Perfect spul

Accuraat geleverd

Snelle en correcte levering. Geweldige produkten en ok prijsjes

Goed bedrijf met snelle levering

Snel zaken doen, goede prijs product vergelijking.

allergie matras hoes

prima product en snelle levering

UItstekende service

Vlotte levering. Goede service bij het beantwoorden van vragen. Juiste producten geleverd.

goed spul!!

Het werkt echt, goede levering. waar voor je geld.

Netjes verpakt en snel geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd ook goede kwalteit

tevreden en geen opmerkingen

verzorgd

ziet er verzorgd uit

Goede dienstverlening

Telefonisch werd me alles uitgelegd, en niet om me een apparaat te verkopen

Adequaat

goede informatie op de website en snelle en correcte levering

Wij hebben de anti-allergische matrashoes, dekbedhoes en kussenhoes gekocht. De website geeft voldoende informatie om een keuze te maken en de levering was snel en correct.

Goede kwaliteit prijs verhouding

Gewoon goed

Fijne site en goede producten

We hebben de ‘anti allergie’ matras beschermer gekocht voor ons zoontje en heb het idee dat het echt helpt. Hij is minder benauwd en slaapt ook rustiger.

prima, zijn zeer tevreden

Onze bestelling werd prima volgens afspraak geleverd, en voldoet geheel aan onze verwachtingen

Snel en goede kwaliteit

Goede kwaliteit, vertrekken voor matras genomen, top

Reeds 3 jaar klant en steeds een perfecte service

Al verschillende keer bestelling geplaatst en steeds de perfecte service gekregen. Omdat ik vanuit Belgie een Nilfisk stofzuiger met HEPA filter1' had gekocht moest deze bij het vervangen van een nieuwe motor ook in Nederland hersteld worden. Ook dit is perfect verlopen. Direct naar servicepunt geweest op aanraden van allergie shop en alles onder garantie hersteld.

Alles zoals verwacht

Alles zoals verwacht

Prima levering

Goed product tegen een nette prijs.

goede service

Ik had hoezen voor mijn hoofdkussen besteld. eerst een en later nog twee. Ik kan niet goed objectief beoordelen hoe goed ze werken bij mij, te veel complicerende factoren. Maar de ervaring is goed. Het is een mooi product, het wordt snel geleverd. De website is makkelijk en bevat de juiste informatie. Ook bij de tweede bestelling had ik znel teruggevonden welke hoes het was.

Snelle en correcte service!

Echt heel fijn..

Supersnel en keurig!

Fijn luchtig dekbed, alleen ventileert niet heel goed, zoals ik had verwacht.

Het dekbed is lekker warm en voelt heel licht. Maar het voelt soms alsof je je warmte niet helemaal kwijt kan.

perfect

zoals het moet zijn

gesproken met klantenservice

zeer duidelijk en deskundig!