Fijne rit naar huis

De taxi stond er netjes op tijd. Het was een aardige chauffeur. Corona maatregels werden ook netjes nageleefd. En zeer prettig en netjes rijgedrag.

Precies op tijd en plezierige rit

De taxi was precies op tijd en het was een plezierige rit. De taxi chauffeur was vriendelijk en service gericht.

Keurige communicatie en goede rit

We hadden een taxi van bedrijf Het is Tijd. De chauffeur haalde ons op bij Schiphol en kon eerder komen toen bleek dat ons vliegtuig een half uur eerder landde. Prima communicatie en een zeer nette chauffeur en dito auto. Ook de bereikbaarheid van sneleentaxi was perfect.

Hoi Hiske, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, daar worden we blij van! We hopen je snel weer te mogen begroeten bij sneleentaxi. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Goed verlopen en tevreden

Vriendelijke chauffeur, mooi op tijd, rit verliep goed.

Keurig op tijd

Vriendelijke chauffeur en nette taxi . Hij was keurig op tijd .

Perfecte service.

Prima op tijd. Aardige chauffeur. Gezellige rit

Op tijd, comfortabel, vriendelijk

Aardige, vrolijke chaufeur, fijne auto, op tijd opgehaald, op tijd afgezet, netjes bij de ingang afgezet alhoewel adres bij de achterkant uitkwam. Boeken was simple, duidelijke vaste prijs. Al op al een hele fijne ervaring!

Goed geregeld !

Met vier personen en koffers bij Schiphol afgesproken, de taxi was ruim op tijd, belde ons wat hij stond en de Chaufeur was erg vriendelijk en behulpzaam, op tijd weer afgeleverd, en geholpen met de koffers, zeker een aanrader !

Goed, maar niet perfect.

Jammer dat ik zoveel geld betaal en in een busje wordt vervoerd. Had op z’n minst een Mercedes C klasse verwacht voor deze prijs.

Keurig op tijd en aardige chauffeur

Een hele aardige chauffeur die keurig op tijd was en zelfs terug reed om een vergeten tas op te halen.

Excellent!

De service was uitstekend !

Perfecte service

Prima op tijd geen problemen

Snel en betrouwbaar

Stond klaar en super fijne rit

Goede service, alles naar wens

Precies op tijd, behulpzaam en klant vriendelijk chauffeur

Vliegtuig was eerder, taxischema kon probleemloos aangepast worden

Top geregeld

taxi keurig op tijd

Echt heel fijn van te voren kunnen regelen en betalen taxi. Taxi was keurig op tijd. Vriendelijke man die rustig reed.

Stipt op tijd en keurig gereden.

De rit was zeer correct!

Precies op tijd en confortabel.

Top timing ophalen en brengen en lekker gereden.

Top timing ophalen en brengen en lekker gereden.

Ruim op tijd, nette en vriendelijke chauffeur.

In een zin: Geweldig

Chauffeur was een uurtje te vroeg maar geen probleem voor ons. Leuke vent en een mooie schone auto

Alles prima geregeld!

Beste prijs, taxi op tijd en prettige chauffeur.

Goede betrouwbare service.

Verlopen naar verwachting.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.