Perfect ride home

Very polite driver, safe driving habit, smooth and quick at home :)

Correct en fijn ervaring voor ons groepje van 6

Wij hebben een busje gereserveerd vanaf Schiphol, met 2 stops. De hele reserveringsproces verliep vlot. Ik kreeg wel een bericht van een wijziging van vervoerder op de dag zelf maar dat verliep ook prima. Ik ben van plan om deze service nog een keer te gebruiken.

Keer op keer valse beloftes

Mijn ervaring is echt slecht. Ik ging met een groep vrienden ergens heen en had vervoer voor terug nodig. Ik heb via de website van het evelement gekeken en sneleentaxi werd voor hun aanbevolen. Dan mag je er toch van uit gaan dat het goed zit... Ik had ook bij het bestellen van de taxi een heel verhaal bij gedaan dat je bij evelement niet voor de deur kan komen. Ik had zelf een plek dat ik dacht dat oké was te bereiken, maar als zij een betere plek wisten dat het ook prima is. Had ook telefoonnummer van mezelf, en twee andere er bij toegevoegd voor het geval dat. De nacht voor het evelement rond half 2 'sachtste krijg ik een mail van sneleentaxi dat mijn rit is geannuleerd met de text: De reden hiervoor is: Helaas nemen chauffeurs dit niet aan gezien de ophaalplek. Je kunt ter plaatse een taxi nemen. Het betaalde bedrag wordt binnen enkele werkdagen uitbetaald. Wat ik al raar vind want 1. Jullie worden aanbevolen door het evelement en 2. Ik jullie zelf nog de keus heb gegeven wat en waar jullie het beste uit komt. De dag van het evelement paar uur voor dat het begon nog gebeld met ze. Werd wel aardig ter woord gestaan dat moet ik eerlijk bekennen, maar dat als ik nog een taxi wil ik op nieuw moest bestellen en BETALEN. De prijs was alweer duurder geworden... Dat was dan maar zo. De telefoonniste gaf aan een andere plek te kiezen om op te halen, want ze halen niemand daar op van wegen De drukte van het evelement NOGMAALS ZE WORDEN AANBEVOLEN DOOR HET EVELEMENT Ze had een plek waar de chauffeur zou komen IS HET BIJNA 20 MIN LOPEN NAAR DE OPHAALPLEK te bizar voor woorden dat ze je zo ver willen laten lopen. Had anders weg gelijk door gelopen naar mijn huis Binnen een paar dagen zou ik mijn geld terug krijgen. Een week later nog niks ontvangen. Nog 2 dagen gewacht. Niks. Gebeld maar de persoon die er wat mee kon was er niet, dus zou gemaild worden. NIKS. gebeld 18.30. Zaak dicht. Terwel ze tot 7 te bereiken moete zijn... Weer gebeld nog steeds geen geld terug...

Perfect geregeld, van begin (reserveren) tot eind (uitstappen),topservice en duidelijke site,klasse!

Alles prima in orde, reserveren was eenvoudig, prompt op tijd, attente chauffeur, niets dan lof.

Helemaal top!

Ik werd gebeld toen ik nog in het vliegtuig zat. 10 minuten later zat ik in de taxi. En nog 15 minuten later was ik in Amsterdam. En dat voor 30 euro vanaf Schiphol. Vooral online betaald. Geniaal!

Taxi prima op tijd en netjes op plaats van bestemming afgezet.

Taxi prima op tijd en netjes op plaats van bestemming afgezet.

Snel, Makkelijk, en een vriendelijke chauffeuse!

Ik ben om, voortaan bestel ik een taxi voor mijn gezin van schiphol naar huis! De vrouw was erg vriendelijk en gezellig, de rit betaalbaar en snel. Wat wil je nog meer!

zeer goed

zeer relaxed en sympathieke bestuurder.

great organisation

Zou dit bedrijf bij ieder aanraden

Keurige chauffeur nette auto en op tijd

Ondanks forse vertraging vliegtuig PRIMA

Snelle reacties op mijn mails van ‘sneleentaxi’. Situatie was gecompliceerd ivm forse vertraging (oplopende naar 6 uur) op Istanbul die onduidelijk was gecommuniceerd met Schiphol. Kreeg bij aankomst op Schiphol meteen contact én taxi met hartelijke en veilig rijdende jonge chauffeur. Een prima rit naar Diepenveen! Zeer de moeite waard voor een prima prijs. Volgende keer zeker weer.

Supergoed!

Nooit eerder van “snel een taxi” gehoord en een kennisje van mij had € 80,00 betaald voor de taxi van Schiphol naar Soest en zij waarschuwde mij omdat het via u voordeliger was, maar dat ik van te voren moest betalen. Ze zei al dat ik misschien niet opgehaald zou worden! Maar ik kreeg keurig 2 SMS berichten van de taxi chauffeur en hij kwam keurig op tijd. Omdat ik anders altijd met Valys taxi naar Schiphol ga en dan betaal ik achteraf maar € 10,00 maar zij rijden niet zo vroeg in de ochtend en mij werd geadviseerd mode Schiphol-taxi te nemen. Vervolgens ben ik gaan “Googelen” en vond: Snel een Taxi.

erg goed

taxi-chauffeur is professioneel, vriendelijk en hulpvaardig

Duidelijke communicatie en prima rit!

Fijne communicatie rechtstreeks met chauffeur over pickup en prima rit in een comfortabele bus.

Prettige chauffeur, keurig op tijd.

Prima ervaring

Mijn ervaring met de taxi was prima. De taxi was zowel heen als terug mooi op tijd en een prettige en aardige chauffeur.

De vriendelijke chauffeur, kwam keurig op tijd en wij werden netjes voor de deur thuisgebracht. TOP

Chauffeur was netjes op tijd en zeer correct.

Helemaal top!

Helemaal top!!!!

Prima taxirit met gezellige en goede chauffeur

We hadden een taxi nodig over langere afstand, positief verrast door MG Taxi, zal vanaf nu ook als ik binnen de stad een taxi nodig hebben van dit bedrijf gebruik maken! Veilige rit, uitgevoerd door een zeer sympathieke chauffeur. Aangenaam verrast.

Mijn eerste ervaring was zeer goed, gelijk weer geboekt!

Mijn eerste ervaring was zeer goed, taxi was op tijd, vriendelijke chauffeur. Gelijk weer geboekt!

Een zeer vriendelijke chauffeur die me ook praktisch met mijn rollator heeft geholpen.

Ik vond het van tevoren spannend hoe het zou gaan, maar deze chauffeur speelde beter in op mijn vragen en wensen dan ik verwacht had.

Volgens afspraak keurig gebracht naar onze bestemming, voor een prima prijs, gaan we vaker doen.

Professioneel

Frank was keurig op tijd, behulpzaam met bagage, onderhoudend en reed feilloos naar Schiphol!

Chauffeur op voor afgesproken tijd aanwezig, liet weten dat wanneer wij klaar waren we konden vertrekken. Vriendelijk en hulpvaardig. Keurige rijder. Top chauffeur!

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.