Top chauffeur, goede rit!

Ik werd gebeld door de chauffeur, mooi op tijd. Hij was zelfs meer in de buurt dan waar we eigenlijk hadden afgesproken dus is ons daar komen halen. Hierdoor hoefden wij een stuk minder ver te lopen. Dit was top. Hele aardige man!

NIET BETROUWBAAR HELAAS

Diverse keren tot tevredenheid taxi bij Sneleentaxi geboekt. Maar wat jammer het kopje BETROUWBAAR op website blijkt toch niet helemaal te kloppen! Het vliegtuig was nog maar net geland 22.45 uur, of er werd gebeld door taxichauffeur die ons naar huis zou brengen dat hij de rit niet uit kon voeren, had ook geen andere oplossing voor ons! Sneleentaxi is maar tot 22.00 uur bereikbaar dus daar stonden we met onze koffers! Uiteindelijk een taxi geboekt bij Airport Rotterdam voor een schrikbarend bedrag. Volgende ochtend gebeld met Sneleentaxi, ze namen echter geen verantwoording op zich en schuiven het af op de desbetreffende chauffeur! Er kon nog geen excuses vanaf! Voor de kosten die we gemaakt hebben bij het andere taxibedrijf krijgen we geen vergoeding, STAAT IN DE VOORWAARDEN VERMELD, DUS EEN TAXI BOEKEN OP EIGEN RISICO! Jammer dat er zo met trouwe klanten wordt omgegaan, kreeg wel direct na de melding een coupon van € 30,00 voor een volgende taxirit! NOU MOOI NIET, BETROUWBAAR? ALLEEN ALS HET HUN UITKOMT.

Zeer slecht

Onderweg van een vakantie naar huis een taxi geboekt vanaf centraal station naar huis. Bepakt en bezakt met koffers en tassen. Een kwartier van tevoren een mail dat de rit is geannuleerd, omdat ze geen chauffeur konden vinden. Wel vooraf een fiks bedrag moeten betalen. Gelukkig op het centraal station bij een taxistandplaats een taxi kunnen scoren die ons ook nog eens voor minder dan de helft van de prijs sneleentaxi.nl heeft vervoerd. Voor ons nooit meer sneleentaxi.nl

Onze ervaring was geweldig plezierig.

In 1 woord geweldig. Misschien hebben we het getroffen, dat kan, want we hebben ook de negatieve reviews gezien, maar wij zijn heel erg tevreden. Vandaag een retour naar en van het ziekenhuis en zowel op de heenweg als de terugweg troffen we een zeer sympathieke chauffeur. Er werd keurig gebeld dat ze er waren. Van te voren kregen we in de app keurig de naam van de vervoerder mèt telefoonnummer. Niets dan lof!

Verschrikkelijke service, als het fout gaat geen hulp

Heen rit expliciet bus geboekt met specifiek verzoek voor 2 kinderzitjes en komt er een auto, geen bus met 1 kinderzitje. Terug rit vertraging vlucht, geen taxi aanwezig, extreem moeilijk contact te krijgen alleen via app kan niet bellen. Naar uur moeizaam appen appen is er alleen de referentie gecheckt en de telefoon nummer van de chauffeur. Men komt niet met een oplossing omdat het druk is, terwijl we met kind van 2.5 en baby van 5 maanden staan, geen prioriteit blijkbaar.

op tijd en vriendelijk

zeer goed

Naar schiphol geweldige rit

Wij hadden een taxi besteld voor een nachrit naar schiphol. De chauffeur was op tijd en een vriendelijke man. Mooie en schone auto en er was zelfs een flesje met water, die mijn vriendin even hard nodig had.

Al vaker gebruik gemaakt van sneleentaxi en bevalt altijd goed. Goede prijs tov andere maatschappijen. Netjes op tijd en vriendelijke rijders.

Slechte ervaring Geen taxi

Wij waren keurig op tijd op de aangegeven plaats bij Schiphol. Deze plaats met tijd stond aangegeven op de factuur. De taxichauffeur had geprobeerd telefonisch contact te zoeken maar dat lukte niet omdat hij veel te vroeg gebeld had . Wij zaten namelijk in het vliegtuig en de telefoon stond op vliegtuigmodus. Bij aankomst hebben wij zowel het hoofdkantoor als de chauffeur gebeld ( nog steeds voor de vertrektijd van de rit op de factuur) De chauffeur was al lang vertrokken, kwam niet terug en het hoofdkantoor beschermde de taxichauffeur. Het hoofdkantoor geeft verder aan dat factuurinhoud niet leidend is maar een reserveringsbevestiging en het contact met de chauffeur. Hoe dan? Wij dubbele reiskosten en geen tegemoetkoming Overigens staat de organisatie niet zo goed aangeschreven bij de taxi-host en taxi-coordinator op Schiphol: Van de afspraaklocatie wordt afgeweken.

