Snelle levering, goede prijs

Had het gereedschap in de avond besteld en kon het de volgende dag al om 12:30 ophalen bij het postkantoor bij mij om de hoek.

Niet alles geleverd, toch een voledige betaling eisen via klarna

Het zijn oplichters en heb er bewijs van. Ben er nu al maanden mee aan het klooien maar ze willen niet toegeven ondanks overduidelijk bewijs en rechtsbijstand die is ingeschakeld en ook zeker weet dat dat wat hun hier flikken echt niet kan. Gereedschapcentrum voeld zich veilig met hun oplichting verscholen achter klarna die hier nog aan meewerkt ook.

Fijne dozen boren

Heb ze gekocht om toch in beton droog te boren. Als je af en toe de boor op ruwt dan gaat het prima Nat is altijd beter en snellen maar soms kan dat niet

jullie lossen problemen in no time op geweldig

Mijn Metabo onderstel was niet kompleet,.het onderstel in de showroom afgegeven en een paar uur later kon ik een nieuw en al gemonteerd onderstel ophalen,probleem was zo snel opgelost grandioos

Alles zoals je verwacht.

Niets aan toe te voegen

nog steeds niets ontvangen

slecht

Gewoon slecht

Defect product gekregen. Aan de telefoon belooft iemand om direct een nieuwe op te sturen. Bel je een uur later dat je nog geen mail hebt. Wat de een belooft kan helemaal niet. De retour afdeling moet eerst een beslissing nemen.

Snelle levering en goed verpakt.

Zoek- en bestelproces duidelijk en snelle levering. Gereedschap wordt netjes verpakt geleverd. Haakse Makita slijper met extra doorslijpschijf besteld. Voor een leek zoals ik kan je beter direct op YouTube kijken voor het installeren en verwisselen schijven en beschermkap dat is duidelijker dan via de handleiding.

Schoenen vallen klein

Maat 44 valt klein dus heb ik maar 45 besteld en maat 44 retour terug gestuurd. Ik vindt het wel teleurstellend dat ik het retour pakket bezorging van DHL zelf moet betalen.

Wat ik besteld heb was niet de juiste maar kon dit niet aangeven bij de retour pagina. Ook jammer is dat je de verzendkosten zelf moet betalen.

Jammer dat je voor de accessoires naar de concurrentie wordt gestuurd

Levering (Makita schaaf) keurig de volgende dag ontvangen. Maar jammer dat de klantenservice na een informatie aanvraag eerst beweert dat stofafzuiging niet mogelijk is. Als je dan aangeeft dat Makita daar gewoon een koppelstukje voor levert, geeft hij aan dat het gereedschapcentrum dat niet verkoopt. Dus dat moet je maar ergens anders bestellen. Die hebben het wel. Beetje jammer...

Slechte aftersales

Bestelling gedaan via de website. Aangegeven spullen te laten leveren in de avond. DHL kan het adres niet vinden al 3 avonden op rij niet. Dan maar aangeven bij gereedschapscentrum dat het naar een pick-up point moet maar dit word niet gecommuniceerd naar DHL. DHL verwijst mij weer terug naar de webshop en de webshop roept weer dat ik dat via DHL moet regelen. Van het kastje naar de muur en ik m’n spullen niet in huis. Waardeloze klantenservice

Pakketje nooit ontvangen en ze reageren niet

Pakket nooit ontvangen en je kan alleen via een contact formulier in contact komen met als resultaat dat ik niks hoor van ze! Kansloze klantenservice.

Echt super snel

Binnen een uur na het bestellen kreeg ik al een mail met track and trace. Mijn bestelde producten waren dan ook perfect verpakt de volgende dag in huis. Top!!!

Dat is geweldig om te horen! Snelle service en perfecte verpakking, daar doen we het voor! 🌟

Goede producten, op tijd geleverd, wel iets verkeert opgestuurd.

Alles goed gegaan, behalve 1 product verkeert geleverd, kan gebeuren, na tel. Kontakt snel opgelost en goede produkt volgende dag binnen

Goede en snelle levering, product voldoet goed.

Goede en snelle levering.

Maandag besteld donderdag nog niet binnen

Zeer slechte levering! Maandag middag besteld donderdag nog niet binnen terwijl ze zeggen op de site voor 22.00 besteld dag erna binnen laat het dan woensdag worden maar dan moet ie er echt zijn !!! Heb nog een mail gedaan en ze hebben donderdag pas gereageerd met de smoes dat ze geen goed adres hebben terwijl op de rekening duidelijk mijn adres staat ! Zeer slecht geregeld maar datt gebeurt vaker met dhl en gereedschap centrum.

top komen aflevering na .

top komen aflevering na

Laat op de avond besteld en toch de volgende dag al in huis!

Ik voel mij zwaar misleid !!!!

Ik heb op 24-5-24 een DeWalt heggenschaar besteld waar een actie bij stond, nu blijkt dat deze actie toen al verlopen was. Ik voel mij zwaar misleid !!!

Quick delivery and fair price for quality tools.

Same day delivery

De welkomst korting van 10€ werd bij de bestelling ingetrokken.

En een adequaat antwoord op mijn vraag om de tien euro op een bestelling van 180€ alsnog te verreken ontbreekt. Ik ben in staat om de koffers uit principe terug te sturen omdat het niet is wat ik besteld heb. Wel heb betaald

Supersnelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis. Volledig waargemaakt. Scherpe aanbieding, goede deal

Ik bestel vaker hier gewoon super.

Goede prijzen en snelle leveringen

Beschadigd tweedehands product ontvangen

Schandalig maar ik krijg een tweedehands product (Altrex trap)met schade en bouwstof erop. Diegene die dit product nog durft te sturen

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg