Geweldig hoor!

We hadden een vlucht die niet in Eindhoven kon landen vanwege de mist, uitgeweken naar Schiphol, met bussen naar Eindhoven AirPort ( inmiddels nacht)waar keurige netjes de taxi op ons stond te wachten, echt super hoor!!

Aangename rit en precies op de afgesproken tijd

Een zeer aardige vrouw heeft ons snel en comfortabel naar Eindhoven gebracht. Zij heeft ons afgezet op de plaats die wij zelf prefereerden, nl de zij ingang. Voor herhaling vatbaar.

Perfect bevallen

Goede en aardige chauffeur. Precies op tijd en eer behulpzaam

Geweldig aardige en behulpzame chauffeur!

Kwam ruim op tijd, gaf via de app aan dat hij voor de deur stond. (prettig want dan worden andere huisgenoten niet wakker). Nam mijn koffer aan en hield de deur voor me open bij het in en uitstappen. Waar vind je nog zo 'n attente chauffeur! Kortom, een super fijne ervaring!

Great!

Everything went really well! The driver was great and helpful! I will use this company again!

goede service

Chauffeur kwam op tijd, was vriendelijk.

Ik heb weer gebruik gemaakt van jullie service en ik ben wederom weer erg tevreden. Mijn chauffeur was erg attend en behulpzaam. Nogmaals bedankt Faysel!

zonder bericht half uur op de taxi gewacht

te lang gewacht

Beste Jacobien, Allereerst erg vervelend dat jouw rit niet naar wens is verlopen. Dat is niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. Wij hebben naar aanleiding van jouw rit ook direct contact opgenomen met de vervoerder. Deze bevestigde dat hij helaas vertraagd was. Voor het ongemak hebben wij hiervoor tegoed aan jouw account toegevoegd. Hier heb ik je enige tijd geleden een email over gestuurd. Nogmaals onze excuses en ik wil je een hele fijne avond wensen! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

amazing

Great ride!

Good afternoon, Thank you for your amazing review! :-) We are very happy to hear your ride was a great experience. We hope to serve you again in the future at sneleentaxi. Have a nice evening! Best, Sya Sneleentaxi

De taxi chauffeur was op tijd en erg behulpzaam.

Ik kwam op tijd aan op Schiphol. De taxi was schoon en de chauffeur was heel beleefd.

Beste Marjolein, Dankjewel voor jouw geweldige review! Daar worden we heel erg blij van :-) Het meest blij zijn we natuurlijk met het feit dat jouw rit zo naar wens is verlopen! We doen er alles aan om elke rit weer tot een succes te maken. We hopen je in de toekomst weer eens terug te zien bij sneleentaxi. Voor nu een hele fijne avond! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Gewel

De taxi was goed op tijd en zeer aardig. Behulpzaam en reed ook gewoon netjes.

Beste Irene, Dankjewel voor jouw gewel(dige) recensie! Daar zijn we ontzettend blij mee! :-) Fijn om te lezen dat jouw rit zo naar wens is verlopen! Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te zijn bij sneleentaxi! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Prima!!

Beste Rineke, Dankjewel voor jouw mooie recensie! Fijn om te lezen dat jouw rit naar wens is verlopen. Wij doen er alles aan bij sneleentaxi om elke rit weer tot een succes te maken en het is fijn om te lezen dat jouw ervaring dit onderstreept. We zien je graag in de toekomst weer eens terug bij sneleentaxi. Een hele fijne avond!' Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Perfect op tijd. Rustige chauffeur. Reed met cruise control, behulpzaam met koffers, kortom top. Hoop dat we hem op de terugweg weer ontmoeten

Beste Joy, Dankjewel voor jouw fantastische recensie. En wat ontzettend fijn om te lezen dat jouw rit zo naar wens is verlopen en jullie lekker hebben gecruised naar jullie bestemming ;-) Jullie hebben een andere vervoerder op de terugweg, maar deze staat al in de startblokken voor jullie volgende cruise ;-) Ik wil je een hele fijne avond wensen! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Op tijd, prettige rit

Goede communicatie, belde even wanneer ze aan zou komen. Prettige rit. Op tijd op plaats van bestemming.

Beste Marie, Wat fijn om te lezen dat jouw rit zo naar wens is verlopen! We doen er alles aan om elke rit weer tot een succes te maken :-) We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij sneleentaxi. Een fijne avond! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Netjes en accuraat

Beste Anwar, Dankjewel voor jouw positieve recensie, daar zijn we heel erg blij mee! :-) We hopen je in de toekomst weer eens te zien bij sneleentaxi. Voor nu een hele fijne avond! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Op tijd, vlot en voorzichtig gereden.

Beste Martin, Dankjewel voor jouw mooie recensie! We doen er alles aan om elke rit weer tot een succes te maken en het is ontzettend fijn om te lezen dat jouw ervaring dit onderstreept :-). Wij willen ons blijven verbeteren en altijd voor die 10 gaan en vinden feedback ook heel erg waardevol. Daarom heb ik je een mailtje gestuurd met de vraag of jij nog eventuele tips voor ons hebt. We zijn je graag van dienst bij sneleentaxi. Voor nu een hele fijne avond! :-) Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Op tijd, vriendelijk en behulpzaam

Dit behoeft verder geen betoog.

Beste Hans, Dankjewel voor jouw korte maar zeer krachtige recensie :-) Als iets goed is heb je ook niet veel woorden nodig. We zijn je graag in de toekomst weer van dienst bij sneleentaxi. Voor nu een hele fijne avond! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Stipt, beleefd en sociaal

Chauffeur was stipt op tijd, beleefd en behulpzaam, gesprek was prettig en rijstijl was keurig en veilig.

uitstekend

Goede prijs, prima op tijd, aardige taxichauffeur.

Goed verlopen

Lekkere rustige ritten alles op tijd en een de terugreis kunnen verplaatsen naar drie uur eerder ook geen probleem hoor

Lux

Mijn chauffeur Michael Debis was vriendelijk, attent en veilig achter de stuur. Ik had een gezellige rit zonder probleem.

Gewoon super snel en correct

Hij was mooi op tijd en we werden mooi op tijd afgeleverd.

Makkelijk en betrouwbaar

Prima ervaring. Redelijke prijs. Chauffeur ruim op tijd en behulpzaam/ vriendelijk.

Goed op tijd en top rit

Wachtte op de afgesproken plek, zeer aardige chauffeur

Goede chauffeur,fije auto,vlot gereden naar vliegveld,behulpzaam.

Even een misverstand wat betreft adres,maar nam vlot zijn telefoon op en werd het snel geregeld.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.