Goden chauffeur

Netjes en belde waar het was en was correct en een gezellig en leuk gesprek gehad

Fantastiche

Geweldig,vriendelijke chauffeur,mooi op tijd

Fantastisch!

Fantastisch!

Veeeeeeel te duur!!!!

Gewoon taxi bij een taxi bedrijf direct reserveren, je betaald via dit platform het dubbele!!!!!!

Beste Kaat, In ons systeem heb ik je boeking even teruggezocht. Ik zie dat de ritten plaatsvonden tijdens de hevige sneeuwval, daarnaast heb je ook een spoedboeking gemaakt. Dit wil zeggen dat er bovenop de normale prijs zowel een spoedtoeslag als een toeslag vanwege het weer kwamen. Vandaar dat de prijs hoger was dan je van ons gewend bent. Tijdens het boekingsproces worden deze toeslagen onder de aandacht gebracht en krijg je altijd een samenvatting van de boeking voor je naar de betaalpagina overgaat. Zo weet je van tevoren precies wat je moet betalen en kom je achteraf niet voor verrassingen te staan. We hopen je ondanks deze ervaring toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi. Met vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Heel prettig, vriendelijke chauffeur

Het was erg fijn; hij was netjes op tijd en erg vriendelijk en behulpzaam

Door de vele sneeuwval in onze regio moest ik met mn zoontje met de taxi terug, heb de reis goed ervaren. Prima chauffeur.

Snel en prima geregeld.

Ik had op zeer korte termijn een rolstoeltaxi nodig voor mijn moeder.op Prima en snel geregeld en een goede conversatie naar mij toe. 15-2-21 Code rood op de weg. Gewoon de afspraken nagekomen. Prima. M.v.g. Jaap

Hoi Jaap, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! Ik heb je complimenten ook doorgegeven aan de chauffeur, vindt hij vast leuk om te horen :) Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

super fijn geregeld

door het slechte weer drost ik zelf niet te rijden en op deze manier kon ik toch mijn werk doen, heel erg blij mee.

Op tijd, correct en behulpzaam

Op tijd, correct en behulpzaam

Snel !

Ik had binnen half uur een taxi ! Goed geregeld en de ritten verliep volgens plan Ik kon het de taxi chaffeurs niet kwalijk nemen dat ze door de weersomstandigheden wat vertraging konden oplopen Ik ben blij met deze ervaring en zal der vaker (in geval van nood) gebruik van maken van sneleentaxi.nl ! Mvg

snel - netjes - vriendelijk

heen reis keurig op tijd

Op tijd en snel

Super service.

Goed en gemakkelijk

Snel een taxi geregeld, overzichtelijk je afspraak inzien. En makkelijk je rit aanpassen indien nodig.

Hi Fred, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service, we verwelkomen je graag opnieuw! :) Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Zeer tevreden en gemakkelijk

Fijne service, goede annuleringsvoorwaarden, vriendelijk! Helemaal top.

Fantastisch geregeld, snel, vriendelijk en hulpvaardig

Sara deed erg haar best voor mijn moeder om haar nog diezelfde dag vanuit het ziekenhuis naar huis terug te laten brengen door de rolstoeltaxi. En het lukte haar binnen een kwartier! Goede prijs ook en op ons verzoek werd een bijbehorende factuur voor de verzekering ook direct toegezonden. Dit is klantvriendelijkheid zoals het hoort te zijn. Wij zijn erg tevreden.

Hi Crista, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! We zijn blij dat we onze passagiers ook rolstoelvervoer kunnen bieden :-) Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Fijne rit en chauffeur

Chauffeur stond klaar.prettige ervaring. Goede communicatie

Sneltaxi doet zijn naam eer aan.

Prima taxibedrijf. Makkelijk te boeken, keurig op tijd, vriendelijke chauffeur. Helemaal top!

Taxi chauffeur belde voor de afgesproken tijd op dat hij 5 minuten eerder zou zijn. Taxi goed ingericht op de Corona maatregelen. Echt perfecte rit

Hoi Yvette, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo’n goede ervaring hebt gehad met sneleentaxi, we verwelkomen je graag opnieuw! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Goede rit

Nette auto, vriendelijke chauffeur. Precies op de afgesproken en tijd ter plekke en een goede snelle rit gehad.

Uitmuntend

Heerlijk op de afgesproken tijd stond de taxi klaar. De chauffeur zei dat mijn huisadres op 100a stond IPV 14 maar ondanks dat toch op perfect geregeld dat je vooraf betaald zodat je pas of geen geld mee hoeft te nemen.TOP Ik raad jullie bedrijf zeer aan.

Hi Roelien, Wat super om te lezen dat je onze service als 'uitmuntend' hebt ervaren, dit horen we uiteraard graag! Tot sneleentaxi :-) Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

punctueel en klantvriendelijk

erg mooi op tijd ondanks het (vaak verwarrende) adres. een rustige rit ondanks naar weer en tijdsdruk, en de extra bescherming in de taxi gaf me een veilig gevoel. ik bleek mijn id kaart verloren te hebben tijdens de rit, en deze heeft de chauffeur later nog bij mij gebracht: echt ontzettend fijn. zou het iedereen aanraden.

Ondanks een nare ervaring, vriendelijk te woord gestaan!

Het boeken van de rit verliep super. Op de afgesproken tijd, kreeg ik een telefoontje van de chauffeur, dat hij niet op tijd kon komen ivm problemen op de weg! Domme pech! Regelmatig hield hij mij op de hoogte over de stand van zaken, zelfs met foto’s. Na een uur heb ik de rit geannuleerd en iets anders geregeld. Een vervelende situatie voor ons, maar zeker ook voor de chauffeur! Toen ik dit meldde bij de firma, werd ik heel vriendelijk en snel te woord gestaan en kreeg zelfs een kleine tegemoetkoming! Dus ondanks deze vervelende ervaring, niets dan lof voor chauffeur en firma!

Hoi Marga, We vinden het nogmaals erg vervelend dat de reis niet volgens plan is verlopen, maar willen je hartelijk danken voor je vriendelijke reactie! We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen zodat je de gemakken van sneleentaxi dan wél kunt ervaren! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

snel geregeld

Snel en gemakkeljjk geregeld

Top service!

Mooie grote, schone taxi. Goede communicatie en als klap op de vuurpijl; koude blikjes bier

zeer goede afspraken

tijdig vooraf bellen omtrent aankomst. vervolgens op afgesproken tijd aankomen. behulpzaam bij instappen persoon met beperkingen. keurig thuis afgezet en geholpen bij uitstappen.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.