Prima bedrijf redelijke

redelijke prijs snelle levering

Levering volgens afspraak.

Ik ben tevreden met het product.

Er ging in het begin iets mis Met de verzending, maar gelukkig is dat uiteindelijk goedgekomen en heb ik het product thuis ontvangen.

Goed verzorgd.

Erg goed , het duurde wel lang eer dat we het in huis hadden.

Snel gevonden en bestelt

Goed overzichtelijk en zo gevonden wat ik nodig heb

Goede service en netjes aan de telefoon . Echt heel vriendelijk .

Klasse

Echt een hele goede ervaring Martin

Goed product, nette prijs, snel geleverd

De rollator voor mijn moeder voldoet prima. Licht in gewicht, makkelijk handelbaar. Goed steun en rugsteun om ook even op te zitten. Prijs en kwaliteit zijn goed.

Helemaal tevreden.

Prima geregeld.

Klant vriendelijk, goede service

Als je iets moet weten, dan krijg je een goed en helder antwoord op je vraag.

Zéér klantvriendelijlk en professioneel

Tevreden met Thuiszorgwinkel en levering.

Minder tevreden met het product Smartwatcher. Batterij is gauw leeg (soms binnen een dag) en moet dan alweer aan de oplader. Misschien is dit te verhelpen met een configuratiesetting van het horloge. Ben hiermee aan het testen. Het horloge voelt ook warm aan door het batterijverbruik. Tevens gelijk bij het uitpakken van het horloge sprong het zwarte aan- en uitzetknopje (inclusief binnenveertje) er al af. Ben net terug van vakantie en ga ook hier mee aan de slag. Het horloge moet zich nog bewijzen. De Thuiszorgwinkel kan ik aanbevelen.

Super service!

Op donderdag besteld, en de volgende dag al keurig bezorgd. Ben heel erg tevreden!

Bestellen ging heel makkelijk. De levering heel snel en een tevreden oma!!

goede adequate afhandeling van mijn bestelling.

zie boven

Prachtige rollator

Prima lichtgewicht en stabiele rollator. Mooi afgewerkt.

Goed en snelle levering.

Zeer tevreden met mijn Rollator!

Gewoon goed

Goede aankoop

Prima snelle levering.

Geen track and trace ontvangen, dus ik was verbaasd toen de bezorger voor de deur stond.

tevreden

tevreden

Ik vond het product (schapenvachtje voor in rolstoel) wel een beetje dun. Wellicht heb ik niet goed gekeken op de site naar de dikte. De bestelling en de betaling ging super makkelijk en het product was de volgende dag al in huis. Prima service dus!

Bestelling snel en correct uitgevoerd.

In vergelijking met een mogelijke leverancier dichter bij huis viel de prijs mij in positieve zin op. Ik heb snel geleverd gekregen wat ik heb besteld.

Was een snelle en goede aflevering

Van de geleverde artikelen hebben wij als zodanig nog geen gebruik gemaakt. Het is een voorzorg maatregel als het nodig is. Over de snelle aflevering van de producten zijn wij tevreden.

Ik had per ongeluk( in de avond ) een duwstoel besteld ipv een rolstoel . De volgende ochtend meteen gebeld . Kreeg hele vriendelijke behulpzame jongen / man aan te telefoon en was het binnen een paar minuten geregeld dat ik de juiste rolstoel kon bestellen . De levering was ook vlot . Niet de volgende dag die werd aangegeven , maar 3 dagen later .

Veel keuze , goede prijs kwaliteit, snelle levering. En een hele fijne site! Aanrader !!