Snel bezorgd, goed geprijsd

In het weekend besteld en op maandag al binnen. De prijs was erg goed, en het product was erg efficient ingepakt.

Hoi Stefan, bedankt voor de positieve feedback! Fijn dat je bestelling snel aankwam en goed verpakt was. We streven naar snelle service en goede prijzen. We kijken uit naar je volgende bezoek!

Erg nette, snelle en scherp geprijsde webshop

Artikelen altijd snel binnen en erg concurrerende prijs. Het is een keer voorgekomen dat niet de juiste hoeveelheid van de bestelde producten binnen kwam, dit was de volgende dag al weer door ze geregeld! Erg netjes. Kom hier zeker weer.

Hi Tim, hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je over het algemeen tevreden bent met onze service en dat je de snelheid van onze leveringen en onze concurrerende prijzen waardeert. Het spijt ons dat er een keer een probleem was met de hoeveelheid van je bestelde producten, maar fijn om te horen dat we dit snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor je.

Skokkend swak diens

I have spend thousands of euros at your establishment! And i am bombarded with emails that advertise korting on products, when i went in to buy these items i asked the guy helping me if he can show me some specials on Makita 18v drills as i had the need for a small lightweight drill for a project... He had such a shitty attitude and replied we don't have specials (korting) on drills but i can go on the website myself and see what is advertised! I will never support Gereedschapcentrum again as I come all the way from Breda to support your business! What you advertise is false, on social media you advertise sales people that are there to help and guide you but the reality is a guy with a bad attitude towards customers!

Hello Wayne, we sincerely apologize for the frustration and disappointment you experienced during your recent visit to our establishment. Your feedback is extremely valuable to us, and we're truly sorry to hear that you had a negative interaction with one of our staff members. It is never our intention to provide anything less than excellent service to our customers, and we deeply regret that this was not your experience. We understand the importance of courteous and helpful assistance, especially when making significant purchases. We take your concerns very seriously and will be addressing this issue with our team to ensure that all of our staff members are providing the level of service and professionalism that our customers deserve. Additionally, we will review our advertising practices to ensure that they accurately reflect our offerings. We hope that you will consider giving us another chance to earn back your trust and business. Please feel free to reach out to us directly if there is anything we can do to make amends or assist you further.

Enorm tevreden

Super winkel niet te duur. Goede levering zeer tevreden

Bedankt Thomas voor je complimenten en de 5 sterren!

Betrouwbaar, behulpzaam en verzorgde snelle levering

Heb op verschillende momenten artikelen aangeschaft. Alle keren netjes en snel geholpen. Een artikel verkeerd besteld, direct door de chathulp geholpen met annuleren en de juiste aankoop kunnen doen. Geld werd snel teruggestort. Kortim, zeer tevreden.

Hoi Hans, we waarderen jouw vriendelijke woorden en zijn verheugd dat we je snel en adequaat hebben kunnen assisteren, zelfs bij het annuleren van een verkeerd besteld artikel. Geweldig om te horen dat jouw ervaringen met onze service positief zijn geweest! Mocht je in de toekomst weer hulp nodig hebben of vragen hebben, staan we altijd voor je klaar.

Ik koop hier regelmatig gereedschap en het is altijd zeer snel geleverd en goed gereedschap

Hi Bram, wat geweldig om te horen dat je regelmatig bij ons besteld en tevreden bent met onze snelle levering en de kwaliteit van de producten. We waarderen jouw positieve feedback en het vertrouwen dat je in ons stelt.

Te laat geleverd

Hier een Dewalt statief gekocht op zondagavond voor 22.00 uur. Zal de volgende dag geleverd worden. Is een woensdagmiddag pas geleverd.

Hoi Teus, bedankt voor het delen van jouw ervaring en excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de levering van het Dewalt statief. We begrijpen dat een snelle levering belangrijk voor je is en we betreuren het dat de bezorging vertraging heeft opgelopen. Mocht er in de toekomst vertraging komen op je bestelling , aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 013 889 44 44.

's avonds 0m 21 uur besteld, volgende dag om 13 uur in huis. Verder ook eerder al prima ervaringen met GC, heb er al zo'n acht keer een Makita machine gekocht

Wat een vlotte levering! We waarderen je loyaliteit en hopen dat je nieuwe Makita-machine aan je verwachtingen voldoet. Veel werkplezier gewenst en tot de volgende keer! 🛠️🌟

Top producten en snelle levering

Super snel geleverd

Geweldig om te horen dat je bestelling super snel is geleverd! 🚚💨 Bedankt voor je positieve feedback.

