Topzaak met prima service.

Traprenovatie en laminaat voor overloop gehaald en daarbij super geholpen, prijs en kwaliteit in goede verhouding.

Niets te wensen over

Niet een doorsnee laminaat-discounter maar een echte speciaalzaak van mensen met kennis van zaken. Uitstekend advies. Uitgebreide sortering, vooral ook van allerlei goede accesoires die je bij de gemiddelde dicsounter of bouwmarkt niet vindt (zoals bijv. overgangsstrips in de kleur van het laminaat). Gratis gebruik van een aanhanger voor het vervoer van je spullen. Wat wil je nog meer?

Na heel wat keer daar geweest te zijn om onze keuze te maken, Stefan bleef lachen. Na eindelijk de keuze gemaakt te hebben, ging alles heel snel. Komen de afspraken na. Ook het team wat de vloer kwam leggen petje af. Zijn heel tevreden over het werk en afhandeling

Goede service, fijn advies.

Bij het uitzoeken van laminaat bij de Laminaatloods werd ik prettig geholpen en geadviseerd over de mogelijkheden. Er is veel keuze in mooie vloeren voor een scherpe prijs. Bezorging was mogelijk op hele korte termijn en in de avond. Overgebleven producten mochten worden teruggebracht.

Erg goede service

Bij de aankoop van mijn huis wilde ik mijn huidige vloer doorleggen. De zaak die dit gelegd had kon de vloer niet meer leveren. Ondanks de kleine bestelling nam de medewerker deze vraag direct aan en zorgde hij dat dit product wat lastig leverbaar is toch besteld kon worden. Top service en een blije klant!

Prachtige vloer

Goed advies, snel geholpen, fantastisch gelegd!

Goede service en kwaliteit materieel

Medewerker zeer behulpzaam en ervaren. Denkt goed met je mee. Afspraken keurig nagekomen. Ik kom hier de volgende keer zeker weer terug!

Deskundig. Goed geprijsd service als speerpunt!

Pluspunten

Flexibel en meedenkend. Top!

Pluspunten

Goede service. Snelle levering.

Pluspunten

Vriendelijk Goede service Betrokken

Pluspunten

Perfecte service en vriendelijkheid. Ze denken mee met het kopen van het product. Super gewoon!

Pluspunten

prima advies, goede kwaliteit, snelle levering

geen

Pluspunten

Goed advies. Wij kregen stukken laminaat mee om te kijken of deze ook in het huis mooi waren. Uiteindelijk geëindigd met het laminaat dat werd aanbevolen. Voor zowel de Laminaat loods als de legger geldt: Prettige communicatie, er werd mee gedacht, erg flexibel en afspraken werden nagekomen. Wij bevelen zeker aan!

Pluspunten

Goede service en levering. Bedrag pakken te veel werd direct teruggestort. Leggen zeer goed. Al met al tevreden.

Pluspunten

Snelle levering, veel keus, goede prijs kwaliteit verhouding, meedenken in oplossingen

Pluspunten

Goede hulp gehad! Zeer tevreden hoe de vloer nu is.

Pluspunten

Alles vlgns afspraak en we zijn super tevreden en blij met onze nieuwe vloer. Super gedaan

Pluspunten

Vakkundige mensen, gemoedelijke sfeer. Komen afspraken na

Pluspunten

Goed deskundig advies. Afspraken worden nagekomen. Er wordt goed geluisterd naar wat de klant wil

Blijven volhouden deze service!

Pluspunten

Fantastisch geholpen, eerlijk advies, snelle service

Pluspunten

Genoeg keus, fijne , eerlijke mensen Goede vakkennis Prima communicatie

Ga zo door

Pluspunten

Met spoed (lees dezelfde dag nog) een vloer nodig, omdat het bedrijf waarbij ik de vloer besteld had niet kwam opdagen. Geweldige service en medewerking van Stephan van de laminaatloods waardoor nog diezelfde dag de door mij gewenste vloer alsnog werd geleverd. Nogmaals dank voor deze geweldige service!!!

Best mevrouw Leenders: Graag gedaan! Veel plezier gewenst met de nieuwe vloer

Pluspunten

Snelle service, geen problemen na ruilen kapotte trede

Dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe look van jullie trap.