zaak. Je kunt hier dus met een gerust hart een PC kopen! Bedankt heren van Computer-Bestel.nl

Going above and beyond

Their service is simply excellent. Starting from the options to building your own computer from a good list of curated components, to ordering and the customer service going far out of their way to help you. They deserve all the love and support they get.

Top klantenservice, goede producten

Heb voor me oudste zoon in november een mooie aanbieding op de kop getikt bij Computer-bestel. Ik heb speciaal voor dit bedrijf gekozen omdat ze direct konden leveren met een leenkaart i.p.v. de lange wachttijden die je elders ziet om de bestelde pre-order kaart (Nvidia rtx 3080). Ondanks de drukte was deze ruim binnen de aangegeven levertijd geleverd. Voor het aansluiten contact gehad met Douwe van de klantenservice, hoe dom dat ik was vergeten dat de monitor aangesloten moest worden op de videokaart. Gelukkig wist Douwe mij hier snel bij te helpen en heeft mijn zoon inmiddels al weer 3 maanden plezier van zijn nieuwe computer. Vorige week eindelijk de RTX 3080 in kunnen laten bouwen, snel en vakkundig gedaan. Ik kreeg een retourbon waarmee ik zonder kosten de computer terug kon sturen met de post en de computer was na 2 dagen alweer terug. Kortom: echt een aanrader! De communicatie is top, ik ben meerdere malen op de hoogte gehouden omtrent de status van de bestelde videokaart en als je ze belt nemen ze ruim de tijd voor je om je te helpen met je problemen. PLUSPUNTEN: # Vakkundig personeel # Goede prijs # Duidelijke website + goede communicatie # Nemen de klant serieus, ook met problemen MINPUNTEN: # Zorgen dat je kunt kiezen met merk videokaart i.p.v. dat je niet weet wat je krijgt (ASUS, MSI, Gigabyte, etc.) Als ik binnenkort zelf een upgrade van mijn PC nodig ben dan zien jullie mij terug!

Klantenservice van niks

klantenservice van niks. Je zou denken in corona tijd dat je nog een bestelling kan annuleren? Eerst Nee, daarna Ja dat kan maar ze halen er wel mooi je geld voor het samenstellen van af. Wat raar is want zelfs de 2 systemen waren nog niet af. Er zat geen Windows op / drivers enz want 1 miste nog een grafische kaart en de andere.. Ja lees hieronder en lijkt mij niet dat ze die testen en installaties in minder dan een uurtje fixen. Dus je betaald voor niks. HET IS DIEFSTAL! Wat wel leuk is als je wilt dat je systeem prioriteit krijgt ga per direct annuleren. Want eind vrijdag bel ik voor een update en geven ze aan nee de systemen duren nog lang door de grafische kaarten... Maandag ochtend bel ik om te annuleren en nee dat kan niet en opeens een halve dag verder is er opeens wel 1/2 klaar. Maar even serieus jullie communicatie naar de klant kunnen jullie echt verbeteren: 1) Meer mailtjes met updates. 2) Als ik bel zei men steeds wat anders dat is ook echt heel raar. Eerste keer bellen zei men u heeft ongeveer 100-200 voor je. Daarna: sorry meneer ik kan en mag dat niet zeggen... Raar weer. Ik hoop dat iedereen het leest. Want ik wens niemand dit!

Beste Joey de Vroom, Dank voor je vijf geplaatste reviews op verschillende review kanalen (Google, Tweakers, TrustPilot, KiyOh en Nederlandreview.nl). Op Black Friday heb je bij ons twee computers besteld met een RTX 3000 kaart erin. Wellicht voor de meeste bekend is er op dit moment een gigantisch wereldwijd tekort van deze type videokaart. Hierdoor zijn er enorm lange wachttijden op deze producten (iets wat we meerdere keren voor, tijdens en na het bestellen hebben gecommuniceerd). Om te zorgen dat je toch snel gebruik kon maken van je aankoop. Hebben we een Hotswap service in het leven geroepen. Dat betekende dat je aankoop snel geleverd kon worden met een tijdelijke leen videokaart waarna je later de computer kon laten ombouwen met de door jouw bestelde videokaart zodra deze bij ons binnen zou zijn. Je hebt bij het bestellen expliciet aangegeven (ondanks de lange levertijd) dat je de computers niet geleverd wilde krijgen met een leenkaart en dat je bereidt om (lang) op de computers te wachten. De bestelde computers hebben we in de tussentijd gebouwd en getest met de leenkaarten erin, maar op jouw verzoek dus niet verzonden. Na 2 maanden heb je besloten om niet langer te wachten. Je hebt de bestelling geannuleerd. Jouw annulering hebben we doorgezet en het aankoop bedrag hebben we terug gestort. De kosten die wij hebben moeten maken voor het bouwen van de computers ( € 120,- conform de voorwaarden ) hebben wij in mindering gebracht. Deze kosten waren tijdens het plaatsen van je bestelling kenbaar en hier heb je nadrukkelijk akkoord op gegeven dat deze kosten in rekening worden gebracht bij annulering. Wij weten oprecht niet hoe wij deze negatieve ervaring bij jou hadden kunnen voorkomen. Immers wij hebben alles uitgevoerd naar jouw wensen en hebben je vooraf duidelijk en transparant over de levertijden gecommuniceerd. Toch hoop ik dat je wellicht ergens anders meer geluk hebt met het uitzoeken van de computers. Al denk ik niet dat je qua levertijden en aankoopbedragen nu beter uit bent… Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl

