Échte fotowinkel, ook on-line.

Foto de Vakman is míjn fotowinkel. Ben ik nu bevooroordeeld? Nee, mijn mening heeft deze zaak bereikt door een uitstekende klantvriendelijkheid, goed advies en super service. Dirk heeft me bijgestaan in een onenigheidje met de importeur. Joost had in het voorjaar een nieuw uit te komen lens meteen op de bestellijst voor me gezet, toen ik hem kenbaar maakte dat ik deze lens bijna zeker wou hebben. Door Covid-19 kwam deze lens pas maanden later uit, maar ik had 'm bijna als eerste in Nederland. Daarnaast was het 1.5 jaar geleden mooi van webverkoper Michel dat hij mij de hand kwam schudden, bij het afhalen van een prijzig product. Door mijn toenmalig én in dit geval zijn te kort lontje, hadden we wat woorden gehad. Mooi en menselijk, dat we elkaar persoonlijk, allebei, onze excuses aankonden bieden. Door zulke ervaringen krijg je een goed gevoel met zo'n superwinkel. In de loop van de jaren heb ik er enkele camera's en lenzen gekocht. Ik kijk rond op Internet en ga daarna naar Uden. Voor mij een superzaak.

niet professioneel...

Dit is een uitlopend artikel dat we niet meer op voorraad hebben. We hebben deze speciaal voor u besteld, ik kan deze dus helaas niet retour nemen. Misschien kunt u deze op marktplaats verkopen. Met vriendelijke groet, Roland

Topwinkel met scherpe prijzen.

Foto de Vakman heeft mij met hun scherpe prijs voor de Olympus TG-6 Red zeker niet teleurgesteld. Gewoon €30 goedkoper dan alle andere grote fotozaken. Daarnaast na bestelling een snelle afhandeling en verzending. Top!

Ben vakkundig en sympathiek geholpen en de oplossing gevonden.

Had een foto in mijn mail die te slecht was om af te drukken en zeker op A4 met tekst op de foto aangebracht door Peter “Bruiloft in coronatijd 2020” De foto was helemaal ingepakt en door een leek niet te openen. De service ging zover dat er zelf aan App op mijn iPad Is gezet die dit probleem voortaan oplost. dank!

CORRECT !

Snelle en vlotte afhandeling van mijn bestelling. Correcte service !

Geleverd zoals beloofd

Ik heb voor mijn Nikon Z50 een tweedehands Nikkor Z 24-70mm F4 S objectief gekocht. De status van het product stond beschreven als zeer goed. Toen ik het objectief ontving en inspecteerde klopte die omschrijving, persoonlijk vond ik hem als nieuw! Zeer tevreden met deze aankoop voor een goede prijs, dankzij de kit versies. Ik twijfelde enorm of het wel een goed idee was om over te stappen van F naar Z, maar mijn D5200 was aan vervanging toe en ik moest een keuze maken. Deze kit lens heeft mij werkelijk verbaasd, wat een scherpte en detail en dat voor een zeer lage prijs dankzij Fotodevakman. Mijn F objectieven ga ik verkopen. De verzending ging snel en was goed online te volgen.

Een winkel/webshop waar je terugkomt.

Een 3-tal jaar geleden in de winkel in Uden een tweetal camera's gekocht en daar prima geholpen tegen een goede prijs. Daarom eerst gekeken op de website en via de webshop een nieuwe camera gekocht tegen de juiste prijs en op de beloofde datum in huis.

snel adequaat behulpzaam

prima bedrijf product voldoet aan de beschrijvingen. Prijs kwaliteit verhouding top!! Ook bij probleem met website nog na sluitingstijd geholpen en dan ook mn pakket nog de volgende dag geleverd, dan heb je hart voor je zaak. Echt Super

Duidelijk site, snelle levering

Artikelen waren uitstekend verpakt en snel in huis. Duidelijke communicatie per mail.

Zeer klantgericht

Telefonisch: Vriendelijk, behulpzaam en goed advies. Verzending: op tijd verstuurd en ontvangen. Keurig verpakt.

