TOP Service!

Zeer nette chauffeur en keurig op tijd!

Betrouwbaar en ruim op tijd

Vriendelijke chauffeur die ruim op tijd aanwezig was voor een rit naar Schiphol.

Snel en soepel

Heel goed met ook een goed plezierig contact voor de rit plaats vond.

Goed en betrouwbaar en ruim op tijd met een plezierige chauffeur keurig en behulpzaam.

Vriendelijke chauffeurs, mooi op tijd, prima service. Wij maken al jaren gebruik van snel een taxi en blijven dat zeker doen.

Op tijd, vriendelijk en comfortabel

Prima ervaring maar de routeplanner geeft niet bepaald de snelste route aan

Vriendelijk

Punctueel

Betrouwbaar bedrijf

Zowel het maken van de reservering als het nakomen van de afspraak, liep vlekkeloos.

Relaxte chauffeur

Chauffeur was er paar minuutjes later. Maar was vriendelijk, kletst gewoon normaal en gezellig zodat het niet een saaie sfeer wordt. Deze chauffeur mag wel vaker mensen ophalen!

excellent

Samin - professional and, on time -

Chauffeur prima op tijd, commuicate met “snel een taxi “verliep duidelijk.

Pima regeling !

Taxi chauffeur keurig op tijd . De chauffeur hield via de telefoon keurig contact , kortom niets op aan bemerken !

Hele gezellige rit met Herman gehad!

Sneltaxi is top

Sneleentaxi is prima, betrouwbaar en snel. Goede service en geen gedoe

Goeie service

Stipt op tijd, professionele chauffeur en een milieu vriendelijke auto.

GEWELDIG

Wat een service! Ongelofelijk, nog nooit meegemaakt. Eigenlijk verdient de chauffeur een dikke 11! Midden in de nacht, keurig op tijd, vriendelijk en attent, avond voor vertrek een appje dat ik hem kon verwachten.

Slecht

Chaffeur heb geen moeite gedaan om mijn te bereiken bij aankomst. Ik heb geen rit gehad en ben ook niet gecompenseerd.

Beste Michelle, Jouw ervaring komt helaas niet overeen met de kwaliteit die wij willen leveren. Ik heb jouw rit er even bijgepakt en zie dat jullie helaas vertraging hadden bij jullie eerdere vlucht, waardoor jullie andere vlucht ook wijzigde. De wijziging hebben jullie doorgegeven aan de vervoerder. De vervoerder heeft toen naar aanleiding van jullie bericht omtrent de vertraging geprobeerd contact met jullie te zoeken. Hij zat namelijk met zijn rust-rijtijden. Hij kon toen een andere chauffeur regelen, alleen moest hij dit wel tijdig weten. Helaas heeft hij toen niets meer van jullie vernomen. Je kunt bij ons tot 3 uur van tevoren kosteloos wijzigingen doorgeven voor je rit, helaas was dit niet bij jullie het geval. De vervoerder was omdat hij niets meer vernomen had van de oorspronkelijke tijd uitgegaan en heeft toen op locatie gestaan. Hierna hebben jullie een nieuwe boeking geplaatst bij ons, maar naar onze kennis ook bij een ander bedrijf. Hierdoor is deze rit ook niet goed gelopen. Zoals wij ook in het mailcontact zeiden, vinden wij de situatie natuurlijk wel erg vervelend voor jullie en hebben daarom ook besloten jullie te compenseren. Hiervoor hebben wij tegoed aan jouw account toegevoegd. Ik wil je een fijne avond wensen! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Nette rit op tijd vriendelijke chauffeur dus top

Prima taxi!

Erg goed en betrouwbaar

Goed geregeld !

De chauffeur belde ons ,en was op tijd ,een hele vriendelijke man !

Beste Gerda, Dankjewel voor jouw positieve recensie! Daar worden we heel erg blij van :-) Het meest blij worden we natuurlijk van het lezen dat jouw rit zo naar wens is verlopen! We doen er alles aan bij sneleentaxi om elke rit weer tot een succes te maken en het is fijn om te lezen dat jouw ervaring dit onderstreept. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij sneleentaxi. Voor nu een hele fijne avond! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Geweldig hoor!

We hadden een vlucht die niet in Eindhoven kon landen vanwege de mist, uitgeweken naar Schiphol, met bussen naar Eindhoven AirPort ( inmiddels nacht)waar keurige netjes de taxi op ons stond te wachten, echt super hoor!!

Beste Angela, Dankjewel voor jouw positieve recensie! Waar een beetje mist al dan niet voor kan zorgen! Ik hoop dat ondanks de mist jullie een goede vlucht hebben gehad! En ook in dit soort situaties doen wij er alles aan om mee te denken en de rit alsnog tot een succes te maken. Gelukkig konden jullie met bussen terug naar Eindhoven Airport reizen en stond de taxi al in de startblokken te wachten :-) We hopen je in de toekomst weer eens terug te zien bij sneleentaxi. Voor nu een fijne avond! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Aangename rit en precies op de afgesproken tijd

Een zeer aardige vrouw heeft ons snel en comfortabel naar Eindhoven gebracht. Zij heeft ons afgezet op de plaats die wij zelf prefereerden, nl de zij ingang. Voor herhaling vatbaar.

Beste Anneke, Wat fijn om te lezen dat jouw rit zo naar wens is verlopen. We doen ons uiterste best om elke rit tot een succes te maken en rekening te houden met specifieke wensen. Het is fijn om te lezen dat jouw ervaring dit onderstreept. We zijn je graag in de toekomst weer van dienst! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Perfect bevallen

Goede en aardige chauffeur. Precies op tijd en eer behulpzaam

Beste Franny, Dankjewel voor jouw perfecte recensie ;-) En ontzettend fijn om te lezen dat jouw rit zo naar wens is verlopen en je een leuke klik had met de chauffeur. We zien je graag in de toekomst weer eens terug bij sneleentaxi! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Geweldig aardige en behulpzame chauffeur!

Kwam ruim op tijd, gaf via de app aan dat hij voor de deur stond. (prettig want dan worden andere huisgenoten niet wakker). Nam mijn koffer aan en hield de deur voor me open bij het in en uitstappen. Waar vind je nog zo 'n attente chauffeur! Kortom, een super fijne ervaring!

Beste Ginie, Dankjewel voor jouw mooie recensie! En wat onwijs fijn om te lezen dat je zo'n super fijne ervaring hebt gehad :-) We doen er alles aan om elke rit tot in de puntjes te verzorgen en wie wordt er nou niet blij van een chauffeur die de deur open houdt en helpt met een zware koffer! We zien je graag in de toekomst weer eens terug bij sneleentaxi :-) Voor nu een hele fijne avond! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Great!

Everything went really well! The driver was great and helpful! I will use this company again!

Good evening, Thank you so much for your incredibly beautiful review. But it makes us even happier that your ride went so well. We can't wait to serve you again in the future at sneleentaxi. For now I wish you a nice evening and hopefully see you soon! Best, Sya Sneleentaxi

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.