19-07-1975

Proszę o rozłożenie na raty dla mojego dziecka w dniu urodzin chciałam prezent

Ik was al een tijd opzoek naar een goeie game pc maar kon hem niet vinden. Wat je meestal in de winkel koopt dat is meestal van zeer slechte kwaliteit. En de mogelijkheden om hem uit te breiden is er vaak niet. Computer-bestel is echt een geval apart. Ze geven je de mogelijkheid om een pc op maat te laten maken. Daarboven is de service geweldig. Ik raad deze winkel aan. Zeer tevreden met mijn nieuwe game pc.

Zeer, zeer, zeer teleurgesteld.

Na meer dan 10 jaar dat ik online besteld, heb ik nog nooit zo een nare ervaring meegemaakt. Ik probeer altijd een review te schrijven om mijn ervaring of kwaliteit van het product/diensten te delen. Sinds september was ik aan het wachten op de nieuwe videokaart van Nvidia. Ik had alléén de videokaart nodig, maar besloten om een hele nieuwe systeem te kopen. Na het lezen van een aantal reviews positief/negatief, heb ik toch mijn computer bij deze webwinkel besteld (t.w.v €2309.-). Vanaf hier ging het mis. Tot mijn verbazing zat een ander videokaart in de computer dan wat ik had besteld. Ik heb gelijk telefonisch contact opgenomen, om aan te geven dat ik het verkeerde videokaart had ontvangen. Volgens de medewerker was op de site aangegeven, en ik weet zeker dat het niet zo was, want ik heb het samen met iemand anders besteld, en die heeft ook niet gezien of gelezen. Helaas kwam ik er niet uit met de medewerker, waarop ik zei dat ik ging overwegen om de hele systeem hetzelfde dag nog terug te sturen, want het ging mij juist om de videokaart, en daar was hij er niet blij mee. In plaats van een oplossing te zoeken, begon hij allerlei kosten te noemen dat ik zou krijgen. Om verdere discussie te voorkomen heb ik het gesprek beëindigd. Voordat ik de computer ging terug sturen, wou ik eerst weten wat mijn plichten en rechten waren, en dat werd blijkbaar echt niet gewaardeerd. Ik heb een nette mail geschreven om tot een oplossing te komen. Niemand heeft de mail verkeerd geïnterpreteerd, maar deze bedrijf wel. Het antwoord dat ik heb ontvangen, stond ik echt met mijn mond vol tanden, het was vol frustratie, stukje dreiging en onbeschoft. Ik vond dat zo erg dat ik professionele hulp moest inschakelen. Dit alles, heeft weken geduurd. Het heeft me zoveel tijd en geld gekost, ongelofelijk.

Beste Franklin, Dank voor je review. Voor de goede beeldvorming naar andere potentiele klanten vind ik het belangrijk dat je ervaring hierboven afgespiegeld wordt met de feiten/waarheid en onze kant van het verhaal: 1. Je hebt bij ons een Game PC besteld met daarbij gebruik te maken van de Hotswap service: https://www.computer-bestel.nl/images/hotswap3080-3090.png Dit is een service dat je bestelde computer eerst wordt geleverd met een leenkaart en zodra de gewilde RTX 3080 videokaart bij ons binnen is; gratis, kosteloos en zeer snel wordt omgeruild. Ten tijde van bestellen (Black Friday) stond dit al 2 maanden met een banner ter grote van een A4 op de website aangegeven. Daarnaast stond dit natuurlijk ook meerdere plekken aangegeven en is dit op meerdere momenten gecommuniceerd. Het is vervelend dat je dit ondanks dit, toch is ontgaan. 2. Je eerste mail begon met een juridisch conclaaf over onze tekortkomingen. Hier heb ik persoonlijk op gereageerd en antwoord gegeven op de vragen die je had gesteld. Daarnaast heb ik je rechten en plichten als consument uitgelegd. De toon van de mail was zakelijk en neutraal. Niet anders dan het vocabulaire in jouw eigen geschreven mail. Op deze mail vanuit onze kant hebben wij nooit een reactie op mogen ontvangen. De volgende brief en communicatie moment was van je advocaat/juridisch adviseur. 3. Omdat wij het vervelend vonden dat je er van uit ging de RTX 3080 direct te krijgen en omdat de communicatie de verkeerde kant op sloeg hebben wij besloten om per direct afscheid te nemen met jou als klant. Daardoor hebben we jouw volledige aankoop bedrag (dus zonder aftrek van assemblage kosten) terug gestort in zeer korte tijd. Alles bij elkaar, van de dag van aankoop tot de terugbetaling heeft niet langer dan 2 weken geduurd. Ondanks dit zakelijke meningsverschil heb je je netjes gedragen tegenover mijn collega’s bij het terugbrengen van de computer. Iets wat ook gezegd mag worden gezien de situatie. Het is jammer dat je bij ons niet je mooie systeem hebt mogen bemachtigen waar je op had gehoopt. Maar wellicht heb je deze inmiddels al wel bij een ander weten te bemachtigen en dat is je natuurlijk gegund! Johan van Computer-Bestel.nl P.S. voor iedereen een alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Makkelijk en overzichtelijk

