Goede machine

Correct bedrijf!

Prima levering.

Zeer snel en alles werkt , en voor de rest de tijd zal het leren.

Ervaring moet ik noch op doen

zeer snel

zondag besteld maandag in huis

Verder prima

Klanten service niet heel makkelijk te bereiken en af en toe gaat de bestelling wel eens mis. Verder hebben ze gewoon alles

Super snelle levering. Alles top geregeld.

Besteld en volgende dag geleverd. Top!

Niet betrouwbaar

Ik heb bestelling van 196 euro voor Freesmachine en Tangset en schroevendraaiersset Ik wacht al twee dagen en nog steeds niet , ik heb bericht gekregen dat is niet gelukt met inlevering terwijl ik wacht heel dagen thuis. WAAR is mijn bestelling Of geld terug

Beste, hartelijk dank voor je review. Vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Helaas heeft het pakket vertraging opgelopen bij de vervoerder. Zoals de track en trace code nu aangeeft wordt het pakket vandaag tussen 17:30 en 22:30 uur bij je geleverd. Ik raad je aan om de track en trace code in de gaten te houden voor verdere informatie. Omdat het pakket niet dezelfde avond bij je geleverd is hebben we de extra betaalde verzendkosten teruggestort naar je rekening. Deze terugbetaling heb je inmiddels ook al mogen ontvangen. Onze excuses voor de vertraging. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Goed en snelle levering.

Prachtige momentsleutel en snel geleverd.

Heldere website en snelle levering

Snel en vakkundig geleverd. Mooie bouwzuiger met veel accessoires.

helaas verkeerde artikel ontvangen

helaas verkeerde artikel ontvangen, retour gestuurd en nu wachtend op de juiste artikelen.

Tevreden werkt goed

Heel snel geleverd product precies zoals omschreven

Zowel assortiment als advies zijn dik in orde. En zeer snelle service toen we nog aan 'click & collect' deden.

Prima kwaliteit gereedschap en snelle levering

Gereeschapcentrum.NL heeft een uitgebreide keuze aan gereedschap met een scherpe prijs. De levering is zeer snel. Daarbij komt dat er een brede keuze is aan betalingsmogelijkheiden. Prima service!

Netjes geleverd

Al vele bestellingen gedaan, en altijd netjes geleverd. Geen klachten.

Goed koop en kwalitiet van de product uitsteken.

Keurige meet,en goed lessbaar stevig gereedschaap.

Netjes en volgens afspraak afgeleverd.

Zeer tevreden met de Altrex Taurus trapladder.

Perfect!

Besteld en de volgende dag alles geleverd gekregen. Top!

snelle levering, mooi product

Vandaag besteld morgen in huis, dat was het. Uiterlijk gezien een pracht koelbox. Hoe hij werkt nog niet bekend, dat komt als het weer mooier weer is.

Product was goed verpakt.

Een goede en snelle levering.

Bestelde producten zijn goed ontvangen.

Fijn en duidelijk

Makkelijk bestellen en snel geleverd