Zeer snelle levering tegen een gunstige prijs

Helaas was het gewenste artikel niet op voorraad bij de vaste leverancier. Een goed alternatief was gereedschapcentrum. Vandaar de keuze. Komen hun afspraken na. Zeer snelle levering tegen een gunstige prijs

Dankjewel voor de 10 Wim! Hier doen we het tenslotte voor.

prima product en goed verlopen levering

Fijn dat je tevreden bent Henk, bedankt voor je positieve beoordeling!

Snelle levering , en een mooi compleet pakket

Dankjewel voor de goede beoordeling Joop! Veel plezier van je aankoop.

Zeer tevreden met mijn aankoop en afwikkeling ervan. Alleen wel jammer dat ze niet de M-Box stickers meesturen. Maakt het toch net wat makkelijker om de juiste M-box te vinden.

Helaas hebben wij ook geen losse stickers ter beschikking, waardoor dit inderdaad niet mogelijk is. Toch enorm bedankt voor het mooie cijfer 9. Dit waarderen wij enorm Tim!

Geen idee

De levering vanuit jullie naar post nl is zeer snel gegaan. Maar...... post nl heeft het tor op de dag van vandaag nog niet afgeleverd dus kan ik er verder nog niks over zeggen.

Zeer goede ervaring, prima, goede en op tijdige levering.

Zie eerdere reactie

Dankjewel voor de positieve beoordeling. Hier doen we het natuurlijk voor! Veel plezier van je aankoop.

Helemaal top

Donderdagavond laat besteld maar de volgende dag al in huis. Heb hem nog niet uitgeprobeerd maar ik vertrouw erop dat mocht iets niet goed werken, ze snel zullen reageren afgaande op de snelle levering en het gemak van bezorgen.

Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel (klus)plezier van je bestelling!

Goede kwaliteit tegen lage prijs

Mooie boormachine tegen lage prijs en snelle levering. Helemaal goed!

Betrouwbare webwinkel, die doet wat ze zegt.

Gereedschapscentrum.nl levert steeds netjes op tijd aan wat ik heb besteld. De pakketten zijn bovendien keurig verpakt en inhoudelijk komt het precies overeen met wat op de website wordt gepresenteerd. Complimenten.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel (klus)plezier met je bestelling!

Beschrijving van artikel komt niet overeen met geleverde

Ik kocht onderstaand artikel, https://www.gereedschapcentrum.nl/makita-dur181rt-18v-li-ion-accu-trimmer-set-1x-5-0ah-accu-26cm.htm Geen beschrijving dat artikelen zich in meerdere pakketten bevinden. Eerst ontving ik een verrommelde doos met daarin accu en lader; geen trimmer etc, geen info. Mail aan klantenservice, geen antwoord, verwijzing naar webformulier. Ingevuld, nooit reactie. Uiteindelijk via WA contact ‘er komt nog een pakket aan’. Daarin de trimmer; niets mis mee, lijkt in orde. Ik vraag me nog af had pakket 2 gekomen als ik niet ‘geklaagd’ had? Resumé Scherp geprijsd maar zou er gezien de ervaringen niet meer kopen.

Hallo, bedankt voor je review. Ik begrijp volkomen dat je je afvraagt of het wel goed gaat met je bestelling als je maar 1 deel hebt ontvangen. Op 14-11 hebben we 2 pakketten naar je verzonden. 1 pakket is op 15-11 op het gekozen postpunt bezorgd, en het andere pakket is hier op 16-11 bezorgd. Excuses voor de dag vertraging!

Prima, jullie doen wat je mag verwachten.

De ketting zaag werkt al een trein.

Hopelijk voert de conducteur de werkzaamheden met de machine ook veilig uit! 😉

Snelle verzending en goede prijs

Een QLIMA 612 luchtontvochtiger voor een zeer concurrerende prijs. Na bestellen de volgende dag geleverd. Goed verpakt en 100 % in orde.

Kijk, dat zijn leuke reviews! Bedankt voor de goede beoordeling.

Eenvoudig bestellen en super snel geleverd.

Prachtige aanbieding, nergens voordeliger, eenvoudig bestellen en een hele snelle levering. Met de track&trace is de zending eenvoudig te volgen.

Jij blij, wij blij!

snelle levering en goede spullen.

spullen werden binnen 24 uur geleverd en voldeden aan alle wensen.

Tevreden klanten, daar doen we het voor! Bedankt voor je positieve review!

Helaas is hij nu bij de gamma voor 69,99€

Heel erg bedankt Het product komt overeen met de beschrijving Supersnelle levering Ik raad deze winkel aan iedereen aan

Wauw! Het cijfer 10! Dit waarderen wij enorm! Bedankt hiervoor!

S’middags besteld en de volgende dag in huis. Lekker snel en op tijd kevers om deze te kunnen gaan gebruiken.

Wat fijn dat je blij met ons bent! Bedankt voor je beoordeling!

Prima website, snelle levering!

Prima website, snelle levering

Snel geleverd niks op aan te merken

Waar ik normaal bestel hadden ze het niet en hier wel voor een schappelijke prijs

Fijn dat je het artikel bij ons kon vinden Ryon. We wensen je veel plezier met je bestelling!

Correcte en snelle afhandeling

Goed bedrijf Geven snel antwoord op je vraag per mail. En sturen de producten snel op

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan! Hopelijk tot een volgende keer.

Slechte service

Gewoon slecht! Ik heb een paar artikelen besteld. Deze zouden zogenaamd door DHL geleverd zijn. Gereedschapscentrum geeft aan dat wij op de reactie van DHL moeten wachten! DHL heeft uiteindelijk aangegeven dat zij het pakket ergens buiten in een box hebben neergezet ( noch handtekening noch naam )! Echt slecht. Bespaar je de moeite met bestellen bij dit bedrijf. Je moet gewoon wachten totdat zij hun problemen hebben opgelost. Zo doe je geen zaken!

Hallo Henk, Bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp heel goed dat je dit verloop niet fijn vindt, hier zou ik ook van balen. Zojuist heb ik je gesproken en we gaan het verder oplossen voor je. Onze excuses voor het ongemak.

Altijd weer top geleverde service!

Wederom een stuk gereedschap snel geleverd. Goed en degelijk verpakt. Communicatie met de klantenservice is uitstekend te noemen.

Hi! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Hier doen wij het natuurlijk voor! Tot een volgende keer!

Pakket niet ontvangen

Pakket niet ontvangen. Volgens dhl bestaat ons adres niet, geen contact te krijgen met dhl

Hoi Björn, het is inderdaad niet fijn als de vervoerder je adres niet kan vinden. Ik neem vandaag contact met je op om te bespreken hoe we dit kunnen oplossen!

Een verkeerd geleverd artikel kon franco worden geretourneerd en het juiste artikel werd direct toegestuurd.

Hoi! Wat fijn dat je het juiste artikel alsnog zo snel hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak!

Snelle levering en goede service

De bestelde artikelen zijn snel geleverd. Toen er een onderdeel bleek te missen is dit gratis nagezonden. Dat noem ik goede service!