prima ervaring, een aanrader

De chauffeur was keurig op tijd en hielp ons met onze bagage inladen. Hij bracht ons veilig en op tijd naar onze bestemming, in dit geval Schiphol. Kom graag terug voor de volgende rit.

Hi Bernard, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo’n goede ervaring hebt gehad met sneleentaxi, we verwelkomen je graag opnieuw. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Wij hadden (Oma en kleindochter) een rit besteld naar Schiphol. Ik kwam vast met de handbagage naar beneden en de chauffeur liep gelijk mee naar boven, één hoog, om de zware koffer naar beneden te brengen.. Ik was zo blij nogmaals chauffeur bedankt.

Top geregeld!

Keurig op tijd, prima service!

Klasse

Prettig contact....

The best

Excellent, fast, very good price range.

Een betrouwbare bedrijf

Het taxi was keurig op tijd en de taxichauffeur heel vriendelijk en behulpzaam

een hele vriendelijke en snelle service

Mijn taxi chauffeur was heel vriendelijk en zeer professioneel, ik rij graag nog een keer met hem

Hi Stephan, Bedankt voor je positieve feedback, daar worden we blij van. :) We zullen je complimenten doorgeven aan de chauffeur! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

netjes en op tijd

Keurige chauffeur, nette taxi en mooi op tijd.

Op tijd, vriendelijke chauffeur.

Vriendelijke chauffeur die me ook terug reed.

Taxi mooi op tijd,

Taxi keurig op tijd. Scherm tussen chauffeur en passagier in de auto. Chauffeur ventileerde wat te uitgesproken meningen naar mijn gevoel.

Super ervaring!

De chauffeur was ruim op tijd. Ons vliegtuig landde vroeger en dat was geen probleem, hij stond al op ons te wachten!

Taxi op tijd en hele aardige chauffeur

Ik had wat slechte recensies gelezen die me wel wat zorgen baarden, aangezien ik wel een vliegtuig moest halen.. Maar bij mij ging het super! Super op tijd en een hele aardige chauffeur!

Hi Marit, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo’n goede ervaring hebt gehad met sneleentaxi, we verwelkomen je graag opnieuw. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Perfect precies op tijd.

Taxi was er op de afgesproken tijd. Mooie wagen en vriendelijke behulpzame chauffeur.

Alles prima geregeld

Alles is vlot gegaan en contact met chauffeur was goed.

op tijd, vriendelijk en behulpzaam

op tijd, vriendelijk en behulpzaam

Prima !

Perfect op tijd, vriendelijke behulpzame chauffeur. Relaxte rit !

Slechte service

Slechte service beloven een taxi kunnen hun afspraak niet nakomen en bieden dan wel een taxi aan op hetzelfde tijdstip voor dubbel tarief .

Beste Frank, Nogmaals onze oprechte excuses voor het annuleren van de rit. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een vervoerder te vinden, helaas is dit niet gelukt. We hebben geprobeerd een passend alternatief voor je te vinden, niet wetende dat zij dubbel tarief zouden rekenen en we snappen dat dit niet prettig is. We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi door middel van het taxi-tegoed wat nu in je account staat, zodat je de gemakken van sneleentaxi wél kunt ervaren. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Goede service, aardige chauffeur

Taxi was op de afgesproken tijd en we werden zonder al te veel problemen door een voorkomende chauffeur naar de plaats van bestemming gebracht. Kortom prima geregeld.

Behulpzame chauffeur

Behulpzame en aardige chauffeur die netjes op tijd was.

Keurig netjes verzorgd!

Aardige chauffeur, voor herhaling vatbaar!

op tijd, vriendelijk, efficient, snel, best goedkoop

Op tijd en beleefd

Mijn ervaringen zover zijn heel positief. Ik word geappt aks de taxi er bijna is en hij kont goed op tijd.

The best service experience - EVER -

It these strange times so many companies are using COVID as a reason for their poor substandard service. My experience with Sneleentaxi was, without doubt, the best service I have experienced from ANY company for a long time - pre and post COVID. Well done in keeping up standards especially in these tough times!

Is goed bevallen

Heb hele lieve chauffeur gehad En heb netjes mij naar bestemming gebracht ook weer naar huis gebracht Dit was mij eerste keer Dat bevalt mij erg goed Complimenten voor de chauffeur En medewerkers die geholpen heb Aan de telefoon

Hi Jaimie, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, daar worden we blij van! Wist je dat je taxi-tegoed kan verdienen? Deel hiervoor je persoonlijke link (te vinden in je account) met vrienden/familie en ontvang 5,- voor elke nieuwe klant. We hopen je snel weer te mogen begroeten bij sneleentaxi. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.