Prima en snel geregeld

Bestelde goederen zijn snel geleverd, tegen scherpe prijzen. Dank!

Snelle levering goede kwaliteit

goede service

Bij de levering was er iets beschadigd geleverd. Dit is zeer netjes en snel opgelost, tot volle tevredenheid. Verkopen kunnen ze allemaal, de after sales maakt het verschil !

Duidelijke makkelijke site met regelmatig voor mij interessante aanbiedingen.

Verplicht, hoezo verplicht. Klinkt niet klantvriendelijk!

Snelle levering.

Alles supergoed geregeld

Duidelijk bij bestellen, na betaling meteen verzonden en volgende dag keurig verpakt in huis. Top!

Top 100%goede ervaring met gereedschap centrum

Tevreden over de levering

Dit was mijn eerste bestelling bij deze webshop. Eerst wat sceptisch ivm met de opgegeven levertijd (10 dagen). Echter keurig binnen de opgegeven termijn geleverd. Kortom tevreden.

Gelijk de volgende dag in huis.

Vandaag bestelt morgen thuis

Kort gezegd sneller kon het niet top bedrijf!!

Netjes volgens afspraak

Het bestelde gereedschap had was niet uit voorraad maar kwam volgens afspraak en kompleet. Prijs is goed

Snelle levering. Prijs klopt.

Goede informatie

Wel jammer dat er een verkeerd product werd geleverd.

prima alles duidelijk

alles goed

Communicatief goed en scherpe prijs

1 dag vertraging met ontvangst artikel. Anders waren het 5 sterren geworden. Erg tevreden over de bestelling prijs en communicatie. Fijne site.

Niet op tijd leveren

Een bestelling gedaan. Machine en wat boren. Nu blijkt er 1 boor niet op voorraad te zijn. Systeem geeft aan minder als 4 op voorraad. Bestel er 2. Blijkt dat ze er nog 1 hebben. Hier contact over gehad om deze te laten crediteren of na te zenden zodat de rest van de bestelling op tijd is. Gereedschapcentrum kiest ervoor om deze na te zenden. De rest zou op tijd afgestuurd worden. Betaal nog eens €5,00 om het in de avond te leveren. Helaas niks. Misschien de volgende dag want op de site staat voor 21.30 uur besteld morgen in huis. Helaas hier ook niks van terecht gekomen. Live chat gestart. Krijg het excuus maar meneer er was een boor niet op voorraad. Terwijl we daar dus contact over hebben gehad. Zowel via de mail als de chat. Na diverse malen heen en weer chatten wordt de chat afgebroken en moet maar wachten op maandag dat het geleverd wordt. Met de mededeling "prettig weekend" ik kan niks meer doen. €5,00 wordt gecrediteerd. Maar de spullen heb ik niet. Een service die ze dus blijkbaar niet waar kunnen maken.

Beste Arnold, hartelijk dank voor je review. Vervelend dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat je inderdaad gekozen had voor verzenden met ToolToday zodat het dezelfde avond nog bij je bezorgd zou worden. Hier betaal je inderdaad € 5,00 verzendkosten voor. Echter was de bestelling geplaatst met een boor die niet op voorraad was. Hier hebben wij je dan ook dezelfde dag nog netjes over geïnformeerd. Op verzoek hebben wij ook dezelfde dag nog een deellevering aangemaakt zodat de artikelen die wel op voorraad zijn alvast naar je verzonden worden. Het verwerken van een deellevering gebeurd handmatig waardoor een deellevering 1 á 2 werkdagen verwerkingstijd heeft. Een dag later heb je via de chat contact met ons opgenomen omdat je het artikel wat niet op voorraad was toch liever annuleerde. Wij hebben toen dan ook de deellevering én het betreffende artikel geannuleerd. Het bedrag van dit artikel, en de extra betaalde verzendkosten voor ToolToday, hebben we uiteraard aan je terugbetaald. Volgens de track en trace codes zijn de pakketten op 5-10 bij je bezorgd. Wanneer dit niet het geval is wil ik je adviseren om hier contact over op te nemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

Snelle goede levering

Apparaat is cfm afspraak snel en goed en volledig geleverd.

Hello

hallo, heel erg bedankt voor alles. Het is een bedrijf dat met een heel mooi systeem werkt. Een kleine suggestie zou beter zijn als je kleine geschenken naar vaste klanten stuurt, ik denk dat het resultaat een langdurige aankoop zal zijn. Bedankt heel veel

Snelle levering!

Duidelijke communicatie

Het schoonmaakbedrijf Schoonmaak Atlas heeft een paar producten gekocht van gereedschapcentrum. De artikelen waren misschien niet beschikbaar. We werden op tijd geïnformeerd over de oplevering en de wachttijd. Super.

TOP

eerste ervaring leidt zonder twijfel tot een volgende bestelling via Gereedschapcentrum ! van "start tot finish" TOP geregeld.

Uitstekende ervaring

Prima deal, snel geleverd.

Mooie aanbieding; besteld en snel geleverd.

variërende prijzen, lijkt wel loterij

s' Avonds een schuurmachine besteld voor een prijs aangegeven prijs van € 153,00. De volgende dag de schuurmachine ontvangen. Tevens bleek dat de prijs van de schuurmachine was verlaagd naar € 130,00. Bij een navraag werd dit afgedaan dat er nu sale was. Wel vreemd de avond aankopen niet te laten profiteren van die z.g. sale.

Beste, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Ik heb het even nagekeken en ik zie inderdaad dat de schuurmachine in de sale gegaan was. Uit service heb ik het prijsverschil teruggestort naar je rekening. Excuses dat dit niet meteen gedaan is. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

product snel geleverd

Het bestelde product is snel en correct geleverd. Jammer dat aan de oplader een Engelse stekker zit, zodat ik een extra reisstekker heb moeten kopen.