Er was iets mis gegaan met de levering. Maar supergoed en snel afgehandeld.

In een woord geweldig

Vriendelijk afhandeling ook met retour

Erg goede service

Goed en snel

Keurig opgelost

goedbedrijf

goede advies i.v.m. aankoop rollator, goed product, nette en op tijd geleverd.

netjes geleverd zoals aangegeven

mijn vrouw is er zeer content mee

Slecht produkt !

Het zou een zit kussen moete zijn met het comfoovan traag schuim ! Het is een slecht py zonder traagschuim !

Beste Hermanus, Ik vindt het vervelend dat u een slechte ervaring heeft met dit kussen. Maar het kussen dat u heeft besteld heeft wel degelijk een laag met traagschuim. Zie omschrijving bij de leverancier van dit product "The Deluxe Pressure Relief Orthopaedic Cushion is constructed from a 3 cm thick high density foam topped with a generous 4.5 cm memory foam topper." Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

Niet de volgende dag in huis.

Artikel besteld voor een bepaalde tijd, maar niet de volgende dag in huis gekregen terwijl dit de reden was om het artikel bij dit bedrijf te kopen. Bezorging was 3 dagen later.

Beste Leroy, Ik heb even bij uw bestelling gekeken en zie dat u het product om 22.15 uur heeft besteld. Normaal wordt het product dan de volgende dag verstuurd. Dit is ook gebeurt en netjes de dag daarna bezorgd. Bij het betreffende product staat een levertijd vermeld (Bestel op werkdagen voor 14.00 uur, Morgen in Huis). Dus ik denk dat u daar overheen heeft gelezen. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

Op tijd aangekomen in een goede verpakking met een gebruikshandleiding

perfect kussen

Kussen werkt perfect verzacht het zitvlak enorm

Zo aardig Behulpzaam en efficiënt

Rollator

Goed product en snelle levering

helemaal naar wens

Product goed

1x wat bestellen en je krijgt niet normaal veel mails

De fietstas voor mijn rollator is binnen wat word ik ik daar blij van. Goed afgesloten met een ritssluiting.

Redelijk

Hoewel ik geholpen ben maar de terugkoppeling was minder, ik moest zelf bellen en vragen wanneer ik geholpen kon worden. Ik moet nog geld terug maar ik hoor voorlopig niets. Ik denk dat ik weer moet gaan bellen

Lakse service

Thuiszorg winkel heeft mijn retour een week geleden ontvangen tot op heden geen bericht naar riverty ( achteraf betalen) dat ze het artikel retour hebben gekregen. Telefonisch contact zal na 4 a 5 dagen verwerkt zijn.

Beste Izak, Helaas hebben wij te kampen met ziek personeel waardoor het iets langer heeft geduurd, onze excuses hiervoor. Normaal is de doorlooptijd van het verwerken van de retouren 4-5 werkdagen. Ik zie dat uw bestelling bij Riverty is gecrediteerd. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

gewoon goed

deugdelijk advies voor reiskousen

Prima toiletstoel

Prima toiletstoel, alleen is het niet zo makkelijk om het potje aan te brengen en te verwijderen.

voldoet aan mijn verwachtingen

Mooie douchestoel

Fijne rollator

Licht gewicht… iets minder stabiel

Stoeltje zeer onstabiel...als reumapatient zeer gevaarlijk zelfs

Geen energie om terug te sturen ...verpakking is praktisch niet meer ongeschonden om te hergebruiken voor retour

Perfecte douchekruk

Precies wat ik zocht

Alles klopt van het product zoals het moet zijn

Alles klopt zoals het moet zijn