Zoals gewoonlijk weer top geholpen. Medewerkers zijn altijd aardig en hebben verstand van zaken. Ook met aparte onderdelen kunnen ze je toch helpen. Top zaak!

Dankjewel voor je positieve beoordeling Bart! Ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We waarderen je vriendelijke woorden en zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen, zelfs met aparte onderdelen. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar! 🌟

goede prijs en service

ik had 3 accu machines besteld deze zijn binnen 24 uur netjes geleverd toen bleek dat er bij 1 machine een stekker variant zat (een foutje kan altijd gebeuren). Ik heb via de website contact gezocht waarbij ik binnen 24 uur een reactie had wat de vervolgstappen zijn. ik woon redelijk in de buurt van de shop waarbij ik in de winkel goed geholpen ben en meteen het verkeerd geleverde apparaat naar het juiste apparaat kon wisselen. maar de retour opties die ik kreeg om het via post te versturen waren ook goed en duidelijk beschreven waarbij ik er van overtuigd ben dat ook dat snel geregeld zou zijn geweest.

Hi William, dankjewel voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met onze service! 🌟 We bieden onze excuses aan voor het foutje, maar zijn blij dat we het snel konden oplossen en dat je tevreden bent met de geboden oplossingen. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar! 👍😊

Snel geleverd, goed prijs!

Mooi artikel, goede kwaliteit, beschrijving goed, snel geleverd. Tevreden!

Hoi Eelko, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw positieve ervaring met ons te delen. Het doet ons goed om te weten dat het artikel aan je verwachtingen voldoet, de kwaliteit naar wens is en dat je de beschrijving als duidelijk hebt ervaren.

Groot assortiment

Keurig geholpen, met goede uitleg.

Het is elke keer het zelfde liedje

Ik heb al zo VEEL bestelt bij Gereedschapcentrum, dat ik wel eens wil weten wanneer het misgaat met iets.

Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze service! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de snelle levering, nette prijzen en ons ruime assortiment. Bij Gereedschapcebtrum.nl streven we er altijd naar om een uitstekende winkelervaring te bieden aan onze klanten, en het is geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als klantenservice medewerker doet het ons deugd om te weten dat u onze inspanningen waardeert. Als u in de toekomst vragen hebt of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en het aanbevelen van Gereedschapcentrum.nl . We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen als tevreden klant. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum.nl Klantenservice

Snelle levering, nette prijzen en groot assortiment

Snel en netjes geleverd

De levering was verbazingwekkend snel, waardoor ik mijn benodigde gereedschap veel eerder ontving dan verwacht. Dit heeft mijn projectplanning enorm geholpen. Wat de website betreft, is deze niet alleen goed ontworpen, maar ook uiterst duidelijk en gemakkelijk te navigeren. Het assortiment is overzichtelijk gepresenteerd, waardoor ik snel en moeiteloos de exacte producten kon vinden die ik nodig had. Een ander aspect was de zorgvuldige verpakking van mijn bestelling. Alle producten waren veilig en netjes in de doos geplaatst, zonder enige schade. Al met al kan ik Gereedschapcentrum van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbaar gereedschap en een vlotte winkelervaring. De snelle levering, gecombineerd met de duidelijke website en zorgvuldige verpakking, maken deze winkel tot een uitstekende keuze voor al mijn gereedschapsaankopen.

Hoi André , bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat de levering zo snel verliep en dat je jouw benodigde gereedschap eerder hebt ontvangen dan verwacht. Het is geweldig om te weten dat onze website goed ontworpen, duidelijk en gemakkelijk te navigeren is, en dat je het assortiment overzichtelijk vond. We besteden veel aandacht aan de verpakking van bestellingen, en het doet ons goed om te horen dat je tevreden was met de zorgvuldige verpakking van jouw producten. We streven ernaar om een vlotte winkelervaring te bieden, en het feit dat je Gereedschapcentrum van harte aanbeveelt, betekent veel voor ons. Als je in de toekomst nog meer gereedschap nodig hebt, staan we klaar om je weer van dienst te zijn. Bedankt dat je voor Gereedschapcentrum hebt gekozen en veel succes met je project!

Niet zo heel erg goed.

Nog niets ontvangen Bij het nu invullen van de tracking en postcode geeft men aan dat er geen zending is gevonden of is aangeleverd. Mogelijk komt het door de pakketbezorger DHL, misschien dan een betere zoeken voor in de toekomst.

