Uitstekende en prettige chauffeur. Op tijd. Uiterst verzorgde auto.

Prima rit

Taxi was netjes op tijd, nette en vriendelijke chauffeur.

Had de taxirit voor mijn stiefvader die getest moest worden geregeld. Hij vond het geweldig goed geregeld, de chauffeuse was erg aardig, het is vlekkeloos verlopen. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat ik ook fijn vind is dat je van tevoren weet hoeveel de rit kost. Je komt dan niet voor verrassingen te staan.

Prima op tijd

Uitstekende service, net appje voordat de vlucht vertrok waar de taxi zou staan. Hele duidelijke instructie en een vlotte afhandeling. Prima rit.

Fantastische chauffeuse

Onze chauffeuze was fantastisch. Helemaal op tijd en gezellig. Heeft ons veilig naar Schiphol gebracht.

Ok

Ok

Het regende pijpenstelen en de chauffeur kwam mij ophalen met paraplu!

Goede ervaring ksmi

Taxi chauffeur was ruim op tijd. Ik had om 7 uur sochtends een taxi nodig dus ik maakte me een beetje zorgen, maar dit was helemaal niet nodig. Communicatie verliep ook netjes. Respectvolle chauffeur

goede en correcte chauffeur,fijne rit en keurig vooraf gebeld

Gezellige chauffeur, tijd vloog voorbij!

We hadden wat raakvlakken dus de 1.40 uur reistijd vloog voorbij. Gezellige kerel en een heel relaxte rijstijl. Geen haast, niet te hard rijden, etc..

Beste Michiel, Fijn dat je reis naar wens is verlopen en wat leuk om te lezen dat je raakvlakken had met de chauffeur, dat maakt de rit altijd nog leuker! :-) We hopen je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

perfect

keurig en vriendelijk personeel . Netjes op tijd kortom geen enkel punt van kritiek .Top. perfecte service zoals je die verwacht

Beste Yvonne, Dankjewel voor je positieve recensie! :-) We doen er altijd alles aan om de rit tot een succes te maken en we zijn blij dat jij deze ervaring deelt! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Netjes op tijd, vriendelijke man, nette auto.

Beste Bianca, Fijn om te lezen dat jouw rit naar wens is verlopen! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn :-) Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

could not recommend more

amazing car, very nice driver, on time and smooth drive

Dear Celine, What a joy to read that your ride was very comfortable! :-) At Sneleentaxi we always do our utmost best to make your ride a big succes! We hope to see you again in the future! Best, Sya Huijskens Sneleentaxi

Chauffeur was mooi op tijd, vriendelijk en behulpzaam

Beste Mirjam, Fijn om te lezen dat jouw reis op rolletjes is verlopen! :-) We hopen je in de toekomst weer te verwolken bij Sneleentaxi! Een goed weekend! Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Zeer slecht

De avond voor vertrek werd de taxi door sneleentaxi geannuleerd terwijl ik al 6 weken eerder een taxi had besteld. Er werd totaal niet meegedacht aan een alternatief: het was meer van zoek het maar uit!! Waardeloos!!!

Beste Helma, Wij vinden het erg vervelend dat het zo is verlopen. Wij doen altijd ons uiterste best om elke rit tot een succes te maken. Ik lees dat er vanwege de vele bagage een busje geboekt had moeten worden in plaats van een personenauto. Helaas is dit niet op tijd gelukt voor jouw rit, waarvoor excuses. We hebben meerdere vervoerders proberen te bereiken om de rit door te laten gaan, maar helaas niemand kunnen vinden voor jouw rit. Het geld van de geboekte rit hebben we naar je teruggestort. Desalniettemin vinden wij het erg jammer dat het zo verlopen is. Om het ongemak te verlichten, hebben wij 5 euro taxitegoed toegevoegd aan jouw account. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Vriendelijk-netjes geruststellend rijdend-schone auto

Beste Henk, Fijn om te lezen dat jouw rit vlekkeloos is verlopen! ;-) We hopen je in de toekomst weer te treffen. Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Goede ervaring!

Het was heel prettig. De communicatie was goed, taxi stond klaar, goede prijs, goede service

Beste Pauline, Goed om te lezen dat jouw ervaring heel prettig was! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij Sneleentaxi. Een heel goed weekend! Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Ik vond het geweldig en uitstekende service!

