Alles ging goed en netjes

Snel en gemakkelijk platform

Ik vond het niet erg duur en het platform maakt het boeken van een taxi vrij gemakkelijk en snel. Een prima alternatief voor Uber.

goede en vriendelijke service

Taxi was op tijd. De chauffeur was vriendelijk en behuulpzaam. De rit ging zowel heen als terug precies volgens tijdschema. Gemak van onlineservice is een plus. Ga hier in de toekomst blijvend gebruik van maken,

Hoi Eddy, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, daar worden we blij van! We verwelkomen je graag opnieuw bij sneleentaxi. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Keurig en alles volgens afspraak verlopen

Goede service en aardige chauffeur

Taxi komt niet opdagen

De via het Rode Kruis vervoerslijn geregelde Sneleentaxi om naar corona-vaccinatielocatie te gaan op 25-04-2021 kwam niet opdagen. Helpdesk van Sneleentaxi gebeld, maar die kon de taxichaufeur niet bereiken. Helpdesk probeerde nog een vervangende taxi te regelen, maar ook dat lukte niet. Helpdeskmedewerker was vriendelijk. De onbetrouwbaarheid van Sneleentaxi onacceptabel.

Beste Maks, Nogmaals onze excuses voor de onprettige ervaring, dit is niet zoals het hoort en is niet de service die wij voor ogen hebben. Naar aanleiding van je feedback hebben we besloten de samenwerking met desbetreffende chauffeur te stoppen. Zo kunnen wij dit soort situaties in de toekomst voorkomen. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Op tijd en zonder oponthoud heen en terug

Ik verwachte een luxe auto, maar werd opgehaald door een busje, inmiddels op leeftijd, waar 6 personen in kunnen. Verwarming was stuk dus het was wel een beetje koud in het busje. Desalniettemin zonder problemen heen terug gebracht naar vaccinatiecentrum in Oud-Bijerland, waar de chauffeur een half uurtje op me heeft gewacht.

Hi Asha, Fijn om te horen dat de rit zelf goed is verlopen en hartelijk dank voor je feedback, dit nemen wij zeker mee! Op ons boekingsplatform bieden wij standaard, luxe, elektrisch, bus- en rolstoelvervoer. Wanneer je echt op zoek bent naar een luxe taxi, raad ik je aan om de volgende keer luxe vervoer te boeken. Je kunt dan het volgende verwachten: - Luxe auto uit het E-segment - Chauffeur gekleed in pak - Extra service en comfort - Incl. de voordelen van standaard vervoer Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Hele fijne goed verzorgde rit

De taxi chauffer stond exact op tijd voor de deur, en was ontzettend vriendelijk.

nette en klantvriendelijke chauffeur

top chauffeur

Tweede taxi vond ik geen speciale corona-taxi maar een gewone taxi. Geen scherm tussen chauffeur en passagier. Ik betaal er wel voor.

Een aanrader. Een proffesionele taxi.

De taxi was op tijd en de chauffeur was heel aardig en spraakzaam. Een aanrader.

super

Door de maatregelen was het even geleden dat ik van sneleentaxi gebruik kon maken maar ik kon onlangs eindelijk weer op pad en dat ging met de taxi. Makkelijk geregeld online en zoals altijd een fijne chauffeur!

punctueel

Het maken van de afspraak, de betaling, het nakomen van de afspraak, alles verliep probleemloos conform afspraak. Wel zo dat wij een max verstappen als chauffeur hadden! hij heeft ons wel heelhuids afgezet hoor.

Waardeloos, laten me gewoon zitten

Vanmiddag een taxi besteld via sneleentaxi.nl. Na mijn rit ingevoerd te hebben, kreeg ik even later een bevestigingsmail dat de taxi er om 13:10 zou zijn, een half uur nadat ik deze geboekt had. Om 13:45 nog geen taxi gezien, daarom gebeld. Hier kreeg ik te horen dat de rit nog niet bevestigd was door de chauffeur en dat er ook geen chauffeur was. Uiteindelijk een uur lang buiten in de kou staan wachten.

