Zeer goed!

Keurig op tijd. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Goed gehandeld, aardige mensen

Taxi kwam niet, maar na het bellen, kwam er binnen 10min eentje aan gelukkig. Netjes afgehandeld.

Chauffeur was op tijd, vriendelijk en bracht ons netjes naar onze bestemming.

Door een wijziging van onze heenvlucht van Amsterdam naar Rotterdam i.v.m. de problemen op Schiphol moesten wij van onze parking bij Schiphol ineens naar Rotterdam Airport. Snel geregeld via Sneleentaxi, factuur netjes per mail (om straks bij de touroperator te kunnen indienen) en de, vriendelijke, chauffeur haalde ons keurig op tijd bij de parking af om ons naar Rotterdam Airport te brengen.

Heel goede service

Grandioos

Ik was mijn laptop vergeten en we waren net vertrokken. De chauffeur reed rustig terug en hebben de tas opgehaald. Toen bleek de snelweg afgesloten en hebben om moeten rijden naar Schiphol. Maar we waren alsnog op tijd om het vliegtuig te halen .

Chauffeur Arfaoui kwam precies op tijd

Chauffeur Arfaoui kwam op tijd (02.30 uur) en haalde op Schiphol zelf een rolkarretje op om onze koffers te vervoeren

Taxi chauffeur met zijn elektrische auto was geweldig

Voor het eerst met een elektrische rijden taxi een rit gehad. In 1 woord geweldig en de chauffeur was een keurige persoon. De taxi was optijd en er werd netjes gereden.

Geweldig.Niks op aan te merken. We praten alleen over de heenreis. De terugreis is pas volgende week.

Klasse

Hij was niet op tijd maar belde van te voren dat het 5 min later werd en dat was het ook goed geregeld.

Netjes op tijd keurigechauffeur

Op tijd en relaxed rijden

Taxi was goed op tijd en nog een rondje van de zaak gedaan, omdat ik telefoon vergeten was. Verder relaxte rit.

De chauffeur kwam op tijd en was een zeer prettige en vlugge rit naar Schiphol. Alles bij elkaar een hele goede service.

Perfecte pick up s nachts bij Schiphol, goede prijs, hele goede communicatie, een aanrader!

Beste Marjolein, Dankjewel voor jouw mooie recensie! Daar worden we heel erg blij van :-) Het meest blij worden we natuurlijk van het lezen dat jouw rit zo naar wens is verlopen! We doen er alles aan bij sneleentaxi om elke rit weer tot een succes te maken en het is fijn om te lezen dat jouw ervaring dit onderstreept. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij sneleentaxi. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Stephania van sneleentaxi

Betrouwbaar

Aardige chauffeurs, die precies op de afgesproken tijd kwamen!

Slecht service en meten met 2 maten.. klant in de kou!

Onze vlucht was geland op 1 mei om 16.45uur. De reservering voor de taxi was voor 17.10uur. Door de personeelstekorten op de luchthaven was er vertraging met de koffers en hierdoor heb ik netjes de chauffeur gebeld, via sms op de hoogte gehouden en we kwamen om 17.45 bij de taxi aan. Word ik ineens geconfronteerd met wachtgeld… en toen we daarover vragen gingen stellen werd de chauffeur boos en reed hij weg en liet ons staan op de luchthaven… onze vrienden hadden ook via dit platform een rit geboekt en hadden dezelfde vertraging en zij werden zonder morren of enige vragen gewoon door hun taxi meegenomen. Nadat ik hierover een klacht heb ingediend blijft men mij maar afwimpelen dat ze niet zoveel hieraan kunnen doen. Men reageert niet op de telefoon en via Whatsapp krijg je nooit een naam… alles is maar anoniem. So much voor transparantie… Ik als klant sta dus volledig in de kou. De chauffeur krijgt zijn geld en ik heb NIKS! Ik heb een nieuwe taxi moeten bellen welke me 70euro extra heeft gekost en dat bovenop de reeds betaalde 80euro voor de rit. Wat een slechte service! Ik ben er ziek van en uit ‘coulance’ krijg ik dan 20euro tegoed…alsof ik ooit nog eens gebruik wil maken van dit platform…. Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je je geld terug gestort krijgt als een dienst niet geleverd is? Dat was het enige juiste wat men had kunnen doen… maar nee… niks…zero…BAH!