Top keurig geregeld

Zoals boven beschreven top geregeld aardige chauffeur voor herhaling vatbaar

Wat een geweldige ervaring, we gaan in de toekomst vaker bij u boeken.

Zowel de heen als de terugreis verliep vlekkeloos en op tijd.

Oplichters

Chauffeur die zomaar wegrijd. Komen afspraken niet na. Klantenservice komt met simpele screenshot als bewijs, totale fraude. Nooit hier een taxi boeken!!!

Beste Lars, Heel jammer dat je geen fijne ervaring bij ons hebt gehad! Ik heb je situatie even bekeken en ik snap dat je het niet fijn vindt dat je taxirit niet heeft plaatsgevonden. Echter hebben wij heel duidelijke richtlijnen voor onze ritten. Jij hebt als klant het recht om een rit kosteloos te annuleren, mocht een chauffeur te laat bij je rit komen. Echter kunnen wij de andere kant op natuurlijk ook niet verwachten dat een chauffeur oneindig kan blijven wachten. Om die reden is er een vaste wachttijd van 10 minuten voor een chauffeur bij een standaard rit. Binnen die tijd moet je als klant bij de chauffeur zijn. Helaas was jij niet op tijd bij de taxi, en aangezien de chauffeur een drukke nacht had, moest hij door naar zijn volgende rit. Natuurlijk verwachten wij wel concreet bewijs van de chauffeur, wat aantoont dat hij lang genoeg heeft gewacht en contact met je heeft opgenomen. Jouw chauffeur kon het correcte bewijs aanleveren, en dan hebben wij contractueel geen keus; wij moeten hem dan uitbetalen voor de rit. De volgende keer zou ik aanraden om op tijd te komen voor je taxirit! Zo voorkom je een situatie als deze. Mocht je nog eens een taxi nodig hebben, dan staan we uiteraard voor je klaar. Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Boek hier niet!!!

Het zijn werkelijk waar oplichters. Geen taxi & geld kwijt. Ze geven zelf aan dat de chauffeur na 70 minuten mag weg gaan nadat het vliegtuig geland is. We hebben om 19.40h geboekt, we zijn om 18.47h volgens Tui geland en zoals ze zelf aangegeven hebben is de chauffeur om 19.54h weg gereden. Zelfs dat is geen 70 minuten…. Om 19.39h gebeld dat we eraan kwamen en om 19.50h de chauffeur gebeld waar hij stond want we konden hem niet vinden. Bruin busje zei hij.,, ( lekker duidelijk communiceren zo…) We konden hem nogsteeds niet vinden..:via de chat contact gehad met het bedrijf die geen genade kent en zelfs geen alternatief aanbied. Slechtste reclame ooit voor dit “bedrijf” Boek hier dus absoluut niet!!!

Beste Ruud, Bedankt voor je bericht. Ik kon met de huidige informatie die ik van je heb helaas je rit niet vinden, dus ik kan geen volledig op jouw situatie toegepast antwoord bieden. Echter leg ik graag onze regels rondom het te laat komen bij ritten voor je uit. Als je een rit boekt vanaf een airport, is het altijd nodig om je vluchtnummer op te geven bij het boeken. De chauffeur is dan verplicht om tot 70 minuten na de daadwerkelijke landingstijd op je te blijven wachten. Hierbij wordt dus ook rekening gehouden met eventuele vertraging van het vliegtuig. Deze regels zijn over het algemeen zeer soepel! Verder bieden we ook de mogelijkheid om je rit voor een wat latere tijd na je vlucht te boeken. Stel, je vlucht staat gepland te landen om 7:00, dan kun je natuurlijk je rit boeken om 9:00 als je denkt meer tijd nodig te hebben om op tijd bij de taxi te zijn! Het is dan echter wel belangrijk om op tijd bij je taxi te zijn. Wij hanteren hierop regels met duidelijke en concrete wachttijden, zodat er geen onduidelijke en subjectieve situaties kunnen ontstaan. Dit betekent dat, als je te laat bij je rit bent, en als je chauffeur dan door moet naar een volgende rit, wij wel verplicht zijn om de chauffeur te betalen voor de rit. Dan kunnen we helaas geen terugbetaling voor je regelen. Ik hoop dat de situatie zo wat duidelijker voor je is! Je kunt dus altijd wat ruimer inboeken als je denkt dat dit nodig zal zijn. Ik hoop dat we je toch nog een toekomstige keer mogen verwelkomen bij sneleentaxi, ik weet zeker dat we je dan een fijne reiservaring zullen kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Snel je geld kwijt geen taxi!

