ik ben zeer tevreden

ik ben netjes geholpen en heb een goed advies gekregen i.v.m. mijn aankoop

Prima product...snelle service

Vriendelijke uitleg met veel geduld

Meteen telefonisch contact. Duidelijke toelichting. Levering volgens afspraak

Snelle bezorging.

Product was snel bezorgd, maar was verpakt in een veel te grote doos.

Accuraat, snel, klantvriendelijk en to the point!

Echte ervaringen met de rollator kan ik nog niet verwoorden, daar de persoon waarvoor de rollator bestemd is (mijn echtgenote Gertrud Milz 83 jaar) nog steeds in revalidatie is. Misschien mag ze einde de week naar huis, anders is het misschien de week daarop. Zodra zij zich over het gebruik heeft uitgesproken, zal ik niet nalaten U hierover te schrijven.

heel goede ervaring

heel goed, bestellen makkelijk, bezorging op tijd en netjes ,retour perfect opgelost

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Snelle levering.

Harteloos, lomp en eenzijdig

Mijn vrouw kocht pas een rolstoel bij Thuiszorgwinkelxl. Vlak na levering is zij overleden. We hebben de rolstoel nog wel uitgepakt. Maar niet meer kunnen gebruiken. Ik wilde de rolstoel en grote doos snel weg hebben. Vrienden hebben de rolstoel ingepakt en retour gezonden. Die kwam met kerende post terug. Tijdens het transport was de rolstoel beschadigd geraakt. Dat kwam, vindt Thuiszorgwinkel, doordat we de wielen los hebben gehaald. Deze raakten het frame. Ik heb daarop coulance en hulp gevraagd. Ook omdat de rolstoel nauwelijks in de doos paste. Dus is het logisch om de wielen los te halen. En de rolstoel is niet beschadigd door ons, maar tijdens transport. De reactie daarop was gecondoleerd en, in nette bewoordingen, zoek het maar uit. Het is ons probleem niet. “U moet ook begrijpen dat wij geen producten retour kunnen nemen die beschadigd zijn. Wanneer u een rolstoel zou ontvangen die beschadigd is, accepteert u dit ook niet.” De tip was om de rolstoel op marktplaats te zetten. Dus staat de doos thuis in de gang met alle nare herinneringen die daarbij horen. Marktplaats is een weinig empatisch voorstel. Ik heb op dit moment andere dingen aan mijn hoofd, een lange lijst to-do’s en nu de volle zorg voor ons zoontje. Wat een lompe, harteloze en eenzijdige reactie van Thuiszorgwinkelxl.

Geachte heer, Wij begrijpen dat dit een heel erg vervelende situatie is en dat uw hoofd heel ergens anders naar staat. Maar zoals wij eerder hebben aangegeven kunnen wij geen rolstoel retour nemen wanneer deze beschadigd bij ons retour komt. De wielen zaten tijdens de levering vast aan de rolstoel, wanneer u deze loshaalt en met de aluminium wielhoepels tegen het frame in de doos doet zonder daar enig beschermingsmateriaal tussen te doen. Is de kans groot dat dit gaat beschadigen. En wat er ook gebeurt is. Wanneer de rolstoel onbeschadigd bij ons retour was gekomen was deze natuurlijk gewoon retour genomen. Helaas was dat nu niet mogelijk en hebben wij de rolstoel retour naar u gestuurd. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl

Prima kwaliteit en snel geleverd

Prima kwaliteit, handig in gebruik. Snel geleverd

product prima. versturen en ontvangen prima

xxxxxxxx

redelijke stoel voor een goede prijs

Makkelijk in elkaar te zetten. Een stevige zitting en armsteunen die iets aan de korte kant zijn

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

Ik had een toiletverhoger nodig en had twijfels over mijn bevestigingssysteem. Kreeg goed advies en had de verhogen de volgende dag in huis

vlotte levering en goed verpakt

vlotte levering en goed verpakt

Fijne mooi uitziende Pantoffels,goede pasvorm.

gebeld mijn probleem heel goed opgelost van mijn bestelling

gebeld mijn probleem heel goed opgelost van mijn bestelling en de volgende dag in huis en dat doe niet iedereen meedenken in de web winkels

Vriendelijk en duidelijke voorlichting. Geen haast. Men neemt de tijd voor vragen.

Snelle bezorging

Geen lange wachttijden . Goede verzorging. Beloftes nakomen. Prima service.

Fast shipping but not great quality

I've been using the wheelchair I bought from here for around 2 weeks, and I didn't use it in an abnormal or rough way. The left foot rest broke today, and I literally can't comprehend how that's possible on a new wheelchair that I paid almost 200 euros for. Disappointing and inconvenient...

tel. goed advies

Levering meer dan een maand na bestelling

Ik bestel in december via de website anti slip sokken voor mijn oma haar Nieuwjaarsgeschenk, nergens op de website staat vermeld dat dit zo lang onderweg zou zijn. Eind januari is het pakket toegekomen.

Goede kwaliteit dien wat ze beloven en snel.

Zeer betrouwbaar