Beschadigd tweedehands product ontvangen

Schandalig maar ik krijg een tweedehands product (Altrex trap)met schade en bouwstof erop. Diegene die dit product nog durft te sturen

duidelijke site, goede beschrijving

kon mijn producten makkelijk vinden. levering was prima. contact met de klantenservice was prima

Prima.

Helemaal niets op aan te merken.

Goed product en snel geleverd !

Zoals altijd snel geleverd, goed prijs, goed product

Hi Remo, bedankt voor je positieve review. Super dat je bestellingen altijd snel worden geleverd, en dat je de prijs en producten waardeert!

doen wat ze beloven

snel geleverd

Hoi Gert, bedankt voor je lovende woorden! Ik wens je veel plezier met je aankoop😃

Goede werking, fijne “talk trough” functie

Fijn werkende oorkappen, zitten net iets minder comfortabel als kappen zonder helm, maar dat blijft toch bij elk model. Goed geluid, goede stabiele verbinding, en een fijne talk trough functie, die geluid van buiten filtert, maar stem geluid door laat, zo is overleg in de ruimte mogelijk.

Hallo Swen, bedankt voor je feedback over de oorkappen die je hebt gekocht. We zijn verheugd te horen dat je over het algemeen tevreden bent met de prestaties ervan. Het is goed om te weten dat de oorkappen een goed geluid en een stabiele verbinding bieden, en dat je de talk through functie als prettig ervaart. We begrijpen dat het comfort iets minder kan zijn in vergelijking met kappen zonder helm, maar dit kan inderdaad variëren afhankelijk van het model. Als je nog verdere vragen hebt of meer informatie wenst over onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44. We staan altijd klaar om te helpen en streven ernaar om een optimale winkelervaring te bieden.

Goed apparaat, snelle levering

Apparaat zoals omschreven, goed verpakt, snelle levering.

Hi, bedankt voor je positieve review. We zijn verheugd om te horen dat het apparaat zoals omschreven , en goed verpakt snel bij je is afgeleverd. Veel plezier met je aankoop!

Super snel levering

Voor 10:30 besteld en had het 21:17 in huis

Bedankt Wilfred voor je positieve feedback. Super om te zien dat je bestelling de zelfde avond nog in huis was! 🚚

Tevreden, alleen extra betaald voor snelle levering maar alsnog niet optijd.

Overal tevreden over, met de uitzondering voor extra betalen voor dag later leveren. Nu extra betaald en niet optijd geleverd. Zou netjes zijn om dit terug te betalen

Hoi Servie, bedankt voor je review! Geweldig om te zien dat je over het algemeen tevreden bent over Gereedschapcentrum. Het spijt ons te horen dat de extra betaling voor een dag later leveren niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan en dat de levering niet op tijd was. Dat is zeker niet de service die we willen bieden. We begrijpen jouw teleurstelling en willen dit graag voor je oplossen. We zullen het extra betaalde bedrag voor de vertraagde levering onmiddellijk terugbetalen. Nogmaals onze oprechte excuses en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om het vertrouwen te herstellen.

Tiop service en snelle levering!

Zeer positief!

Bedankt Nico voor je positieve feedback! We waarderen het enorm 👌

Goed bedrijf

Ik ben prettig geholpen en kreeg het product te zien ze maken de doos open waardoor ik kon zien wat ik kocht. Deze beoordeling maakte dat ik overging tot kopen van het product.

