Zeer tevreden en gemakkelijk

Fijne service, goede annuleringsvoorwaarden, vriendelijk! Helemaal top.

Fantastisch geregeld, snel, vriendelijk en hulpvaardig

Sara deed erg haar best voor mijn moeder om haar nog diezelfde dag vanuit het ziekenhuis naar huis terug te laten brengen door de rolstoeltaxi. En het lukte haar binnen een kwartier! Goede prijs ook en op ons verzoek werd een bijbehorende factuur voor de verzekering ook direct toegezonden. Dit is klantvriendelijkheid zoals het hoort te zijn. Wij zijn erg tevreden.

Hi Crista, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! We zijn blij dat we onze passagiers ook rolstoelvervoer kunnen bieden :-) Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Fijne rit en chauffeur

Chauffeur stond klaar.prettige ervaring. Goede communicatie

Sneltaxi doet zijn naam eer aan.

Prima taxibedrijf. Makkelijk te boeken, keurig op tijd, vriendelijke chauffeur. Helemaal top!

Taxi chauffeur belde voor de afgesproken tijd op dat hij 5 minuten eerder zou zijn. Taxi goed ingericht op de Corona maatregelen. Echt perfecte rit

Hoi Yvette, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo’n goede ervaring hebt gehad met sneleentaxi, we verwelkomen je graag opnieuw! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Goede rit

Nette auto, vriendelijke chauffeur. Precies op de afgesproken en tijd ter plekke en een goede snelle rit gehad.

Uitmuntend

Heerlijk op de afgesproken tijd stond de taxi klaar. De chauffeur zei dat mijn huisadres op 100a stond IPV 14 maar ondanks dat toch op perfect geregeld dat je vooraf betaald zodat je pas of geen geld mee hoeft te nemen.TOP Ik raad jullie bedrijf zeer aan.

Hi Roelien, Wat super om te lezen dat je onze service als 'uitmuntend' hebt ervaren, dit horen we uiteraard graag! Tot sneleentaxi :-) Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

punctueel en klantvriendelijk

erg mooi op tijd ondanks het (vaak verwarrende) adres. een rustige rit ondanks naar weer en tijdsdruk, en de extra bescherming in de taxi gaf me een veilig gevoel. ik bleek mijn id kaart verloren te hebben tijdens de rit, en deze heeft de chauffeur later nog bij mij gebracht: echt ontzettend fijn. zou het iedereen aanraden.

Ondanks een nare ervaring, vriendelijk te woord gestaan!

Het boeken van de rit verliep super. Op de afgesproken tijd, kreeg ik een telefoontje van de chauffeur, dat hij niet op tijd kon komen ivm problemen op de weg! Domme pech! Regelmatig hield hij mij op de hoogte over de stand van zaken, zelfs met foto’s. Na een uur heb ik de rit geannuleerd en iets anders geregeld. Een vervelende situatie voor ons, maar zeker ook voor de chauffeur! Toen ik dit meldde bij de firma, werd ik heel vriendelijk en snel te woord gestaan en kreeg zelfs een kleine tegemoetkoming! Dus ondanks deze vervelende ervaring, niets dan lof voor chauffeur en firma!

Hoi Marga, We vinden het nogmaals erg vervelend dat de reis niet volgens plan is verlopen, maar willen je hartelijk danken voor je vriendelijke reactie! We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen zodat je de gemakken van sneleentaxi dan wél kunt ervaren! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

snel geregeld

Snel en gemakkeljjk geregeld

Top service!

Mooie grote, schone taxi. Goede communicatie en als klap op de vuurpijl; koude blikjes bier

zeer goede afspraken

tijdig vooraf bellen omtrent aankomst. vervolgens op afgesproken tijd aankomen. behulpzaam bij instappen persoon met beperkingen. keurig thuis afgezet en geholpen bij uitstappen.

Goed geregeld

Goed geregeld

Prima service. Precies op tijd, vriendelijk chauffer.

Helemaal top.

Hi Marlene, Dat is nou een samenvatting die we graag willen horen, tot sneleentaxi! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Keurig op tijd.

We waren niet vroeg met boeken, maar gelukkig was er een taxi beschikbaar. Hij was keurig op tijd. Prima ervaring.

goed op tijd ,rustig en efficiënt gereden.

Zie bovenstaande zin

Veilig en vriendelijk vervoerd

In coronatijd hou ik me erg aan de regels. Dus mondkapje op en afstand houden. Ik kreeg netjes een auto met een plastic scherm tussen mij en de chauffeur en daarnaast droeg hij ook nog een mondkapje, net als ik. Hij was ook nog eens erg vriendelijk, bracht je weg en haalde me weer op.

Hoi Annelies, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, daar worden we blij van :-) We hopen je snel weer te mogen begroeten voor een veilige reis! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

prima geregeld, netjes volgens de gemaakte afspraak

Prima rit

Super geregeld. Kreeg netjes een berichtje hoe laat precies de taxi er zou zijn. Rit was prima Corona proof.

Fijne ervaring

Taxi stond precies om de juiste tijd voor de deur. Vriendelijke en net geklede Chauffeur behulpzaam voor zover dit kon mbt de corona regels. precies de tijd over de rit gedaan zoals gepland....zeer tevreden!!

Hi Otto, Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je zo’n goede ervaring hebt gehad met sneleentaxi, we verwelkomen je graag opnieuw! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Ongelooflijk fijn

Heel fijne jongeman die ons naar Sprekende reed.

Vriendelijk, op tijd en netjes thuisgebracht

Erg gemakkelijk om online een taxi te reserveren. De chauffeur was zeer beleefd en voelde me op mijn gemak in de taxi met een mondkapje op. Super service en zal ik zeker aanbevelen

Hoi Sjaak, Bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo’n goede ervaring hebt gehad, we verwelkomen je graag opnieuw. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Heel professioneel en snel. Ook werd er heel goed rekening gehouden met de corona maatregelen.

Duidelijk afgesproken.

Kwartier tevoren werd er gebeld om alles te checken. Super service!

Top geregeld

Aardige chauffeur zelfs 5 minuten te vroeg . Geen haast en behulpzaam.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.