Excellent customer service!

Taxi on time and driver commuted beforehand as to his whereabouts!

Heel goed geregeld.

Voor een Italiaanse gaat van mij, heb ik via sneleentaxi een taxi besteld vanaf Schiphol. Mijn gast is goed en duidelijk ontvangen vanaf moment van landen. Op basis van zijn ervaring ben ik ook zeer tevreden!

Vlotte service en fijne chauffeur!

Snel geboekt, goed op tijd en fijne chauffeur

Zeer attente, nette en behulpzame chauffeur..

Zeer attente, nette en behulpzame chauffeur; top!

Top bedrijf

Op tijd, tijd netjes en busje zag er keurig uit!!

We kwamen vanaf het vliegveld en dat we bij de bagage stonden kregen we een beeichtje kom naar dat punt en bel me als je er bent... dat hebben wij gedaan en binnen 5minuten was de taxi er echt een super service.

Snel en vertrouwbaar

Was lekker precies op tijd @ 0530 voor mijn reis naar Schiphol. Echt aanrader!

geweldig gegaan

De taxi was ruim op tijd. De chauffeur erg vriendelijk behulpzaam en erg goed in gesprekken. We hebben de rit als fijn en ontspannen ervaren. VR groet

Vriendelijk, kundig en perfect op tijd

Ik ben vervoerd door Taxi Fenix uit Enschede. Zeer attente man, zeer vriendelijk en zeer kundig in het verkeer. Een absolute aanrader!

Keurig op tijd, vriendelijke chauffeur.

Goed geregeld. Goede service.

Het was uitstekend!

Wij hebben 's nachts een taxi besteld en in overleg kwam de taxi zelfs eerder dan afgesproken. Zeer tevreden dus!

was ruim op tijd aanwezig. zeer nette auto. Wist precies waar hij naar toe moest.

Het was allemaal supergoed geregeld

Het is allemaal supergoed geregeld, terug reis moesten we iets langer wachten, maar de communicatie met de taxicentrale was netjes geregeld, we werden goed op de hoogte gebracht

super netjes, en goed geregeld

netjes op tijd, zoals afgesproken en vriendelijk - Taxi Roy!

Toppiee

Netjes optijd, gezellig geklets, keurige uitleg.

Chauffeur was op tijd en een vriendelijke man. De rit verliep voorspoedig...

De taxi was ruim op tijd, voldoende ruimte voor ons en voor de bagage, vriendelijke chauffeur

Positief

Taxi stond klaar, vriendelijke chauffeur

De taxi stond er voor de afgesproken tijd, en Dennis was een vriendelijke en nette chauffeur.

Fijne ervaring

Goede ervaring en fijne chauffeur

perfect op tijd

Telefoonnummer van de chauffeur krijg je van te voren, dat is erg fijn omdat je direct contact kan hebben. Mijn chauffeur reed goede, was fijn op tijd en hielp mij keurig met mijn bagage. Erg vriendelijke chauffeur.

Taxi was optijd en netjes naar huis gereden in de nacht.

Goede service. Netjes gereden en betaalbaar.

Chauffeur was heel vriendelijk netjes , hij was 5 min eerder dan gevraagde tijd we konden op tijd vertrekken.

Keurig per e-mail berichten ontvangen en een bericht van de chauffeur dat hij was gearriveerd.

Prima op tijd en met ophalen geduldig met even wachten tot iedereen in de taxi zat (na een bruiloftsfeest :-) )

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 15.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.