Dat klinkt als een goede ervaring! Fijn dat je prettig geholpen bent in de showroom en het product van dichtbij kon bekijken. Veel plezier met je aankoop! 👍😊

Zeer snelle levering binnen 24 uur

Binnen 24 uur had ik mijn machine binnen. Het enige wat jammer is dat ik de machine in een aktie had gekocht was flink afgeprijsd en dat die 4 dagen later nog eens 50 euro goedkoper was dan wat ik er voor had betaald. Heb hier al meerdere machines gekocht, verder geen klachten

Wat fijn om te horen dat je machine snel is geleverd! Balen dat de prijs later nog verder is gezakt. Mocht er een prijsverandering zijn, neem gerust contact met ons op om te kijken of wij hier nog iets in kunnen betekenen. We hopen dat je alsnog tevreden bent met je aankoop en zien je graag terug voor toekomstige bestellingen. Dank voor je begrip en positieve feedback!

groot assortiment, snelle levering

Toch knap om zo'n groot aanbod te hebben en dit zo snel te versturen.

Dank je wel voor je positieve beoordeling Jan! We streven ernaar om een uitgebreid assortiment aan te bieden en tegelijkertijd een snelle levering te verzorgen. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen helpen, laat het ons dan weten. We waarderen je positieve feedback! 👍📦

Snel geleverd, goede deal

Snel geleverd en een scherpe prijs.

Fijn om te horen dat je tevreden bent! Snelheid en scherpe prijzen zijn belangrijk voor ons. 🚚💨

Snelle levering en hele fijne klantenservice

Ik had een bouwstofzuiger besteld laat op de avond de volgende ochtend had ik hem al in huis. Jammer genoeg kreeg ik door n fout van makita een Britse variant toegestuurd na een kort belletje met de klanten service kreeg ik direct de zelfde dag nog de juiste bouwstofzuiger toegestuurd. Top service.

Hoi , bedankt voor je review. Excuses dat er in eerste instantie een verkeerd product naar je toe was gestuurd, maar het fantastisch om te horen dat de klantenservice het probleem snel voor je heeft opgelost! Ik wens je veel plezier met je aankoop.

mindere ervaring door nog niet geleverde bestelling

Bestelling geplaatst op 18.02.2024. Bestelling zou op 19.02.2022 middels DHL worden afgeleverd tussen 17.40 uur en 18.00 uur. 21.02.2024 nog niets ontvangen en via de klantenservice (chat) om opheldering gevraagd. Fabienne verklaarde dat er een foutief adres was ingevoerd en DHL de bestelling weer zou retourneren. Vertrouwende dat één en ander goed komt heb ik de chat beëindigd. T.o.h. de bestelling nog niet mogen ontvangen.

Hallo Martin, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat er vertraging is opgetreden bij je bestelling. Naar aanleiding van het chatgesprek heeft Fabienne je adresgegevens aangepast. Zodra we het pakket retour hebben ontvangen, wordt het direct naar het juiste adres verzonden. Je ontvangt hiervan een nieuwe track en trace code. Mocht je nog verdere vragen hebben over je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.

Goed en betrouwbaar.

Kom er vaker want het advies is goed dan heb je iets goed voor een schappelijke prijs.

Hey Arjan, bedankt voor jouw terugkerende bezoeken en voor het delen van jouw positieve ervaring met ons advies en prijzen. We streven er altijd naar om onze klanten het beste advies te geven en kwaliteitsproducten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we jouw vertrouwen hebben verdiend. We kijken ernaar uit om jou in de toekomst weer van dienst te zijn en je te helpen bij het vinden van de juiste producten voor jouw behoeften.

Snelle levering Super

Zeer snel geleverd op zondag besteld op maandag geleverd Zeer tevreden heb al meerdere keren besteld en altijd tevreden Een echte aanrader

Hoi John, bedankt voor jouw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat jouw bestelling zo snel geleverd werd en dat je tevreden bent met onze service. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en het doet ons goed om te weten dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan, keer op keer. 👏

Snelle levering, maar verkeerd onderdeel ontvangen. Oplossing nog niet geboden..

Goede prijs en snelle levering van een Makita Koelbox. Er is echter een andere (buitenlandse) stekker geleverd in tegenstelling tot wat er op de afbeelding bij het artikel staat. Contact gehad via Whatsapp met verzoek om online een formulier in te vullen. Ik zou snel een oplossing krijgen, maar inmiddels een aantal dagen verder en nog niets vernomen. Hopelijk komt er snel een oplossing, zodat ik mijn ervaring kan bijstellen..

