Waardeloos

Dit was de eerste en laatste keer dat ik via sneleentaxi een taxi rit boek: wij waren al op locatie toen de rit ineens geannuleerd werd.  Met heen veel problemen zijn wij uiteindelijk pas thuis gekomen. Echt waardeloos!

Prima ritje binnen Heiloo!

Taxichauffeur kwam keurig op tijd, hielp me met "trapje" ivm hoogte-instap, en was vriendelijk en behulpzaam!

Super relaxed

Op de minuut af op afgesproken tijd. Heel aardige goed gehumeurde chauffeur. Kortom prima eerste rit ga ik vaker doen

Super goed geregeld

Vriendelijke chauffeur, netjes op onze bestemmingen gebracht, prima allemaal.

een goede ervaring

alles klopte aan de reservering, dus is de taxirit goed verlopen

Mehmet de beste taxichauffeur van Nederland

We kwamen van een festivalterrein wat niet te bereiken was met de auto. Vanwege een omleiding was het lastig om elkaar te vinden. Onze taxichauffeur deed zijn best en hielp ons goed ondanks de mega slechte telefoonverbinding op dat moment. Mehmet was een hele vriendelijke chauffeur en erg behulpzaam door nog even te willen stoppen bij een supermarkt. Een gezelligere chauffeur dan Mehmet ga je niet snel tegenkomen :)

Zeer goed geregeld.

De taxichauffeur nam ruim voor tijd contact op en gaf duidelijke instructies hoe te worden opgepikt te schiphol. Verder reed hij erg prettig, een zeer prettige chauffeur

Top geregeld

Van huis naar Schiphol en weer terug. Allebei de ritten goed ervaren. Vriendelijke mensen.

Schone ruime taxi en op tijd!

En vriendelijk

Top, taxi belde mij al bij aankomst.

Top, taxi belde mij al bij aankomst dat hij klaar stond. Ik werd per mail goed op de hoogte gehouden vanaf het moment van registratie. Ritprijs is echt niet duur. 1 puntje van kritiek: de taxi was helemaal doorrookt.

op tijd en nette chauffeur

Netjes op afgesproken tijd en keurige chauffeur. Ik zal zeker nogmaals boeken

Uitstekend.

Keurig op tijd, vriendelijke man.

Aardige chauffeur, goed geregeld!

Prima geregeld

heel makkelijk

ideaal dat het via internet kan, snel geregeld, taxi was ruim op tijd, aardige chauffeur, voor herhaling vatbaar en al aangeraden aan vrienden.

Goede service!

Wij hadden een taxi gereserveerd van Eindhoven airport naar ons huis. Helaas hoorden we dat de taxi chauffeur die naar ons onderweg was pech met zijn auto had gekregen. Binnen 5 minuten werd er een andere taxi geregeld door sneleentaxi.nl die binnen 10 minuten bij ons was. Nagenoeg geen vertraging door adequaat handelen van sneleentaxi.nl! Prima service dus!

Alles klopte, afhaaltijd en rittijd

Positief, ervaren en beleefde chauffeur. Alle afgesproken tijden waren zoals aangegeven.

Top chauffeur

Precies op tijd, aardige chauffeur

Betrouwbaar en punctueel op tijd.

In de nacht een taxi besteld. Deze was ruim op tijd. De chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Tevens zag deze er representatief uit. Tijdens de rit reed deze in een verzorgde auto van een degelijk merk. Ook de rit was veilig en confortabel. Een hele positieve ervaring.

Toppie

Hele vriendelijke chauffeuse die netjes belde dat ze ietsje later kwam.

Was op tijd, belde toen hij er was en was vriendelijk.

top!

Eerste keer met taxi naar Eindhoven Airport: geen gedoe met parkeren en 200 meter met koffers lopen. Direct voor de ingang afgezet en heel relaxed op vakantie. Ik ga dit voortaan altijd doen als ik vanaf Eindhoven vlieg.

Vlekkeloos

Goed contact met de taxichauffeur voorafgaand aan de reis. Hij was keurig op tijd. Prima ervaring

Kon niet better

Taxi was 5 min voor time aanwezig dus tijd voor afscheid nemen! Goed en rusting gereden.

Nooit meer anders

Chauffeur was keurig op tijd. Nette , schone auto. Hij vroeg netjes bij welke vertrekhal we moesten zijn (,Schiphol). Aardige Chauffeur, wij gaan niet meer net eigen auto naar Schiphol. O ja en de prijs is ook vriendelijk.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.