Bestelling was goed en snel geleverd

Hippe spulletjes, snelle levering, vriendelijk

Gevonden wat ik zocht, snelle levering en vriendelijk contact. Aanrader!

Mooie items en heel snel bezorgd! Leuk ingepakt ook!

Super snel geleverd

Netjes verpakt

Ik was teleurgesteld dat er bij de folie letters geen rietje zat om deze goed op te blazen. Ik heb nu zelf naar een oplossing moeten zoeken die paste in de gaatjes in de folie ballon.

Hi Doriene, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te beoordelen. We begrijpen het volkomen. Voorheen werden de folieballonnen inderdaad verstuurd met een bijpassend plastic rietje. Gezien de huidige wetgeving omtrent plastic reductie zijn deze uit de verpakkingen verwijderd. Bij de productomschrijving staat ook vermeld dat de letter folie ballonnen exclusief rietje worden geleverd, maar waarschijnlijk heeft u dit over het hoofd gezien. Ik hoop dat u alsnog heeft kunnen genieten van een gezellig feestje. Met feestelijke groet, Jetjes & Jobjes

Goed!

Duidelijke website, snelle levering. Het werd in een bubbelenvelop geleverd zodat het door de brievenbus paste.

Prima prijs en prima levering

Gewoon zoals het hoort. Goede prijs en goede levering.

Jammer dat de Mason jar deksels bijna allemaal geschadigd zijn

De 4 zwarte Mason jar dekseltjes zaten netjes verpakt ik een bubbeltjes envelop. Toch waren de deksels beschadigd, de één wat meer dan de ander maar toch erg jammer voor nieuwe dekseltjes.

Hi Karin, O wat ontzettend jammer, we begrijpen de teleurstelling. Zou je ons een foto kunnen sturen dan gaan we uiteraard bekijken wat we voor je kunnen betekenen. Uiteraard onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Leuke producten en snelle levering

Super goede klantenservice en fijne producten

Verkeerde ballon ontvangen, kreeg de goede gratis binnen 1 dag thuis! Heel lief geholpen door een vrolijke vrouw. Super, versiering voor het vrijgezellenfeestje is helemaal compleet nu! Dank je wel!

Leuke shop goede service

Snelle service, product zoals verwacht!

Leuke kadootjes voor de juffen en meesters besteld! Blij mee! Gelukkig ruim op tijd in huis.

Erg tevreden! Mooie producten en supersnelle levering.

Blij mee, de volgende dag in huis.

Wat een feestje!

Een leuke website vol met gezellige artikelen en superleuk verpakt!

Veel keus, snelle en goede service! Aanrader dus!

Spullen besteld om cupcakes te decoreren. Zonder dat ik het wist, was men achter de schermen druk geweest omdat een deel van de caketoppers niet compleet bleek. Een telefoontje en even met elkaar afstemmen bleek een fijne oplossing. Men dacht met mij mee etc. Hele goede service dus. En uiteindelijk alles nog op tijd ontvangen.

Zeer tevreden!

Top kwaliteit en snelle levering. Binnen één dag binnen!

Super leuke website en de levering was netjes en super snel. De koektrommel was ook goed ingepakt. Ben zeer blij met jullie. Groetjes en alvast een heel fijn weekend gewenst

Snelle levering, leuke unieke producten!

fijn!

Party supplies

Everything was good, fast delivery!

Het kwam zo mooi bij ons binnen. Zo leuk verpakt

Leuke servetten, snel bezord top!

Wat een gave webshop!!!

Van alle markten thuis! Goede service, vriendelijk en snel. Echt een aanrader voor ieder feestje.

Geweldig.

Snel en goede kwaliteit.

Goed en snel geleverd

Prima klantenservice, snel en goed Bovendien erg mooi!!