Ik heb nog niets ontvangen ...

U vraagt mij mijn ervaring masr tot op heden heb ik niets ontvangen. Hopelijk komt het snel? Liever bericht van levering dan een enquête sturen. We wachten af.

Redelijk

Communicatie is ronduit belabberd. Reageren niet op mail of telefoon. Dat is erg vervelend. Wel mooie dingen.

Pluspunten

Mooi wandbord voor wijn besteld. Erg mooi product!

Verbeterpunt: Het zou fijn zijn dat het bedrijf reageert op mail. Bij het retour willen sturen van een product (twee kleuren besteld om te vergelijken welke het mooist past) een aantal keer moeten vragen om een retourlabel (uiteindelijk gebeld). Twee weken nadat het product retour is bij het bedrijf nog geen bericht ontvangen, ook het bedrag niet teruggestort gekregen. Hier ook tweemaal om moeten vragen. Erg vervelend! Het zou klantvriendelijker en beter voor het vertrouwen, dat dit beter geregeld wordt.

Pluspunten

snelle service en vriendelijk, extra plankje kost niets extra

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt en super mooi wandbord

Met een duidelijkere uitleg erbij zou het een 10 zijn geweest!

Pluspunten

Zoals voorheen top verpakt en een top koerier beter dan alle anderen. Hier worden de pakketten met zorg behandeld.

Pluspunten

Zeer snelle levering. Zelfs tijdens deze drukke periode. Bedankt!

Pluspunten

Snelle, goede levering. Heel erg tevreden over de kwaliteit van ons wandbord. Werd vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Erg tevreden dus.

Pluspunten

Goed verpakt en prima kwaliteit

Pluspunten

Heel goed en vooral heel snel!

Pluspunten

Snelle levering.

Kleur toch stuk lichter dan op de foto's op de website, kan misschien vertekend overkomen. Verder best wel wat barsten in het hout, snap dat het steiger hout is maar had het iets anders voorgesteld.

Pluspunten

Geweldig wandbord hebben ze gemaakt echt super mooi top!!!!

Geen punten

Pluspunten

Het bord ziet er keurig uit

Vond alleen jammer dat er niets aan zit om op te hangen.

Pluspunten

Goede service; het wandbord is stevig verpakt en binnen 5 dagen na bestelling had ik het wandbord binnen. Fijn dat er bevestigingspluggen bij zitten.

Wellicht al vooraf gaten in het achterpaneel boren zodat de schroeven standaard in het wandbord zitten.

Pluspunten

Het wandbord is erg mooi.

Als iets later komt dan gepland de klant wel iets laten weten. Ik kwam er na zelf te bellen achter dat er iets fout was gegaan met de letters en daarom later geleverd werd. Er zit ook geen ophang systeem bij dus die heb ik erbij moeten kopen. Er zaten wel schroeven bij maar geen gaten in het bord... maar al met al wel een heel mooi product

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het product is mij veel te groot, ik schrok me een hoedje.

Diverse soorten maten waar je uit kan kiezen.

Pluspunten

Snelle levering, mooi afgewerkt

Pluspunten

Wandborden besteld, zeer goed ingepakt. Bestelling was aardig op tijd, alleen 1 dag te laat, vond dat niet erg. Bij het uitpakken was alles heel. Zeer goede kwaliteit, zou zeker aanbevelen bij anderen. Ben blij dat ik jullie op internet gevonden hebt. Wist immers niet van jullie bestaan.

geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Zorgvuldig verzonden. Heel goed verpakt.

Het zijn wandborden dus het viel me tegen dat er geen haakjes aan de achterkant bevestigd waren om het bord evt. op te hangen. Een van de borden was ook niet mooi afgewerkt aan de bovenkant. Beetje slordig.

Pluspunten

Goed product, komt overeen met de afbeelding op de site. Goede kwaliteits/prijs verhouding Prima service en bereikbaarheid. Betrouwbaar, levering vgl voorwaarde binnen 5 dagen.

Geen verbeterpunten mbt deze bestelling

Pluspunten

Reageren gelijk als je een email stuurt. Ze leveren top producten. Ik ben heel blij met mijn wandbord.

Met de levering liep het niet heel soepel hij kwam later binnen dan de bedoeling was. Maar dat ligt niet aan het bedrijf maar aan de bezorgdienst.

Pluspunten

Snelle levering, tevreden over de aankoop !!

Pluspunten

Goede service en snelle levering

Pluspunten

Super service en een toppertje!!!