Perfecte service

Volgens afspraak en planning, stond de chauffeur klaar met gepast vervoer. Wij hadden vertraging met het vliegtuig en dit doorgegeven aan de chauffeur, die hiermee rekening gehouden heeft. Dit kon doordat het mobiel nummer van de chauffeur aan ons doorgegeven is.

Mooi op tijd, ook de retourrit !

Wat moet ik meer zeggen?

Op tijd

Chauffeur was op tijd en alles liep vlotjes.

Rit Amsterdam-Eindhoven helemaal top

Van de initiële reservering tot de aankomst op Eindhoven AirPort helemaal top. Goeie reserveringssysteem, heldere info, telefoonnummers in nood, dubbele bevestiging via e-mail, taxi op tijd aangekomen, mooie schone auto, heel aardige en professionele chauffeur, op tijd aangekomen. Aanrader.

Lynnblonk@hotmail.com

Chauffeur net van te voren gebeld of hij eerder kon komen. Was keurig op tijd, geholpen met koffers. Ik ga meteen de terug reis boeken!

Goed, attente chauffeur, prima op tijd.

Mijn man is z'n telefoon verloren in de taxi. Dat ontdekten we 5 minuten nadat de chauffeur was weggereden. De chauffeur heeft hem (na een telefoontje) keurig teruggebracht, zonder extra kosten.

Prima en correcte chauffeur

Netjes optijd, zeer beleefd en behulpzaam!

Alles wat je mag verwachten van een zeer degelijke taxi rit. Prijs-kwaliteit verhouding is boven verwachting.

Snelle service, vriendelijk en goedkoop

Op zondagavond laat nog gelukkig snel een taxi kunnen regelen omdat ik vast zat in Amsterdam en naar Almere toe wilde, er reed geen OV meer en met sneleentaxi.nl toch gelukkig snel en veilig thuisgekomen. Vriendelijke chauffeur dat zelfs eerder kwam dan de afgesproken tijd en snel in Almere aangekomen vanuit Amsterdam. Een aanrader dus!

Perfect op de afgesproken tijd. Chauffeur was erg aardig, behulpzaam en attent.

We waren sneller door de douane op schiphol dan gedacht, maar de taxi stond al klaar. De rit naar huis was comfortabel en zonder problemen.

Vriendelijke chauffeur, op tijd top

Op tijd. Vriendelijk Nette taxi

Geweldig op tijd, aardige chauffeur.

Onze eerste ervaring is zeker niet de laatste. Wij boeken gelijk de terugreis van onze vakantie een taxi, wel een paar dagen eerder, ook een tip van de vriendelijke chauffeur.

Op tijd, nette taxibus met vriendelijke bestuurder

Helemaal tevreden Duidelijke communicatie en op tijd opgehaald. De taxibus was heel netjes en de bestuurder was heel vriendelijk en behulpzaam. Dus kortom TOP!

Aanrader

Stut op tijd, nette en vriendelijke chauffeur

Vriendelijke taxichauffeur en netjes optijd

Top geregeld!

Fijne service. Makkelijk online vooraf een taxi besteld en de chauffeur stond netjes op de aangegeven tijd en plek. Aardige gastvrije chauffeur. Erg blij mee, bedankt!!

Beste Marleen, Bedankt voor jouw 5 sterren review. Heel leuk om dit terug te lezen en te zien dat jullie de gemakken van sneleentaxi hebben kunnen ervaren! Ik hoop je in de toekomst ook gauw nog een keer te mogen verwelkomen en weer de zelfde fijne ervaring te kunnen geven. :-) Een hele fijne dag en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Bente van sneleentaxi

Snel geregeld, leuke chauffeur en prima rit!

Snel geregeld, leuke chauffeur en prima rit!

Super service!

De Chauffeur was keurig op tijd. Vond het geen probleem om even te wachten op onze bestemming. Bijzonder vriendelijk!

Prettige service

Trip van Utrecht naar Eindhoven Airport. Niet goedkoop, maar punctueel en aardige chauffeurs.

Goed geregeld en op tijd...

Keurig op tijd, was de eerste ervaring, altijd spannend maar zeer tevreden

Netjes op tijd super ervaring

Super ervaring

Verliep snel en soepel.

Wat een geweldige chauffeur hebben wij gehad. Hij was echt super beleefd en netjes op tijd. De terugweg hadden we dezelfde chauffeur wat echt super fijn was. Zelfs een klein ommetje van nog geen minuutje was niet teveel voor hem. We hebben allemaal echt genoten van de taxirit, zowel heen als terug. Ik raad het zeker aan bij familie, vrienden en kennissen.

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 15.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.