Snelle en vriendelijke service

Voordat ik de Cobb wilde bestellen had ik eerst wat vragen. Al vragen werden snel, vriendelijk en uitgebreid gegeven, er is zelfs nog extra inzet getoond voor het leveren van extra stones. Ik kan op de verzendkosten na geen minpunt bedenken. Verzend kosten op een dergelijk bedrag kom je bijna niet tegen en ik vind de berekende kosten ook erg hoog. Voor de rest een dikke voldoende

Goede prijs, snelle levering

De combi Cobb-deal was heel gunstig geprijsd en werd supersnel geleverd, stevig verpakt.

Goede Service

Voor mijn anniversary heb ik de cobb bbq pro set besteld. Helaas doordat ik een fout heb gemaakt in het doorgeven van mijn huisnummer werd mijn bestelling geretourneerd naar reisgemak-online. Zodoende kwam de bestelling te laat voor mijn anniversary. Reisgedrag-online was zeer behulpzaam in het meedenken van goede oplossingen/ alternatieven. Hun betrokkenheid was erg fijn. Uiteindelijk heb ik opnieuw een bestelling geplaatst en kwam zijn cadeau dan 3 dagen later. Eind goed, al goed.

Fantastische service

Snelle reacties op mijn vragen, snelle levering van de producten, scherp geprijst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn om een ander persoonlijk toe te lichten

Ook al ging de bestelling via internet, toch was er persoonlijk contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en ook persoonlijk contact

Prettig contact waarbij gevraagd werd naar mogelijkheid om het bestelde zelfs eerder af te leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle reactie op een vraag met de chatfunctie op de website. Snel e-mailcontact na het bestellen en zelfs na 2 dagen al in huis! Bedankt voor deze super service en het brengen! Ik was blij verrast.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig geholpen

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel op mails van mijn kant gereageerd en prima meegedacht over mijn vragen. De bestelde car bags tassen zijn op tijd geleverd vergezeld van de labels. Erg klantgerichte en vriendelijke instelling.

Alles ging naar wens dus geen verbeterpunten wat mij betreft.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- snelle levering - direct reactie op mail - komen afspraken na - goede kwaliteit/ prijs verhouding - Combi deals op COBB

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, leuk verpakt

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Afspraken zijn voor de volle 100 % nagekomen. Uitstekende service ter plekke in Leusden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij hebben hier een Cobb gasbarbecue gekocht en er werd voor ons een eigen combideal gemaakt voor de accessoires. Het product was niet op voorraad, maar we werden goed op de hoogte gehouden over het verloop. Binnen een week hadden we toch de complete levering binnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle levering. Positief chatgesprek

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Van de week 2 set's car-koffers besteld. Zeer snelle en nette levering. De tassen zijn van mooi stevig materiaal en voelen zeer degelijk aan. Zoals op de foto's online passen ze ook perfect in mijn kofferbak. ZEER tevreden en echt een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig adequaat en prettig contact. Correcte reacties op mailberichten. PS gevonden door snowmagazine

Dik tevreden dus ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Doet wat het belooft

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service! Goede communicatie en goed bereikbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede telefonische bereikbaarheid. Persoonlijk contact. Snelle levering. Afspraak is afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed bereikbaar (chat/mail) en meteen antwoord. Verder snelle levering en kleine leveringsfout werd snel opgelost. Ik zou bedrijf zeker aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

kwaliteit van de ritssluitingen niet goed, bij het allereerste openen schoot de lip al uit de slider. Jammer, hierdoor weinig vertrouwen in de andere ritssluitingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie en zeer snelle levering! Wij zijn zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd tas ziet er top uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Reisgemak-online.nl

Filter op Taal