Op zich prima maar

Het is netjes verstuurd en ook leuk verpakt voor particulier.

Beste Paula, Hartelijk dank voor uw review en uw telefonische toelichting. Inderdaad heel erg vervelend als er niet wordt gereageerd. We hebben helaas ook geen email ontvangen, dit wordt uiteraard intern uitgezocht hoe dit heeft kunnen gebruiken. Onze excuses hiervoor. We stellen het erg op prijs dat u ons hier op heeft geattendeerd. Onze systeembeheerder is hiermee aan de slag gegaan. We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u uiteraard nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om te mailen of te bellen. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Ontzettend leuk aangekomen!

Toen ik de doos open maakte vond ik het super leuk dat het leuk was ingepakt met een folie papiertje. Dit maakt het voor jezelf gewoon super leuk.

Snelle levering. En prima geleverde pdf bestand om onbeperkt te printen

Prima geregeld

Prettige ervaring

Geweldige service!

Pakje kwam heel snelaar helaas beschadigd aan. Zonder twijfel kreeg ik onmiddellijk, met gemaakte excuses, het geld teruggestort. Keurig!

Leuke spullen!

Ze hebben onwijs leuke spullen! Het maakte de verjaardag helemaal af. Helaas had ik wel 1 flesje te weinig. Had er 12 besteld en kreeg er 11.

goede ervaring

goede kwaliteit , vlugge bezorging , zeer tevreden .

Zeer tevreden bestelling zelfde dag nog ontvangen

De PDF’jes vrijwel direct ontvangen zag er top uit Wij zijn er super blij mee.

Leuke en mooie versiering

Ik kocht versiering voor een babyshower. Prachtig, leuk, mooi en precies wat ik wilde. 4 sterren. Die 5de ster niet want ik kwam er echt te laat achter dat je ALLES nog in elkaar moet knopen. Dom van mij om niet te checken. Maar wellicht kunnen jullie t vermelden in de advertentie.

Geen reactie op mijn klacht

Helaas word er niet gereageerd op mail en FB na het indienen van een klacht

Bedankt voor je bericht. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw bericht hebben kunnen reageren. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, maar soms lukt dit niet altijd. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt! Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent met je aankoop. In de omschrijving staat echter wel dat de tasselslinger een D.I.Y. is. Wellicht heb je daar overheen gelezen. Dat vinden wij jammer. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Snel

Precies zoals beschreven

Snelle service mooie producten

Snelle service mooie producten

Beste Rowan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! Hier doen we het allemaal voor :-) Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Uitstekende en snelle levering en prima te verwerken materiaal.

Hele goede service en op tijd geleverd!

Al meerdere malen besteld bij Jetjes en Jopjes en iedere keer alles op tijd ontvangen. Mooie kwaliteit versiering!

Beste Sidney, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! Hier doen we het allemaal voor :-) Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Snelle en nette service

Alle bestelde artikelen waren snel geleverd. De website kan nog iets beter omdat je soms ergens anders uitkomt dan het artikel waar je op klikt om te bestellen. PostNL heeft helaas niet erg netjes het pakketje bij de voordeur achtergelaten

Leuke producten. Goed contact.

Bestellingen worden netjes en snel geleverd. Als er iets is (bijv product niet op voorraad) nemen ze even telefonisch contact op om te overleggen. Helemaal prima!

goede service

per ongeluk was er iets vergeten bij mijn bestelling te doen dit heb ik gemeld en er is meteen actie ondernomen 1 dag later had ik dit in huis ik ben hier heel erg dankbaar voor top service

Pluspunten

Super attent, werd opgebeld over mijn bestelling en meteen meedenken met mijn wensen! Bestelling was heel leuk verpakt, het uitpakken was al een feestje!

Pluspunten

Vlotte verzending en goed verpakt tegen een mooie prijs!

Geen confetti meer los in de doos doen maar daar had ik ook al een mailtje over gestuurd

Pluspunten

Top service en bestelling was op tijd binnen!

Pluspunten

Perfecte service!

Pluspunten

Snel qua bezorging. Mooi en netjes verpakt.

Ik miste 1 deksel, beetje jammer.

Pluspunten

Alles makkelijk kunnen vinden! Top service Snelle levering!!