Filters

10

Perfect, snel en goed!

Alles besteld en dag later binnengekregen. Goede prijs goede materialen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en heel goed product

Goede prijs en een heel goed lashelm, prima product

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer stil en zuinig

Koelbox staat in me bus, binnen temperatuur 35° koelbox 5° Je hoort hem bijna niet, gebruikt weinig sttoom en altijd backup met 2 x 18 volt Makita accu's

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

1) staat op de site als 100 bar. In fabrieks opgave staat max 90 bar en 70 bar werkdruk. Waardoor die eigenlijk net te ligt is voor mijn doeleinde. Spuit tegels mooi schoon maar heeft moeite met begroeiing ertussen. 2) Het is een kleine en lichte machine makkelijk te verplaatsen en op te bergen 3) voor lange mensen, ben zelf 1.90, is de spuitlans te kort. Verlengstuk is aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Scherp geprijsd, direct geleverd. Prima.

Kwaliteitsgereedschap voor een scherpe prijs, en snel geleverd zoals was aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct!!

Snel en correct geleverd! Een prachtige zaagmachine met veel zaaggemak. Fijne aflees/instel mogelijkheid. Heel blij mee!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Duidelijke productinformatie en vlotte correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
3

Slecht

Gereedschap gekocht blijkt een onderdeel te ontbreken, contact gehad was niet mogelijk om het betreffende onderdeel te leveren. Moest het geheel maar terug sturen en dan op nieuw bestellen. Is net als je een nieuwe auto hebt gekocht en blijkt dat de sigaretten aansteker ontbreekt dus gehele auto terug naar garage en opnieuw bestellen. Dus gewoon slechte service.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, hartelijk dank voor je review. Vervelend dat er een onderdeel ontbreekt. Het is niet altijd mogelijk, of vanuit een leverancier niet toegestaan, om onderdelen uit een andere nieuwe verpakking te halen en hierdoor een ander artikel incompleet te maken. Om deze reden kan het inderdaad voorkomen dat het gehele artikel omgeruild dient te worden. We hebben helaas niet voldoende informatie om je bestelling er bij te pakken waardoor we je hier nu niet mee kunnen helpen. Mocht het nog niet opgelost zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je dan graag.

10

Zeer goed kwalitatief gereedschap

Geweldig en zeer handig gereedschap

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering door Gereedschapcentrum.

Gereedschapcentrum komt zijn afspraken na. Helaas was de service van DHL minder. Ondanks dat wij thuis waren heeft DHL zelf besloten om de levering de volgende dag naar een servicepunt te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Alleen kon ik niet met mijn track en tracé erachter komen hoelaat het product geleverd zou worden

Mocht ik weer iets nodig hebben ga ik het zeker weer doen

  • Aanbevelen? Ja
4

Heel slecht voorgelicht daardoor verkeerde machine fekocht

Vroeg t nr van opzetstuk dewalth... heb nu een complete bosmaaier. Doos stuk gemaakt dus niet terug te sturen... en bedankt mevrouw aan de telefoon .

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat dit zo is gegaan. Helaas hebben we niet voldoende informatie om je bestelling er bij te pakken. Hierdoor kunnen we helaas ook niet inhoudelijk reageren op je review. Mocht je nog vragen hebben, of mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 6 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

10

Top

Geen problemen 9van de 10 keer alles op voorraad en anders een paar dagen later binnen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Nokhaak besteld en de dag daarna geleverd gekregen dus goed.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos bedrijf

Bestellen gaat snel maar dan zit al 2 weken te wachten op mijn bestelling maar niks gekregen heb al diverse keren berichten gestuurd met SMS en met chats maar daar reageren ze niet op terwijl dat wel op de site staat dat ze met 15 minuten reageren niet dus

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Teus, hartelijk dank voor je review. Vervelend te vernemen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas kwamen we er tijdens het verwerken van jouw bestelling achter dat het artikel niet meer voorradig was in ons magazijn vanwege een voorraadfout in ons systeem. We hebben je hier dezelfde dag dan ook over geïnformeerd per mail. We hebben navraag gedaan bij de leverancier omtrent de leverdatum. Zodra hier reactie op komt geven we dit per email aan je door. Als je de bestelling liever aanpast of annuleert horen we dit graag van je. Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 6 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

8

Prima afhandeling/ snelle levering

De bestelling van de machine was eenvoudig; afhandeling en levering van de order verliep correct en snel. Binnen 2 dagen was de machine geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede levering

Goede levering. Levering comform leertijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product, snelle levering

Goed

  • Aanbevelen? Ja
1

Prut!

Boormachine op gestuurd wegens defect, na 6 weken pas retour gehad!!! Er werd beweerd dat er iets vervangen is door Milwaukee maar nadat ik eindelijk de machine terug heb gekregen niks aan gebeurt!! Machine nog maal opgestuurd, krijg ik in eens een offerte.... voor een onderzoek dat gedaan is waaruit blijkt dat er niks defect is..... super raar allemaal, uiteraard aangegeven dat ik NIET akkoord ben met de offerte en de machine z.s.m. retour wil. Krijg ik een bericht dat ik de machine pas terug krijg als ik de € 30,86 onderzoekskosten betaald heb... Vind het echt niet normaal (machine is overige nog geen 3 maanden oud!!! Echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt, ik koop hier nooit meer wat en zou iedereen aanraden elders te kopen!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Yoeri, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze garantieprocedure! Helaas hebben we onvoldoende informatie om inhoudelijk op je situatie in te gaan, daarom willen we je vragen contact met ons op te nemen als je er nog onduidelijkheden zijn. Je kunt ons bereiken via Telefoon, chat, Whatsapp, Facebook messenger en ons contactformulier. We staan je graag te woord.

9

Correcte aflevering

De bestelde goederen kreeg ik binnen 2 dagen binnen. In prima staat! Heb je een vraag over je bestelling dan wordt je kundig geholpen door de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
5

Snelle maar slechte levering

Het bestelde werd dezelfde avond weliswaar geleverd maar bij de buren over het hek gelegd. Wij waren gewoon thuis maar bij ons is niet aangebeld en ook geen bericht achter gelaten. De buren waren niet thuis , toevallig zag ik het dezelfde avond daar nog liggen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het pakket zo is afgeleverd door de vervoerder. Dat is niet onze verwachting van een goede levering. Als je wilt dat we hierover een melding maken bij de vervoerder neem dan zeker contact op met ons. Je kunt ons bereiken via Telefoon, chat, Whatsapp, Facebook messenger en het contactformulier.

10

Uitstekende shop

Ik bestel regelmatig het een of ander via Gereedschapcentrum.nl en nog nooit een reden tot klagen gehad. Goede service, vlotte communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijne machine

Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Ben erg tevreden,Bestelling snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd