De rollator kwam stuk geleverd.

Er was een schroef afgeknapt en lag los in de doos. Na 1 telefoontje werd dit wel gelijk opgelost en werd er een nieuwe schroef opgestuurd die wij zelf bevestigd hebben.

Prima product

Snelle levering en goed passend product.

goed maar niet zoals beschreven

werkt niet perfect bij zwaardere persoon

perfect geregeld

goede informatieverstrekking per telefoon voorafgaand aan de bestelling. Bestelling makkelijk en vlot verlopen. Product bevalt zeer goed

Snel en correct

Ik heb een lichtgewicht rollator besteld voor mijn vader. De website is helder en duidelijk. Na betalen had ik de rollator binnen een paar dagen. Rollator was compleet en volgens afbeelding. Kortom, prima en betrouwbaar bedrijf.

Snelle levering, omruilen is ook zonder problemen gegaan!

Retour gestuurd

Het product zag er goed uit.helaas terug moeten sturen de schoenen paste niet .tot op heden nog geen reactie gehad op mijn retourzending .dat vind ik wel jammer .n bericht van uw pakket is ontvangen zou wel fijn zijn .ik wacht nog even af. Ondertussen is alles netjes afgehandeld

Beste Caroline, Uw retour is inmiddels verwerkt. Bij ons is de verwerkingstijd van de retouren 4-5 werkdagen. Ik zie dat het pakket 27-05 bij ons retour is gekomen. Helaas kunnen wij geen berichtje geven dat het pakket hier is aangekomen, omdat de klant het pakket zelf dient te versturen. Dan zouden we eerst alle pakketten open moeten maken om te kijken van welke klanten deze zijn. Om vervolgens een bericht te sturen. Met de track & trace die u heeft ontvangen kunt u ook altijd zelf kijken waar het pakket zicht bevindt en of deze al is afgeleverd. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

matig

De verzending en het product zijn goed, maar ik vraag een factuur daar wij BTW plichtig zijn (de boekhouder wenst een factuur) maar deze krijg ik maar niet. Het is toch niet moeilijk een factuur door te sturen dit mag digitaal zijn.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. De factuur is verstuurd als bijlage in de orderbevestiging. Wij hebben deze later na ontvangst van uw email, nogmaals verstuurd. Nu zal ik u handmatig een email sturen met de factuur in de hoop dat deze nu wel aankomt bij u. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

Niet telefonisch te bereiken

Na 25 minuten in de wacht nog steeds niemand gesproken. Na 1 week nog geen retour bevestiging ontvangen.

super snel

keurig afgeleverd

Alles perfect verlopen

Na lang wachten op wandelstok, even gebeld. Het was mijn fout: verkeerd huisnummer ingegeven. Anders alles perfect verlopen

Zeer vriendelijk personeel en goed geholpen.

Snelle bezorging

Slechte communicatie

Slechte bereikbaarheid. Niet nakomen wat wordt beloofd (zou wellicht zelfde al) worden teruggebeld, maar is inmiddels weken geleden. Geen communicatie over ondernomen acties en status van levering en reclames over geleverde

zeer handig hulpmiddel!!

ik ervaar een goede hulp bij het stappen.

Product onvolledig geleverd en in twee verschillende kleuren.

Retour verzendkosten niet vergoed.

levering en service zeergoed

Goede afhandeling in alles

Geweldig advies en enorm behulpzaam

Enorme steun in moeilijke tijden van revalidatie na heupoperatie.

Netjes opgestuurd

Morgen ophalen post nl te lam om naar het appartementencomplex te brengen vrijdagmiddag rap naar huis dus wordt ophalen. Daar kunnen jullie niets aan doen

Hebben pas 3 dagen

Prima!!!

Snel geleverd. Erg fijne rollator.

Maar jammer het pakket op adres nr 52 bezorgd terwijl ik woon op nr 52-1 graag in jullie contacten dit noteren Inmiddels heb ik ruzie met de buurman.

Goede informatie Snelle levering Goed product

Bedrijfsgegevens

Kruisstraat 61

5612CD Eindhoven

040 236 45 06

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.