Goed verzorgd

Op afgesproken tijd bezorgd

snel en vakkundig

snelle levering, netjes in de doos. Goede kwaliteits producten, voor scherpe prijs

Goed hoor!

Vriendelijke en hulpvaardige mensen, en fijne hulpmiddelen

Telefonisch goed geholpen met online bestellen.

Snelle levering. Goed hulpmiddel bij het lopen. Wel jammer dat een beschrijving voor het goed in elkaar zetten v d rollator ontbrak.

Nette levering

Nette levering

Bram is mijn held

Assortiment goed. Levering artikel (bad lift) conform afspraak. Thuiszorgwinkelxl heeft echter geen sluitende/inzichtelijke procedure voor reparaties. Ik moest er zelf voor zorgen dat de defecte bad lift werd geretourneerd. Daarna werd het stil. Na diverse navragen en aansporingen heeft Bram van Thuiszorgwinkelxl zijn schouders er onder gezet en er voor gezorgd dat de bad lift werd gerepareerd en geretourneerd.

Rollator voor mijn moeder besteld, maar bleef bij DHL “hangen”. Medewerker klantenservice heeft opnieuw een rollator verstuurd en deze werd wel de volgende dag geleverd. Ben heel vriendelijk te woord gestaan en vind het een topservice zoals er gehandeld werd.

Voor 2 uur besteld morgen in huis is helemaal waar en alles zeer goed verpakt. Het gebruik van de rollator en krukken is ook helemaal te gek( heb ze niet zo lang nodig) maar in de toekomst misschien d’s te meer. Hele fijne thuis winkel.

Snelle levering.

Heel erg goed

Vlot en mooie kwaliteit

Vlot geleverd en zeer eenvoudig in elkaar gezet. Mooie lichtgewicht rollator

Werd snel en netjes geleverd. Alleen lastig dat als je retour wil sturen je het retourformulier zelf moet uit printen. Je zal maar geen printer hebben wat dan?

ik ben tevreden

de handrem kan niet vast gezet worden dat is jammer, george.

Vlotte levering en mooie stevige rollator

De aankoop van een rolstoel is zeer goed verlopen.

Wij hebben een rolstoel gekocht bij Thuiszorgwinkelxl.nl . Wij hebben een leuk contact gehad en zijn goed voorgelicht. Het contact was prima. De levering van het produkt liep een paar dagen vertraging op. Dit was enkel aan de vervoerder te wijten. ade rolstoel ziet er keurig uit.

Goede kwaliteit

Snel geleverd en ziet er goed uit

Mijn inklapbare krukken de volgende dag geleverd. Perfecte stabiele krukken. Alleen jammer dat het geen gesloten manchet is ( wist ik wel van te voren). Maar manlief heeft dit opgelost met een klittenband strip. Ideaal om de krukken mee te nemen op de fiets. Ik ben super blij.

Goede lichtgewicht transport rolstoel voor een goede prijs.

Lichtgewicht rolstoel gaat eenvoudig in en uit de auto. Ideale transport rolstoel. Makkelijk inklapbaar. En extra veilig door de kiepwielen.

Vriendelyk en netjes op tyd

netjes op tyd mooi ding

Netjes en goed verzogt en hele snelle bezorging.

Maar ik had beetje voorbereiding gedaan en haar een poosje met de rollator van mijn buurmaan de Heer J Hagen laten lopen en die was zwart en zij wou een witte dus toen. was het snel geregeld.dus als ik er zelf een nodig heb hoor je dat zeker. Gr Henk

snel geleverd volgens toezegging

Na het maken van mijn keuze rolstoel die aan bepaalde voorwaarden moest voldoen,vond na overleg de levering plaats welke mij was toegezegd. Zeer zorgvuldig en adequaat afgehandeld. Bedankt hiervoor.

Ben goed en netjes geholpen.

Ben erg tevreden over mijn rollator ziet er goed en solide uit. Hoop dat ik er veel plezier van mag hebben.

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen aardige mensen

Is heel goed.

Zithoogte is iets te laag. Loopt verder prima.