Geweldig, afspraak is afspraak

Ik heb een Cobb BBQ ( premium air ) besteld inclusief diverse accessoires. Allereerst was de door mij bestelde dekselhouder niet geschikt voor de premium air versie. Sebastiaan liet dit weten via de mail en zeer kort daarna was het geld weer teruggestort op mijn bankrekening. Bij levering bleek een accessoire niet aanwezig en via een chat contact is deze accessoire binnen twee dagen nageleverd. Al met al een zeer betrouwbare indruk van alles. Een internetaanbieder zoals het hoort en zeker aan te bevelen voor een ieder die een Cobb bbq wil gaan aanschaffen.

Snel, goede communicatie en goed product. Aanrader !

Snel en goed contact, zelfs in het weekend. Doen wat ze zeggen, dus wat wil je nog meer.

Snelle levering en goede prijs

Een zeer snelle levering en een goede prijs. Zeker een aanrader

Duidelijke, overzichtelijke site.

Mooie producten, veel keuze en duidelijke site.

Vriendelijke en professionele verkoop waar gedaan wordt wat beloofd is, echt top!

Heb een Cobb BBQ Premium Air gekocht met vele accessoires, ben prima geholpen door Sebastiaan, afspraak is afspraak bij Reisgemak-online.nl. Er werd tussentijds goed gecommuniceerd en op het afgesproken tijdstip kon ik alles keurig in Amersfoort afhalen. Eén accessoire bleek bij thuiskomst door een productiefoutje licht beschadigd, ik stuurde een email met een foto en er werd gelijk bevestigd dat ik daarvoor een nieuw product toegezonden krijg. Top! Heel prettig en professioneel contact in verkoopproces en afwikkeling, ik kan het iedereen aanbevelen en zal zeker bij Reisgemak-online.nl terugkomen als ik weer wat nodig heb uit hun aanbod. Bedankt Sebastiaan!

Snelle en goede service!

Wij hebben de Cobb air bbq besteld. De bbq werd super snel bezorgd en de producten zijn top! Hier gaan we vast veel plezier van hebben op vakantie.

Rima en vlotte service

Heel tevreden over het persoonlijke aspect. Snel en adequaat reageren op een vraag mijnerzijds.

2 mooie sups aangeschaft voor een mooie prijs. komt afspraken na en reageert snel op alle berichten / vragen.

gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

Mooi compleet pakket met duidelijke omschrijving

Goed geïnformeerd, persoonlijke service en snel geleverd.

Reisgemak heeft voor mij de combideal aangepast aan mijn wensen en vervolgens snel en goed geleverd. Goede service.

Zeer vriendelijk, betrouwbare verkoper

Zelfs op zondag zeer snelle reactie. Fijne open communicatie met een vriendelijke man. Doet wat beloofd. Snelle levering van 2 mooie supboarden.

Goede en snelle levering van de online bestelling

Alles was netjes verpakt.

Leveren wat ze beloven

Volgens afspraak op tijd geleverd

Div. Spullen online gekocht van Cobb inclusief de Cobb- air. Ik kon een prima prijs maken na onderhandeling en voorstel. Het voordeligste wat ik kon vinden op internet. Zeer snelle levering.

Geweldig, een uitstekende service

Reageren snel, uitstekende service.

Snelle levering van de juiste artikelen

Super goed!

Mijn cobbstenen kwamen gebroken aan maar kreeg direct geld terug gestort. Mijn bakplaat beschadigde al snel en kreeg direct een nieuwe zonder deze vraag al gesteld te hebben. Echt hele goede service en heb ik ook bekend gemaakt in mijn omgeving.

Meedenken met de klant zit ze in het bloed!

Of het nu gaat om een dakkoffer, meeneem bbq of sup board, ze denken altijd mee en leveren excellente service (ze zijn de levendige gebruiksaanwijzing) tot na de aankoop. Top!!

Prima en zeer vlotte communicatie; nette totaalprijs; zeer snelle en correcte levering.

Tevredenheid al om!

Vriendelijke en snelle service

Mijn vragen werden snel en vriendelijk beantwoord en ook de verzending was nog dezelfde dag. Leuke winkel om bij te kopen. Aanrader!

Prima service bij vragen

Goede uitleg en snelle levering

Mijn ervaring met 'Reisgemak-online.nl' is prima. Goede communicatie en snelle levering

Geweldige service

Een gratis product was niet leverbaar, en dat werd direct vervangen door een ander product.

Zeer snel met reageren op vragen en hebben goed mee gedacht met mijn vraag.

Ik heb 3x een vraag gesteld via de mail en binnen 10min had ik antwoord. Ook hebben ze zich zeer soepel opgesteld om aan me wensen te voldoen. Toen we tot een akkoord zijn gekomen kon ik heel makkelijk via iDeal betalen en 2,5dag laten werd alles bezorgt. Zeer blij en tevreden mee.

Goede service, snelle levering en doen wat ze zeggen!

Kan het iedereen aanraden om via reisgemak te sjoppen.