Toppie

Chauffeur keurig op tijd met een belletje van te voren. Vriendelijk Handig online systeem van inboeken Top

grandioos

De chauffeurs zien er verzorgt uit, schone netten auto's en beleerd

Servicegericht

Chauffeur was op tijd. Vriendelijk en dienstverlenend

Super !!!!!!

Simpel om te reserveren mooie prijs Prima chauffeur en precies op tijd Zeker voor de volgende keer gaan we weer reserveren

Keurig op tijd, prima service

Vriendelijke chaufeur, netjes op tijd, precies wat je nodig hebt.

Helemaal goed

Aardige chauffeur, deed netjes de bagage in de auto, reed keurig netjes, was keurig op tijd!

Geheel volgens afspraak

Ondanks het nachtelijke uur, 4:20u was de taxi stipt op tijd. Wij hadden nog 5 minuutjes extra nodig voor de laatste rommeltjes en we waren exact op de afgesproken tijd, om 5 uur bij de vertrekhal van Schiphol. Een prettige chauffeur, die helemaal uit Wageningen kwam om ons in Hilversum op te halen.

Na eerder goede ervaring nu gewoon slecht

Geboekt heenreis naar Schiphol op 25-8-21 om 6:00, terugreis op 6-9-21 1:30. Heenreis: taxi chauffeur was halfuur te laat want hij beweerde dat om 7:00 uur was afgesproken. ONZIN! TERUGREIS: taxi kwam niet opdagen. Sta je dan met een baby en een minder valide persoon. Kreeg antwoord apparaat. Uiteindelijk noodnummer gebeld van sneleentaxi.nl. Een alternatieve vervoerder boekt dan gewoon een rit tegen vroege maandagochtend tarief 204 euro ipv 84 euro.. Dat wordt dan NIET vergoed door sneleentaxi.nl. Deze storten het bedrag terug dat als eerst werd afgetikt (84 euro) en zelfde bedrag wordt voor je gereserveerd als je ooit nog gebruik van ze wil maken. De fout bleek uiteindelijk bij sneleentaxi te zitten. Chauffeur mocht niet meer rijden (rijtijdenbesluit) en ze hadden geen ander bedrijf meer geregeld. Maakt mij allemaal niet uit. We zijn uiteindelihk keurig thuisgebracht. Maar betaal dan ook het volle bedrag terug voor het door jullie geadviseerde alternatief. sneleentaxi.nl, de fout zit bij jullie!

Beste Wim, Nogmaals onze excuses voor de onprettige ervaring, dit is niet zoals het hoort en is niet de service die wij voor ogen hebben. De ritprijs die je bij ons hebt betaald, hebben we inderdaad teruggestort en daarnaast heb je ook een gratis taxirit aangeboden gekregen. Ik hoop dat we niet al onze credits hebben verspeeld en we je wellicht in de toekomst nog eens mogen verwelkomen bij sneleentaxi. Met vriendelijke groet, Dominique van sneleentaxi

de rit was prima gegaan

Het ging snel en de chauffeur verleende goede service

Prima op tijd

Nette chauffeur, behulpzaam en goed bereikbaar

Fijne rit, goede communicatie

Fijne rit, goede communicatie voor en tijdens de rit.

Mooi op tijd, zelfs iets te vroeg

zoals afgesproken netjes optijd

ik had een prima rit naar huis vanaf Rotterdam airport met een wat stille chauffeur prima hoor het enige minpuntje is dat we zelf de koffers achterin moesten leggen dat vond ik wat vreemd maar voor de rest helemaal goed

Prima ervaring!

Keurig op tijd. Fijne chauffeur.

Vriendelijke chauffeur die ruim op tijd was.

Via internet geboekt dus niemand persoonlijk gesproken en dan maar afwachten of het goed komt maar dat kwam het zeker. Het was top.

Ging heel goed,

Zeer positief en snel weer thuis

Voor het eerst geboekt en zeer tevreden, Mursal transport belde netjes op om zeker van de locatie te zijn en heeft de gast netjes en tot volle tevredenheid naar huis gebracht. Zeer verzorgd, zeer netjes, wij regelen het de volgende keer weer!

Maak niet veel gebruik van snel een taxi maar in een keer alles goed moet genoeg gezegd zijn

aardige chauffeur , prachtige auto, vakantie begon goed!

aan bovenstaande niets meer toe te voegen: top!

Op tijd. Koffers ingeladen. Gezellig onderweg.

Snel eenvoudig vriendelijk attent

De taxi was op tijd, chauffeur pakte gelijk de koffers. Top

Zal zeker vaak de sneleentaxi nemen. Wij vliegen gemiddeld 6 keer per jaar

Super geregeld

Super blij met deze site. De taxi kwam iets later en liet dat netjes weten. Super vriendelijk echt een aanrader

Super!!!!!

Pünktlich,een hell vriendliches Personal!!

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5.000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 4.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.