Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen

Meerdere keren iets besteld, maar komt nooit op tijd

Het wordt aangegeven dat als het product voor 21uur besteld is dannis die volgende dag in huis . Maar het gebeurt meerdere keren dat het te laat binnen komt 5 dagen +

kwaliteit en snel le bezorging

Je kan makkelijk kiezen c.q. het is duidelijk hoe je kan selecteren makkelijke bestelling en de volgende dag al in huis

Snel geleverd aan de beste prijs op dit moment.

Snel geleverd!

veel te late levering

Op website staat; volgende werkdag geleverd. Werd pas geleverd toen de klius klaar was.... erg jammer, was een simpel product.

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling is bezorgd op het moment dat uw klus klaar was. Wij hebben namelijk een bestelling ontvangen met een levertijd van 3 weken. Op het moment dat wij een levertijd vermelden op onze website hebben wij het artikel tot onze spijt niet op voorraad. Je kunt de levertijd van elk artikel vinden op de pagina van het product zelf. Deze staat vermeld onder de groene knop “In winkelwagen”. Alle artikelen waar direct leverbaar bij staat vermeld geld de moto voor van vandaag besteld = morgen geleverd.

Heb nog steeds niks ontvangen

Niks ontvangen, dhl heeft niks gebracht maar krijg wel mail van dat het is afgeleverd op me adres. Contact opgenomen met dhl, en gereedschapcentrum.nl maar ik moest wachten nu 2weken verder, word niet op de hoogte gehouden van iets, kan me werk nu niet doen, machine van bijna 400eu.

Prima snelle levering

DHL niet gedaan wat afgesproken, zouden in DHL pakketkast lossen, omdat we na reguliere openingstijden ophalen. Maar uit gemak denk ik hebben ze het bij een Pakketshop gelost. U treft geen blaam, DHL wel

ZEER GOED

GOEDE SERVICE

Mooi product, snel geleverd

De Stanley blokschaaf was een cadeau voor mijn zoon. Over de kwaliteit had ik geen twijfels: ik heb dezelfde al jaren. Hij werd de volgende dag al bezorgd.

nog sneller als verwacht !!

Zie boven

Snelle levering en goede telefonische service bij vragen

Nadat tweede bestelling niet voorradig was telefonisch bestelling gewijzigd in vervangbare artikelen

Groot assortiment, redelijk snel te leveren, als dit dit zo is staat er duidelijk bij hoe lang de levertijd is.

Snelle verzending

Apparatuur werk goed

Goede informatie, netjes en op tijd bezorg

Vlotte levering, maar....

Ik bestelde een freesje voor mijn bovenfrees. Ik verwachtte een klein brievenbus pakketje.. Tot mijn verbazing werd het geleverd in een grote doos, voornamelijk gevuld met lucht. Een mileubelastende en onnodig dure manier van verzenden. Dat viel me tegen.

Snelle perfecte levering!

Was een snelle levering, was bij een ander bedrijf wel anders. Hier was apparaat niet voorradig terwijl dat bij bestelling wel was aangegeven. Alleen vind ik vreemd dat de box van de bestelde makita cirkelzaag aan de buitenkant bestikkerd is voor een ander type apparaat!

geenwacht dagen prima geregeld.

besteld, betaald, nog geen melding/levering na onbekende reden voor retourzending door DHL.

besteld en betaald. Via DHL melding retourzending vanwege foute adressering. nu nog steeds geen melding wanneer de levering zal plaatsvinden. via chat met afzender zou onmiddellijk opnieuw verzonden worden. niks meer gehoord.

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben uw bestelling retour ontvangen vanwege onjuiste adres gegevens volgens onze vervoerder. Wij hebben uw bestelling daarom op 23 februari nogmaals verzonden.

Snelle levering.

Het kiezen van het product ging vlot als ook de online afhandeling. Tevens werd mijn product de volgende dag al geleverd.

duidelijke site goede info

goede info snele levering

Wat moet je nog zeggen met 5 sterren

Omdat het verplicht is om commentaar te geven gaan er 2 sterren vanaf.

goed gereedschap

naar mijn mening vind ik dat de handzaag een goeie gereedschap is

slechte ervaring

Dat er vertraging zit in de levering in deze periode begrijp ik. Maar heb veel online besteld en gewend aan kleine vertraging. Geen probleem. Alleen bij deze bestelling is na een week het pakket niet eens bij DHL bekend.

Een hele goede ervaring

De medewerkers hebben mij zeer goed geholpen, waren vriendelijk en zeer behulpzaam. De levering was ook snel.