Goede en snelle service tegen een goede prijs

Een Canon SX740HS gekocht met extra geheugenkaart en accu. De combinatieprijs was lager dan bij andere aanbieders. Keurig op tijd en compleet geleverd.

snel, volgens de afspraak

ik raad aan

Super goede service en meedenken met mijn belang als prof fotograaf

Supersnelle levering en correct.

De bestelling was snel binnen en precies zoals afgesproken. Goede prijs ook. Heb alleen contact gehad via de webshop niet via de winkel. Dus over de fysieke winkel kan ik nog niet veel zeggen.

dik tevreden

Aankoop goed geregeld. Snel verstuurd. Ik had 1 vraag, deze telefonisch gesteld. Direct duidelijk antwoord. Mooie prijs voor het toestel. Eigen fotohandel gevraagd voor levering. Kon toestel niet leveren voor aangeboden prijs. Gaf ook aan dat "fotodevakman.nl" een goede zaak was en ik daar zonder problemen kon kopen.

Dagen later geleverd

Voor 16.30 op werkdag besteld, volgende werkdag geleverd. Dat staat op de website en dat had meer dan snel genoeg moeten zijn. Ik heb op zondagavond een bestelling geplaatst voor een cadeau voor een vriend die op woensdag zou komen; volgens de toezegging had dat er dus op dinsdag moeten zijn. De vriend is donderdagmiddag vertrokken, zonder cadeau want dat werd pas tegen de avond geleverd... Afknapper.

Beste Rob, Wat vervelend te horen dat uw vriend zonder cadeau is moeten vertrekken. Uw bestelling is gedaan op zondag wat betekent dat wij deze op maandag verwerken. Helaas kan PostNL de drukte die er op dit moment is niet aan waardoor pakketten vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Foto de Vakman

Snel en betrouwbaar

Ondanks de Corona vertragingen was het pakketje supersnel in huis. Zeer scherpe prijs voor een camera die bijna nergens meer te koop is (canon 77d) Heel blij met mijn aankoop en met Foto de Vakman!

Super service en top prijzen

Goed telefonisch geholpen met mijn vragen, snel opgenomen en vraag goed beantwoord. Bestellen gaat zeer vlot, goede communicatie over status van besteltraject en waneer een afgeleverd wordt. Als dan ook de prijs nog eens goedkoper is dan bij menig ander dan is je keuze natuurlijk snel gemaakt.

Via internet besteld. Had nog een vraag waarover ik gebeld heb en werd correct behandeld! Had de camera de dag erop in huis!

Zeer behulpzaam en adequaat

Met een vraag belde ik naar de winkel om vervolgens zeer kundig en vriendelijk geholpen te worden. Ik ben daardoor zeer bij met mijn aankoop hier, en beveel ze dan ook iedereen aan.

Goed verpakt en snelle levering.

Goede ervaring met deze firma.

Geleverde artikelen voldoen aan de verwachtingen Volgende keer als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet wezen

Scherpe prijs maar zo snel geleverd als beloofd

Na vergelijking v prijzen terecht gekomen bij foto vakman omdat zij scherp geprijsd waren. Na bestelling voor 16.00 uur, werd het bestelde na enkele dagen geleverd en niet de volgende dag zoals beloofd. Advies: Maak waar wat je belooft of communiceer als je die belofte niet waar kunt maken.

Beste Martin, Wat vervelend te horen dat uw pakket pas na enkele dagen geleverd is. Uw bestelling is gedaan op zondag wat betekent dat wij deze op maandag verwerken. Helaas kan PostNL de drukte die er op dit moment is niet aan waardoor pakketten vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Foto de Vakman

Uitstekende winkel

Voor het eerst hier een camera aangeschaft. Prijs was scherp. Advies vooraf via chatvenster was snel en helder. Volgende dag had ik de camera in huis. Ik wilde graag een extra handleiding. Daar heb ik over gemaild, en ik kreeg snel antwoord dat de winkel deze voor me had besteld bij Nikon. En inderdaad werd de handleiding een paar dagen later bezorgd. Kortom, ik kan geen verbeterpunten bedenken. Alles helemaal oke!

