Reistassenset van heel goede kwaliteit snel geleverd

Efficiënt proces en duidelijke product informatie. Dezelfde avond een check van eigenaar web-site met terugkoppeling. Perfect.

Snelle levering. Uitstekende kwaliteit

Ik heb reistassen op maat besteld bij reisgemak-online welke passend zijn voor mijn auto. (ID4). De producten zijn snel geleverd en zijn van een uitstekende kwaliteit. De tassen zijn vervaardigd uit stevig duurzaam materiaal en de ritsen zijn van een goede kwaliteit. De algehele kwaliteit was beter dan ik had verwacht. De goederen waren goed verpakt in een stevige doos zonder onnodige verpakkingsmateriaal. Even dacht ik dat de tassen niet allemaal gingen passen. Maar de tassen zijn op maat en pasten dan ook perfect in mijn ID4. Dit betekend wel dat er geen ruimte over is en de koffer ruimte dan ook volledig opvullen tot aan de hoedenplank. Al met al zeer blij met de tassen set en we kijken er naar uit om deze binnenkort te gaan gebruiken op Wintersport.

Goed bedrijf!

Keurig geleverd en nog een car-bags toilettas actie wat het nog extra aantrekkelijk maakte.

Prima communicatie

Prima adres om reisset voor auto te bestellen. Na mail contact en aantal vragen beantwoord gekregen de set voor Ford Kuga besteld. Werd prima geïnformeerd echter DPD is niet de meest accurate leverancier en we vonden set op de oprit. Sebastiaan bedankt voor de service

Snelle correcte levering

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Netjes op tijd geleverd!

Vriendelijk en vakkundig te woord gestaan via chat. Goede uitleg producten gekregen, zodat wij tot aankoop zijn overgegaan.

Super klantvriendelijk !

Hallo.. Als je voornemens bent hier iets te kopen, kun je dat met gerust hart doen! Wij zijn geholpen door Sebastiaan, hele fijne service,reageert snel op je vragen,vriendelijk en denkt met je mee. Kunnen heelveel online winkels iets van leren. Dank voor het fijne contact. Vr groetjes Fam van de Kerkhof

betrouwbaar en snel

Mijn bestelling werd snel geleverd en de producten zagen er ook goed uit. Er ontbrak een klein onderdeel van de COBB maar ook dat werd, na een mailtje naar de klantenservice, heel snel opgelost. Na een dag ontving ik per post al het ontbrekende rubbertje. Dus ik zou zeker weer bij deze leverancier bestellen!

Groot gemak

Zeer goede kwaliteit, past precies, en er kan veel in , ziet er netjes uit , makkelijk in gebruik. We zijn zeer tevreden.

Duidelijke website en makkelijk te bestellen

Bestellen en levering zijn naar alle tevredenheid gedaan. Tassen waren netjes verpakt. Eerste indruk van de Tassen is dat ze erg degelijk uitzien en aanvoelen. Hoe ze in het gebruik zijn zullen we binnenkort ervaren

goede snelle service

Snelle levering en supersnel contact via e-mail en chat. Ook retourneren was geen probleem.

super snelle levering en service

Extra interessant door leuke actie met de extra deken en labels!

Fijn om Cobb BBQ te kopen bij een enthousiaste gebruiker!

De Cobb BBQ heeft een aanzienlijk aantal accessoires, waar ik een flink deel in één keer van wilde hebben bij de eerste aankoop. Reisgemak had al combinatie-pakketten voor een aantrekkelijke prijs, bij anderen betaal je de volle adviesprijs. Ik heb de keuze gemaakt om de bestelling op te halen, en daar had ik geen spijt van. Ik kreeg zeer nuttige tips mee van een ervaren en enthousiaste gebruiker, voor mij als nieuweling zeer nuttig!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Op zoek naar een Cobb met extra's. Deze snel gevonden en bezorgd. Leuk detail, losse brief met tips en veel plezier gewenst. Leuk!

Top service en levering ....

:):);)

Prima ervaring, goed verpakt, sneller geleverd dan verwacht, product voldoet aan alles.

Reisgemak-online kende ik nog niet, maar op zoek naar een mooie Cobb kwam ik bij hun terecht. Ze hadden een mooi pakket in het assortiment dat ik nog wat heb uitgebreid met extra accesoires. Op vrijdagavond besteld en maandag al in huis, een dag eerder dan aangegeven, wel keurig met track&trace. Hele fijne ervaring, top product.

Super Service

Zeer behulpzaam team. En mooie prijzen. De meegestuurde tips en tricks vond ik ook heel handig.

prima service en communicatie. levering ook erg vlot , heel goed allemaal

prima service en communicatie. levering ook erg vlot , heel goed allemaal, aanrader!!

Super communicatie, snelle levering van een prima product via een duidelijke site. Aanrader!

Goede keuze op de site, heldere uitleg. Was vergeten een kleur op te geven voor de gekochte Cobb. Kreeg bijna per ommegaande de vraag welke kleur tas ik erbij wilde, super communicatie dus. Snelle levering met goede berichtgeving over de levering. Product is perfect en was goed en netjes verpakt! Zeer tevreden en is zeker een aanrader!

Wat je van een webwinkel verwacht: duidelijk en snel!

Op zoek naar een Cobb BBQ als verjaardagskado. Reisgemak-online is een duidelijke website, overzichtelijk, met goede prijzen en leuke combi deals. Pakket was goed ingepakt en zoals beloofd de volgende dag in huis. Een aanrader dus!

Prima service, goed en snel contact.

Wij waren op zoek naar een complete set reistassen voor onze cabriolet. Deze set was op korte termijn niet leverbaar maar door de duidelijke communicatie en het juiste advies van jullie hebben wij met de aankoop van "losse" tassen een prima oplossing gevonden. Ook de snelle levering en goede kwaliteit van de tassen is top!

Goede aanbieding en snelle verzending

Alles netjes verpakt en snel verzonden. Mooie aansteker als kado

Uitstekende service. Goede communicatie. Levering volgens afspraak.

Dit is hoe het moet. Duidelijke afspraken, goede communicatie. En als er iets anders gaat dan verwacht wordt er direct en eerlijk gecommuniceerd.

prima aankoop, prima bedrijf

Wij zijn blij met onze aankoop. Het product bevalt prima. De bestelling is mooi op tijd geleverd. We zijn heel tevreden over de duidelijkheid en de communicatie. We kopen hier graag nog eens.

Absoluut geweldige service !

Ik had er al iets over gelezen, maar dit is nog een bedrijf dat daadwerkelijk ouderwets goede service levert. Na het bestellen van mijn Cobb BBQ was ik vergeten iets mee te bestellen. Even een mailtje gestuurd en direct 's avonds antwoord. Mocht het bestellen en kiezen voor "afhalen", dan werd gezorgd dat het bij mijn grotere bestelling werd meegeleverd. Je houdt dan toch altijd even je hart vast, maar werkelijk fantastisch. Ook leuke brief met tips & tricks erbij. Aanrader !