Wij zijn heel tevreden de chauffeur was op tijd en het ons goed geholpen en afgezet

Kwam afspraak na

De voor af bestelde taxi was ruim op op tijd de chauffeur reed goed en goed met verkeersregels.

lekker snel

de taxi was er snel, en voordelig. goed geregeld!

Beste Fred, Snelle en voordelige taxi's is precies waar wij als bedrijf voor gaan, dus goed om te horen dat dat bij jouw rit is waargemaakt! Ik hoop dat we je snel opnieuw mogen helpen met je vervoer, fijne dag! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Opdracht uitgevoerd zoals gepland

Op tijd op afhaal adres 02.00 Op tijd op Schiphol

Gewoon geweldig

Mooi optijd. Zeer goede chauffeur en behulpzaam

Goede ervaring

Fijn behulpzame chauffeurs. Denken mee en zijn klantvriendelijk. Reseveringsapp werkt ook perfect.

Prima geregeld .

Makkelijk bestelproces. Taxi Doortje kwam perfect op tijd. Belletje bij aankomst. Fijne en nette taxi met gezellige chauffeuse. Taxi Doortje is aan te bevelen..

Beste Jürgen, Mooi om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij onze partner Taxi Doortje! Ik zal je complimenten aan haar doorgeven, dat zal ze erg leuk vinden om te horen. Ik hoop dat we je binnenkort nogmaals kunnen helpen met je vervoer, tot sneleentaxi! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Een rit met een prettige chauffeur die keurig op tijd was om af te halen en aan te komen.

Goed bevallen. Weinig aan toe te voegen.

Goede snelle service en uitstekende chauffeur

Ruim op tijd, mooie schone auto, vriendelijke chauffeur

De Taxi kwam zelfs te vroeg, fijne schone en mooie auto. Prima rit, vriendelijke chauffeur. grt.Marjolein

Goede communicatie

Chauffeur zijn rit ervoor liep 15 min uit omdat diegene zijn treinreis vertraging had. Mij keurig op de hoogte gebracht en of het goed was of ik 15 min later opgehaald kon worden, precies zoals het hoord. Goede communicatie en een nette chauffeur

Beste Michael, Bedankt voor het achterlaten van een review, dit waarderen we altijd! Het is nooit ideaal als de rit iets later moet plaatsvinden, maar fijn dat de chauffeur dit goed heeft gecommuniceerd, dat is precies de service die wij willen leveren. Ik hoop dat we je snel nogmaals van dienst mogen zijn met je vervoer! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Kort maar krachtig

Het was een goede eerste ervaring voor de eerste keer dat ik met een taxi reed.

Snel, vriendelijk

goed optijd op locatie ondanks last-minute reservering

Erg vriendelijk en op tijd!

Geen toevoeging

Taxi perfect op tijd

Chauffeur reed prima!

Fijne interactie Goede communicatie Op tijd

Vertragingen van vliegtuigen doorgeven aan chauffeur

Alles naar wens!

Goed geregeld en alles naar wens geweest. Gaan we vaker gebruiken.

Goede service, klantgericht en positieve uitstraling!

We hadden vrij laat geboekt, kwamen na 12 uur vliegen uit Bangkok, en deze taxichauffeur woonde relatief dichtbij Schiphol. Erg vriendelijke man, klantgericht, leuk oprecht gesprek gehad. Taxichauffeur met hart op de goede plek!

Beste Michiel, Leuk dat je je positieve ervaring met ons hebt gedeeld! Ik zal dit ook doorsturen aan de chauffeur, die zal het erg leuk vinden om te horen dat je zo'n fijne reis hebt gehad. Hopelijk tot sneleentaxi! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Perfect keurige chauffeur en alles volgens afspraak

Perfect keurige chauffeur en alles volgens afspraak

Fraudulent company. Avoid at all cost.

Sneleentaxi.nl incasseerde een vooruitbetaling voor een ritprijs online en weigerde vervolgens een restitutie uit te voeren toen de chauffeur wegreed zonder de dienst te verlenen. Vermijd dit bedrijf - er zijn veel goede taxibedrijven beschikbaar. Momenteel worden ze vervolgd via de Small Claims Court voor de betaalde € 50.

Beste Susan, Dank je voor je bericht en voor je review. Vervelend dat je een negatieve ervaring opgedaan hebt bij ons. Ik heb je rit bekeken en de klacht opnieuw bekeken. Je had de boeking geplaatst en een bepaald type bagage opgegeven, maar toen de chauffeur aankwam bleken de spullen die je mee wilde nemen niet overeen te komen met de bagage die je had opgegeven, en paste het niet in de taxi zonder deze te beschadigen. De taxichauffeur stond in zijn recht om de rit niet uit te voeren omdat hetgeen wat je mee wilde nemen niet overeen kwam met de boeking die je had geplaatst. We snappen dat dit erg vervelend was, maar wij raden je aan voor een volgende keer eerst contact op te nemen met ofwel onze Support afdeling, ofwel de chauffeur zelf om te vragen of het een probleem was geweest of de artikelen die je mee wilde nemen niet overeen kwamen met het type bagage dat je had ingevoerd. Als wij je verder nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Anouk van sneleentaxi

Snel en op tijd

Via jullie website kreeg ik een vriendelijke taxi- chauffeur aangewezen. Op tijd van en naar bestemmingen. Bedankt!! Hier maak ik zeer zeker meer gebruik van. Groetjes

Op tijd en vriendelijke chauffeur

Zeer goede ervaring. Gaan we weer gebruiken.

Behulpzame, vriendelijke chauffeur.

We moesten op Schiphol lang wachten op onze koffers. De chauffeur communiceerde netjes en bleef wachten. Bij aankomst hielp hij de koffers in te laden. De rit verliep goed. Een zeer prettige chauffeur!

Beste Nathalie, Bedankt voor je review! Vervelend dat de bagageafhandeling bij Schiphol niet op rolletjes liep, maar heel fijn om te horen dat de chauffeur je ervaring toch positief heeft weten te maken. We hopen je snel opnieuw te kunnen helpen met je vervoer! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.