Perfecte snelle levering

Accu van Bosch was in andere winkels uitverkocht. In één dag had ik nu de accu in huis. Evenals andere ervaringen met gereedschapscentrum was dit weer perfect.

Ik had op zondagavond besteld en op maandagmiddag werd de bestelling al geleverd. Dat noem ik nog eens snel

Geweldige snelle levering en goed verpakt

Super snelle levering en goed verpakt

zeer snel geleverd en goed verzorgd

gemakkelijk te bestellen ,zeer snel geleverd en goed echt een aanrader

Vlotte levering

Bestelling werd de volgende dag al geleverd.

Krijg al een verzoek om te beoordelen terwijl het bestelde nog moet verzonden worden

Gereedschap centrum vraagt te snel om een beoordeling, het pakket is nog onderweg. Dus van deze kant geen beoordeling mogelijk, dat zou een verkeerd beeld weer geven. Zelfs is deze review niet te verzenden zonder een ster aan te klikken, ook dat geeft een verkeerd beeld. Wie weet kom ik er later op terug.

Beste, bedankt voor je review. Op het moment dat er een bestelling geplaatst wordt, ontvangt de klant een automatisch bericht van Trustedshops voor het plaatsen van een beoordeling omtrent de bestelling. Dit is uiteraard optioneel en niet verplicht. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met onze klantenservice op.

als je na een dag de bestelling 24 juni af wil zeggen kan dat niet n ontvang het op 12juli

Ik probeerde de bestelling na 1 dag af te zeggen , Moest een extra formulier invullen en de bestelling was al onderweg. Helaas kwam het pas 12 juli aan. Bij retour moest ik 7,50 euro betalen. ik had het klant vriendelijk gevonden als ik het retour had kunnen zenden zonder kosten. Maar nog beter als het na 1 dag bestelling gecanceld kon worden op mijn verzoek.

Beste Elizabeth, bedankt voor je review. Vervelend dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Echter zie ik niet terug dat je contact met ons hebt gehad over het annuleren van je bestelling. Een extra formulier invullen voor het annuleren van je bestelling is ook niet nodig. Je kan voor het annuleren van een bestelling altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, via de live chat, Whatsapp of Facebook Messenger en is altijd kosteloos. Verder zijn de retourkosten inderdaad voor de eigen rekening wanneer je geen servicepakket gekozen hebt bij het plaatsen van de bestelling. Op het moment dat een klant een bestelling plaatst heeft elke klant de mogelijkheid om een servicepakket te kiezen. Bij de servicepakketten staat dan duidelijk vermeld wat de pakketten inhouden en de informatie over het retourneren staat hier ook meteen netjes bij vermeld. Daarnaast staat dit ook nog uitgelegd in onze algemene voorwaarden. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met onze klantenservice op.

verzendkosten veel te veel

voor een goedkoop artikel nog zoveel kosten is buiten proportie!

Prima ervaring

Mooi product Netjes en snel geleverd

Snelle levering juiste prijs

Snel geleverd tegen een goede prijs. Producten waren goed verpakt!

Goed georganiseerd

Goed georganiseerd

De ontvochtiger werkt prima. Wel lijkt het of deze warme lucht blaast en maakt best veel geluid.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer snel het product geleverd en tegen een gunstige prijs

's Avonds de slijptol besteld en de volgende dag om half 4 in huis. Dat noem ik waarmaken waar je mee adverteert!

Snel en goedkoper dan andere internetaanbieders

Snel en goedkoper dan andere internetaanbieders.

Prima webshop !

Perfecte en betrouwbare levering!

Veel keus perfect

Veel keus prijs is goed aanrader snel geleverd als het in voorraad is.

Gewoon slecht

Nee

Beste Patrick, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je ons het cijfer 1 geeft. Zou je kunnen aangeven wat hier de reden van is? We stellen feedback namelijk altijd erg op prijs omdat dit ons enorm helpt met het verbeteren van onze service. Je mag hier natuurlijk ook altijd contact over opnemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook messenger, Whatsapp of contactformulier).

Geweldig en snel

Goed ingepakt en snel geleverd. Apparaat dik tevreden.

Zelf verkeerd artikel besteld en toch snel gewisseld

Matig

De ene keer is gewoon prima (snel geleverd) de andere keer wacht je 5 weken en hoor je na meerdere e-mails gewoon niets. Je moet echt alleen iets kopen als het echt op voorraad is anders kun je heel lang wachten.

Prima verzorgd en snel geleverd.

snelle en correcte levering

Eind van de middag besteld en de volgende dag al weer in huis.

Koop bijna al mijn gereedschap hier

Topzaak veel op voorraad tot laat bereikbaar en snel in huis voor een strakke prijs

Zo vlug heb ik nog nooit een pakket binnen gekregen s,avonds besteld en de volgende dag netjes verpakt ontvangen.