slechte communicatie en afspraken worden niet nagekomen

Communicatie en afspraken nakomen zijn een groot probleem bij sneleentaxi. Nadat ik naar de mogelijkheid van een tijdswijziging had geïnformeerd voor 2 taxi’s naar het vliegveld Schiphol, vertelde sneleentaxi mij dat dit niet mogelijk was. Tegelijkertijd werd echter mijn bestaande boeking zonder overleg en reden gecanceld en zo ontstond dus de situatie dat ik de avond voor mijn nachtvlucht geen vervoer naar het vliegveld had. Sneleentaxi vond dat de situatie mijn eigen schuld was en kwam met matige oplossingen. Mijn ervaring met sneleentaxi is vreselijk. Wanneer je belt voor informatie wordt blijkbaar je hele boeking zonder pardon gecanceld en vervolgens wordt de schuld naar jou geschoven. Kortom, sneleentaxi is totaal klantonvriendelijk en nooit meer boek ik bij sneleentaxi!!

Prima voor elkaar

Aardige nette chauffeur

Uitstekend verlopen aardige chauffeur

Prima gegaan Heel aardige chsuffeur Mooi op tijd Zelfde chauffeur heb ik gebeld om mijn man 9 juni van ziekenhuis naar huis te brengen. Jacob van vuure werkt ook voor zichzelf. Hele dikke pluim !

Spoedtaxi!? 30min te laat op afspraak.

Ik had mijn 'spoed' taxi geboekt voor 13:30 en omdat ik daar best wel dik voor betaald had, verwacht ik ook dat mijn taxi er op tijd is. Om 13:45 was er nog niemand en heb snel een taxi gebelt. Zij gaven aan dat de vervoerder nog niet bekend was en ze dat niet aan mij hebben terug gekoppeld! Fijn om te weten als jouw moeder ook mee moet en zeer slecht ter been is. Die arme vrouw heeft uiteindelijk in haar woning moeten wachten inplaats van buiten omdat 'snel een taxi' niks had verteld. Vervolgens was de vervoerder bekend en die heb ik gebeld aangezien snel een taxi tegen mij zei dat het nog 10min zou duren. Mooi niet dus. De chauffeur (overigens zeer vriendelijk!) Dat hij had aangegeven aan de centrale dat het nog wel 20minuten kon duren! Kortom ik heb 45euro betaald voor een spoed taxi waar ik helemaal het woordje spoed uit kon laten. Dit was 1keer en nooit weer!!!

Beste Zoë, Onze excuses voor de onprettige ervaring, dit is niet de service die we voor ogen hebben. In de meeste gevallen is boeken tot over 20minuten mogelijk. De aard van deze rit maakte het helaas iets lastiger om een chauffeur op de geboekte tijd op locatie te hebben. Wij hebben ons best gedaan om zo snel mogelijk een geschikte chauffeur te vinden, maar hadden je inderdaad eerder op de hoogte moeten brengen dat het iets langer zou duren dan gebruikelijk. We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi door middel van het taxi-tegoed wat nu in je account staat. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Snel, duidelijk, netjes, komt afspraak na

Ik kwam toevallig via internet bij sneleentaxi.nl terecht. Je krijgt snel antwoord en bevestiging terug, met het mobiel nummer van de betreffende taxi-chauffeur Omdat ik in het buitenland zat heb ik in de ochtend de taxi chauffeur alvast een appje gestuurd. En ook toen kreeg ik weer vrij snel een reactie terug. Alles is volgens afspraak perfect gelopen. Ga zo door sneleentaxi.nl-team. Zeker tot een volgende keer.

Op tijd en een zeer goede taxichauffeur

Een hele vriendelijke chauffeur die de service in de vijfde versnelling heeft staan. De afgelopen twee maanden vaker gebruikt gemaakt van sneleentaxi. Vooral de intake van de rit via de site is eenvoudig; vooraf het bedrag weten is ook fijn.

keurig op tijd en een correcte vriendelijke chauffeur!

goed geregeld, eenvoudig te boeken en correcte chauffeur

Comfortabel, snel en vriendelijk als begin van onze vakantie.

Taxi arriveerde ruim op tijd. Vriendelijke chauffeur en een comfortabele rit maakte de eerste dag van onze vakantie als een echte vakantiedag.

Geweldige rit gehad.

Fe taxi was er op tijd, de rit verliep goed, en ben op tijd op mijn locatie naar keuze aangekomen.

Fantastisch!

