Snelle levering goede producten

Blij met de handschoenen en sokken van allergieshop werken goed om crème in te laten trekken

Goeie service en snelle levering.

Geen goede reclame

Ik kocht onlangs handschoenen maar door de rekbaarheid zijn ze toch nog te groot of worden ze groter dat staat niet op de site niet goed de stof is wel erg goed

Product is zoals beschreven!

Alles Perfekt

Spoedige levering alles OK

Keurig. net en accuraat

Snel, duidelijke info, correcte behandeling

Snelle levering.. En nette producten

Heel klantvriendelijk en goede producten

Bij de Allergieshop heb je heel snel antwoord op je vragen en ze hebben goede producten ...

goed veilig en snel

er is een goed product vlot en correct geleverd.

Ik bestel hier vaak producten. Goede en snelle servive

fijne hoezen

Ik had Honneywell hoezen, maar ik kreeg een dikkere matras dus dat paste niet meer. De nieuwe hoezen zijn meer papier achtig dan plastic achtig. Raar spul, maar het ademt goed. Ik ben er blij mee. Het slaapt minder als in een plastic zak.

Een prima webshop

Een duidelijke website waar je heel goede informatie krijgt over de diverse producten zodat je eenvoudig een keus kunt maken. Vervolgens is de levering supersnel.

Buitengewoon goed

Het ligt lekker zacht en je hebt er gelijk profijt van!

Tevreden, elke jaar bestelling geplaatst(al 4 jaar), elke keer neetjes op tijd, juiste artikelen

Goede allergiehoezen voor verschillende prijsklassen

Ik heb meerdere keren besteld en de hoezen zijn van goede kwaliteit. Echter werd ik gespammd met mailtjes of ik wilde beoordelen, heel irritant. Daarom nu maar ingevuld om er vanaf te zijn.

Keurig levering van de bestelde spullen

Niks op aan te merken. Gewoon goed geregeld.

correct verlopen.

correct verlopen

Uitstekend!

Uitstekend!

Jammer dat ze alleen nog in België en Nederland leveren.

De probiotische anti-allergie-spray van deze winkel is de enige van alle dergelijks sprays, die ik heb uitgeprobeerd, die ik effectief overduidelijk opmerk als werking hebbend! Duur maar werkt echt opvallend goed en meetbaar. Da's beter dan goedkoop zonder veel effect. Verder heb ik ook een dekbed van hen. Wat m'n allergie betreft is het zeker beter dan m'n vorige maar naar mijn mening wel wat duur in verhouding, vooral omdat het me in putje winter net niet warm genoeg kan houden. Een pyama verhelpt dat euvel wonderlijk goed, dus geen echt probleem. Qua kwaliteit kan 'k zeker niet klagen: het kan in m'n gewone wasmachine op 60°, is onderhand al een tiental keer gewassen, en ik merk geen verschil met toen het nieuw was behalve dat de tijk zachter (en aangenamer) voelt. Die plastic knopjes om herfst- en zomerdekbed te verbinden tot winterdekbed heb ik door stoffen lintjes vervangen want ze voelen miserabel om tegenaan te slapen en ze komen telkens weer los. Qua verzending, klantendienst, correctheid, vriendelijkheid, informatieberichting en al dat meer ben ik 100% tevreden van de shop.

Goede kwaliteit en fijne service.

snelle levering, meer info nodig

Op zich is de service goed, maar er zou meer gebruiksinfo op de website moeten staan, zodat klanten een betere keuze kunnen maken.

Betrouwbaar, goede service,...goede kwaliteit van het product

Prima assortiment en snelle levering

Heldere webshop met een uitgebreid assortiment. Eenvoudige betaling en snelle levering. Levering bevatte ook een informatieboekje over allergieën en welke maatregelen je kunt nemen. Ik kan allergieshop.nl zeker aanbevelen!

Ideale pyjama voor allergisch kind

Correcte levering van pyjama voor mijn kleinkind met zware allergische problemen. Het kind beoordeelde deze pyjama als "his favourite"! Met dit zwoele weer voelde de pyjama inderdaad verkoelend aan.

Prima producten, snel geleverd

Al vele jaren bestellen wij bij de allergieshop. Uitsluitend positieve ervaringen.