Goed en snel geleverd

Prima klantenservice, snel en goed Bovendien erg mooi!!

Snelle service,

Mooie producten en snelle levering

Erg snelle levering, super mooie producten van goede kwaliteit en erg veel keuze!

Prima service, keurig belletje en meegedacht toen er een productiefout in het tafelkleed zat

Goeie prijsverhouding en de volgende dag al in huis! Heel tevreden!

Dit was eenmalig.

Ik heb de ballon cadeau gedaan, er zit geen kaartje bij met afzender, heel jammer. En na 1 dag begint de ballon al leeg te lopen. Echt leeg te lopen, wat zonde toch.

Hi Rianne, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling in te vullen. Ik heb even de bestelling nagekeken, maar u heeft alleen gekozen voor een gevulde helium ballon en niet geen kaart mee besteld met een eventuele boodschap. Dat is de reden dat deze verstuurd is zonder kaart. Er staat ook niet bij de product omschrijving dat er een kaart wordt meegeleverd. Daarnaast is het niet de bedoeling dat de ballon direct leeg loopt. Zou u ons een mail kunnen sturen naar [email protected] met een foto van de ballon zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Uiteraard onze excuses hiervoor dit is natuurlijk niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Geweldige service!!

Super snelle en vriendelijke service. Echt top!

Super snelle goede levering !

Besteld en volgende dag mijn Ballonnen ontvangen Super!

Complimenten keurig gedaan

Beste Marcel, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om Jetjes & Jobjes te beoordelen en wat ontzettend vervelend dat u aangeeft dat uw bestelling niet heeft ontvangen. Wij hebben dit voor u nagekeken. Uw bestelling is een digitale bestelling. U heeft uw bestelling geplaatst op 14 april om 22:39 jongstleden. Wij hebben uw bestelling per email toegestuurd op 15 april om 11:58 naar het door u opgegeven email adres: [email protected]. Kunt u aangeven of dit email adres correct? Of wellicht is de email in de spam terecht gekomen? Daarnaast hebben we in de zelfde email erop gewezen dat u het digitale bestand maar 1 malig hoeft te betalen. U heeft er 4 x voor betaald. Om die reden hebben we dan ook diezelfde dag 15 april het teveel betaalde bedrag direct retour gestort op uw bankrekening. Ook dit is naar u gecommuniceerd in dezelfde email. We horen graag of uw bestelling wellicht naar een email kunnen toesturen, zodat we dit voor zo snel mogelijk kunnen oplossen. Uiteraard onze excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Brigitte Jetjes & Jobjes

Goede service, mooie producten.

Heel mooie koekuitsters in de vorm van een grachtenpandje o.a. en met veel zorg en heel mooi ingepakt.

Helaas ook een artikel gekozen wat uiteindelijk niet veilig bleek maar werd snel geregeld en gewisseld voor een ander artikel. Top geregeld ben tevreden!

Kwaliteit en goede service!

Mooie versiering ontvangen en was snel geleverd! Een item was vergeten, maar dat hebben ze heel snel opgelost!

Mooi assortiment

Leuk assortiment en kon er de perfecte spullen vinden voor het slaapfeestje van mijn dochter. De meeste producten waren op voorraad in tegenstelling tot andere aanbieders. Leuk ingepakt ook.

Na 5 dagen nog steeds niet in huis

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, maar jullie sturen me wel alvast een mail met de vraag hoe mijn ervaring met Jetjes & Jobjes was. Na 5 dagen heb ik nog steeds niets in huis, terwijl ik voor 16:00 uur heb besteld en VOOR 16:00 UUR BESTELD IS DEZELFDE DAG VERZONDEN staat met koeienletters op jullie website. Er gaat iets mis!

Hi Roos, Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat ontzettend vervelend dat uw bestelling nog niet is gearriveerd. Zoals telefonisch afgesproken hebben we contact opgenomen met Post.nl, deze gaven inderdaad aan een vertraging te hebben in de levering van brievenbus pakketjes. Mocht u aanstaande vrijdag uw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, dan mag u deze uiteraard kosteloos retour sturen naar Jetjes & Jobjes waarbij het volledige aankoopbedrag naar u zal worden gecrediteerd. Uiteraard hopen we dat uw bestelling alsnog op tijd binnenkomt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Heel blij mee

Perfect aangeleverd en heel snel!!!

Zeer goede vriendelijke service en doen een extra stap om alles voor je in orde te maken

Mooie producten en overzichtelijke site en vooral een erg goede service en afhandeling van de bestelling.

Zeer snelle levering

Super mooie spulletjes gekocht om baby Shower te versieren. Echt mooi kwaliteit en netjes ingepakt. Ook heel fijn snelle verzending!

Snelle levering na actieve benadering voor alternatief ivm kleur. Top

De kleur van de folieballon was niet mooi volgens Jetjes en Jobjes. Hiervoor belde ze om dit voor te leggen en een alternatief aan te bieden. Vervolgens is de levering binnen een dag bezorgd. Top

Snelle en nette levering

Deze gestreste moeder is super blij met jetjes en jobjes!! Door het zeer snelle reageren had ik de traktatie op tijd klaar. Echt super!

Snelle service en producten zijn van goede kwaliteit

Goede bezorging

Netjes op tijd bezorgd.

Was netjes geregeld!

Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Super leuke winkel, met alles wat je nodig hebt voor een geweldig feestje

Het assortiment is enorm,met daarbij hele goede prijzen. Betaling erg makkelijk en verzending was super snel. Vooral ook de communicatie over de verzending is perfect! Voor mij zeker voor herhaling vatbaar..