Super goed

Taxi chauffeur was zelfs 10 min. te vroeg. Erg vriendelijke chauffeur. Zeker aan te raden. Mooie ruime luxe auto en we waren maar met z'n tweeën. Volgende keer zeker weer

Snel, correct, hulpvaardig en volgens afspraak.

Wij hadden een taxibusje besteld voor ons vervoer van de woonplaats naar Schiphol airport. Het vervoer was keurig op tijd en heeft ons op zeer verantwoorde wijze naar schiphol gebracht waardoor onze vakantie op een zeer prettige manier kon aanvangen. Dit is erg hoopvol voor de terugreis, waarvoor wij het vervoer ook via sneltaxi hebben geregeld.

Klote

Afgelopen zondag taxi geboekt en eerder vooruit betaald, half drie afspraak en niet komen opdagen op afgesproken plek. Afstemming vanuit chauffer bagger, nieuwe taxi moeten regelen en dus dubbel geld kwijt!

Beste Johan, Bedankt voor je review en wat vervelend om te horen dat je rit verkeerd is verlopen! Ik zie dat je de klacht ook bij onze klantenservice hebt gemeld, waarvoor dank. Het bleek dat de chauffeur wel zijn best heeft gedaan om de rit uit te voeren, maar dat hij op een locatie iets verderop stond en dit niet duidelijk heeft gecommuniceerd. Dit is natuurlijk niet handig dus hiervoor onze excuses! Het geld voor de rit is uiteraard teruggestort met nog een tegoedje erbij waarmee je een volgende keer met korting kunt boeken. Ik hoop dat we je in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen bij sneleentaxi, ik weet zeker dat we je dan wel een fijne reiservaring zullen kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Goed aardige chauffeur

Aardige chauffeur en op tijd

Station Amsterdam-Zuid - Cruiseterminal IJmuiden : positief !

Na telefonisch contact met de chauffeur vonden we elkaar snel. De rit naar IJmuiden verliep vlot. Goede rijstijl. Maar dan de terugreis met Taxi DHC ! Ik heb hiervoor geen verzoek tot beoordeling ontvangen dus dan maar zo. Het begon goed. We waren vroeger van boord dan gedacht. Gebeld en de chauffeur kon een half uur eerder dan afgesproken in IJmuiden zijn. Op de ring Amsterdam bleek dat hij onbekend was daar, Had afslag Amstelveen/Olympisch stadion kunnen nemen, maar nam afslag Rai. Omdat ik zo'n 50 jaar geleden daar in de buurt gewoond heb kon ik hem nog naar station Amsterdam-Zuid dirigeren, maar daar wist ik het ook niet meer. Hij werd toen minder aardig en heeft ons afgezet bij een steile houten trap waar wij - leeftijd van bijna 68 tot 81 - niet naar boven konden. Voorbijgangers hebben ons toen de weg gewezen naar een normale ingang. Advies: geef bij voorkomende gevallen op ingang WTC Strawinskylaan 515. Daar is een lift, een taxistandplaats en een Kiss&Ride strook.

Beste Jannie, Bedankt voor je review en je waardevolle feedback! Ten eerste: fijn om te horen dat we je bij je heenrit een goede reiservaring hebben kunnen bieden. Het is echter erg jammer om te horen dat dit op de terugreis minder het geval was! De chauffeurs gebruiken over het algemeen navigatie, dus het is erg apart dat hij de weg niet goed wist te vinden. Verder zullen we kijken of we je feedback voor de precieze locatie van station Amsterdam-Zuid beter in ons systeem kunnen verwerken, het klinkt alsof deze informatie duidelijker aan de chauffeurs kan worden verstrekt. Ik hoop dat je ons opnieuw eens wilt gebruiken voor je vervoer, dan heb ik er alle vertrouwen in dat we je nogmaals een ervaring zoals bij je heenrit kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

zoals het moet zijn, comfortabel and relaxed

Kan niet beter, TOP

Perfect niks als lof.

Gezellige chauffeur gehad.

Hij was er snel en een hele aardige chauffeur. Sneleentaxi doet zijn naam eer aan, want na de reservering was hij er met 10 minuten!

Beste Sophie, Bedankt voor je review, fijn dat we onze naam weer hebben kunnen waarmaken! Ik hoop dat we je snel opnieuw een mooie reiservaring kunnen bieden. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Top chauffeur.

Mooi optijd. Netjes gereden.

Precies op tijd en een gezellige chauffeur!

Erg relaxed en gezellige chauffeur, zelfs op een hele vroege zondagochtend. Helemaal top! :)

Nette en gezellige chauffeur

Goede chauffeur. Prima gereden

Top geregeld, makkelijke communicatie

Twee ritten gereserveerd bij Sneleentaxi. De communicatie per mail is goed en bevat alles dat je nodig hebt. De heenrit kwam op tijd zoals afgesproken. Op de terugrit wilden wij anderhald uur eerder vertrekken dan afgesproken. Geen probleem. Het telefoonnummer van de chauffeur stond bij de reservering en het was zo geregeld. Aanrader!

Een heel goede ervaring!

Ivm een internationaal congres moesten meerdere buitenlandse gasten van en naar het vliegveld worden gebracht. Via sneleentaxi verliep alles probleemloos. De gasten zijn op tijd opgehaald en uitstekend vervoerd. Hartelijk dank voor de service!

Beste Laura, Fijn dat wij een bijdrage hebben kunnen leveren aan het succesvol verlopen van dit congres! Mocht je weer eens taxi's nodig hebben voor een evenement, dan weet je ons te vinden. Tot sneleentaxi! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Goed geregeld, stond op de afgesproken plek!

Was allemaal goed geregeld!

Op tijd en soepele rit

Alles ging perfect!

Goede rit

Gezellig chauffeur, nette service!

Goede service, eenvoudig en makkelijk te regelen

Prettige ervaring, nette en beleefde chauffeur!

Super relaxed

Goed begin van de vakantie

Super op tijd! Kreeg zelfs een text dat ie eraan kwam, fijn

Super op tijd! Kreeg zelfs een text dat ie eraan kwam, fijn

Nette chauffeur. Ruim op tijd aanwezig.

Fijn dat de chauffeur al voor de afgesproken tijd aanwezig was en wij niet buiten in de kou hoefden te wachten. De chauffeur hielp ook met het aannemen van de tassen en uitladen.

Keurig op tijd. Hulp bij het binnendragen van bagage.

Goede service en vriendelijk behandeld.

Rustige, fijne rit en dit chauffeur

Zie boven, luxe taxi

Prima, op tijd

Oké

Op tijd en prettige chauffeur

Een fijne chauffeur met een rustige uitstraling en rijstijl. Kent zijn routes. Stond binnen no time op Schiphol. Zal zeker vaker gebruik maken van deze manier van taxi bestellen!

Hoi Karen, Bedankt voor je review, fijn dat je je ervaring met ons wilde delen! We hopen je nog vaker terug te zien en je dan opnieuw een fijne reiservaring te kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Topservice

De chauffeur nam een dag tevoren contact op, was keurig op tijd en reed netjes. Prettige ervaring!

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.