klantvriendelijk

op tijd, klantvriendelijk.

Prima rit,prima op tijd, goede en aardige chauffeur!

Hierboven reeds beschreven dat ik het een prima rit met een vriendelijke aardige chauffeur vond. En dat om ongeveer vier uur in de ochtend

Vriendelijke chauffeurs en op tijd!

Geen nadere uitleg nodig, gewoon goed!

Betrouwbaar

Mijn geboekte ritten helaas moeten annuleren vanwege het plotseling overlijden van mijn moeder. Binnen 2 dagen het geld retour ontvangen op mijn rekening. Volgende rit zeker opnieuw boeken bij sneleentaxi.

Hele Aardige chauffeur, was iets eerder en fijn dat hij belde! Hij Hielp zowel even met het oversteken van de kinderen als met de koffers op de stoep te zetten. Wij gaan de volgende keer weer met jullie en gaan dit ook aanraden bij vrienden etc. Top service om 4 uur snachts

Ondanks vluchtvertragingen nachttaxi aanwezig

Onzekerheid na vertraging tot 01.00 uur was de taxi vóór Schiphol aanwezig. Zeer goed alternatief als er geen openbaarvervoer meer is en een aangenamere keuze dan een kort verblijf in een hotel. Zal deze keuze met “sneleen “taxivervoer zeker nogmaals herhalen

Top geregeld, top chauffeur

Chauffeur ruim op tijd aanwezig! Goede nette en schone wagen. Zou deze bij iedereen aanbevelen.

Supergoede service

Taxi chauffeurs beide zeer op tijd! Heel vriendelijk en correct. De wagens zeer netjes en er werd keurig gereden! Wij bestellen onze taxi voortaan altijd hier!

Echt fantastisch. Snel netjes wij waren echt super blij. Treinen reden niet naar Antwerpen. Binnen kwartier was de taxi er.

Overall - Good experience

Taxi came late by 15 in for pickup, but I understand it was due to number of accidents on the road, so it is okay. In future, will expect it to be right on time.

In 1 wooord top

Snel geboekt, kwam op tijd en snel naar de luchthaven alles verliep heel soepel met sevice van de chauffeur.....Top geregeld!

Precies op tijd, goed en snel!

Taxi kwam precies op tijd, vriendelijke chauffeur. Goed gereden, waren snel op t vliegveld.

Uitstekend en betrouwbaar

Taxi Tonnie was top! Dankjewel voor de goede service in Ter Apel

Netjes op tijd!

Volgende keer maken we weer gebruik van jullie voor een rit naar Schiphol!

Snel geregeld, prima service!

De taxirit was snel geregeld, de service van informatievoorziening was perfect, de taxi stond netjes op tijd klaar toen we aankwamen en ik werd vooraf netjes geïnformeerd. Hele aardige chauffeur! Een echte aanrader!

Zeer verzorgd

Spontane moderne chauffeuse wel met hoofddoek maar was zeker niet storend. Iemand die met beide voeten in deze wereld staat en voor haar geloof uitkomt en ook andere respecteert mag trost op zich zelf zijn. Prettig gesprek gehad met haar over van alles waar haar ouders vandaan kwamen en waar mijn vader geboren is. Vele overeenkomsten en volgende keer hoop ik weer zo'n interessant gesprek te kunnen hebben.

Top ervaring

Keurig op tijd Te vroeg zelfs Keurig ruim op tijd op plaats van bestemming Nette en beleefde chauffeur Kan het iedereen aanraden

Gewoon perfect

Super netjes belde dat die 5 minuutjes te laat was kort om was gewoon perfect

De chauffeur was te laat

Chauffeur heeft wel gebeld om t door te geven maar alsnog 20 min te laat juist vroeg taxi geboekt om drukte te vermijden verder op tijd aangekomen Kan onmacht zijn omdat de A9 dicht was en A10

Vriendelijke goede chauffeur en netjes op tijd!

De chauffeur belde netjes dat hij onderweg was. En was op tijd, bij aankomst erg vriendelijk en heeft ons netjes naar Schiphol gebracht. Zeker een aanrader.

Prima geregeld.

Keurig op tijd, vriendelijke chauffeur,alles verliep vlotjes

Geweldige ervaring, uitstekende en superaardige chauffeur

Alles keurig volgens afspraak, keurig op tijd, zowel heen als terug. Je wordt een kwartier van tevoren ook gebeld, echt uitstekende service. Keurig schone auto en een superaardige chauffeur, ben helaas zijn naam kwijt.

Perfect op tijd.

Sympathieke chauffeur en exact 4:30 bij ons. Chappeau. Hopelijk komende maandag weer op tijd op Schiphol. .

Op tijd opgehaald en snel thuisgebracht

Op tijd opgehaald en snel thuisgebracht

Atoomweg 63

3542 AA Utrecht

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.