Product was snel geleverd en hij was de goedkoopste.

Goede en snelle levering!

Na bestelling van een Cobb BBQ keurig via de mail op de hoogte over het verloop van de bestelling en na 1,5 dag al keurig verpakt binnen. Een tevreden klant dus!

Supersnelle en correcte levering, zelfs in België binnen 24 h. Top ! Bovendien de beste prijsaanbieding. Een aanrader.

Snelle levering en een hele nette prijs

Ik heb mijn Cobb BBQ pakket bij Reisgemak-online besteld, de prijs was in verhouding tot concurenten heel gunstig. Ik ben op de chat erg netjes geholpen door de medewerker. Een klein minputje is dat de losse Cobb artikelen niet leverbaar waren, als dat wel zo was had ik 5 sterren gegeven.

Goede prijs en meedenkend

Cobb barbecue besteld. Ik wilde net een ander pakket dan op de website maar dat was geen probleem en werd direct samengesteld. Als extra nog een aansteker en opener en cadeaubon. Goed ingepakt en snel verzonden. Zeer tevreden dus.

Nette snelle levering, goed verpakt

Perfect product een aanrader

Bestelling van Cobb bbq vlekkeloos verlopen

Ik heb me een Cobb bbq aangeschaft en eerder al de Cobb grill en plaatsen. Beide leveringen waren erg snel en correct geleverd. Prima online service.

Geweldig! Beste prijs en bijzonder snel geleverd.

Dit was mijn eerste bestelling bij Reisgemsk-online.nl. Tijdens het zoeken naar een Cobb bbq bij Reisgemak-online terechtgekomen aangezien ze de beste prijs hadden. Wij hadden de Cobb bbq nodig om de volgende dag te gebruiken op de boot dus had contact opgenomen via de chat van Reisgemak-online om te informeren of de Cobb bbq wel echt op voorraad is en of deze die zelfde dag nog verzonden kon worden (dit is bij veel webshops nog wel eens anders. De laagste prijs aanbieden en je dan vervolgens dagen zo niet weken op je bestelling laten wachten).Het antwoord was ja en de bbq stond de volgende dag rond de middag voor de deur zodat hij direct mee kon op de boot. Best gelopen allemaal dus. Bedankt!

Bestelt via Bol.com

Snel en prima prijzen

Ik heb een bbq met meerdere accessoires gekocht. Vooraf contact gehad via de chat en mail over een scherpe aanbieding. Dit ontving ik binnen 15 minuten. Nadat ik mijn bestelling geplaatst en betaald had, wilde ik nog iets toevoegen. Ook dat was geen probleem en was snel geregeld. Het enige verbeterpunt dat ik heb is dat ik geen track en trace code ontving. Op dinsdag kreeg ik de melding dat het verzonden was en vrijdag de bestelling ontvangen. Ik kan het bedrijf zeker aanbevelen. Zou er zo weer een bestelling plaatsen.

Na gemailt te hebben,zeer snel antwoord goede service

Wow......!

Een zeer persoonlijke benadering. Er wordt meegedacht en ze zijn zeer terzake kundig. Kortom: Snel, vakkundig en persoonlijk. Een perfecte combinatie!

Ik ben keurig geholpen zowel op chat als telefoon super aardige man en die kennis van heeft en helemaal achter zijn spullen staat heerlijk is dat en ga zeker terug gr Bert

Na de bestelling was hij de volgende dag in huis en hebben we er al vaak gebruik van gemaakt

Goed en snelle service

Goed bedrijf vragen worden snel beantwoord en de levering ging ook snel ondanks de Corona.

Betrouwbaar bedrijf en snelle levering

Snelle levering. Na 2 dagen.

Fantastisch goed meegedacht

Zondag besteld, dinsdag in huis!!! Mooi materiaal! Uitstekende begeleiding van het proces! Een TOPPER

Prima service en snel!

Via Bol.com besteld, ging prima en snelle levering. Ook heel fijn dat we rechtstreeks van Reisgemak-online een btw-factuur ontvingen. Bij sommige andere leveranciers moet je het weer speciaal opvragen.

Het inpakken is relaxed.

Doordat de auto duidelijk is ingedeeld door de tassen gaat het allemaal lekker soepel. Jammer dat de ritsen niet allemaal even sterk zijn... er is al 1 lipje af en de niet elke tas loopt even soepel.

Gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. De verzending was op tijd en het geleverde product zeer goed. Al met al super

Snel voor elkaar

Binnen 1 dag had ik mijn cobb pakket in mijn bezit . Hele pakket werd nog gecontroleerd en waar nodig werd er iets uitgelegd.

Snelle en vriendelijke service

Voordat ik de Cobb wilde bestellen had ik eerst wat vragen. Al vragen werden snel, vriendelijk en uitgebreid gegeven, er is zelfs nog extra inzet getoond voor het leveren van extra stones. Ik kan op de verzendkosten na geen minpunt bedenken. Verzend kosten op een dergelijk bedrag kom je bijna niet tegen en ik vind de berekende kosten ook erg hoog. Voor de rest een dikke voldoende

Goede prijs, snelle levering

De combi Cobb-deal was heel gunstig geprijsd en werd supersnel geleverd, stevig verpakt.

Goede Service

Voor mijn anniversary heb ik de cobb bbq pro set besteld. Helaas doordat ik een fout heb gemaakt in het doorgeven van mijn huisnummer werd mijn bestelling geretourneerd naar reisgemak-online. Zodoende kwam de bestelling te laat voor mijn anniversary. Reisgedrag-online was zeer behulpzaam in het meedenken van goede oplossingen/ alternatieven. Hun betrokkenheid was erg fijn. Uiteindelijk heb ik opnieuw een bestelling geplaatst en kwam zijn cadeau dan 3 dagen later. Eind goed, al goed.

Fantastische service

Snelle reacties op mijn vragen, snelle levering van de producten, scherp geprijst.

Klokhoek 14 3833GX Leusden

06 - 273 23 506