Geweldig op tijd, aardige chauffeur.

Onze eerste ervaring is zeker niet de laatste. Wij boeken gelijk de terugreis van onze vakantie een taxi, wel een paar dagen eerder, ook een tip van de vriendelijke chauffeur.

Op tijd, nette taxibus met vriendelijke bestuurder

Helemaal tevreden Duidelijke communicatie en op tijd opgehaald. De taxibus was heel netjes en de bestuurder was heel vriendelijk en behulpzaam. Dus kortom TOP!

Aanrader

Stut op tijd, nette en vriendelijke chauffeur

Vriendelijke taxichauffeur en netjes optijd

Top geregeld!

Fijne service. Makkelijk online vooraf een taxi besteld en de chauffeur stond netjes op de aangegeven tijd en plek. Aardige gastvrije chauffeur. Erg blij mee, bedankt!!

Snel geregeld, leuke chauffeur en prima rit!

Snel geregeld, leuke chauffeur en prima rit!

Super service!

De Chauffeur was keurig op tijd. Vond het geen probleem om even te wachten op onze bestemming. Bijzonder vriendelijk!

Prettige service

Trip van Utrecht naar Eindhoven Airport. Niet goedkoop, maar punctueel en aardige chauffeurs.

Goed geregeld en op tijd...

Keurig op tijd, was de eerste ervaring, altijd spannend maar zeer tevreden

Netjes op tijd super ervaring

Super ervaring

Verliep snel en soepel.

Wat een geweldige chauffeur hebben wij gehad. Hij was echt super beleefd en netjes op tijd. De terugweg hadden we dezelfde chauffeur wat echt super fijn was. Zelfs een klein ommetje van nog geen minuutje was niet teveel voor hem. We hebben allemaal echt genoten van de taxirit, zowel heen als terug. Ik raad het zeker aan bij familie, vrienden en kennissen.

Meer dan prima ervaring.

Prettige rijstijl en op tijd op de afspraak.

Aardige rustige chauffeur . Was goed op tijd, dus mooi optijd op Schiphol .

Fijne taxichauffeur. Netjes appje ervoor dat hij eraan komt. Keurig geregeld

Comfortabel

Lekker op tijd, vriendelijke rustige chauffeur.

Op tijd, vriendelijke chauffeur.

De chauffeur was op tijd, vriendelijk, fijne auto.

Goede service, chauffeur op tijd

Vriendelijke chauffeur

Een aanrader

Goede communicatie met de chauffeuse. Alles top geregeld

Prettige manier van thuiskomen

Erg prettig en aardige meneer van de taxibus. Helaas niet helemaal goed door gekregen dat wij met 4 pers. 8 koffers en een hond aankwamen dus de hond en 2 mensen zijn met familie meegegaan. De rit zelf was zeer prettig en fijn ervaren

Uit stekend

Snel vriendelijk en betaalbaar

We hadden een erg vriendelijk chauffeur die toevallig bij ons uit de buurt kwam en die ook prima optijd was. Doordat het erg druk was deelde wij onze life locaties zodat we elkaar goed konden vinden. Hij was vriendelijk, professioneel en bracht ons snel naar huis. Fijn ook dat je achteraf geen gedoe hebt met betalen omdat dit vooraf al is gedaan. Zeker aan te raden mocht je een rit van te voren al weten dit scheeld ook een hoop in de prijs!

Beste Wendy, Dank voor jouw uitgebreide en mooie 5 sterren review. Hier worden wij blij van. :-) Hopelijk mogen wij jou gauw weer verwelkomen bij sneleentaxi! Met vriendelijke groet, Bente van sneleentaxi

perfect op tijd

perfect op tijd

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 15.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.