Je kan makkelijk een keuze maken en een overzichtelijke site!

supercalifragilisticexpialidocious

Mijn PC is da bomb! Het team van Computer-Bestel staat altijd voor je klaar en weet waar ze het over hebben. Fantastische ervaring van A tot Z

uitstekend

op zoek naar een nieuwe desktop computer kon ik op de website zeer uitgebreid mijn pc samenstellen en testen aan de spellen. Goed advies gekregen voor een bijpassende game monitor. Prima service

Ik kwam op deze site terecht en wou een computer die mooi en lang super blijft werken ik heb hem een week in huis en ben er blij mee goede service online. En goed overzichtelijk gewoon top en snelle bouw en levering.

Super fijne service en PC

Ik wil graag goed kunnen gamen, dat is nu mogelijk. Kon met al mijn vragen terecht bij de medewerkers die alles uitzochten.

Top Bedrijf

Fantastisch werk geleverd. Ik kreeg goede tips voor het aanvullen van mijn eigen PC build. Binnen een week was hij bezorgd.

Is leuk om

Ik heb nodig muis graag

Slechte garantie-afhandeling

Iets meer dan 1 jaar geleden 2 computers bij hen gekocht, exact hetzelfde. Na 1 maand deden op beide PC’s de case-led’s het niet meer. Niet over geklaagd. Na 15 maanden startte 1 PC helemaal niet meer op. Met mijn vrij brede IT-ervaring, kon ik al snel vaststellen dat het moederbord niet meer werkte. Ondanks meerdere telefoontjes naar de helpdesk, was het volgens hen noodzakelijk binnen de garantie om de hele computer op mijn eigen kosten naar hen te versturen. Na aanvraag van het verplichte formulier om op te mogen sturen onder garantie, per mail met uitgebreide uitleg en het verzoek snel te handelen met verwijzing naar het eerdere telefonisch overleg, na 8 dagen nog geen enkele reactie gehad. Helaas blijkt ook bij deze verkoper weer, goedkoop is niet altijd een goede koop. Inmiddels een zelfde nieuw moederbord aangekocht en de PC werkt weer. Dank aan Computer-bestel voor de ellenlange vertraging en het niet leveren van garantie. Mijn advies: hier niet kopen. Losse onderdelen zijn elders veel voordeliger verkrijgbaar en Computer-bestel levert geen enkele garantie.

Beste Rob, Dank voor je review. Ik snap de frustratie van je niet werkende computer en dat je deze snel gerepareerd wou hebben. Daarvoor hebben we een goed geoliede reparatie afdeling die vrij vlot je computer kan nakijken en repareren (op dit moment zelfs gemiddeld 3,5 halve dag per gerepareerde computer). Wel hebben we protocollen opgesteld die zowel in het belang van jou als klant als voor onze reparatie afdeling zijn. Om ervoor te zorgen dat alles zo snel en gestroomlijnd als mogelijk verloopt. Na aanvang van je mail van afgelopen maandag nacht hebben wij dinsdag morgen direct terug gemaild omtrent je vraag en storing (wellicht even je spammail bekijken). Hier hebben wij helaas nog geen reactie van jou op mogen ontvangen. Je gaf duidelijk aan dat zelf aan de computer hebt lopen 'sleutelen' (zowel in je mail als in de review). Normaliter doe je hierbij afstand van je garantie omdat wij dan niet meer de kwaliteit en functionaliteit van onze producten kunnen waarborgen. Ook hebben mijn collega's je telefonisch geadviseerd om een reparatie verzoek op de site in te dienen: https://www.computer-bestel.nl/garantie-formulier Dan krijg je namelijk direct de retour instructies op de mail en hebben wij administratief alle gegevens die nodig zijn om je verder te helpen. Ook dit is helaas nog niet ingevuld. Ik had je graag de mogelijk geboden om alsnog de computer onder garantie te laten nakijken en te laten repareren. Maar aangezien je zelf al een oplossing buiten ons om hebt gezocht en daarbij ons de mogelijkheid hebt ontnomen om jou garantie/service te verlenen kan ik je onmogelijk verder helpen, dan wel tegemoet komen. Het is jammer dat je ons ervan beschuldigt dat wij geen garantie leveren, wat absoluut niet waar is. Wellicht is het de volgende keer handiger iets beter te communiceren en niet direct zelf impulsief acties te ondernemen. Dat scheelt ons een slechte (onterechte) review en jou 50 euro die je niet had hoeven te besteden aan een nieuw moederbord. Met vriendelijke groet, Johan van Computer-Bestel.nl