Aardige chauffeur, verleende veel service

Beste Gerdien, Dankjewel voor de leuke recensie! Wat ontzettend positief om te lezen dat jouw rit geweldig is verlopen, daar worden we blij van! :-) We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Top! Op tijd en vriendelijk

Vriendelijke chauffeur, exact op tijd! Top

Beste Jacqueline, Fijn om te lezen dat je reis op rolletjes is verlopen! Wij doen er alles aan om elke rit tot een succes te maken :-) Het is dan ook erg leuk om jouw positieve ervaring te lezen. Ik wens je een heel goed weekend! Met vriendelijke groet, Sya Huijskens

Goede service op tijd en gezellig

De chauffeur was professioneel, op tijd zeer bekwaam en gezellig . Ik ben zeer tevreden

Beste Ronald, Wat fijn om te lezen dat jouw rit naar wens is verlopen :-) We doen er bij Sneleentaxi alles aan om elke rit naar een hoger niveau te tillen en dus tot een succes te maken. Het is dus fijn om te lezen dat je tevreden bent en het gezellig hebt gehad met de chauffeur! We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Zeer klantgerichte instelling!

Ruim op tijd werd ik gebeld dat de taxi beschikbaar was, helaas waren wij nog niet zover. De chauffeur heeft op ons gewacht en toen wij zo ver waren met grote precisie de koffers ingeladen. Daarna zijn we vakkundig op Schiphol gebracht. Goede service!

Beste Willem, Wat fijn om te lezen dat alles op rolletjes is verlopen! De taxichauffeur wilde er zeer zeker van zijn dat jullie de vlucht niet zouden missen. ;-) Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad (en een fijne vakantie). Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Taxi kwam niet opdagen, en ook Sneleentaxi geeft niet thuis

Sneleentaxi besteld voor rit naar en van Schiphol. Heenweg ging heel soepel - vriendelijke chauffeur, heel stipt. Op de terugweg (het belangrijkste - want dan wil je snel naar huis met al je koffers), kwam de taxi niet opdagen. Na driemaal bellen met Sneleentaxi kwam ik erachter dat de de vervoerder de rit vergeten was. Omdat er inmiddels al veel tijd verstreken was en Sneleentaxi niet de zekerheid ("we doen ons best") gaf dat de zaak snel opgelost zou worden, heb ik toen dus tegen flink wat meerkosten en veel ergernis en tijdsverlies een Schipholtaxi genomen. Sneleentaxi is niet bereid die meerkosten te vergoeden, maar zou dat natuurlijk wel gewoon moeten doen gezien de ergernis en het tijdsverlies dat hun handelen mij opleverde. Voortaan maar weer via de gewone taxicentrale regelen dus.

Beste Rene, Wij vinden het erg vervelend dat het zo is verlopen. Nadat je ons had gebeld dat er geen vervoerder op locatie was, hebben wij direct actie ondernomen en een andere taxi geregeld. Deze zou er zo snel mogelijk aankomen. Daarna hebben we je meermaals geprobeerd te bellen, maar kregen we geen gehoor meer. Het geld van de geboekte rit hebben we naar je teruggestort, ondanks dat we de andere vervoerder ook uit moesten betalen. Wij vinden het erg jammer dat je nog steeds ontevreden bent over de afhandeling. Vriendelijke groet, Mathanja van sneleentaxi

zeer teleurgesteld

Taxi geregeld op 16/09 naar Schiphol. Eerst een telefoontje dat de taxi een halfuurtje later kwam, toen weer een telefoontje dat de taxi niet kwam. Er is nog geprobeerd om een andere taxi te bereiken maar uiteindelijk kreeg ik het advies om zelf maar wat te gaan regelen..... dat wil je natuurlijk niet als je een vliegtuig moet halen. En de mevrouw die mij te woord stond, kon alleen maar herhalen 'Ik begrijp uw reactie en ik vind het heel vervelend voor u,' Echt heel slecht, en ja ik kreeg mijn geld terug maar dit alles staat niet in verhouding met de stress die ik ondervonden heb die dag. Bezint eer u begint......

Beste Jolanda, Bedankt voor je bericht. Jouw ervaring komt spijtig genoeg niet overeen met het beoogde serviceniveau van sneleentaxi, waarvoor excuses. Wij vinden het ontzettend vervelend dat het zo is gelopen. Ik zie dat we ons uiterste best hebben gedaan om een andere vervoerder te vinden, maar helaas was dit niet gelukt. Wij begrijpen dat dit veel stress heeft opgeleverd. Het geld van de rit is teruggestort en er is taxitegoed aan je account toegevoegd voor een volgende boeking. Ik hoop dat je dan wel de gemakken kan ervaren van sneleentaxi. Vriendelijke groeten, Mathanja van sneleentaxi

Super goed geregeld!

De taxi was prima op tijd. En de service uitstekend voor mijn hoogbejaarde moeder van 90 die naar de teststraat gebracht werd. Voor haar een spannend moment! Alles is super goed verlopen.

Beste Marjan, Wat positief om te lezen dat de rit prettig is verlopen! Hopelijk is de uitslag van de coronatest niet zo positief als de rit ;-) We hopen jou of jouw moeder in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Sya Huijskens Sneleentaxi

Prima geregeld

Snel en gemakkelijk geregeld. We hadden alleen de terugrit dat de taxi wat verlaat was, maar goed we zijn veilig thuisgekomen en dat is het belangrijkste.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.