Super service!

Het horloge van mijn zoontje was helaas stuk gegaan, doordat hij was gevallen. Helaas was hij nog geen jaar oud, dus ik heb een berichtje gestuurd en uitgelegd wat er was gebeurd. Gelijk reactie terug gekregen met verschillende mogelijkheden. Echt super geregeld en de klantenservice was ook heel netjes en meedenkend. Hier kan menig klantenservice nog van leren.

Super goede service!

Erg blij met de Connect up voor onze dochter. We hadden een probleempje maar dit is super snel opgelost door One2track. Top klantenservice dus en een fijne horloge die makkelijk is in gebruik

Als je ergens over goede service kan spreken is het One2Track. Horloge werkte niet meer naar behoren. Na contact kon ik deze terug sturen zodat het horloge nagekeken kon worden en eventueel gerepareerd. Helaas was dat door waterschade niet meer mogelijk. Voor een klein bedrag kon ik een heel nieuw klokje uitzoeken. Super snel en goed contact met One2Track! Beide kids hebben dit horloge geeft hun vrijheid en ons vertrouwen. Echt een aanrader!

Onze kleine man trek graag zijn eigen plan . Neemt zijn bal mee en gaat voetballen met vriendjes in de wijk. Zo kunnen we zien waar hij uit hangt en in welke zone hij blijf.

Top.

Horloge van mijn zoon doet niks meer na een regenbui. Contact gezocht met one2track. En ze gaven aan dat waterschade niet binnen de garantie valt. Maar het horloge was nog geen 6 maanden dus had de mogelijkheid om voor 45 euro een nieuwe te bestellen. Uiteraard gedaan. Super bedankt voor de snelle reactie en oplossing.

Mijn zoon heeft in de 1e week zijn horloge laten vallen bij het omdoen. Ondanks dat hij zat en de val niet groot was, was het scherm kapot. Na contact met de klantenservice hebben we het horloge opgestuurd en een nieuwe ontvangen. Helemaal top! Het horloge bevalt goed. Het scheelt een hoop rondjes door de buurt lopen.

Top horloge voor de kleintjes! En mega fijne service van one2track, geen gedoe.

Onze kleine man wilde heel graag zo'n horloge, omdat ik altijd zo boos was als ik hem door de wijk aan het zoeken was. Ik wilde er niet aan geloven omdat ik vind dat kinderen ook hun 'privacy' moeten hebben, maar man-oh-man wat is het fijn om te kunnen bellen of berichtje te sturen dat ze naar huis moeten komen. Heel gebruiksvriendelijk en het horloge bleef ook werken nadat we 'm gewassen én gedroogd hadden in een wasbeurt. Heeft 2 kids meegelopen! Kleintjes worden helaas groot en nu hebben beide kids een eigen telefoon en met de service van one2track is ook deze periode super fijn afgesloten. Heel blij mee geweest en gun jonge ouders hetzelfde.

Top horloge dat zijn garantie periode niet overleefd.

Het horloge werkt super en de klantenservice reageerde snel en vriendelijk. Heb inmiddels 5 keer een horloge gekocht omdat ze zo prettig werken. Helaas zijn er 3 binnen de garantieperiode defect gegaan. 1 met gebroken glas (is geen garantie), 1 met waterschade (geen garantie), 1 met storingen na 1 jaar en binnen garantie nieuwe ontvangen. One2track werkt echt héél fijn. Voor mijn jongens is het héél jammer dat ze geen ECHT robuuste horloges maken die ook waterdicht zijn.

Topkwaliteit ook in service

Fijn goed product en ik ben meer dan erg tevreden over de topservice. We moesten snel snel voor de vakantie nieuwe polsbandjes hebben en een screenprotector. Ging fout bij de post maar dit is door one2track dubbel hersteld. Fijne en snelle communicatie en reactie. En....begrip. Klasse. Ga zo door.

Top ervaring.

Al enige jaren gebruiken wij met veel plezier de horloges van one2track. De klantenservice is top. Reageren snel en helpen mee met het bedenken van oplossingen. Gps signaal is goed. Recent hebben wij dus ook het nieuwste horloge gekocht waarmee je kan video bellen. Ook dit is weer een mooi horloge en past goed om de pols. Enigste nadeel van dit horloge vind ik alleen wel de ververs tijd van het gps signaal. De korste tijd die je kan instellen is 10 min (als je niet steeds de ververs knop indrukt). Voorheen hadden wij de move en deze kon je ook instellen op 10 sec of 5 min. Gaat wel sneller de batterij van leeg, maar dit was voor ons geen probleem. Wij hebben het horloge ook gekocht omdat onze zoon van 6 met ass een onbewuste wegloper is. In 10 minuten kan hij al een heel eind verder weg zijn en ookal wordt hij continue in de gaten gehouden met nog andere kinderen gaat de aandacht wel is ergens anders naartoe. Nu dus ook de twijfel of we dit model houden.

Zeer gebruiksvriendelijk product en geweldige service

Na schade door wellicht eigen toedoen aan ons onlangs aangeschafte horloge, is ná service inspectie een compleet nieuw horloge opgestuurd. Simkaart saldo is overgezet naar een nieuwe sim kaart. Snelle afhandeling. Nogmaals bedankt!

Altijd goed contact

Fijn product en geweldige klantenservice. Ze reageren vlot en vriendelijk en geveb duidelijke uitleg.

Ons horloge was kapot gegaan buiten de garantie. Na een check van One2track bleek het horloge niet te repareren. We kregen een mooie aanbieding om een nieuw horloge te kopen.

