Goed en slecht

1e bestelling factuur271009532 via after pay€251,99 oke 2e bestelling factuur 271327243 via after pay 249,00 bij bestelling 2 werden mij niet 1 maar 2 rollaters gestuurd,contact opgenomen,maar jullie waren gesloten. Andere dag weer gebelt,kreeg een jonge man aan de lijn,die beweerde dat ik 2 rollators had besteld, is niet zo via after pay maar 1 op nota.24-7 betaald.Ik heb gevraagd om een sticker voor retour zending,ging niet van harte, heb m niet gekregen.Zei allen dat ik €6,75 vracht moest betalen,moest €13.50 betalen vind dat wel wat gek voor een fout van jullie. Heb ook nog geen bericht gehad dat het pakket al bij jullie binnen is, heb 30-7.2020 verstuurd,of doen jullie dat niet. Was ook slecht dat het pakket verstuurd werd met DLG dan kon ik het volgen,het kwam echter met post NL

Goede ervaring

Correct geleverd en ziet er goed uit m.n. het zit gedeelte.

Thuiszorgwinkelxl, bedankt.

Prachtige rollator, Nitro Drive (175,-), makkelijke en korte handleiding met juiste foto’s bij, geleverd klaar voor gebruik. Siens ik ziek geworden, met mijn geslepene knies en heup, mijn langste wandeling was 50 meters daar en terug. Vandaag loopt ik eerste keer met die rollator bijna 1 km, zonder erge pijn en duizeligheid. Rollator stabiel en rijd echt makkelijk. Zeer tevreden met die aankoop. Thuiszorgwinkelxl, bedankt. L.Kheyze. Velsen Noord.

Zeer goede ervaring, snelle levering.

Bestellingsproces verliep prima en was overzichtelijk. Snelle levering.

Mooie rollator

Verder nog niet gebruikt vanwege het warme weer.

Prima afhandeling van de bestelling

zeer correcte - behandeling

zeer correcte - behandeling zowel telefonisch als e.mail. Zodra ik iets nodig mocht hebben ga ik direct naar Thuiszorgwinkelxl.

Product prima, levering niet goed

Na 5 dagen nog geen levering. Na telefonisch contact bleek dat de bezorger wel geweest was, ik echter geen track en tracé code had ontvangen, niemand thuis, ook geen bericht achter gelaten en ik Het pakketje kon afhalen op dichtstbijzijnde postkantoor. Product zelf voldoet geheel aan de verwachting.

Perfecte behandeling en product

Fijne en behulpzaam

Zeer vriendelijk geholpen en er werd op alle gebieden met me meegedacht. Top

Super tevreden!

s'middags besteld, volgende dag in huis. Rolstoel en onderdelen waren netjes verpakt en het geheel zag er keurig uit. Monteren en demonteren van de stoel gaat gemakkelijk. Past prima in de auto. Raad product zeker aan.

Komt belofte na.

is zo goed als klaar afgeleverd.

professionele, plezierige en vrijblijvende toelichting.

Op zoek naar een lichtgewicht rollator via internet uitgekomen bij de thuiszorgwinkel. Na goed, plezierig en vooral professioneel overleg met de verkoper, overgegaan tot koop van de gewenste rollator.

zeer prettig

als zeer correct

Snel en goed contact met klantenservice

Bestelde nog niet ontvangen. Goed contact met klantenservice nadat ik merkte dat er een fout in ontvangstadres stond. Ik neem aan dat alles nu in orde is.

precies wat ik zocht

Ik zocht een stevige, sobere rollator met stokhouder en goede remmen en een harde zitting - omdat ik 'm ook als serveerboy gebruik - en die was bij Thuiszorgwinkel voor slechts E 79 leverbaar. Dat is inclusief de transportkosten! De volgende dag reeds in mijn huis, in perfecte staat. Ik ben vet tevreden!

zeer tevreden.

Levering de volgende dag en het product voldoet aan mijn

geweldig

De service omdat het jullie mee berijd zijn om te helpen een telefoontje is genoeg en de service monteur staat binnen twee dagen al op de stoep helemaal perfect

Hele fijne rollator,is heel stabiel ,snelle levering,ik beveel hem aan .

Zeer bereidwillige medewerkers

Zeer bereidwillige, vriendelijke medewerkers in de winkel in Weert! Helaas wel vaker benaderd over rekening v een geleende rolstoel, die al langer terug was bezorgd!

Ok

Conform bestelling

Snel afgeleverd

Goeie ervaring, snel geleverd, product ook tevrede over

was wel ok

communicatie was goed..levering redelijk snel

duidelijk snel en correct

duidelijk snel en correct