Goedenavond Sylvia, Jammer om te lezen dat jouw rit ervaring niet positief was. Ik heb even naar jouw rit gekeken en de chauffeur heeft een behoorlijke tijd gewacht terwijl officieel al na 10 minuten mocht wegrijden, omdat jullie geen vluchtnummer hadden ingevuld. Wanneer er een vluchtnummer wordt ingevuld bij de boeking dan kan de vervoerder dit in de gaten houden en moet hij conform onze voorwaarden tot 70 minuten na landingstijd wachten. De vervoerder vroeg daarom conform onze voorwaarden wachttarief. Wij vinden het wel een vervelende situatie voor je en hebben daarom besloten om je ook nog te compenseren door 20 euro tegoed aan jouw account toe te voegen. Tot slot, hebben we je geïnformeerd om contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij. Hier zou je boven op onze compensatie nog een claim kunnen indienen voor de vertraging op de luchtaven waardoor jij de taxi hebt gemist. Ik wil je een heel fijn weekend wensen! Met vriendelijke groet, Sya Sneleentaxi

Prima rit voor een redelijke prijs

Was snel geregeld online. Ook verandering van tijdstip was geen probleem. We werden goed geïnformeerd via email. Taxi kwam keurig op tijd. Aardige chauffeur die ons vlot naar Schiphol bracht.

Prettige

Heel plezierig taxibedrijf had rekening gehouden met de vertraging van de vlucht en was op de afgesproken plaats. Vriendelijke chauffeur leuk gesprek. Erg tevreden.Zeker een aanrader.Henri

Beste Henri, Dankjewel voor jouw positieve recensie, daar zijn we erg blij mee! :-) Ook ontzettend fijn om te lezen dat jouw rit naar wens is verlopen :-) We zijn je graag in de toekomst weer van dienst bij sneleentaxi. Een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Stephania van sneleentaxi

Goed en degelijk, zowel vwb boeken en taxi zelf

zie boven

keurig op tijd. beleefd behulpzaam. vriendelijk. netjes gereden. top

Zou het iedereen aanbevelen

Snel, vriendelijk en makkelijk

We hadden met spoed een taxi nodig voor 2 van onze klanten. Website is overzichtelijk te gebruiken en erg prettig dat de betaling gelijk geregeld wordt. Hierdoor hoeven onze klanten nergens zorgen over te maken. Chauffeur belde van te voren op dat hij er aan kwam en was vriendelijk en zijn auto was schoon.

Beste Anne, Bedankt voor je positieve recensie! Daar worden we erg blij van! Het meest blij worden we natuurlijk van het lezen dat jouw ritten zo naar wens zijn verlopen en dat jullie het proces als fijn ervaren! :) We doen er alles aan bij sneleentaxi om elke rit weer tot een succes te maken en het is fijn om te lezen dat jouw ervaring dit onderstreept. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij sneleentaxi. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Stephania van sneleentaxi

Eenvoudig te regelen en top chauffeur!

Snel een rit gevonden tegen een eerlijke prijs

Makkelijk in gebruik, duidelijke prijs en snelle bevestiging - top!

Beste Jeroen, Dankjewel voor jouw mooie recensie, daar zijn we erg blij mee! :-) Ook ontzettend fijn om te lezen dat jouw rit naar wens is verlopen :-) We zijn je graag in de toekomst weer van dienst bij sneleentaxi. Een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Stephania van sneleentaxi

Keurig op tijd en nette taxi

snel betrouwbaar vriendelijjk

binnen vijf minuten na mijn digitale verzoek om taxi had ik een afspraak; chauffeur was keurig op tijd voor mijn deur. prettige auto. Vriendelijke man trouwens. en snel op plaats van bestemming. Keurig!

Beste Jos, Dankjewel voor jouw positieve recensie! Daar worden we heel erg blij van :-) Het meest blij worden we natuurlijk van het lezen dat jouw rit zo naar wens is verlopen! We doen er alles aan bij sneleentaxi om elke rit weer tot een succes te maken en het is fijn om te lezen dat jouw ervaring dit onderstreept. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn bij sneleentaxi. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Stephania van sneleentaxi

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.