Van bestellen tot leveren is duidelijk en snel.

Je wordt meegenomen in het hele proces, Dus je weet precies waar je aan toe bent. ook hoe laat de bezorger aanbelt.

Reistassen op maar besteld

Reisassen op maar besteld gratis verzending plus een toilettas Had ze binnen een paar dagen in huis Blij mee!

Perfecte service

Ik per ongeluk een verkeerd huisnummer ingevoerd, dus dhl had mijn bestelling teruggestuurd. Whatsapp gestuurd en snel geregeld. De volgende dag werd het alweer bezorgd. Kwaliteit van de bestelling was helemaal goed.

If it's to good to be true..... Reisgemak-online.nl is good and true! :-)

Ik ging op zoek naar een Cobb BBQ en kwam onder andere bij resigemak-online.nl Deze website bleek niet alleen de goedkoopste, ik werd op zondagavond ook nog eens heel netjes te woord gestaan via de chat. Ik begon gewoon te twijfelen of ik niet in de maling werd genomen. Maar na het opzoeken van reviews en het lezen van goede recenties, moest het dus echt zijn en niet een of andere fake-website. (Het is toch wat.... dat je vandaag de dag een goede prijs en service al niet meer durft te vertrouwen) Na bestellen werd het product op dinsdag netjes en goed verpakt (ik had meerdere producten van Cobb besteld) afgeleverd. Erg tevreden met het totaal van service. Reisgemak-online.nl is een aanrader!

Goed en snelle afhandeling

Dinsdag 1 februari besteld en donderdag 3februari ontvangen

Ik had in mijn bestelling een accessoire dubbel besteld. Werd door Reisgemak opgemerkt en gemeld aan mij en het geld teruggestort. Dat is keurig gedaan. Werd netjes stevig verpakt en op tijd geleverd. BEDANKT VOOR DE SERVICE.

Super tassen

Ideaal geen gedoe meer met sllerlei verschillende tassen.

Super goed

Top artikel. En op tijd geleverd

Snel en correct geleverd.

Mooie tassen en snel geleverd

Mooie autotassen set

Op zoek naar autotassen voor de vakantie. Kwam uit op verschillende sites maar uiteindelijk gekozen voor reisgemak-online. Tassen nog niet in d praktijk uitgetest maar gaat vast goed komen. `Zien er kwalitatief in ieder geval goed uit. TOP

Snelle, correcte levering

Netjes en snel

Mooie tassen set precies als de omschrijving ook snelle levering en goed verpakt

Betrouwbaar

Ik had Cobb BBQ's besteld en ze zijn snel en goed afgeleverd.

Omdat de levering iets te laat was kregen we twee car bags nekwarmers gratis. Dat is nogeens een goede service,bedankt daarvoor.

Geweldig, afspraak is afspraak

Ik heb een Cobb BBQ ( premium air ) besteld inclusief diverse accessoires. Allereerst was de door mij bestelde dekselhouder niet geschikt voor de premium air versie. Sebastiaan liet dit weten via de mail en zeer kort daarna was het geld weer teruggestort op mijn bankrekening. Bij levering bleek een accessoire niet aanwezig en via een chat contact is deze accessoire binnen twee dagen nageleverd. Al met al een zeer betrouwbare indruk van alles. Een internetaanbieder zoals het hoort en zeker aan te bevelen voor een ieder die een Cobb bbq wil gaan aanschaffen.

Snel, goede communicatie en goed product. Aanrader !

Snel en goed contact, zelfs in het weekend. Doen wat ze zeggen, dus wat wil je nog meer.

Snelle levering en goede prijs

Een zeer snelle levering en een goede prijs. Zeker een aanrader

Duidelijke, overzichtelijke site.

Mooie producten, veel keuze en duidelijke site.

Vriendelijke en professionele verkoop waar gedaan wordt wat beloofd is, echt top!

Heb een Cobb BBQ Premium Air gekocht met vele accessoires, ben prima geholpen door Sebastiaan, afspraak is afspraak bij Reisgemak-online.nl. Er werd tussentijds goed gecommuniceerd en op het afgesproken tijdstip kon ik alles keurig in Amersfoort afhalen. Eén accessoire bleek bij thuiskomst door een productiefoutje licht beschadigd, ik stuurde een email met een foto en er werd gelijk bevestigd dat ik daarvoor een nieuw product toegezonden krijg. Top! Heel prettig en professioneel contact in verkoopproces en afwikkeling, ik kan het iedereen aanbevelen en zal zeker bij Reisgemak-online.nl terugkomen als ik weer wat nodig heb uit hun aanbod. Bedankt Sebastiaan!

Snelle en goede service!

Wij hebben de Cobb air bbq besteld. De bbq werd super snel bezorgd en de producten zijn top! Hier gaan we vast veel plezier van hebben op vakantie.

Rima en vlotte service

Heel tevreden over het persoonlijke aspect. Snel en adequaat reageren op een vraag mijnerzijds.

2 mooie sups aangeschaft voor een mooie prijs. komt afspraken na en reageert snel op alle berichten / vragen.

gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

Mooi compleet pakket met duidelijke omschrijving

Goed geïnformeerd, persoonlijke service en snel geleverd.

Reisgemak heeft voor mij de combideal aangepast aan mijn wensen en vervolgens snel en goed geleverd. Goede service.