Hoi Willem, bedankt voor je review. Excuses dat je pakket nog niet bij je is afgeleverd wij begrijpen dat dit uiterst teleurstellend moet zijn! We zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Om dit nauwkeurig te kunnen onderzoeken, hebben we wat meer informatie nodig. Zou je zo vriendelijk willen zijn om met ons in contact te komen via het telefoonnummer 013 889 44 44 zodat wij je een oplossing kunnen bieden.

Pro actief

mijn eerste kennismaking met Gereedschapcentrum.nl was bijzonder positief. Vakkundige medewerkers die meedenken in beste oplossingen voor mijn naderende verhuisklussen. Daar ga ik graag voor terug.

Hi Marcel, bedankt voor je positieve feedback. Super om te horen dat je de eerste ervaring met Gereedschapcentrum als positief ervaart, en je onze medewerkers als vakkundig en meedenkend ziet. We helpen je graag bij een volgende klus!

Wel besteld en betaald, niets ontvangen.

Het enige wat ik ontvangen heb is het verzoek om een review te geven.

Hallo Ernst. bedankt voor je review. Excuses dat er problemen zijn ontstaan bij de vervoerder om je pakket af te leveren. Gelukkig heb je al contact gehad met de klantenservice om je een oplossing te bieden. Zodra wij je bestelling opnieuw versturen ontvang je een nieuwe track en trace code. Mocht je hier nog vragen over hebben neem dan uiteraard weer contact met ons op. Excuses nogmaals voor het ongemak!

Verkeerde verwachting op de website

Op de website staat voor 22:00 besteld de volgende werkdag geleverd. Oke leverdatum 31 december kan lastig zijn maar anderhalve week wachten lijkt mij ook overdreven .

Hoi Rinus, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling later bij je is afgeleverd. Helaas heb je tijdens het plaatsen van je bestelling gekozen voor een product met een levertijd, en stond de verwachte verzenddatum op 16-01-2024. Mocht je in de toekomst een bestelling plaatsen met daarin een artikel met levertijd neem dan uiteraard zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat we kunnen kijken of er een deellevering mogelijk is. We zijn te bereiken via de live chat service of via het telefoonnummer 013 889 44 44.

Heb het niet ontvangen

Heb het nog niet ontvangen dus niet ok.

Hoi Olaf, bedankt voor je review. Excuses dat er vertraging is ontstaan voor je bestelling. De levering van het tweede pakket is op 12 Januari geweest, en we begrijpen dat dit uiterst teleurstellend moet zijn geweest. Uiteraard is het de bedoeling dat klanten hun bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen! Mocht er nog iets ontbreken uit je bestelling aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.

Goeie deal, snelle levering, mooie machine

Machine is uitstekend geschikt om precies sloopwerk te doen.

Top om te horen Michiel! Bedankt voor je positieve feedback👏

Slecht

DHL punt gekozen om op te halen via de site tijdens het bestellen, blijkt het geen DHL punt te zijn maar een post nl. Het pakket wordt retour verzonden naar gereedschapcentrum en vervolgens heb ik mijn pakket nog niet in ontvangst kunnen nemen. Gebeld naar de klantenservice, maken het als het goed is in orde, status geeft nog aan van niet. Dus ik wacht nog even af….

Hoi Natascha, bedankt voor je review. Excuses dat er problemen zijn ontstaan bij de levering van je bestelling. Omdat ik het graag zo spoedig mogelijk voor je wil oplossen, heb ik vandaag een nieuwe zending voor je aangemaakt. Zodra de zending het magazijn verlaat ontvang je een nieuwe track en trace code. Uiteraard kan je doormiddel van de DHL/PostNL app aangeven dat je de bestelling graag bij een afhaalpunt wilt afleveren. Mocht je nog vragen hebben neem dan uiteraard contact met ons op via 013 889 44 44.

Perfect!

Om 21:00 uur besteld , volgende dag om 1300uur bij mij. Super blij

Hoi Mateusz, bedankt voor je positieve feedback! Geweldig om te zien dat je bestelling snel bij je is afgeleverd 🚚

Super geregeld

Defecte heater geleverd en deze retour gestuurd. Twee dagen later de nieuwe al binnen. Super geregeld!

Hoi Richard, bedankt voor de complimenten. Excuses dat er in eerste instantie een defect apparaat bij je is afgeleverd, maar fijn om te zien dat er snel een oplossing is geboden. Veel warmte toegewenst met je nieuwe heater!