Mooie Olympus lens gekocht 14-150mm II. Supersnelle levering. Omdat mijn mail niet goed was aangekomen even een belletje gedaan naar Fotodevakman zij konden mij vertellen dat mijn lens al naar postnl was gegaan. Ook werd er gelijk een mail naar mijn ander mailadres verstuurd, echt top. Volgende dag werd de lens bij mij bezorgd. Super snelle levering.

Goede prijs, snel geleverd

duidelijke site, goede communicatie na bestellen

Duidelijke website, product op voorraad en snel geleverd!

In mijn zoektocht naar een macro lens voor mijn Panasonic systeemcamera, kwam ik terecht bij fotodevakman.nl. Op andere website was of de lens duurder of onbekende levertijd. Bij fotodevakman.nl had de lens een goede prijs en snel leverbaar. Na bestellen werd ik netjes op de hoogte gehouden van de bezorging. Prima service dus!

Goed, volgende keer koop ik weer hier

Overzichtelijke website die het kiezen/zoeken goed ondersteund, snel bezorgd en telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijke verkoper die direct alle relevante gegevens bij de hand heeft. Twee fysieke winkels waar je zo nodig de camera kunt uitproberen of afhalen

Snel gevonden wat ik nodig had, mooie gebruiksvriendelijke site en snel geleverd.

Bereikbaar, bestelling en site kloppen en goede service

Panasonic g3

Excellent service. I inadvertently made an error on the order and ,after an email, the delivery was amended. Great company. I will use them again

Goede en snelle service tegen een goede prijs

Een Canon SX740HS gekocht met extra geheugenkaart en accu. De combinatieprijs was lager dan bij andere aanbieders. Keurig op tijd en compleet geleverd.

snel, volgens de afspraak

ik raad aan

Super goede service en meedenken met mijn belang als prof fotograaf

Supersnelle levering en correct.

De bestelling was snel binnen en precies zoals afgesproken. Goede prijs ook. Heb alleen contact gehad via de webshop niet via de winkel. Dus over de fysieke winkel kan ik nog niet veel zeggen.

dik tevreden

Aankoop goed geregeld. Snel verstuurd. Ik had 1 vraag, deze telefonisch gesteld. Direct duidelijk antwoord. Mooie prijs voor het toestel. Eigen fotohandel gevraagd voor levering. Kon toestel niet leveren voor aangeboden prijs. Gaf ook aan dat "fotodevakman.nl" een goede zaak was en ik daar zonder problemen kon kopen.

Dagen later geleverd

Voor 16.30 op werkdag besteld, volgende werkdag geleverd. Dat staat op de website en dat had meer dan snel genoeg moeten zijn. Ik heb op zondagavond een bestelling geplaatst voor een cadeau voor een vriend die op woensdag zou komen; volgens de toezegging had dat er dus op dinsdag moeten zijn. De vriend is donderdagmiddag vertrokken, zonder cadeau want dat werd pas tegen de avond geleverd... Afknapper.

Beste Rob, Wat vervelend te horen dat uw vriend zonder cadeau is moeten vertrekken. Uw bestelling is gedaan op zondag wat betekent dat wij deze op maandag verwerken. Helaas kan PostNL de drukte die er op dit moment is niet aan waardoor pakketten vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Foto de Vakman

Snel en betrouwbaar

Ondanks de Corona vertragingen was het pakketje supersnel in huis. Zeer scherpe prijs voor een camera die bijna nergens meer te koop is (canon 77d) Heel blij met mijn aankoop en met Foto de Vakman!

Super service en top prijzen

Goed telefonisch geholpen met mijn vragen, snel opgenomen en vraag goed beantwoord. Bestellen gaat zeer vlot, goede communicatie over status van besteltraject en waneer een afgeleverd wordt. Als dan ook de prijs nog eens goedkoper is dan bij menig ander dan is je keuze natuurlijk snel gemaakt.