goed, degelijk product en snel bezorgd

Ik kende het bedrijf nog niet en heb nu in korte tijd twee keer iets bij thuiszorgwinkelxl.nl besteld. Werd snel geleverd en betrof kwalitatief goede producten waar ik blij mee was. Dat 'snelle leveren' is juist voor thuiszorg artikelen belangrijk omdat de situatie thuis met zieken snel kan veranderen en daar kun je dan op inspelen.

Prima dienstverlening

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Doen alle moeite om te adviseren

top

Geweldige rolstoel. snelle levering. heb uw firma ook al aangeraden. bedankt.

Fijne Service

Verkeerde levering, werd meteen per omgaande opgelost. Juiste artikel snel alsnog geleverd.

Mooie solide rolstoel Heel makkelijk in te klappen Compact

Formidabel goed en snel.

Ben prima geholpen en tevreden met het produkt.

Helaas, beugel komt van de muur af

Ook na uitgebreide schoonmaak bleef de beugel niet zitten. Mogelijk zijn de tegels niet groot genoeg: er bleef ongeveer 1 cm over tussen de zuignap en de tegelranden. Ook de wijkverpleegkundige slaagde er niet in. Ik ga de beugel terugsturen. Te prijzig om in de kast te leggen.

Zeer vlotte service!

Klantvriendelijke man in thuiszorgwinkel Kruisstraat 61. Helemaal goed!

Komen afspraken na,en snelle bezorging

Wat gekeverd is ,is goed en snel geleverd ,goede voorraad

Prima product

Makkelijk hanteerbaar. Zit goed en mooi afgewerkt

Voldoet ruimschoots aan de verwachting

De rolstoel is licht, makkelijk te vervoeren door afneembare wielen. Heeft comfortabel zitkussen.

Alles prima.

Uitstekende kwaliteit en levering blitzsnel.

Duidelijke uitleg mogelijkheden rolstoel

Door een vriendelijke verkoper duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden van de aan te schaffen rolstoel. Prima adres!

Heel correct behandelt.

Ik ben niet zo ster met de mail maar ik ben fantastisch geholpen door Joran hartelijk bedankt voor de hulp grToke

Artikel volgens verwachting

Oplossing werd nog niet uitgevoerd

De beloofde oplossingen werden nog niet uitgevoerd, daarom zou ik nu liever toch wel een rembours van ongeveer 125€, de prijs van de reistas, die mij beloofd werd aan mij te leveren. Ook is het niet gebruikelijk dat DPD zelf retourlabels afdrukt en dan ook de pakketten nog zou komen afhalen aan huis, zoals beloofd! Ik wacht af voor alsnog de oplossingen! OP 16/4/2024 nog steeds in behandeling ; ik wens foto’s toe te voegen !!

zeer tevreden

prettig tel contact met medewerker . snelle levering een zeer tevreden client

prima ervaring

Alleen retourneren kan mogelijk iets beter geregeld worden met retourlabels

beetje zwaar om in auto te tillen

loopt soepel verder heel tevreden

snelle levering goede hulpmiddelen

goede thuiszorg winkel met goede hulpgoederen

Levering was wat vertraagd, maar netjes opgelost.

Het product was prima. En de levering was iets vertraagd, maar door prima contact met servicedesk is dat helemaal goed gekomen.

Nette, vlotte afhandeling van probleempje rond bestelling

Bestelling werd niet geleverd. Gebeld, bleek bij leverancier een storing in computersysteem waardoor artikel geboekt stond als "op voorraad". Bleek niet op voorraad, wel in bestelling. Verkoper heeft navraag voor mij gedaan, kreeg vervolgens een nieuwe datum van levering genoemd. Er werd ook gevraagd of dit nog wel op tijd was en de levering zo lang kon wachten. Mijns inziens keurig en netjes afgehandeld en bestelling kwam op precies op genoemde datum!! Fijn bedrijf !!

Alles ging goed