De chauffeur stond op het afgesproken tijdstip voor de deur en heeft ons netjes afgezet bij de luchthaven

Luxe taxi, nette chauffeur, keurig op tijd.

Luxe taxi, nette chauffeur, keurig op tijd.

Helemaal top!

Afsluiting van een geweldig en door het geregelde vervoer van te voren - zorgeloze avond!

taxichauffeur heeft van te voren contact opgenomen. Hij was op tijd volgens afspraak. Hij was behulpzaam en vriendelijk. ZIjn rijstijl was ook plezierig.

Erg prettige en aaardige chauffeur

Erg prettige en aaardige chauffeur

Behulpzame chauffeur Op tijd aanwezig Goede chauffeur tijdens de rit

Netjes, schoon, snel en behulpzaam

Erg aan te bevelen!

Na op tijd een sms te hebben gehad van de aankomt was ie er precies op tijd. Na een praatje vroeg mijn chauffeur waar de reis naar toe ging. Ik had namelijk een ander adres in gevuld en deze vriendelijke man bracht mij op het nieuwe adres voor dezelfde prijs al met al een top service

Taxi was wat verlaat maar keurig sms gestuurd daarna met mijn moeder naar corona test onderweg werd ik constant op de hoogte gehouden van de verloop van de rit!!!

Een rit zonder enig probleem

Chauffeur was ietsjes vroeger dan gevraagd, in mijn ogen is dat een pluspunt. We hadden een extra bagageruimte bij ons die niet in de kofferbak paste, maar de chauffeur had een creatieve oplossing. Dus een probleemloze rit.

Perfect!

Vanaf de moeilijke start voor mij met de boeking, maar feedback met chat tot en met het einde perfect. Zeer goede communicatie via mail en per telefoon. Regelmatig mail over de planning. Op de dag zelf belde chauffeur, dat hij er na 15 minuten zou zijn en aldus stond ik klaar. Zeer correcte man en een geweldige taxirit. Dank jullie wel, want dit was een fijne start van een vakantie!

Hoi Leonne, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden met onze service, daar worden we super blij van! Wist je dat je taxi-tegoed kunt verdienen? Deel hiervoor je persoonlijke link (te vinden in je account) met vrienden/familie en ontvang 5,- voor elke nieuwe klant. We verwelkomen je graag opnieuw als passagier van sneleentaxi. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Goed opgelost

Door een administratieve fout stond de rit gepland van Schiphol naar Leidschendam, echter door telefonisch contact met de zeer behulpzame chauffeur Frans zijn wij toch nog ruim op tijd op schiphol aangekomen,

Op tijd,vriendelijk

Top ervaring gehad met snel een taxi! Beide chauffeurs van beide maatschappijen erg vriendelijk en op tijd. Communicatie bij snel een taxi echt top! Bevestiging en telefoonnummers van de taxi's ontvang je in email. Van te voren heb je betaald en adres al doorgegeven, scheelt veel stress op het moment zelf. Echt een top ervaring!

Prettige en aardige taxichauffeur

Dhr. A Omar was soepel (uur eerder dan afgesproken was geen probleem) en een rustige beleefde chauffeur

Hi Lex, Super om te horen dat de rit zo naar wens is geweest, we zullen je complimenten doorgeven aan de chauffeur! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Snel, op tijd, keurige auto

Prettige website, makkelijk en goede feedback.

Betrouwbaar

Was onze eerste ervaring. Voorspoedige reis gehad.

Prima rit, heen en terug

Betrokken chauffeur die mij goed begeleid heeft bij de coronatest in de RAI en mij daarna snel weer naar huis terugbracht.

Hoi Else, Wat fijn om te lezen dat de rit door de teststraat zo prettig is verlopen! We verwelkomen je graag opnieuw bij sneleentaxi, voor hopelijk een rit met een leukere bestemming ;-) Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Fijne rit naar huis

De taxi stond er netjes op tijd. Het was een aardige chauffeur. Corona maatregels werden ook netjes nageleefd. En zeer prettig en netjes rijgedrag.

Precies op tijd en plezierige rit

De taxi was precies op tijd en het was een plezierige rit. De taxi chauffeur was vriendelijk en service gericht.

Keurige communicatie en goede rit

We hadden een taxi van bedrijf Het is Tijd. De chauffeur haalde ons op bij Schiphol en kon eerder komen toen bleek dat ons vliegtuig een half uur eerder landde. Prima communicatie en een zeer nette chauffeur en dito auto. Ook de bereikbaarheid van sneleentaxi was perfect.

Hoi Hiske, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, daar worden we blij van! We hopen je snel weer te mogen begroeten bij sneleentaxi. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Goed verlopen en tevreden

Vriendelijke chauffeur, mooi op tijd, rit verliep goed.

Keurig op tijd

Vriendelijke chauffeur en nette taxi . Hij was keurig op tijd .

Perfecte service.

Prima op tijd. Aardige chauffeur. Gezellige rit

Op tijd, comfortabel, vriendelijk

Aardige, vrolijke chaufeur, fijne auto, op tijd opgehaald, op tijd afgezet, netjes bij de ingang afgezet alhoewel adres bij de achterkant uitkwam. Boeken was simple, duidelijke vaste prijs. Al op al een hele fijne ervaring!

Hi! Bedankt voor de leuke beoordeling die je hebt geschreven. Goed om te zien dat je zo’n goede ervaring hebt gehad met sneleentaxi! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Goed geregeld !

Met vier personen en koffers bij Schiphol afgesproken, de taxi was ruim op tijd, belde ons wat hij stond en de Chaufeur was erg vriendelijk en behulpzaam, op tijd weer afgeleverd, en geholpen met de koffers, zeker een aanrader !

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.