Top precies op tijd en goede chauffeur

Prijs kwaliteit is meer dan top! Kan niet beter

Beste Peter, Leuk dat je je ervaring met ons hebt willen delen! Ik ben blij dat je zo tevreden bent met de geboden service, we zien je graag weer eens terug wanneer je opnieuw een taxi nodig hebt. Tot sneleentaxi! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Gemakkelijk en snel geregeld via de website

Prima taxi gemakkelijk en snel geregeld. Prima vervoerd van A naar B.

Prima verlopen. Volgende keer weer.

Alles ging goed net op tijd opgehaald

Zeker voor herhaling vatbaar

Inderdaad supersnel en netjes

Ruud belde 5 minuten voor de afgesproken tijd en was stipt op de afgesproken tijd. Nette schone taxi.

Betrouwbaar & kwaliteitservice!

We waren in een bungalow huisje waarbij mijn man met spoed weg moest. Gestresst gezocht naar mogelijkheden om ons midweekje toch nog te kunnen vervolgen. Sneleentaxiservice heeft Mera taxi ingeschakeld. Dit was in de omgeving. De ervaren was aangenaam; bevestigingsmail van sneleentaxi, direct online gegevens van de taxi, de chauffeur kwam ruim voor de tijd, was een goede autobestuurder en zeer vriendelijk in een onaangename situatie. Alles kwam uiteindelijk toch goed!

Keurige auto en chauffeur

Prija rit. Goed verzorgd.rustige chauffeur en rijstijl.helaas wel 10 min laterdan afgesproken tijd. Maar we waren op tijd op bestemming

Chauffeur was iets later en dat had hij van te voren doorgebeld

Goede chauffeur, kwam op tijd, reed uitstekend

Op tijd en vriendelijk

Taxi belde van te voren om wat extra informatie te geven. Taxi kon het adres niet bereiken i.v.m. wegopbrekingen dus belde netjes en samen besproken dat hij een eindje verderop stond. Vriendelijke man en fijne rit!

Beste Amy, Bedankt voor je review! Mooi dat de communicatie tussen jou en de chauffeur zo goed verliep, wij streven er altijd naar om dit zo soepel mogelijk te laten gebeuren. Ik hoop dat we je bij je volgende reis opnieuw mogen helpen, tot snel! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Snel, netjes op tijd

Een vriendelijke en gezellige chauffeur en taxeert gehad

Chauffeur was heel erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Echt een aanrader

Perfecte rit met vriendelijke chauffeur

De chauffeur was precies op tijd, had een prettige en veilige rijstijl en was vriendelijk.

Taxi was netjes op tijd.

Taxi was netjes op tijd en zette ons op de juiste plaats af. Voldoende ruimte en plaats voor de koffers.

Service op topniveau

Chauffeur zeer netjes in het contact. Veilig gereden naar Brussel Airport. Goede tips ook voor het ophalen. Wij zouden graag dezelfde chauffeur willen als op de heenreis.

Beste Kees, Heel fijn om te horen dat deze chauffeur zo'n goede indruk bij je heeft achtergelaten! We streven er altijd naar om succesvol deel uit te maken van de reis van onze klanten. Ik heb er alle vertrouwen in dat we dit op je terugreis ook kunnen doen! Tot sneleentaxi! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

snel op tijd en behulpzaam

Aardige behulpzame man bracht ons vanuit Eindhoven airport naar boxtel. Een fijn gevoel dat je ondanks wat vertraging toch kunt rekenen op deze taxi. In de toekomst zal ik vaker gebruik maken van deze taxi.

keurig op tijd, prettige chauffeur

op tijd, prettige rit

op tijd, prettige rit, mooie auto

Prima service, snel geboekt en betrouwbaar.

De site werkt vlot. Taxi was beide keren keurig op tijd. Vriendelijke chauffeurs.

Taxichauffeur viel bijna in slaap

Bizar slechte ervaring gehad. We hadden een rit op zondagmiddag naar Eindhoven Airport. De chauffeur was netjes op tijd. De buitenkant van de bus was in jaren niet gewassen (hij had daar geen tijd voor). Ook de binnenkant was meer dan vies, goor! Neem je werk en klanten serieus en zorg voor een schone taxi, kleine moeite denk ik dan. Het ergste was echter de chauffeur zelf. Die maakte direct een erg vermoeide indruk, waardoor ik extra alert was. Ik vroeg ook hoelang zijn dag al duurde en hij gaf aan middag in de nacht te zijn begonnen, dit zou zijn laatste rit worden. Via de binnenspiegel zag ik dat hij moeite had om zijn ogen open te houden en toen deze ook daadwerkelijk een keer dichtvielen heb ik direct gevraagd of hij bij de eerste tankstation eraf wilde gaan. Daar aangekomen gezegd dat ik liever zelf verder reed, maar dat wilde hij niet. Hij gaf aan dat hij toch niet slingerend over de weg ging en al 23 jaar schadevrij reed. Dat was dus blijkbaar zijn maatstaf en geeft ook wel aan zichzelf te overschatten en liever nog even 160 euro meepakt dan gewoon naar bed te gaan. Het risico wat hij neemt is echt onacceptabel. De kwaliteit bewaking van snel een taxi kan beter. Platform werkt top dus zal het vast nog een keer gaan gebruiken maar hoop dan wel dat dit soort ervaringen niet meer voorkomen.

Beste Bastiaan, Bedankt voor je review! Ik schrok zeer van je verhaal en ik zie dat je dit ook als klacht bij ons hebt ingediend, waarvoor ik je wil bedanken. Dit is namelijk absoluut niet de standaard die wij verwachten van onze chauffeurs en het spijt mij zeer dat je dit hebt moeten meemaken. Wij gaan dit oppakken met de chauffeur en we zullen absoluut passende maatregelen treffen om te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurt. We hebben ter compensatie van het ongemak ook een tegoed toegevoegd aan je account op onze website. Zo kun je een volgende keer met korting een taxi boeken. Ik hoop van harte dat je ons nog een kans wilt geven, ik weet zeker dat we je dan wel een fijne reiservaring zullen kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Vriendelijk en mooi op tijd

Wij waren net gearriveerd en de taxi stond al klaar. De chauffeur had ook al gebeld van te voren. Binnen 10 minuten waren we op Schiphol.

De taxi was er goed op tijd. Het was een vriendelijke behulpzame chauffeur.

Taxi op tijd

Taxi was op tijd, belde netjes dat 5 minuten van ons huis was. Goede service, aardige chauffeur

De taxi was prima op tijd!

We hadden een Super vriendelijke bestuurder en we waren mooi op tijd op de luchthaven!

Beste Peter, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je rit zo naar wens is verlopen, ik zal je complimenten doorgeven aan je chauffeur. Ik hoop dat we je snel weer eens met je vervoer kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Sybren van sneleentaxi

Prima geregeld

Taxi was keurig op tijd

Atoomweg 63

3542 AA Utrecht

Over Sneleentaxi.nl

Sneleentaxi, opgericht in 2015 te Utrecht, is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de Nederlandse taximarkt. Het online boekingsplatform matcht dagelijks vele passagiers met een van de 5000 aangesloten taxichauffeurs. Samen met de vervoerders streeft sneleentaxi naar een hoog serviceniveau. Niet voor niets beoordelen meer dan 6.000 reizigers sneleentaxi gemiddeld met een 9,3.