Hoi Glenn, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met je bestelling van de Makita Koelbox. We streven ernaar om onze klanten een goede prijs en snelle levering te bieden, dus het spijt ons te horen dat dit niet volledig is gelukt. Het is uiterst teleurstellend dat je een andere (buitenlandse) stekker hebt ontvangen dan wat er op de afbeelding bij het artikel stond. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste producten te ontvangen. Onze excuses ook voor de vertraging in de afhandeling van je verzoek via Whatsapp. Helaas kan ik geen inhoudelijke informatie zien in je review betreffende je bestelling. Graag zou ik je willen vragen om contact met de klantenservice op te nemen via 013 889 44 44, zodat we je een oplossing kunnen bieden.

Vlotte levering van kwaliteit jas past perfect erg blij mee.

Hoi, bedankt voor je positieve review. Geweldig om te zien dat je bestelling vlot verliep, en dat de jas perfect past! Veel plezier met je aankoop. 😃

Correcte en snelle levering

Probleemloze vlotte manier van bestellen, en volgende dag een kettingzaag in huis waarmee ik zeer tevreden ben.

Goed om te horen dat je bestelervaring probleemloos was en dat je tevreden bent met de kettingzaag! Veel zaagplezier! 🌳🛠️

Uitstekend assortiment, goede prijzen en snelle levering!

Ik heb al de nodige zaken besteld bij Gereedschapcentrum.nl en elke keer een keurige en snelle afhandeling van de bestelling. Daarnaast zijn de prijzen over het algemeen prima. Kortom ik ben dik tevreden!

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent over onze service en prijzen. Tot de volgende bestelling! 👍🌟

snelle levering, veel goedkoper dan elders

afgelopen week waterdichte werklaarzen gekocht bij gereedschapcentrum en die waren duidelijk goedkoper dan elders. bestelling was zeer snel geleverd. Dit was mijn 1e bestelling bij dit bedrijf, maar als ik weer iets nodig heb, zal ik zeker eerst bij Gereedschapcentrum kijken

Hallo Theo , Bedankt voor je positieve review. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de waterdichte werklaarzen die je hebt gekocht bij Gereedschapcentrum en dat je ze ook nog eens voor een goede prijs hebt kunnen vinden. Het doet ons goed te vernemen dat je bestelling snel is geleverd en dat je eerste ervaring met ons bedrijf positief is geweest.

Ligt tevreden

Na een bestelling om 17:45uur had ik het product de volgende dag in huis. Maar daarna kwam de teleurstelling verkeerde product in de verpakking! Maar goed contact opgenomen met de klantenservice en dat liep vlot en alles werd geregeld en weer de volgende dag het juiste product in huis!!!

Hi Pieter, bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat je aanvankelijk het verkeerde product hebt ontvangen, maar gelukkig heeft het klantenserviceteam snel en efficiënt gereageerd om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, zelfs wanneer er onverhoopte fouten optreden. Het doet ons goed te horen dat je uiteindelijk het juiste product hebt ontvangen en dat alles naar tevredenheid is opgelost. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, staan we altijd klaar om te helpen

Snel, netjes en een mooie prijs. Alles wat je wenst in één zaak !

Deze mensen wisten mijn boormachine supersnel in Den Haag te krijgen en supernetjes verpakt en ook nog eens een mooie prijs, ja meer dan tevreden en raad het dan ook iedereen aan !

Hoi Ron, bedankt voor je lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat je boormachine snel en keurig verpakt is aangekomen en dat je tevreden bent met de prijs. We streven er altijd naar om onze klanten een uitstekende service te bieden en het doet ons goed te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We waarderen je aanbeveling ten zeerste en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.