Perfect alles volgens afspraak

Taxi keurig op de afgesproken tijd en heeft de rit netjes gedaan,

Nooit meer

Kwamen een kwartier te vroeg terwijl ik vooraf al aangaf dat we slecht ter been zijn, moest het zo gehaast dat schoenen aantrekken niet meer kon, dus op pantoffels naar het ziekenhuis. Op de terugweg kwam helemaal niemand opdagen en na herhaaldelijk bellen bijna een uur te laat weer opgehaald. Inmiddels heeft Sneleentaxi wel een oplossing aangeboden voor een herkansing, dit is netjes. Bovendien hebben ze echt moeite gedaan om het op te lossen en misschien gaan we daar gebruik van maken.

Beste Paula, Wat vervelend om te horen dat je taxirit niet naar wens is geweest. Weet je zeker dat je de boeking bij sneleentaxi hebt gemaakt? Op je naam en e-mailadres kan ik je namelijk niet terugvinden in ons systeem. Mocht dit wel het geval zijn, zou je dan contact met ons willen opnemen? Dan kunnen we dit netjes oplossen. Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op www.sneleentaxi.nl of via 030 227 1791 . Met vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

De chauffeur was keurig op tijd en heeft ons goed geholpen met in- en uitladen. Heel fijn omdat we niet alleen met koffers maar ook met een rolstoel reisden. Hij was erg aardig en we hebben een hele gezellige rit gehad. We waren prima op tijd op Schiphol en werden netjes voor de deur afgezet. Ik zal zeker opnieuw bij jullie boeken!

Makkelijk geregeld, vriendelijke chauffeur.

Het was makkelijk om een afspraak te maken, chauffeur was vriendelijk en optijd! Fijn dat je online kan betalen.

Professioneel en vriendelijk

Keurig op tijd opgehaald, professionele en vriendelijke chauffeur. Corona maatregelen netjes nageleefd. Top!

Fantastische service

In 1 woord perfecte service. Niet eerder bij een taxi zo ervaren!!! Zeker met ouderen ook helemaal top!

Supervriendelijk en fijne service

De chauffeur stuurde mij zijn locatie waardoor ik precies kon zien waar hij was, dat is echt handig. Hij was ook oprecht vriendelijk.vroeg of ik goed zat en of alles goed was. Hele aardige chauffeur met goede manieren.

Gezellige rit

Wat een ontzettend aardige chauffeur en wat een fijne rit.

Betrouwbaar, beleefd en behulpzaam,

Reserveerde bij Sneleentaxi.nl voor mijn moeder's COVID vaccinatie. Ze is slecht ter been en woont alleen. Taxi kwam keurig op tijd. Chauffeur was erg behulpzaam and bleef wachten op de prik locatie,. Een aanrader.

Super goed

Ik maak volgende keer weer gebruik van de sneltaxi

Goed!

Aardige taxi chauffeur, vond alleen jammer dat die wat om reed qua kilometer, terwijl hij een kortere weg had kunnen pakken , maar voor derest goed geregeld!

Hoi Peter, Fijn om te lezen dat onze service je goed is bevallen. Jammer dat de chauffeur een iets langere route heeft genomen, maar gelukkig betaal je bij ons vooraf en wordt de ritprijs berekend aan de hand van de kortste route. Geen extra kosten achteraf dus :-) Tot sneleentaxi! Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Erg vriendelijk, keurig op tijd, top service

Erg vriendelijke chauffeur, was keurig op tijd. Heb een fijne rit gehad.

Geweldige service. Daarom geef ik ook een 10 !

Mijn ervaring met snelle taxi's slecht.

Mijn ervaring met snelle taxi's slecht service je maak een boeking. En betaald ook Direct. Je rekenen er op dan wordt je gebeld door hun dat het is niet mogelijk en je geld zaal je pas na 3werk dagen op je bank terug krijgen. Ze maak reclame voor hun zelf dat mensen hun geloof en zeg die staat in hun advertenties is waar heel slechte service geef hun. Gewoon oplichters zijn hun vind ik . Ik adviseer niemand om een taxi reserveren bij hun.

Beste Christiaan, Nogmaals onze oprechte excuses voor het annuleren van de rit. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een vervoerder te vinden, wat helaas niet is gelukt. Het terugstorten van de ritprijs gebeurt vrijwel direct wanneer wij een rit onverhoopt moeten annuleren. Wij communiceren inderdaad dat je het binnen enkele dagen op je rekening ontvangt, aangezien de exacte dag per bank kan verschillen. Maar meestal staat het er binnen een dag op. We hopen je, ondanks deze ervaring, toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi door middel van het taxi-tegoed wat nu in je account staat, zodat je de gemakken van sneleentaxi wél kunt ervaren. Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Effortless

Friendly service and efficient

Hi Christiaan, 'Effortless' sounds great to us :-) We would love to see you again at sneleentaxi! Kind regards, Dominique van sneleentaxi

Vriendelijk, op tijd, nette auto

Goden chauffeur

Netjes en belde waar het was en was correct en een gezellig en leuk gesprek gehad

Fantastiche

Geweldig,vriendelijke chauffeur,mooi op tijd

Fantastisch!

Fantastisch!

Veeeeeeel te duur!!!!

Gewoon taxi bij een taxi bedrijf direct reserveren, je betaald via dit platform het dubbele!!!!!!

Beste Kaat, In ons systeem heb ik je boeking even teruggezocht. Ik zie dat de ritten plaatsvonden tijdens de hevige sneeuwval, daarnaast heb je ook een spoedboeking gemaakt. Dit wil zeggen dat er bovenop de normale prijs zowel een spoedtoeslag als een toeslag vanwege het weer kwamen. Vandaar dat de prijs hoger was dan je van ons gewend bent. Tijdens het boekingsproces worden deze toeslagen onder de aandacht gebracht en krijg je altijd een samenvatting van de boeking voor je naar de betaalpagina overgaat. Zo weet je van tevoren precies wat je moet betalen en kom je achteraf niet voor verrassingen te staan. We hopen je ondanks deze ervaring toch nog een keer te mogen verwelkomen bij sneleentaxi. Met vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

Heel prettig, vriendelijke chauffeur

Het was erg fijn; hij was netjes op tijd en erg vriendelijk en behulpzaam

Door de vele sneeuwval in onze regio moest ik met mn zoontje met de taxi terug, heb de reis goed ervaren. Prima chauffeur.

Snel en prima geregeld.

Ik had op zeer korte termijn een rolstoeltaxi nodig voor mijn moeder.op Prima en snel geregeld en een goede conversatie naar mij toe. 15-2-21 Code rood op de weg. Gewoon de afspraken nagekomen. Prima. M.v.g. Jaap

Hoi Jaap, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! Ik heb je complimenten ook doorgegeven aan de chauffeur, vindt hij vast leuk om te horen :) Vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

super fijn geregeld

door het slechte weer drost ik zelf niet te rijden en op deze manier kon ik toch mijn werk doen, heel erg blij mee.

Op tijd, correct en behulpzaam

Op tijd, correct en behulpzaam

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.