Snel maar te laat en gevaarlijk

We werden snel van A naar B gebracht. Wel na dat de taxi 15 minuten te laat op kwam dagen. Ver volgens zat hij de hele tijd met zijn telefoon in zijn hand en had geen aandacht voor de weg. Wel een mooie taxi!

Precies op tijd. Vriendelijke chauffeur.

Op tijd, prettige chauffeur

Appje van tevoren, keurig op tijd, aangenaam gesprek al op de hele vroege morgen

Klantvriendelijk

Op tijd, aardige chauffeur, goede service

Nette auto en chauffeur, precies op tijd.

Zie boven

Geweldig, midden in de nacht en stipt op tijd.

Zie hierboven.

Super luxe om zo naar schiphol te kunnen. Hij had een autostoeltje meegenomen voor onze zoon en heeft ons voor de deur van de terminal afgezet. Ideaal!

Zeer correct

Goed geïnformeerd

Aan te bevelen

Taxi was smerig de bodem en de bekleding ook. Chauffeur was op tijd erg vriendelijk en behulpzaam 12-5-22

Taxi was keurig op tijd

Taxi was keurig op tijd en dat is toch een lekker begin van de vakantie

Stipt op tijd en vriendelijk, top!

De chauffeur was exact op de afgesproken tijd. Vriendelijk en prettige rit naar Schiphol. Dank!

Alles verliep zoals afgesproken

Heel fijn dat je de dag ervoor al je rit nkunt vastleggen. De taxi kwam aanrijden, net toen ik uit de bus was gestapt. Ik werd keurig voor de deur afgezet nadat de chauffeur zich had gemeld via de mobilofoon van het toegangshek. Klasse! Klein minpuntje; de chauffeur belde dat hij eraan kwam, maar hij had al weer opgelegd nog voor ik de kans had de oproep te beantwoorden.

Zeer slechte service, doen niet wat te bevestigen

Ik heb 3 weken van te voren twee bussen geboekt volgens instructies voor het vervoer van 40 personen, wat netjes bevestigd was door sneleentaxi.nl. per mail en per telefoon. In de ochtend 40 personen heen en in de avond 40 personen terug, waarbij er dus per dagdeel 5x gependeld zou worden met 2 bussen zodat iedereen op tijd zou zijn. Ik kreeg op het allerlaatste moment (in de namiddag de dag ervoor) een wijziging door gemaild. Na telefonisch contact te hebben gezocht bleek dat ze maar 1 bus kunnen regelen die dan 5x gaat pendelen. Na uitgelegd te hebben dat dat niet was afgesproken en dat dat geen optie is omdat het dan erg uitloopt en dat mensen dan meer dan een uur moeten wachten op een taxi kreeg ik het antwoord dat het niet anders is. Ik kreeg het nummer van de vervoerder om zelf maar uit te zoeken of ik tot een oplossing met een tweede bus kan komen. Voor de rest schepen ze je af en wordt er niet meer gereageerd op mijn mails en telefoonverzoeken. Echt een ontzettend slechte service en ze schuiven alles af op jou of de taxi vervoerder. Ze vragen de consument vooraf te betalen om vervolgens totaal geen verantwoordelijkheid te nemen. Mijn advies: maak nooit gebruik van sneleentaxi.nl, oplichters!

Keurig nette chaufeur

De chauffeur stuurde mij de avond ervoor een appje dat hij mij kwam ophalen. Ook een foto van de auto, zodat ik weet waar ik mee opgehaald werd. Prettig gesprek, niet te nieuwsgierig, maar fijn in de omgang

Aangename verrassing

Na eerdere minder goede ervaringen (met een andere maatschappij) deze keer een uitstekende timing en uitvoering. Alles op de afgesproken tijden. Zonder stress reizen naar Schiphol en na een paar dagen ook weer terug.

Onbezorgd naar de luchthaven Schiphol

Na reservering contact met Sneleentaxi opgenomen ivm werkzaamheden op de A22/A9 (Wijker- en Velser tunnels). Op advies van Sneleentaxi contact met de vervoerder opgenomen. De vervoerder stelde dit contact zeer op prijs. De vervoerder kwam 10 minuten voor de afgesproken tijd en de rit naar de luchthaven is vlot verlopen. De chauffeur was attent en serviceverlenend,

Chauffeur was een kwartier te vroeg wat ik als zeer prettig heb ervaren. Auto zag er ook goed verzorgd en schoon uit. Vriendelijke chauffeur. Zeker aan te raden

Meedenkende fijne chauffeur

Nachtrit. Al eerder geboekt ivm bruiloft op een boot. Kwamen eerder aan dan verwacht. Chauffeur vast gebeld en die was al onderweg, had aankomsttijd boot vast gecheckt. Fijne man, fijne rit, snel thuis. Top ervaring.

Prima. Keurig op tijd en zeer behulpzaam

Fijne rit middeb in de nacht. Positieve ervariing. Zelf woon ik in Obdam, maar we lieten ons in Castricum ophalen. Volgende keer ga ik misschien voor Obdam en dan tussenstop Castricum.

Keurig op de afgesproken tijd opgehaald en op tijd afgezet voor mijn treinaansluiting.

Zelfs om 5 uur 's-ochtends. Een vrolijk gesprek op de vroege ochtend. En het was erg fijn om te horen dat de chauffeur op de hoogte was van alle wegwerkzaamheden.

Top rit!

Ik heb een hele prettige rit gehad, zeer aardige chauffeur! Top! Volgens mij heette hij Evert taxi, zeer aardige Surinaamse man!

super rit

De taxi chauffeur was op tijd, de rit was comfortabel. Niks op aan te merken, allemaal perfect verlopen.

Goed bevallen

Voor herhaling vatbaar.

Taxi was op tijd en vriendelijke chauffeur

Prettige ervaring tijdens de rit en we kregen Ook info over de toegangsdeuren van Schiphol

Geweldig nette chauffeur en taxi

Was prima op tijd een nette verschijning schone taxi en goede service volgende keer weer met jullie

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.