Snel en betrouwnaar

Veel keus. Goede kwaliteit. Snelle levering (binnen 24 uur en kan desgewenst nog sneller). Prijs/kwaliteit in juiste verhouding. Betrouwbaar bedrijf.

top geregeld binnen twee dagen bezorgt

Top geregeld

Vandaag besteld, morgen in huis ging niet op

Via beslist.nl heb ik een geleiderail voor een cirkelzaag gezocht. Ik wilde hem graag snel hebben, voor het weekend, en heb op basis van ' vandaag besteld, morgen in huis' de keuze op Gereedschapscentrum.nl' laten vallen. Ondanks dat die iets duurder was dan andere aanbieders die alleen later konden leveren. Helaas werd niet voor het weekend geleverd. Of de oorzaak bij Gereedschapscentrum.nl of PostNL ligt weet ik niet, maar ik vond het wel vervelend. De rest van de afhandeling ging prima.

Duidelijke website, snelle levering

Regelmatig bestel ik via deze website. Makkelijk, snel en goede prijzen!

Goede snelle service en netjes verpakt. Een krachtige boormachine ben er erg blij mee en beveel het ook van harte aan. Makita HR2470 SDS-plus Combihamer in koffer - 780W - 2,4J

Een snelle levering en goederen zoals beschreven

Ik had niet verwacht dat ik de tweede set gaten in elke poot moest boren. Natuurlijk kunnen ladders verschillende puttreden hebben, maar een universele montage was misschien beter.

Snelle levering en goede prijzen

Gereedschap op vrijdag 1100 besteld, de volgende dag geleverd, terwijl de producten in de actie waren. Top!

Netjes en snel geleverd

Kwaliteit & Snelheid

Alles duidelijk naar de klant toe!

prima online shop-ervaring

Duidelijke site, goede informatie. Uitgebreide keuze uit het assortiment, en in tegenstelling tot veel andere gereedschapswinkel heeft Gereedschapcentrum.nl wél veel op voorraad. De levering kwam supersnel, de dag na mijn bestelling gedaan te hebben had ik alles al in huis.

Geleverd zoals verwacht

Snel en correct geleverd

Snel en prima geregeld

Zondag besteld en maandag geleverd Alles netjes en goed verpakt

Levering

Ik heb mijn leveringen tot heden altijd op tijd gehad en dat vindt ik een grote plus punt. Vooral als je met projecten bezig bent en je hebt het dag erna binnen huis en hebt keuze zat bij Gereedschapcentrum.nl dus een aanrader

Slecht, lange levertijd en geen communicatie

De slogan “vandaag besteld morgen in huis” kan in de prullenbak. Ruim twee weken heb ik moeten wachten op mijn bestelling. Op mijn mail, binnen drie dagen krijgt u antwoord, heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. In mijn mail schreef ik wanneer ik de kit moest gebruiken. Ik besteld nooit weer iets bij dit waardeloos bedrijf.

Beste Piet, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. De bestelling was geplaatst met een vooraf gecommuniceerde levertijd. Dit stond zo aangeven op de website en tevens ook in de orderbevestiging. De verwachtte leverdatum was bij het plaatsen van de bestelling 28-04. Wij hebben de levering gelukkig iets eerder mogen ontvangen vanuit de leverancier waardoor je gehele bestelling op 25-04 naar je verzonden is. Volgens de track en trace code is het pakket op 26-04 ook bij je geleverd. Indien dit niet het geval is willen wij je adviseren om hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Goed gereedschap voor een mooie prijs.

Snelle verzending (mits op voorraad) en snelle reactie op vragen.

product snel en correct geleverd

winkel is goed en betrouwbaar

Niet best dus.

Bevestigen dat een bestelling dinsdag afgehandeld is en nu Woensdag avond nog niet verstuurd met DHL. Matige communicatie.

Lange levertijd

Heb paar weken geleden schuurpapier voor een deWalt schuurmachine besteld , ook bij u besteld , maar niks gezien nog M.v.g. Robert Liebe

Beste Robert, Bedankt voor je review. Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en is je bestelling op 1 april bij je bezorgd. Excuses voor de vertraging.

Betaalbaar en prima service

Fijne zaak, goede voorlichting, behulpzaam, vriendelijk, groot assortiment merkgereedschap

A plus

Top service en assortiment

Aanrader en zal zeker nog eens bestellen

Slecht

Inmiddels 8 weken aan het wachten op een gereedschapkoffer

Beste Mike, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat je al langere tijd aan het wachten bent op je bestelling. Helaas kan ik aan de hand van de ingevulde gegevens geen order vinden met een gereedschapskoffer. Hierdoor kan ik helaas niet nagaan wat er precies speelt en is inhoudelijk reageren op je review ook niet mogelijk. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice indien je nog vragen over je bestelling hebt. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Kwaliteit is echt goed.

Ik wil even iets kwijt over de levering van matriaal. Ik heb regelmatig een bestelling bij jullie. En ik merk dat er dan als er bij staat dat het nog aanwezig is dat het dat ook vaak gelijk komt. Maar als er spullen bij zijn waar een levertijd op zit en die zit bij de bestelling dan duurt het soms wel erg lang voordat de spullen geleverd kunnen worden. Vaak met elektrische gereedschap. Dit wilde ik even kwijt. Verder ben ik echt tevrede met alles jullie hebben echt een goede service op het bedrijf. Met vriendelijke groet Albert