Elke vakantie weer dezelfde route. Vrienden op diverse plekken op halen en dan naar Schiphol. Als je weer land op Schiphol staat normaal de taxi alweer klaar om iedereen weer veilig thuis te brengen. Behalve de laatste keer! Diverse keren contact gehad via WhatsApp maar geen taxi. Taxi weigerde om ons op te halen behalve als we extra geld zouden betalen. Erg vreemd aangezien de heenreis perfect ging! Dit was voor ons de laatste keer. Dit NOOIT meer! www.sneljegeldkwijtmaargeentaxi.nl

Beste Erik, Bedankt voor je review! Het is spijtig om te horen dat je een vervelende ervaring met ons platform hebt gehad. Ik heb het echter even nagekeken, en dit viel helaas buiten onze macht. Zoals je aangeeft had je een terugrit willen boeken vanaf Schiphol, naar meerdere adressen. Wij hadden je uiteraard graag geholpen met dit vervoer! Echter heb je bij het boeken wat anders ingevuld; je hebt een rit geboekt van Nieuw-Vennep, via een locatie naar Nieuw-Vennep, naar een bestemming in Hillegom. Toen de chauffeur dus bij het adres in Nieuw-Vennep stond, nam deze contact met je op en hoorde hij dat je bij Schiphol stond; omdat je boeking vanaf Nieuw-Vennep was, had hij dit niet kunnen weten. De chauffeur had, om je op te halen op Schiphol, een hoop extra kilometers moeten maken. Dit is de reden waarom hij om een extra betaling vroeg om je alsnog te kunnen komen ophalen. Toen je dit weigerde, kon hij je niet meer komen ophalen. Ik neem aan dat je zult begrijpen dat, als een chauffeur definitief aan ons kan aantonen dat hij je op de juiste locatie is komen halen, uitbetaald moet worden voor de benzine die hij heeft besteed aan de rit en de tijd die hij voor je heeft vrijgehouden. Vandaar liet je verkeerde boeking ons geen andere keus dan het uitbetalen van de chauffeur. Ik hoop dat ik zo de situatie wat heb kunnen verduidelijken! Het is heel belangrijk om je rit wel correct te boeken, anders kun je helaas voor een teleurstelling komen te staan. Mocht je nog eens een taxi nodig hebben, dan staan we uiteraard altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Zorgenloos naar Schiphol voor prima prijs

Taxi kwam op tijd, chauffeur vriendelijk, auto netjes, goede rijstijl en dat alles voor een eerlijke prijs. Top!

Lieve chauffeur, auto goed verzorgd, behulpzaam en reed veilig, op tijd

Lieve chauffeur, auto goed verzorgd, behulpzaam en reed veilig, op tijd

Ondanks autopech onderweg toch op tijd op bestemming

De taxi was prima op tijd voor vertrek, vriendelijke chauffeur. Helaas sloeg er een pechduiveltje toe onderweg en gaf de taxi er volledig de brui aan. Door adequaat optreden van de chauffeur kon ik binnen 20 minuten in een vervangende taxi stappen, die mij keurig op tijd op mijn bestemming afleverde.

Goede rit

Chauffeur was precies op tijd heel vriendelijk en behulpzaam en voor het eerst in een Tesla gereden een leuke ervaring

Op tijd en zeer goed gereden

Het was een erg fijne rit die soepel verliep. Ik werd keurig op tijd opgehaald en recht voor de deur afgezet.

Tot nu toe een aantal ritten verzorgd voor mijn vader van en naar zijn dagbehandeling. Hij is gerustgesteld, blij en tevreden. Wat ons beloofd is qua solo vervoerd word nagekomen. Zelfs met regelmaat dezelfde chauffeur wat als zeer prettig ervaren word. Wat een verademing na negatieve ervaringen met andere bedrijven. Tot nu toe….. bedankt vanuit de grond van ons hart voor de service

Hele aardige chauffeur

Hele aardige chauffeur

100% volgens afspraak en verwachting

Omdat we een nachtelijk vertrekuur hadden, werd ik aan het einde van de voorgaande dag gebeld door de chauffeur dat hij ons op tijd zou afhalen. Geruststellend voor de nachtrust. De chauffeur was stipt op tijd en het vervoer was aangenaam.

Beste John, Bedankt voor je review, leuk dat je je fijne ervaring met ons wilt delen! Ons doel is altijd om 24/7 goede service te bieden en het is fijn dat we dit doel voor jou weer hebben kunnen waarmaken. De volgende keer dat je een taxi nodig hebt, helpen we je graag opnieuw! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Keurig op tijd afgehaald en ruim op tijd op bestemming. Hopelijk loopt de terugrit ook zo.

Chauffeur optijd en zorgzaam!!!

Ik ben voor het eerst met een taxi naar schiphol gegaan. Meestal werd ik gebracht. Ik ben 71 jaar. Dus heel nerveus of alles goed zou komen. Ik raad het anderen ook aan. Geen gesjouw met bagage in de trein. Laat ik aan de jongeren.

Betrouwbare taxi service

Vriendelijke chauffeur belde keurig op afgesproken tijdstip aan en was behulpzaam bij koffers inladen.

Atoomweg 63

3542 AA Utrecht

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.