Was netjes geregeld!

Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Super leuke winkel, met alles wat je nodig hebt voor een geweldig feestje

Het assortiment is enorm,met daarbij hele goede prijzen. Betaling erg makkelijk en verzending was super snel. Vooral ook de communicatie over de verzending is perfect! Voor mij zeker voor herhaling vatbaar..

heel goed

Alles ging heel snel en soepel. Bij de levering zat een leuk kaartje. heel leuk gedaan!

Snel en compleet geleverd

Naar verwachting op tijd en compleet geleverd. Netjes dus!

Great super leuk vrouw ook klant service ,snel service LOVE

See topic great ,fast service even called to double check an item 100 percent will order again ! Mooi spul ook

Snelle service, goede kwaliteit en prijs pakket kwam snel aan!

uitstekend

snel en goed geholpen super service

Zorgt dat de klant zeer tevreden is

De prosecco beertjes hadden door de post bezorging vertraging en doordat ik ze speciaal nodig had voor een bepaalde data kwam ze ze persoonlijk brengen naar Gouda .. super service

Top!!

Super service! Leuk ingepakt! Mooie spulletjes. Helemaal blij mee

Goeie klantenservice en snelle levering. Mooie producten!

Top service, super snelle levering!

Top service, super snelle levering!

Snel en netjes

Bestelling is snel verwerkt. Leuke en nette verpakking.

Snelle levering leuk ingepakt

Goede spullen en snelle levering.

Jullie hebben een uitstekende service.

Mijn bestelling was in 2 dagen geregeld super

Confettikanonnen die niet knallen

Had gouden confetti kanonnen besteld voor een gender reveal. Draaien draaien maar het popte maar niet. Uit eindelijk hebben 4 andere vrouwen het geprobeerd en toen lukte het. Wat een afgang op zo'n bijzonder moment. De stippellijnen zitten op de verkeerde plek waardoor je te hoog draait. Erg jammer.

Leuke producten en snelle levering

Zeer tevreden, snelle levering en de producten zijn fantastisch. Leuk verpakt ook.

Uitstekend!!!!

Hele fijne ervaring met Jetjes&Jobjes, werd heel erg meegedacht bij mijn bestelling voor een ernstig ziek kind. Persoonlijk contact via telefoon en met veel aandacht verzorgd!

Top en uitstekende klantenservice

Goede en snelle levering en goed en snel geholpen door de klantenservice

Mooie kwaliteit, dure verzending

Ik heb papieren paaseieren gekocht en gekregen, uitgevouwen in de doosje wat niets weegt. De verzendkosten vond ik erg duur. Had de papieren paaseieren ingeklapt en het had door de brievenbus gekunt

Compleet

Mooi ingepakt, goed verzorgd en snel geleverd!

Helemaal goed.

Snel en netjes.

Snelle correcte service

Voor de verjaardag van mijn zoontje nog kortdag bestelling geplaatst. Snel op tijd geleverd met perfecte verpakking. Erg tevreden!

Snelle service en leuke spullen om overal een feestje van te maken

Super snelle levering en een feest om uit te pakken!

snelle jelle

correct