Leuke aanvulling voor een traktatie.

De stickers zien er erg leuk uit, plakken goed en is echt een leuke aanvulling voor een traktatie. Wel jammer dat ze in een slappe envelop verstuurd werden, hierdoor waren ze helemaal gevouwen.

Belachelijk veel geld voor wat je krijgt en het meest essentiële zit er niet in.

Ik heb besteld bekers met popcorn met een naam sticker. Ik moest nog extra betalen voor het kant en klaar aanleveren. Ik krijg kale bekers met los stickervel met hele kleine stickers en zonder popcorn…en dan ben je 32 euro kwijt. En dan moet je er nog popcorn bij kopen… belachelijk. Dit had ik ook voor 7 euro makkelijk kunnen kopen… rip off

Snelle levering, precies wat ik besteld had.

Leuke artikelen en snelle levering!

Wat een super fijne service hebben jullie, eerste bestelling die ik geplaatst heb werd ik meteen gebeld over de slingers en wanneer ik ze nodig had ivm productie fout, jullie zouden alles optijd versturen zodat ik ze voor het feestje zou hebben, en jawel hoor. Zelfs nog voor de verjaardag zelf!. 2de bestelling gedaan zojuist met nieuwe 'dezelfde ballonnen' voor dit weekend, goed en wel geplaatst meteen verzonden. Hele fijne communicatie met jullie via de app! Meer dan dik verdiend een positieve recentie!!!

Super mooie aankleding 21 diner!

Ik was op zoek naar mooie aankleding van het 21 diner van onze dochter. Ruime keuze! Wij kozen voor de -goed bij elkaar passende- rose gold.

Hele fijne service en super leuke producten! Vaste klant dat is zeker

Altijd super tevreden met mijn aankoop

Altijd super tevreden met mijn aankoop en de goede service. Producten zoals beschreven op de website. Bij vragen, altijd goed bereikbaar en snel reactie op mijn berichten. Regelmatig haal ik mijn bestelling op en de eigenaresse is ook nog is heel vriendelijk.

Geweldige service!!!

Ik had optijd slingers besteld maar helaas door een fout bij de post of postbode of wat dan ook het pakketje nog niet mogen ontvangen. Jetjes en jobjes hebben mij super goed geholpen. Ze informeerden steeds waar het pakket was en uiteindelijk heb ik nu optijd toch de slingers binnen!! Super goede service. En een hele gezellige vrouw die mij juist zelf op belde om het probleem om te lossen!! Kom hier zeker weer terug om te bestellen!

Super… duidelijk.. snel

Tip top

Super snelle levering

Hele leuke tasjes besteld voor het feestje van mijn dochter. En werd super snel geleverd!

Niet zo best

Ik had 2 kleuren tafellopers besteld voor mijn bruiloft, op de website staat voor 16:00 uur besteld dezelfde dag verzonden. De volgende werkdag werd ik einde dag gebeld dat er wat mis was gegaan met de bestelling en een van mijn kleuren er niet meer was. Ik zou een ander artikel krijgen die was wat duurder, maar dat was dan goed zo heel fijn geregeld dacht ik. Wel vroeg ik heb ik het wel morgen in huis, want ik had het voor mijn bruiloft nodig. Dat was geen probleem, maar helaas bleek later die avond wat anders namelijk dat ik het op mijn bruiloft pas binnen zou krijgen en dat is dan dus te laat, anders dan wat mij was gezegd. Uiteindelijk met PostNl kunnen regelen dat het toch wat eerder opgehaald kon worden, maar dit was voor mij we echt een tegenvaller.

Beste Katinka, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te beoordelen. Omdat we een productiefout constateerde bij het gekozen item hebben we u telefonisch benaderd om dit met u te bespreken. We hebben u een luxere variant aangeboden, zonder hiervoor extra kosten voor in rekening te brengen. U heeft ons gevraagd of dit nog op tijd geleverd kon worden de volgende dag, waarop wij hebben geantwoord dat dit normaliter geen probleem zou moeten zijn, maar dat wij geen 100% garanties kunnen bieden namens Post.nl. Het spijt ons dat het in handen van PostNL vertraagd is en deze later is geleverd. Wij hopen dat de ontvangen producten wel naar wens en verwachting zijn en wensen je namens Jetjes & Jobjes veel plezier met de bestelling en uiteraard een prachtige dag toe. Met vriendelijke groet, Brigitte, Jetjes & Jobjes

Verrassend!!

Het bestelde was de volgende dag al bezorgd, precies zoals omschreven en op de foto afgebeeld. Voor herhaling vatbaar

Zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Direct contact was ook mogelijk.

Fijne site met fijne kadootjes!!

Vrolijk makende “ spullen”:-) Supersnel geleverd!

Duurde lang voordat het er was

Ik heb vrijdag t pakketje besteld en het was er pas woensdag dus dat vond ik minder

Goedemorgen, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te boordelen. We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. U heeft uw bestelling vrijdagavond geplaatst en dan zijn wij helaas gesloten. Ook in het weekend zijn we dan nog helaas gesloten. Het streven is om dit in de toekomst 7 dagen in de week geopend te zijn maar dit is helaas nog geen realiteit. Uiteraard onze excuses voor het ongemak, deze zal zeker meegenomen worden om toekomst plannen verder te realiseren. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Leuke items

Ontzettend leuke kersthangers, goed verpakt. Wel een beetje aan de prijs maar te leuk om niet te kopen.

Meteen antwoord op mijn vraag, snelle levering en goede kwaliteit

zeer goede service

leuke webshop met verschillende versieringen en thema's. Alles netjes ingepakt en zoals beloofd goed verstuurd en op tijd ontvangen. Fijne ervaring!

Super snelle service! Hele leuke traktaties geworden!!

Snelle verzending!

Mooi product en snelle verzending!

precies wat ik bedoelde

Keurig verpakt onze rollen met raffia franje, met hartjes glitters er tussen versierd, hoe leuk is dat ben zeer tevreden. Zeer aan te bevelen.

Goede service en veel keus!

Overzichtelijke webshop met mooie producten. Ik had de spullen heel snel in huis. Super blij mee, maakte het feestje helemaal compleet!

top levering

Snelle levering, pakketje kwam goed aan en het ziet eruit zoals op de site aangegeven. echt super fijn! zou hier zo weer bestellen.