3x op rij een late levering

Ondanks dat de site voorraad of korte levertijd aangeeft telkens extreem lang wachten op mijn bestelling

een zeer snelle levering, perfect of top.

heel goede ervaring met deze firma top.

Perfecte afhandeling en vlotte levering van het bestelde gereedschap

De website is erg toegankelijk. Ik had snel het door mij gezochte gereedschap gevonden en besteld. Na bestelling verliep de verdere afhandeling perfect en volledig volgens de geschetste verwachting.

Snelle levering,en zeer goede kwaliteit.

Snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Goede accu voor een nette prijs.

Zocht een extra accu, met deze prijs was het snel geregeld.

Snel en voordelig

Wel beetje jammer betreffende toelage verzenden, voor extra bedrag mag je gratis retour zenden... voelt als lokken met de laagste prijs maar betaal je als het product niet bevalt.

Altijd een super snelle service!!!

Geweldige service, En zeer vriendelijk personeel

Ik kan niets anders zeggen dan geweldige service. Vrijdag in de ochtend besteld En zaterdag middag was er al een pakje bezorgd. Helaas was de eerste per ongeluk het verkeerde item geleverd. Hierover heb ik op Zondag ochtend contact met gereedschapcentrum opgenomen. Mijn hulpvraag werd direct afgehandeld en dinsdag heb ik alsnog mijn nieuwe boormachine mogen ontvangen. Dit is service die je alleen maar kan wensen van webshops. Dus dikke 10 voor gereedschapcentrum.

Snelle levering!!

Snel en correct

Makkelijk besteld en super snel geleverd

Heb ik gedaan in een zin

Prima snelle afhandeling

Prijs kwaliteit zeer goed

Goede duidelijke product omschrijving. En goede service. Snelle levering.

prima prijs, snelle verzending

Prima prijs en snelle verzending.

Super slecht

Krijg heel wat anders gestuurd dan ik had besteld. Retour ingediend en dan hoor je 3 dagen niets.

snelle verzending

Snel verzonden

Snelle levering van Gereedschapcentrum.nl voor een goede prijs.

Mooie artikelen voor een competitieve prijs.

Goede service en snelle levering

Goede service en vrij snelle levering

Fijn om te shoppen

Ja mijn ervaring tot nu toe is goed, ik heb zelf de verkeerde machine besteld dus na gebruik gemaakt te hebben van uw site voor een retour etiket komt de machine retour maar dat hele proces ging soepel. Mijn volgende aankoop komt er binen afzienbare tijd aan. Mvg D. Sarton

zeer goed product

voorheen ook al zo één gehad, toch n keer kapot gegaan naar vele jaren intensief gebruik in de sloop. gelijk weer dezelfde gekocht.

alles klopt en niet voor de eerste keer

behulpzame en flexibele medewerker aan de telefoon en een zaak met groot aanbod

drie artikelen besteld. Machine direct leverbaar rest helaas niet. Via mail duidelijk dat levering over drie weken zou plaats vinden. Na telefonisch contact heeft medewerkster andere twee artikelen geannuleerd zodat de volgende dag de machine geleverd is. puntje van verbetering : gereedschapcentrum bij zo'n levering zelf telefonisch contact opnemen met klant om afspraken te maken.

Professioneel bedrijf met een groot aanbod aan gereedschap

Groot aanbod, goed geprijsd snelle bezorging.

Makkelijk te bestellen en vlotte levering!

Prijs kwaliteit van bestelde artikelen zijn geweldig!

Correcte behandeling goed advies

Goede ervaring.zeer toegankelijk en vlotte behandeling en vriendelijk