Voor het éérst een rollator aanschaffen

Goed product ( rollator) voor goede prijs !

Correct en vlot geleverd!

Vlotte levering en verleende informatie

Prima product vlotte levering. Wij hadden geluk dat het een heel leuke aanbieding was. Product ( douchekruk) bevalt goed, lekker stevig en toch niet zo zwaar.

Niks mis mee.

Slechte retour voorwaarden

De beensteun past niet en de krukkenhouder viel al na 10 minuten uit elkaar.

Opvolging van order is uitstekend afgehandeld.

Zelfs nadat de levering vertraging opliep door afhandeling bij de pakketdienst werden we op eigen initiatief van de afzender telefonisch benaderd waarna de volgende dag levering plaatsvond!

Toen het erop leek dat de rollator te laat geleverd xou worden is dit door ingrijpen van thuuszorg winkel toch nog goed gekomen.

goede kwaliteit. Ik moest iets terugsturen, dit werd vriendelijk opgepakt. De terugbetaling werd razendsnel gedaan, daar geen enkel probleem.

Bestelling snel in huis, goed verpakt.

in 1 woord: uitstekend

Voor een familielid op leeftijd de bijzettafel Assist-a-Tray besteld. Een bijzonder degelijk wegdraaibaar bijzettafeltje waarvan de poten onder de fauteuil worden geplaatst, zodat men er niet over struikelt, en het heel stevig staat. Er zit ook een handvat aan als hulp bij het opstaan. Gekocht bij Thuiszorgwinkelxl.nl die het tafeltje voor de laagste prijs kon leveren en ook nog eens zonder verzendkosten ! Erg tevreden over deze internetwinkel, hier kunt u met een gerust hart uw aankopen online doen en ze zijn telefonisch ook goed te bereiken. (Helaas door omstandigheden wordt de Assist-a-Tray niet gebruikt en ligt in de doos te wachten op een nieuwe eigenaar)

prima website en perfecte producten

zowel de site als de uitvoering doen wat ze beloven, uitstekend

Is heel goed

Het word netjes en goed bezorgd ,

Goeddiscreet verpakt Top

Goed en discreet verpakt

na even gebeld te hebben bleek mijn bestelling te laat geleverd te zijn maar door de prima dienstverlening van dit bedrijf mijn wandelstok toch binnen voor de vakantie

Goed geholpen

Voor de eerste keer

Uitgebreid assortiment, bestelgemak, wat late levering (Corona?)

Mooi product, voldoet aan wensen

Goede en snelle bezorging

Mooie rollator voor mijn man voor een prima prijs

goed geregeld.

snel bezorgd en geen klachten.

zeer goede ervaringen

snel accuraat en vakkundig oplossingen en service

Prima prijs en snelle levering

Snelle levering van het bestelde product. Telefonische vraag werd goed beantwoord. De prijs van het product is de scherpste van alle aanbieders

Correcte bezorging, aan te bevelen

Correcte bezorging,bijna compleet gemonteerde rollator. Na een paar dagen wil ik hem niet meer missen. Zeker als je niet meer goed ter been bent,is deze rollator aan te bevelen. Groetjes

geen bijzonderheden

Zitbandje