Alles prima geregeld

Alles is vlot gegaan en contact met chauffeur was goed.

op tijd, vriendelijk en behulpzaam

op tijd, vriendelijk en behulpzaam

Prima !

Perfect op tijd, vriendelijke behulpzame chauffeur. Relaxte rit !

Slechte service

Slechte service beloven een taxi kunnen hun afspraak niet nakomen en bieden dan wel een taxi aan op hetzelfde tijdstip voor dubbel tarief .

Beste Frank, Nogmaals onze oprechte excuses voor het annuleren van de rit. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een vervoerder te vinden, helaas is dit niet gelukt. We hebben geprobeerd een passend alternatief voor je te vinden, niet wetende dat zij dubbel tarief zouden rekenen en we snappen dat dit niet prettig is. We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi door middel van het taxi-tegoed wat nu in je account staat, zodat je de gemakken van sneleentaxi wél kunt ervaren. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Goede service, aardige chauffeur

Taxi was op de afgesproken tijd en we werden zonder al te veel problemen door een voorkomende chauffeur naar de plaats van bestemming gebracht. Kortom prima geregeld.

Behulpzame chauffeur

Behulpzame en aardige chauffeur die netjes op tijd was.

Keurig netjes verzorgd!

Aardige chauffeur, voor herhaling vatbaar!

op tijd, vriendelijk, efficient, snel, best goedkoop

Op tijd en beleefd

Mijn ervaringen zover zijn heel positief. Ik word geappt aks de taxi er bijna is en hij kont goed op tijd.

The best service experience - EVER -

It these strange times so many companies are using COVID as a reason for their poor substandard service. My experience with Sneleentaxi was, without doubt, the best service I have experienced from ANY company for a long time - pre and post COVID. Well done in keeping up standards especially in these tough times!

Is goed bevallen

Heb hele lieve chauffeur gehad En heb netjes mij naar bestemming gebracht ook weer naar huis gebracht Dit was mij eerste keer Dat bevalt mij erg goed Complimenten voor de chauffeur En medewerkers die geholpen heb Aan de telefoon

Hi Jaimie, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, daar worden we blij van! Wist je dat je taxi-tegoed kan verdienen? Deel hiervoor je persoonlijke link (te vinden in je account) met vrienden/familie en ontvang 5,- voor elke nieuwe klant. We hopen je snel weer te mogen begroeten bij sneleentaxi. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Komt echt op tijd geen zenuwen van te laat komen op je afspraak

mijn ervaring met sneltaxi is zeer positief ik heb er nu twee keer gebruik van gemaakt 1 keer heel vroeg in de ochtend om zes uur voor een opname in het ziekenhuis en ze kwamen zeer op tijd bellen zelfs van tevoren dat ze er aankomen zeer prettig en zo ook op. de terug rit naar huis deze verliep ook perfect ben er zeer tevreden over en zal er zeker nogmaals gebruik van maken

Gezellige chauffeur en goede rit

Gezelligheid troef

Goede service aardige chauffeur

Snelle taxi aardige chauffeur en goede service

Op tijd en prettig

De communicatie verliep goed en er werd heel snel een taxi geregeld. De auto was lux en de rit verliep prettig.

Goede ervaring met Taxi Mario uit IJsselstein

Via Sneleentaxi.nl kwam ik in contact met Taxi Mario uit IJsselstein, deze kwam zeer stipt op tijd bij mij in Culemborg. De chauffeur (tevens eigenaar) Mario van Dam bleek een zeer vriendelijk en professioneel persoon, met uitstekend rijgedrag.

Vriendelijke, behulpzame chauffeur. Goed afgescheiden plexiglasplaat. Fijn dat de (mooie) prijs van te voren vaststaat en betaald is. Het was voor ons voor een rit die normaal met trein + bus gaat, een veilig en betaalbaar alternatief! Het was voor 4 pers. van Tilburg naar Eindhoven airport slechts 5€ duurder, maar wel 1 uur sneller, van deur tot deur!

Hoi Hedwig, Wat fijn om te lezen dat het boeken van een taxi zo goed is bevallen. Mocht je nog eens willen kiezen voor privé vervoer i.p.v. het OV, weet je ons te vinden! Tot sneleentaxi! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Mooie

ries heel veel good

Positieve rit

zeer vriendelijk nette chauffeur met glas beveiliging voor de achterin passagiers en mondkapje achter het stuur. Wij mondkapjes achterin. De rit naar teststraat Haarlem Ijsbaanlaan, Mijn zoon van 21 Had een negatieve uitslag. Geen ziekte dus.

Hi Jolanda, Een positieve rit en een negatieve uitslag, dat horen we graag! We hopen je snel weer te mogen begroeten bij sneleentaxi, dan hopelijk voor een rit met een leukere bestemming ;-) Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

zeer goed

zeer goed

Netjes op tijd, aardige chauffeur en goed gereden

Mijn ervaring was heel positief met een vriendelijke chauffeur.

De rit was fijn verlopen en de chauffeur was goed op tijd

Naadloos, als met een privé chauffeur

De chauffeur belde een half uurtje van tevoren. Hij was al in de buurt en als we wat eerder wilden gaan, kon dat. We gingen een kwartier weg voor de geplande tijd. De chauffeur, ik ben helaas zijn naam vergeten, was vriendelijk en bijzonder aardig. Het was alsof we hem al jaren kenden. Toch sprak hij absoluut niet storend veel. Zijn rijstijl was rustig maar niet langzaam. Hij reed goed door zonder hard op te trekken of te laat hard te remmen. Waren alle taxi chauffeurs maar zo.

Hoi J, Bedankt voor de leuke beoordeling die je hebt geschreven. Fijn om te lezen dat je zo’n goede ervaring hebt gehad met sneleentaxi. We zullen je complimenten doorgeven aan de chauffeur :-) We verwelkomen je graag opnieuw! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Mijn taxirit naar schiphol was top. Een hele goede prijs, de chauffeur was er stipt op de afgesprken tijd. Vriendelijke nette man die ons netjes bij Schiphol afzette. Ben zeer te vreden.

Het was n soepele en fijne ervaring!

Aangezien ik eerder landde en ik geen 3 kwartier nodig had om bij de aankomsthal te komrn was de chauffeur er eerder. Super om daarna snel naar huis te kunnen in een tesla!

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.