Aardige chauffeur, ruim op tijd.

Chauffeur was te vroeg bij ons. Heeft geduldig gewacht met een kopje koffie. Schine taxi, nette rijstijl. Goede prijs.

De chauffeur was keurig op tijd. Hij reed netjes.

Ik kreeg netjes een appje van de chauffeur waar hij op de luchthaven op mij stond te wachten. Ook appte hij een foto door van de auto zodat ik hem makkelijk kon herkenen. Ik had de tijd later doorgegeven dan mijn vlucht, maar uiteindelijk was ik eerder geland en door de douane dan ik had verwacht, ik ging er dus een beetje vanuit dat ik moest wachten op de taxi maar niets was minder waar. Ik kreeg een berichtje van de chauffeur toen ik nog in de rij stond voor de paspoort controle. Ideaal! erg vriendelijke chauffeur, en als klap op de vuurpijl heeft de chauffeur ook nog geholpen met mijn koffer naar mijn huis te tillen! Kortom dit was een hele fijne ervaring en als ik weer een taxi nodig heb gebruik ik sneleentaxi.nl zeker weer!

Zeer aan te bevelen

Zowel voor de heen- als terugreis naar resp. van R'dam The Hague Airport werden wij keurig op tijd opgehaald door een zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Goede communicatie en afspraken zijn nagekomen

Na reservering is er goed gecommuniceerd vanuit sneleentaxi. Ook over wijziging taxibedrijf. Taxibedrijf Sientje informeerde me ook goed over aankomst. En was bereid me eerder op te halen, omdat mijn afspraak eerder dan gedacht klaar was. Al met al prima ervaring.

Precies op tijd, gezellige chauffeur, soepele rit

Zie boven

De chauffeur kwam op tijd.

Betrouwbaar en professioneel

Last minute taxi nodig naar Schiphol. Hij kwam perfect op tijd. De chauffeur was erg vriendelijk, netjes, reed goed en anticipeerde heel goed in het verkeer. We kwamen zonder zorgen van A naar B.

Slecht

Een retour geboekt via de website, vervolgens een bevestiging ontvangen voor zowel de heen- als terugreis. De heenreis verliep prima, maar eenmaal daar aangekomen bleek de terugreis geannuleerd. Daar sta je dan op een locatie waar je niet meer wegkomt.. Vervolgens contact gezocht met het bedrijf, maar de reactie bleef uit. Kortom slechte service!

Beste Nikki, Nogmaals onze excuses voor de onprettige ervaring. We hebben er alles aan gedaan om ook de terugrit onder te brengen bij een vervoerder, wat helaas niet is gelukt. Nadat je contact met ons hebt opgenomen, hebben wij dezelfde dag nog gereageerd. Naast het terugstorten van de ritprijs hebben we je ook een andere compensatie aangeboden, op dit aanbod hebben wij tot op heden geen reactie van je ontvangen. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Heel makkelijk en snel een taxi geboekt. De taxi was perfect op tijd (handig want ik moest naar de trein) en de rit was ook nog eens heel gezellig. Ik zou sneleentaxi en ook zeker taxi sientje aan iedereen willen aanraden!

Hi Marieke, Wat fijn om te lezen dat je zo'n gezellige rit hebt gehad met onze partner! Dit zal ze vast leuk vinden om te horen. Tot sneleentaxi! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Ben al twee dagen bezig met boeken. Website doet het niet goed. Hulp is waardeloos.

Nooit meer snel een taxi.. Nooiy zoveel problemen gehad. En de ellende is dat je hem van de GGD MOET nemen als je getest wil worden en niet kan fietsen en geen auto hebt. Handig bekeken, Een monopolie dat het niet doet.

Beste Marjon, Toen je contact met ons opnam dat het niet lukte met het maken van de boeking, hebben we je eerst op afstand proberen te assisteren. Toen dat niet werkte, heb ik de retourrit naar de corona teststraat voor je ingeboekt en je hiervan een factuur gestuurd. Je gaf aan dat de taxirit naar wens was verlopen, dus we schrikken een beetje van deze review. Wanneer je suggesties hebt hoe we je beter van dienst hadden kunnen zijn, horen we het graag :-) Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Vriendelijk en snel

Hele vriendelijke chauffeur, dankzij deze vlotte taxi de trein nog gehaald

Een vriendelijke en correcte chauffeur

Chauffeur was behulpzaam en goed op tijd. Fijne ervaring en aan een ieder aan te bevelen.

Super, perfect, kan niet beter!

Persoonlijk was ik wat argwanend want het was zo goedkoop, leek me onmogelijk. Maar het heeft werkelijk alles overtroffen. We moesten naar Schiphol met een baby van 3 maanden dus om maxi cosi gevraagd. Werd geregeld! De taxi was netjes op tijd, reed netjes en zeer vriendelijke chauffeur. Kregen dag voor vertrek nog appje dat hij ons kwam halen en het tijdstip. Bij de terugweg verliep alles hetzelfde maar dan met andere chauffeur. Mijn zus gaat nu ook met sneleentaxi op mijn aanraden.

Ze kunnen het beter “Super Snel een Taxi” noemen!

Mijn Taxi chauffeur was erg lief! Niet alleen zijn babbel was vlot, hij was er ook erg snel. Hij reedt heel veilig, safety first ;) !! Dank Snel een Taxi voor de service en tot snel!

Last minute een taxi geboekt en hij was er super snel! Fijne website en vriendelijke chauffeur.

Gewoon top!

Voor het eerst een taxi besteld via deze website. Goede ervaring. Aardige mensen!

Geweldige ervaring! 5/5

Goede ervaring gehad! Echt een aanrader!

Goede service!

Regelen van een taxi ging super makkelijk! Vriendelijk aan de telefoon en het was zo geregeld. Taxi kwam de volgende dag keurig op tijd. Al met al een goede ervaring en voor herhaling vatbaar!

Niks op aan te merken

Keurig! Werd snel geholpen en had een erg vriendelijke chauffeur. Tot de volgende keer!

Netjes op tijd op afgesproken plek!

Vriendelijk & mooi op tijd. Fijne organisatie.

Het was een gezellige rit.

De taxi was op tijd en erg vriendelijk. We hebben het gezellig gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Top! Vlucht veel te vroeg, chauffeur toch heel netjes op tijd.

Mijn vlucht was meer dan een uur vroeger dan op mijn voucher. Ik heb bij aankomst de chauffeur gebeld met de vraag of die me eerder op kon halen. 10 minuten later was die op Schiphol. Heel fijn en netjes!

Snel geregeld en duidlijke afspraak!

Prettige ervaring. De taxi was er op de afgesproken tijd. Mooi dat vtv de prijs vaststaat! Groet, Kees

Betrouwbaar

Het was voor mij de eerste keer ,dat ik gebruik maakte ,van deze dienst. Best spannend omdat ik vooraf moest betalen. Dat was nergens voor nodig . Volgens afspraak stond er een nette auto met nette en vriendelijk chauffeur. Leuk gesprek !! Ik ga hier vaker gebruik van maken

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.