Fijne website

Makkelijk te bestellen Mooie producten

cute and fast delivered!

so cute and I received it less than 24 hours! amazing!

Fijne service precies zoals het hoort te zijn!

Als een cadeautje krijg ik het pakketje! Super snel en leuke producten!

Snel en correct ontvangen!

Leuke design labels, maar qua uitvoering niet handig

Ik had labels besteld voor mini Pringles doosjes. Super leuke labels, alleen ze pasten niet om blikjes. Ze waren te breed waardoor ze kreukten als je ze erom plakt. Ik heb ze allemaal aan onderkant moeten bijknippen, lijkt dat bij t maken niet is uitgeprobeerd of t er goed/netjes/makkelijk omheen past. Vond 6,- wel veel voor wat ik kreeg, maar als ik t zelf had moeten bedenken/maken was ik langer bezig. Dus dan is 6,- weer niks. Dus ik beveel t aan, maar besef dat je nog ff bezig bent om t te knippen/plakken

Mooi, feestelijke en goed verpakt!!!

Snelle levering en erg tevreden!

Uitstekende service!

Goede communicatie, uitstekende service. Ik kreeg mijn pakketje snel geleverd.

Zulke leuke producten

Dik tevreden!

2 cijferballonnen besteld. Echter eenmaal uit de verpakking en opgeblazen zag je duidelijke kleurverschil. Hierdoor heb ik elders nieuwe cijferballonnen moeten bestellen. Deze klacht ook gemeld bij Jetjes & Jobjes en kreeg snel bericht terug dat ze een wisseling hadden van leveranciers en dit eigenlijk zo niet had verkocht mogen worden. Ik heb netjes mijn aankoop bedrag van de ballonnen retour gekregen. Tevens ook cijfer kaarsjes besteld en die waren zoals altijd perfect !

Hi Rachel, Bedankt voor je beoordeling en wat ontzettend vervelend dat je teleurgesteld bent. Ik begrijp ook volkomen waarom. We hebben inderdaad een wisseling van leveranciers gehad als het gaat om de cijferballonnen, deze hadden dan ook niet samen mogen worden verstuurd. Wij gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze situatie. We hopen dat je ondanks alles alsnog hebt genoten van je verjaardag. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat heel graag! Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Helemaal top! Super snelle levering

Mooie producten en heel snel geleverd super fijn

Bestelling snel ontvangen en ben blij ermee . Het zijn de leuke hard papieren paaseieren ...mooie kwaliteit !

Super leuke feest artikelen voor prima prijs!

Heel mooi assortiment. Echt leuk voor een feestje. Duidelijke site en redelijk snelle levering. Ik ben blij.

Leuke producten! Snel geleverd! Ik had een ballonnen boom voor de Pasen, duidelijk stap voor stap beschreven en handige materialen om het te maken zaten er allemaal bij , super!

de levering was mooi snel van de folie ballonnen/letters. 1 minpuntje,er zaten geen rietjes bij om de ballonnen te vullen en had met letters ook een stukje touw verwacht om ze aan elkaar te verbinden..en 1 letter van de 5 stuks liep leeg.. Verder super tevreden.

Snelle en goede levering!

De bestelling was op tijd, goed betaalbaar...

Perfect, snel en goede kwaliteit

Goede service, erg vriendelijk, denkt met de klant mee. Mooie spullen en goede prijzen.

Topklasse!

Snel geleverd en mooie tule, dank!

Snelle en goede levering. Goed verpakt.

Super goede website!

Hele leuke website met een leuk assortiment, heb er producten gevonden die ik op geen één andere site heb gevonden! Was snel geleverd en nog leuk ingepakt ook! Zou het iedereen aanraden en ga deze site zeker onthouden!

Het was erg gezellig en alles zag er super leuk uit:)!

Hi Janske, Dank je wel voor jouw mooie beoordeling. Hier worden we echt blij van. Missie geslaagd. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Top service!

Door een vertraging bij de post zou de helium ballon te laat aankomen voor mijn dochters verjaardag, na een e-mail werd er gelijk aangeboden om hem langs te brengen! Wat een top service!! Mijn dochter was helemaal blij met haar grote helium ballon. Dank nogmaals voor de geweldige service.

Beste Ellen, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! Leuk om te horen de jarige Jet genoten heeft van haar verjaardagsversiering. Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Setje milestone kaarten besteld en volgende dag werd al een setje kaarten bezorgd. Stom genoeg niet goed gekeken en pas een week later ontdekt dat per ongeluk andere kaarten waren verstuurd. via WhatsApp een berichtje gestuurd en direct al de volgende dag warden de juiste kaarten bezorgd. Geweldig om te zien dat er nog steeds webshops zijn die een fout durven toe te geven en meteen een goede oplossing bieden. De abusievelijk verstuurde andere kaarten mocht ik houden als compensatie. Wat een geweldige service van Brigitte. een absolute aanrader deze webshop!

Beste Sjoerd, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! Hier doen we het allemaal voor :-) Met vriendelijke groet, Jetjes & Jobjes

Voor Nederland heel bijzonder aanbod, wel prijzig, snelle levering

Op hun site, heb ik producten gezien die ik nergens op Nederlandse sites heb kunnen vinden. Mijn bestelling was snel geleverd en droeg zeker bij aan onze "High Tea"- ervaring!

Bestel hier al jaren en het is altijd TOP!

Bestel hier al jaren. Altijd hippe artikelen voor een goede kwaliteit

Liesbeth Tilanusplein 21

5122 BH Rijen