Paar jaar geleden twee horloges gekocht voor onze kinderen. Nog steeds super tevreden en geen moment spijt gehad van onze aankoop. Handige app op je eigen mobiel. Gemakkelijk op te laten, kindvriendelijke horloges, goed bereikbaar (ook in het buitenland) en goede tracking. Zelfs toen één van de horloge niet meer oplaadde, kregen we gratis een nieuwe achterkant opgestuurd. Nieuwe achterkant is simpel zelf te monteren en het horloge doet het weer. Top service! In de afgelopen jaren hebben vele ouders, na onze positieve ervaringen, ook een horloge van One2track gekocht. Ook zij zijn allemaal tevreden! En zolang wij hiermee een mobiele telefoon kunnen uitstellen is dit ook zeker een pluspunt!

Zeer goede ervaring

De service is zeer goed. Ze denken mee met het zoeken naar de juiste oplossing en keuze . Ik had een product stuk en kreeg te horen dat deze niet te herstellen was . Ze deden me een voorstel om me toch te helpen met een nieuwe aan te kopen . In dit geval kreeg ik ook een nieuwe simkaart erbij. Later kreeg ik een mail dat ze hadden opgemerkt dat er nog bel tegoed op de oude Sim stond en dit hebben ze geladen op de nieuwe Sim kaart en dat vind ik zelf een hele goede service

Mooi product, goede service en snelle levering

Ik heb de one2track Neo besteld en ontvangen. Met de digitale handleiding is de app en het horloge makkelijk in te stellen en werkt meteen goed. Erg fijn dat de simkaart van te voren is geïnstalleerd. Enige punt van kritiek dat ik heb is niet zo zeer over het horloge maar over het oplaadstation die je er los bij kunt kopen. Het meegeleverde kabeltje van dit oplaadstation is zo kort dat het gebruik hiervan niet handig/praktisch is. Nu maar naar een derde partij om een langere kabel te kopen. Dit is wel jammer.

Hele fijne communicatie

Ik stuurde een mailtje om een prepaid tegoed op een andere watch over te zetten en ik kreeg supersnel antwoord. Binnen een paar uurtjes is het overgezet! Dikke pluim!

Zeer slecht.

Zeer slecht bedrijf met een slechte service. En een snel kapot horloge! Ik was erg enthousiast over het product en de werking ervan. Veel reclame voor gemaakt en vrienden getipt die het ook hebben gekocht. Helaas is het horloge in april gekocht en in juni wilde het beeldscherm al niet meer aan. Het horloge is niet veel gebruikt en is netjes gebruikt. Garantie is dus niet gegarandeerd na reactie van de klantenservice moet het nu op eigen kosten worden opgestuurd en betaald. Belachelijk.

Beste Christine, heel vervelend om dit te lezen. Mogelijk begrijpen jullie onze reactie op jullie mail niet? Wij hebben gevraagd het horloge (dat nu na 4 maanden een defect in de display heeft) even naar ons op te sturen zodat wij de garantieprocedure kunnen starten. Nog voor dat wij iets hebben kunnen doen, hebben we al een onvoldoende beoordeling van jullie. Op deze manier kunnen we natuurlijk nooit iets goed doen. Jammer!

Meedenkende klantenservice

We hadden een horloge besteld voor onze zoon voor zijn verjaardag. Helaas was deze niet op tijd doordat ik een mail had waarin stond dat mijn pakketje bezorgd was maar ik niks ontvangen had. Hierover contact gehad met de klantenservice en uiteindelijk is het netjes opgelost en kan mijn zoon toch nog genieten van zijn kado

betere service kan je niet hebben

Mijn dochter van 6 had net dit prachtige horloge. Helaas heeft het horloge 1 minpunt... het kan niet tegen water en zij was vergeten om hem af te doen toen ze in het zwembad sprong. Gelijk eruit, maar kwaad was al geschied. Heb toen naar one2track gebeld of het nog te repareren was, maar dat gaat niet meer... toen waren zij zo coulant om een nieuwe op te sturen. Top service en weer een blij kind!!

Super goede service!

Ik had problemen met de installatie van het horloge en ben daarbij zeer adequaat en vriendelijk geholpen. Rick dacht met me mee en heeft het niet laten rusten tot alle problemen waren opgelost, Vervolgens ook nog ruim 50% korting gekregen toen een horloge stuk was agv waterschade. Heel goed bedrijf! En de horloges zijn top, echt een aanrader!

Eind mei 2023 een One2track horloge voor mijn dochtertje gekocht omdat ze vaak op de camping rond loopt. Na een aantal dagen viel de gesp van het bandje af en daarna nog een paar keer. Contact opgenomen met de klantenservice en het probleem uitgelegd waarna ze gelijk een nieuw bandje opstuurde. Dit noem ik nog eens SERVICE ( met hoofdletters). Klantenservice van One2track super bedankt

Geweldige service

Move SE gekocht voor mijn zoon 1 jaar geleden. Werkt perfect. Onlangs Move SE gekocht voor mijn dochter, maar werkte niet goed. De zeer behulpzame medewerkers namen mijn klachten serieus en hebben samen met mij alles gecheckt. Uiteindelijk een heel nieuw horloge gekregen en die werkt perfect. Het geld van de simkaart was ook netjes overgeboekt naar de nieuwe. Top!

Klantenservice is echt super

We zijn helemaal blij met het horloge. Helaas had mijn zoontje het horloge al stuk door waterschade. Omdat het binnen een maand was na aanschaf heeft One2track zijn horloge kosteloos omgeruild uit coulance.

Snel en goed behulpzaam persoonlijk contact

Via de mail snel persoonlijk antwoord met een hele goede service door vervangend onderdeel gelijk op te sturen Perfect geregeld

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!