Beste Eline, Nogmaals onze oprechte excuses voor het annuleren van de rit. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een vervoerder te vinden, wat helaas niet is gelukt. Normaal gesproken laten we direct aan je weten of we wel of geen vervoerder beschikbaar hebben, daarom betreuren we deze situatie, want dat is niet de normale gang van zaken. We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi door middel van het taxi-tegoed wat nu in je account staat, zodat je de gemakken van sneleentaxi wél kunt ervaren. Vriendelijke groet, Mathanja van sneleentaxi

Goede service, ze helpen je waar het kan.. ik had moeite met het invoeren van de ritten. Omdat mijn moeder elke dag naar MC moet. En ik haar begeleid, maar ook een behoorlijke impact op mij had waardoor mijn hoofd zo vol zat.. dat het niet lukte om de ritten in te voeren, en dan werd het voor me gedaan! Maar op een gegeven moment toch weer zelf geprobeerd.

goede service en vriendelijke chauffeur

Deze vervoerder snapt het!

Mijn vader moest worden vervoerd voor een corona test. Heel vriendelijk te woord gestaan omdat chauffeur niet direct contact kon krijgen met mijn vader (hardhorend en kon de bel niet horen). Doordat ik mijn telefoonnummer tijdens het boeken ingevuld had had de chauffeur netjes mij ook gebeld. Ik heb uiteindelijk gezorgd dat de chauffeur wat harder op het raam kon bonken en na enige moeite hoorde hij het uiteindelijk toch. Heel vriendelijk verder en ondanks deze vertraging voor de chauffeur deed hij er helemaal niet moeilijk over. Ook het boekingsproces liep heel makkelijk! Volgende keer boek ik weer!

Heel erg slecht georganiseerd. Taxi kwam niet opdagen. Gestuntel aan de telefoon

Zeer slechte ervaring op vr. 26/3/2021. Taxi kwam niet opdagen. Ik belde. Stuntelig te woord gestaan, geen excuses. Nooit meer!

Slecht

Eerst werd de rit bevestigd en toen twee uur voor tijd opeens geannuleerd. Waardeloos.

Beste Klaas, Nogmaals onze oprechte excuses voor het annuleren van de rit. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een vervoerder te vinden, wat helaas niet is gelukt. Wel hebben we een alternatief voor je weten te vinden. Hopelijk konden jullie op die manier alsnog worden vervoerd. We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi door middel van het taxi-tegoed wat nu in je account staat, zodat je de gemakken van sneleentaxi wél kunt ervaren. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Perfect alles volgens afspraak

Taxi keurig op de afgesproken tijd en heeft de rit netjes gedaan,

Nooit meer

Kwamen een kwartier te vroeg terwijl ik vooraf al aangaf dat we slecht ter been zijn, moest het zo gehaast dat schoenen aantrekken niet meer kon, dus op pantoffels naar het ziekenhuis. Op de terugweg kwam helemaal niemand opdagen en na herhaaldelijk bellen bijna een uur te laat weer opgehaald. Inmiddels heeft Sneleentaxi wel een oplossing aangeboden voor een herkansing, dit is netjes. Bovendien hebben ze echt moeite gedaan om het op te lossen en misschien gaan we daar gebruik van maken.

Beste Paula, Wat vervelend om te horen dat je taxirit niet naar wens is geweest. Weet je zeker dat je de boeking bij sneleentaxi hebt gemaakt? Op je naam en e-mailadres kan ik je namelijk niet terugvinden in ons systeem. Mocht dit wel het geval zijn, zou je dan contact met ons willen opnemen? Dan kunnen we dit netjes oplossen. Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op www.sneleentaxi.nl of via 030 227 1791 . Met vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

De chauffeur was keurig op tijd en heeft ons goed geholpen met in- en uitladen. Heel fijn omdat we niet alleen met koffers maar ook met een rolstoel reisden. Hij was erg aardig en we hebben een hele gezellige rit gehad. We waren prima op tijd op Schiphol en werden netjes voor de deur afgezet. Ik zal zeker opnieuw bij jullie boeken!

Makkelijk geregeld, vriendelijke chauffeur.

Het was makkelijk om een afspraak te maken, chauffeur was vriendelijk en optijd! Fijn dat je online kan betalen.

Professioneel en vriendelijk

Keurig op tijd opgehaald, professionele en vriendelijke chauffeur. Corona maatregelen netjes nageleefd. Top!

Fantastische service

In 1 woord perfecte service. Niet eerder bij een taxi zo ervaren!!! Zeker met ouderen ook helemaal top!

Supervriendelijk en fijne service

De chauffeur stuurde mij zijn locatie waardoor ik precies kon zien waar hij was, dat is echt handig. Hij was ook oprecht vriendelijk.vroeg of ik goed zat en of alles goed was. Hele aardige chauffeur met goede manieren.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.