Uiteindelijk goed gekomen

Op de website van de fotodevakman staat heel duidelijk voor 16:30 besteld, Morgen in huis. Puur op deze zin heb ik besloten om mijn nieuwe lens hier te kopen. Helaas bleek dit niet waar. De volgende ochtend had ik nog geen mail van de post ontvangen en belde met fotodevakman wat er was gebeurd. De post bleek niet opgehaald en de lens zou een dag later komen. Mijn vertrouwen dat hij de volgende dag wel aan zou komen was weg en ik zou grote deels van de dag niet thuis zijn om de lens in ontvangst te nemen. Ik stuurde een mail dat ik de koop wilde annuleren. Een medewerker vertelde dat dat niet mogelijk omdat het helemaal buiten hun schuld was en de lens inmiddels was opgehaald. Dit is natuurlijk onzin ik heb een afspraak met fotodevakman en niet met de post fotodevakman beloofd mij iets en komt dat niet na wat de reden is is voor mij niet belangrijk en ze konden er zeker iets aan doen. Als ze bijvoorbeeld meteen een mailtje hadden gestuurd dat de post niet was opgehaald had ik een andere keuze kunnen maken. Het feit dat ze de schuld elders leggen vind ik niet professioneel. Wat mij gerustgestelde was toen er iemand belde en zei dat ik het product altijd terug kon sturen en mijn geld terug kreeg. De volgende ochtend arriveerde mijn lens en het was allemaal prima in orde.

Beste Pepijn, We begrijpen uw teleurstelling maar helaas zijn wij ook afhankelijk van PostNL. Uw bestelling kon niet meer geannuleerd worden omdat hij inmiddels al door PostNL opgehaald was. Wel kunt u zoals wij later telefonisch hebben besproken altijd uw bestelling retourneren of aan de deur weigeren. Met vriendelijke groet, Foto de Vakman

Erg goede ervaring in informatie en bestelling en bezorging

Zie boven

Supersnelle Levering

Alles wordt super snel geleverd

Snel, goed verpakt en op tijd geleverd.

Snel, goed verpakt en op tijd geleverd.

Vlot geleverd!

mijn tamron lens was direct leverbaar en ochtend erna in huis. erg fijn.

om te huilen, wat een ongelooflijke miskleun die zgn vakman

iets beloven op je website kun je alleen doen indien je personeel/organisatie het kan waarmaken, HELAAS, je verschuilen door te zeggen het was een feestdag, flauwekul, haal dan je website voor een dag uit de lucht, daarna krijg ik, ook helaas, MISLEIDENDE emails als dat het NU onderweg is, OOK dat blijkt een LEUGEN, want twee dagen later krijg ik een bericht dat het dan NU EINDELIJK is aangeboden bij de transporteur/bezorger; echter op mijn bericht krijg ik een K.T-smoes, namelijk dat je een andere organisatie de schuld van je eigen falen in de schoenen schuift, DAT is LAF, achterbaks en schofferend, jullie winkel en service is ronduit KLOTE; en kom niet aan met verhaaltjes dat het druk is vanwege Corona, dat heeft er namelijk helemaal NIETS mee te maken, alleen maar met jullie gemakzucht en verkeerde informatie naar de cliënt, kortom, bagger, 1 keer nooit weer, WANT NU, 9 mei 2020 om 16.21uur is mijn bestelling nog steeds NIET geleverd, kortom, betaal het hele factuurbedrag terug aan mij, r. verhaaf te den haag, om nog enige blijk van service te geven c.q. waar-te-maken,

Beste Robert, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service en dat u ons "beschuldigd" van misleiding en dergelijke praktijken. Ondanks dat het zo over kan komen, is het helaas allemaal waarheid wat mijn collega's u hebben gemaild. Bovenaan de website heeft een banner gestaan, dat alle bestellingen geplaatst 4 mei na 16:45 6 mei verstuurd zouden worden. ( 5 mei gesloten.) Helaas werkt POSTNL volgens het systeem dat pakketten pas bij hun als ontvangen worden beschouwd, nadat ze op het distributie centrum als ontvangen zijn ingescand. Zou POSTNL dit doen aan de hand van de gegevens die wij vertrekken aan u als consument, dan had POSTNL een probleem en niet wij. Toch zult u ook gemerkt hebben dat onze service niet helemaal de wensen overlaat en de missende handleiding zowel in boekvorm als op mail naar u is gestuurd. Nogmaals onze excuses en misschien wilt u uw mening herzien m.b.t. onze service. ( handleiding) Michel Sanders

Uitermate perfect

Keurig netjes, perfecte levering en netjes verpakt!

Supergoed!

De enige webshop die mijn benodigde wacom pro pen nog kon leveren. Snel te woord gestaan en netjes behandeld. Ze hadden 1.5 a 2 weken levertijd aangehouden. Dus verbaasde me toen ze vorige week al met mijn pakketje aan de deur stonden. Superblij mee!

Er wordt snel geleverd en precies wat wordt beloofd.

Uitmuntende service

Prima occasion lens gekocht.

Vulling voor de canon Selphy besteld, werd gebeld of het ook een andere mocht zijn die ook paste en de volgende dag bezorgd!!