Jammer dat ik eerst een verkeerd product geleverd kreeg!

Tja alles leek voorspoedig te gaan en werd een dag later een pakket bezorgd. Helaas met de verkeerde inhoud. Het lukte mij niet het retour via de website te retourneren terwijl ik normaliter best handig ben met websites. Enfin via de chat lukte het wel al was dat een wat langduriger proces. Daarna ging alles vlotjes en had ik 24 uur later het pakket met de juiste inhoud. Al met al duurde alles 24 uur langer dan gebruikelijk en natuurlijk het gedoe met pakket naar PostNL brengen. Ok eea ging fout maar is toch soepel opgelost!

snel besteld en de volgende dag geleverd

Vaak is er een korting en loont het de moeite om daar op te wachten.

Goede levering

Goede levering

Tevreden klant almere

Na mijn zoektocht op internet en makita bij jullie beland. Prijs was goedkoopste. Besteld met after pay in geval. Maar mijn bestelling was volgende dag binnen en zelf uurtje te vroeg. Test gedaan en toenmet afyerpay afgehandeld. Superblij

ok

Levering duurde erg lang

Werd pas laat afgestuurd geen idee waarom, verder netjes

Beste Pim, Bedankt voor je review. De reden dat de bestelling een levertijd had was omdat een van de producten standaard in ons magazijn ligt. Dit is een inkoopproduct en wordt pas besteld bij de leverancier wanneer een klant deze besteld bij ons. De verwachte levertermijn wordt ook aangegeven op de website onder de winkelwagen knop. Hopelijk is het zo duidelijk voor je. Heb je nog vragen laat het ons dan zeker weten. We zijn bereikbaar via Telefoon, Chat, Whatsapp en het contactformulier.

Goed. Zeer tevreden, helaas klein minpuntje.

Ik heb een Milwaukee Constructie tacker gekocht, ik mis bij dit merk altijd de mogelijkheid om iets "echt" te zien voor ik wat koop, In dit geval zag ik 2 tackers met een bijna gelijk typenummer, en uit de beschrijving kon ik niet opmaken wat het verschil was. Ik heb hierover gecommuniceerd met Gereeschapcentrum.nl via Whats-app. Ik kreeg snel goed antwoord op mijn vraag, notabene op zondag! Het enige minpuntje in dit geval was dat ze (ondanks een groot aanbod) maar weinig goede maat spijkers voorradig hadden voor deze tacker, en op de website kun je spijkers niet zoeken op maat, dus ik moest een half uur "bladeren" door de tacker-spijkers voor ik tot de conclusie kwam dat ze alleen de grootste maat direct konden leveren.

Snel antwoord, snelle levering

bestellen klikken klaar, volgende dag in huis

Prima winkel... Snel en de beste

Vandaag besteld. Volgende dag geleverd. Geen gezeur... Gewoon zoals het hoort...

Snelle levering, scherpe prijzen, uitstekende kwaliteit

Voor grondwerkzaamheden zocht ik een grondboor. Die vond ik bij Gereedschapcentrum. Snel geleverd en tegen een prima prijs. En wat een geweldig stuk gereedschap. Top!

Slechte ervaring

Sds Max voegbeitel besteld maar inplaats daarvan kreeg ik een doos schroeven binnen en dat terwijl ik daarvoor nog contact met ze heb gehad omdat ik zeker wou weten of ik dit de volgende dag binnen kreeg omdat ik deze nodig had. En dit was niet de eerste keer. Of het komt pas 4 weken later binnen. Ik ga hier niets meer bestellen want ik kan er niet op rekenen

Beste Adryan, bedankt voor je review. Vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Excuses hiervoor. Wanneer je dit via ons retourformulier meld, wordt dit binnen 1 werkdag in behandeling genomen. Ik kan helaas niet inhoudelijk ingaan op je review omdat ik niet voldoende gegevens heb om te achterhalen om welke bestelling het gaat. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, of mocht je nog een vraag hebben, dan horen wij dit graag van je!

Mooi gereedschap,alleen 1 accu.

Mooi stuk gereedschap, alleen zit er maar 1 accu bij,ik mis een tweede accu deze is niet los te koop. Jammer.

Supersnelle leveeing

Juiste gereedschap voldoet aan de verwachtingen en snelle levering

Mooi compleet product

Alles aanwezig, ready to use. Was en badkamer alle kranen elctrapunten mooi in geboord. Tip, zuignap boorgeleider goed nat maken anders plakt hij niet.

