Goed en vertouwbaar

Goede kwaliteit snel gelevert en goede pruduct

zeer positief

de toiletophoger ontvangen en zijn er erg blij mee, het opstaan is een stuk makkellijker en vooral de armleuningen helpen hierbij. mocht ik in de toekomst iets nodig hebben weet ik waar ik zijn moet, ook wat betreft de service zijn wij dik tevreden. Hartelijke Groet, Fam: van der Spek.

Goede service ook telefonisch.

Gisteren de andere rollator al ontvangen. En deze hoogte is goed voor mij. Bedankt voor de snelle levering.

zeer goed

Bestelling besteld en heel snel goed verpot ONTVANGEN

Zeer netjes en correct geholpen

Niks meer aan doen was perfect

De service is helemaal top!

De rollator is oké en werd volgens afspraak geleverd

zie hier onder

hij bevalt prima ik ben er erg blij mee en mijn partner ook ha ha.

matig

mijn man kan niet goed douchen en heeft een stoel te ondersteuning ontvangen. Deze stoel past net in de douche-cabine. Een standaard formaat. Hij heeft inmiddels zijn been tot bloedens gestoten aan de deur. een ander formaat zou meer helpend zijn.

Prima,heel tevreden!

Goed,gaat zoals beloofd!

Alles zeer goed naar wens

Helemaal super ,snelle bezorging, goede beschrijving erbij !!zeer tevreden

-wat op de site staat is daadwerkelijk leverbaar -snelle levering -goede prijs

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg iki het bericht dat mijn pakket aan Post NL was afgegeven. De volgende dag werd het pakket al bij mij thuis afgeleverd. Het betrof een rollator. Een fluitje van een cent om deze te monteren. De onderdelen waren allen aanwezig. Verder liep de rollator als een zonnetje. Mijn vrouw was er zeer blij en tevreden mee. Dus van ons beiden 5 sterren verdiend. Prima service. Hartelijk dank namens ons.

Online winkelen zoals je altijd zou wensen

Zeer vriendelijk en persoonlijk telefonisch contact. Verdere afhandeling van de bestelling, die uit meerdere onderdelen bestond, volgens afspraak en razendsnel verstuurd.

Vriendelijk te woord gestaan. Alles verliep zoals gehoopt/ verwacht!

Niet echt geweldig

Rolator besteld, toen telefonisch een dienblad en tas na besteld. Dat was maandag, geld gelijk overgemaakt, tussendoor gebeld omdat t niet kwam. Blijkt het niet doorgekoppelt te zijn en leek alsof ik nog niet betaald had. Komt t vrijdag aan was t de rollator al stuk. Weer gebeldvoor retouradres en meteen weer terug gestuurd. Diezelfde dag nog. En nu is geld er nog niet, dus als je vraag hoe was je ervaring zeg ik, nou niet fantastisch. Maandag maar weer bellen met meneer Bram die vrijdag zei dat hij t uit ging zoeke en later op die dag weer van zich zou laten horen. Moet ik nu nog horen. Beetje jammer. Dus nee ben er niet zo over te spreken.

Erg slecht dat je bij retour dit zelf moet betalen

Dit zijn allemaal oudere die het over het algemeen al niet breed hebben. Als het product niet overeenkomt met je verwachtingen, danmagje aan de hand van het gewicht de retour verzendkosten betalen.

Artikel was defect, maar er werd snel een nieuw exemplaar opgestuurd, perfecte service.

Gewoon goed,, aan te bevelen.

Vlugge en correcte afhandeling!

Goeie kwaliteit voor een mooie prijs en snelle levering

In een woord uitstekend.

En het geleverde een Rollater en Toiletverhoger is van goede kwaliteit en prima afgeleverd.

heb de rollator nog niet uitgeprobeerd komt nog wel past mooi achter in de auto perfect

heb nog geen ervaring gehad

Goede aflevering van een mooi product

Goed product prima aflevering

Snel bezorgd.

Prima service snelle levering precies zoals bedoeld

perfect

mooi product, snelle levering, redelijke prijs