Zeer vriendelijk, betrouwbare verkoper

Zelfs op zondag zeer snelle reactie. Fijne open communicatie met een vriendelijke man. Doet wat beloofd. Snelle levering van 2 mooie supboarden.

Goede en snelle levering van de online bestelling

Alles was netjes verpakt.

Leveren wat ze beloven

Volgens afspraak op tijd geleverd

Div. Spullen online gekocht van Cobb inclusief de Cobb- air. Ik kon een prima prijs maken na onderhandeling en voorstel. Het voordeligste wat ik kon vinden op internet. Zeer snelle levering.

Geweldig, een uitstekende service

Reageren snel, uitstekende service.

Snelle levering van de juiste artikelen

Super goed!

Mijn cobbstenen kwamen gebroken aan maar kreeg direct geld terug gestort. Mijn bakplaat beschadigde al snel en kreeg direct een nieuwe zonder deze vraag al gesteld te hebben. Echt hele goede service en heb ik ook bekend gemaakt in mijn omgeving.

Meedenken met de klant zit ze in het bloed!

Of het nu gaat om een dakkoffer, meeneem bbq of sup board, ze denken altijd mee en leveren excellente service (ze zijn de levendige gebruiksaanwijzing) tot na de aankoop. Top!!

Prima en zeer vlotte communicatie; nette totaalprijs; zeer snelle en correcte levering.

Tevredenheid al om!

Vriendelijke en snelle service

Mijn vragen werden snel en vriendelijk beantwoord en ook de verzending was nog dezelfde dag. Leuke winkel om bij te kopen. Aanrader!

Prima service bij vragen

Goede uitleg en snelle levering

Mijn ervaring met 'Reisgemak-online.nl' is prima. Goede communicatie en snelle levering

Geweldige service

Een gratis product was niet leverbaar, en dat werd direct vervangen door een ander product.

Zeer snel met reageren op vragen en hebben goed mee gedacht met mijn vraag.

Ik heb 3x een vraag gesteld via de mail en binnen 10min had ik antwoord. Ook hebben ze zich zeer soepel opgesteld om aan me wensen te voldoen. Toen we tot een akkoord zijn gekomen kon ik heel makkelijk via iDeal betalen en 2,5dag laten werd alles bezorgt. Zeer blij en tevreden mee.

Goede service, snelle levering en doen wat ze zeggen!

Kan het iedereen aanraden om via reisgemak te sjoppen.

geweldig

Geen poespas, doen wat ze zeggen en op tijd.

Hele leuk gesprek aan de telefoon, behulpzaam, veel kennis over de producten en snelle levering, top!

Slechte info

Ik heb een hele dure bbq set aangekocht maar de vulling is niet meer te koop. Op mijn bericht reageren ze niet!! Slechte service, zeer onprofessioneel dat ze ook niet reageren!

Gunstige prijzen, heel snelle levering

Mooie aanbieding van Cobb-artikelen, die ook nog eens supersnel werden geleverd, wat mij -gezien mijn late bestelling- heel goed uitkwam

Had wat vragen waar snel op werd gereageerd, had een super aanbieding en kon het snel zelf komen ophalen. Helemaal tevreden over deze verkoper en goede adviezen.

De bestelling was snel geleverd ondanks de Corona.

Ik was vergeten de bijbehorende tas te bestellen van de cobb . Binnen zeer korte tijd kreeg ik een herinnering via de mail om alsnog door te geven welke kleur tas ik wilde . Het kwam zeer betrouwbaar op mij over.

Efficiënte afhandeling en communicatie

Zoals je verwacht bij een online bestelling is de afhandeling en communicatie zeer goed. Werd prima op de hoogte gehouden en bestelling kwam snel, op tijd en in goede staat. Nu nog mooi weer zodat we hem ook uit kunnen proberen.

Nadat de bestelling geplaatst was, ontving ik binnen een uur een berichtje dat een onderdeel dubbel was besteld. goede service en fijn dat men meedenkt met de klant en zijn bestelling

Goed geregeld!

Duidelijke site en goede afwikkeling van de bestelde artikelen!!

Geweldige shop!!

Mooie aanbieding op de cobb bbq deze besteld en kon de bestelling daarna gelijk afhalen!! Fijn dat het zo kon