Pluspunten

De bestelling werd correct en vlot afgehandeld.

Ga zo door!

Fijn dat u uw review aan heeft gepast. U had 2 webshops door elkaar gehaald. Gelukkig was er dus niets aan de hand :-)

Pluspunten

Bestelling is netjes en duidelijk afgehandeld.

Bij het artikel staat "PostNL Pakjegemak" vermeld. Er wordt echter geen mogelijkheid aangeboden om het pakket bij een PostNL-locatie af te halen; dan zou deze vermelding er ook niet bij moeten staan.

Pluspunten

Mooie spullen en snelle service. Was in een paar dagen in huis. Goed verpakt.

Geen

Pluspunten

Simpel en snel, bestellen en bezorgen.

Aantal stuks van een product zo weet je als het product bijna op is.

Pluspunten

Heel leuke site met vele leuke spulletjes! Ook snelle leverttijd, da's ook altijd fijn. En een prima klantenserive na telefonisch contact!

Pluspunten

Snelle reactie op mail. Zelfs op zondagavond! Het defecte oliestaafje werd kosteloos vervangen terwijl ik hier niet om gevraagd had.

Blijf zo doorgaan

Pluspunten

Perfecte levering

Pluspunten

Goed product. Bij het verzenden was iets fout gegaan waardoor het product een dag later werd bezorgd. Hierover werden wij correct geïnformeerd.

Zo doorgaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kreeg mijn pakketje op tijd binnen, was heel goed verpakt zodat mijn spaarpot niet zou beschadigen.

Ik denk niet dat dit aan Nicethingz ligt, maar ik kreeg pas heel laat een bericht dat mijn bestelling verzonden was. Daar werd ik wel nerveus van!! En ik vond al die kleine piepschuim dingetjes in het pakket wel irritant, misschien kan het ook anders worden ingepakt? Was een opgave de spaarpot uit de doos te krijgen zonder de piepschuimpjes overal te verspreiden! Kranten werken ook en zijn minder slecht voor het milieu!!!!

Pluspunten

Hele snelle levering en ook netjes geleverd (net verpakt).

Geen!

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over de verwerking van de bestelling en het product. .

Er is één puntje wat jammer is wat ik toch als feedback wil geven In de bevestigingsmail werd aangegeven dat zodra het pakket werd overgedragen naar de gekozen vervoerder er een mail verstuurd zou worden met track en trace gegevens. Deze mail heb ik helaas niet mogen ontvangen. Daarnaast wil ik graag nog aangeven dat we een leuk (los) verpakkingsdoosje bij het spaarvarkentje ontvingen hierdoor konden we het leuk inpakken voor onze collega.

Pluspunten

Het bestellen en ontvangen van de bestelde artikelen verliep snel en accuraat.

Het verpakkingsmateriaal oogde wat onprofessioneel maar voor de rest dik tevreden, het was wel goed ingepakt.

Pluspunten

Ik was mijn huisnr vergeten en werd netjes gebeld om het alsnog door te geven.

Pluspunten

Gewoon goed

Voordat je besteld goed en precies aangeven wanneer de bestelling geleverd wordt. Had zaterdag naar de winkel gebeld en daar werd aangegeven dat als ik zou bestellen; mijn bestelling maandag bezorgd zou worden. Dit was niet het geval; kwam pas dinsdag.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er was een probleem met de verzending en dit werd zonder meer snel en professioneel opgelost.

Het product week af van hoe het op de site afgebeeld stond. Zelfs in die mate dat we het -indien correct afgebeeld- waarschijnlijk nietzouden gekocht hebben.

Pluspunten

snelle levering. Perfecte klaten service en ze gaan meer dan vriendeijk om met klachten.

vervelende spam nadien. De bestelde items waren na twee keer gebruik beide kapot.

Hartelijk dank voor uw reactie ! U vergeet te echter te vermelden dat wij niet de spammende partij waren , maar een ander bedrijf waar u had besteld. :-) Spammen doen we niet .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie artikelen, snelle levering

Pluspunten

een ruime keuze aan leuke spullen!

Geen

Pluspunten

Keurig bezorgd op de afgesproken dag!

Pluspunten

snelle levering en mooie producten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service: ik had gevraagd om extra stuks van een product die op dat moment niet leverbaar waren, die zijn extra besteld zodat ik ze alsnog binnen een week binnenkreeg. Het contact met de klantenservice was erg prettig.

Het product voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen: te klein en niet sterk genoeg en relatief duur.

Gedempte Gracht 72 1506 CJ Zaandam