Keurig op tijd, vriendelijk, behulpzaam met de bagage. Een goede start van onze vakantie

Alles ging goed en netjes

Snel en gemakkelijk platform

Ik vond het niet erg duur en het platform maakt het boeken van een taxi vrij gemakkelijk en snel. Een prima alternatief voor Uber.

goede en vriendelijke service

Taxi was op tijd. De chauffeur was vriendelijk en behuulpzaam. De rit ging zowel heen als terug precies volgens tijdschema. Gemak van onlineservice is een plus. Ga hier in de toekomst blijvend gebruik van maken,

Hoi Eddy, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, daar worden we blij van! We verwelkomen je graag opnieuw bij sneleentaxi. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Keurig en alles volgens afspraak verlopen

Goede service en aardige chauffeur

Taxi komt niet opdagen

De via het Rode Kruis vervoerslijn geregelde Sneleentaxi om naar corona-vaccinatielocatie te gaan op 25-04-2021 kwam niet opdagen. Helpdesk van Sneleentaxi gebeld, maar die kon de taxichaufeur niet bereiken. Helpdesk probeerde nog een vervangende taxi te regelen, maar ook dat lukte niet. Helpdeskmedewerker was vriendelijk. De onbetrouwbaarheid van Sneleentaxi onacceptabel.

Beste Maks, Nogmaals onze excuses voor de onprettige ervaring, dit is niet zoals het hoort en is niet de service die wij voor ogen hebben. Naar aanleiding van je feedback hebben we besloten de samenwerking met desbetreffende chauffeur te stoppen. Zo kunnen wij dit soort situaties in de toekomst voorkomen. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Op tijd en zonder oponthoud heen en terug

Ik verwachte een luxe auto, maar werd opgehaald door een busje, inmiddels op leeftijd, waar 6 personen in kunnen. Verwarming was stuk dus het was wel een beetje koud in het busje. Desalniettemin zonder problemen heen terug gebracht naar vaccinatiecentrum in Oud-Bijerland, waar de chauffeur een half uurtje op me heeft gewacht.

Hi Asha, Fijn om te horen dat de rit zelf goed is verlopen en hartelijk dank voor je feedback, dit nemen wij zeker mee! Op ons boekingsplatform bieden wij standaard, luxe, elektrisch, bus- en rolstoelvervoer. Wanneer je echt op zoek bent naar een luxe taxi, raad ik je aan om de volgende keer luxe vervoer te boeken. Je kunt dan het volgende verwachten: - Luxe auto uit het E-segment - Chauffeur gekleed in pak - Extra service en comfort - Incl. de voordelen van standaard vervoer Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Hele fijne goed verzorgde rit

De taxi chauffer stond exact op tijd voor de deur, en was ontzettend vriendelijk.

nette en klantvriendelijke chauffeur

top chauffeur

Tweede taxi vond ik geen speciale corona-taxi maar een gewone taxi. Geen scherm tussen chauffeur en passagier. Ik betaal er wel voor.

Een aanrader. Een proffesionele taxi.

De taxi was op tijd en de chauffeur was heel aardig en spraakzaam. Een aanrader.

super

Door de maatregelen was het even geleden dat ik van sneleentaxi gebruik kon maken maar ik kon onlangs eindelijk weer op pad en dat ging met de taxi. Makkelijk geregeld online en zoals altijd een fijne chauffeur!

punctueel

Het maken van de afspraak, de betaling, het nakomen van de afspraak, alles verliep probleemloos conform afspraak. Wel zo dat wij een max verstappen als chauffeur hadden! hij heeft ons wel heelhuids afgezet hoor.

Waardeloos, laten me gewoon zitten

Vanmiddag een taxi besteld via sneleentaxi.nl. Na mijn rit ingevoerd te hebben, kreeg ik even later een bevestigingsmail dat de taxi er om 13:10 zou zijn, een half uur nadat ik deze geboekt had. Om 13:45 nog geen taxi gezien, daarom gebeld. Hier kreeg ik te horen dat de rit nog niet bevestigd was door de chauffeur en dat er ook geen chauffeur was. Uiteindelijk een uur lang buiten in de kou staan wachten.

Beste Eline, Nogmaals onze oprechte excuses voor het annuleren van de rit. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een vervoerder te vinden, wat helaas niet is gelukt. Normaal gesproken laten we direct aan je weten of we wel of geen vervoerder beschikbaar hebben, daarom betreuren we deze situatie, want dat is niet de normale gang van zaken. We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi door middel van het taxi-tegoed wat nu in je account staat, zodat je de gemakken van sneleentaxi wél kunt ervaren. Vriendelijke groet, Mathanja van sneleentaxi

Goede service, ze helpen je waar het kan.. ik had moeite met het invoeren van de ritten. Omdat mijn moeder elke dag naar MC moet. En ik haar begeleid, maar ook een behoorlijke impact op mij had waardoor mijn hoofd zo vol zat.. dat het niet lukte om de ritten in te voeren, en dan werd het voor me gedaan! Maar op een gegeven moment toch weer zelf geprobeerd.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.