Helaas heb ik de bestelde product nog niet in mijn bezit!! Door een foutieve melding(postcode vekeerd)van mij kant is het door de klantenservice goed opgelost. 'T is nu wachten op de bestelling. Ben dik tevreden.tot nu toe.

Prima prijs en levering

Het is de laatste tijd vaak dat leveringen lang op zich laten wachten. Een dag na mijn bestelling zou ik het in huis hebben, en dat was ook zo. Prima. Het was een product, dat door verschillende winkels werd aangeboden, gereedschapcentrum.nl was echter ook de goedkoopste.

Duidelijke website

100% waardeloos

Echt 100% waardeloos, voor 23:00 uur besteld volgende dag in huis GELOOF DIT NIET!! Voorraad op website is niet up to date dus artikel pas over 4 weken pas weer leverbaar. Contact zoeken krijg je een excuses miep. Aan excuses heb je niets als je het gereedschap besteld om volgende dag te gebruiken. Na annuleren 5 dagen op je geld retour wachten, bij bestellen willen ze het wel direct van jou hebben. Hier kom ik nooit meer! En dan opletten dan krijg je onder deze review een kul verhaal met vervelend dat je dit zo ervaart en excuses. Hier koop je niets voor. En deze excuses zijn alleen maar bedoeld als damage control en daarom dus ook niet geaccepteerd.

Beste E. Deventer, bedankt voor je review. Het wil jammer genoeg wel eens gebeuren dat bij het inpakken van de bestelling het magazijn erachter komt dat het product toch niet meer op locatie ligt. Dan spreken we van een voorraadfout in ons systeem. Wij hebben dit dan ook netjes per mail aan je doorgegeven. Naar aanleiding van onze mail heb je contact met ons opgenomen en ons verzocht om de bestelling te annuleren. Dit hebben wij dan ook voor je gedaan. Terugbetalingen vinden inderdaad doorgaans binnen 5 werkdagen plaats. Dit proces is helaas niet te versnellen. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze klantenservice is op het moment 6 dagen per week te bereiken via de telefoon, live chat, Whatsapp en Facebook Messenger.

Veel beloven maar.....

Na weken wachten order plotseling geannuleerd zogenaamd niet te leveren. Ik denk dat het niet te leveren is voor de eerdere prijs . Waardeloos bedrijf.

Beste W. Grijpskerke, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat het artikel niet meer leverbaar bleek te zijn en dat je bestelling hierdoor geannuleerd is. Excuses hiervoor! Ik kan helaas niet inhoudelijk ingaan op je review omdat ik niet voldoende gegevens heb om te achterhalen om welke bestelling het gaat. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, of mocht je nog een vraag hebben, dan horen wij dit graag van je!

Hele snelle levering alles is goed verlopen

Snelle levering en een goed prijs

Had de dubbele makita lader snel nodig. Snel geleverd. Top.

Prijsverschillen op Marktplaats en de Webshop

Prijs op Marktplaats advertentie wijkt af van de webshop! Via chat hierop gereageerd wordt dus niet geleverd voor de prijs in de advertentie op Marktplaats. Advertentie was dus ook nog vrij recent geplaatst. Heb hier eerder iets besteld wat perfect verlopen is.

Beste Luuk, bedankt voor je review. Onze prijzen kunnen dagelijks wisselen waardoor andere websites, zoals bijvoorbeeld Google of Marktplaats, nog wel eens een oude prijs kunnen laten zien. Dit komt door de cookies van een site. Hier hebben wij helaas ook geen invloed op. Verder verkopen wij via Marktplaats onzeretour- en/of garantie producten die we terugkrijgen. Deze artikelen willen wij namelijk graag een tweede kans geven in onze outlet store. Deze artikelen zijn altijd anders qua prijs vergeleken met een nieuw artikel die je via onze website kan bestellen. Mocht je hier nog vragen over hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Geen correcte levertijden en onbeschoft personeel

Levering van een Makita combiset in de orderbevestiging 1 dag levertijd. Dit werd niet voldaan klantenservice gebeld, onbeschoft geholpen met de melding 5 weken levertijd. Vervangend product gevraagt wat 25 euro duurder is, ging men niet mee akkoord. Klantenservice houd aan 5 weken. Geen oplossing tot op heden. Niet oplossingsgericht hierdoor klus moeten afzeggen.

Beste Jerome, bedankt voor je review. Vervelend dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Inmiddels ben je hier over in contact met onze klantenservice. Onze klantenservice zal dit dan ook verder met je oppakken!

leuke aanbieding en snelle levering

leuke aanbieding en snelle levering