Scherpe prijs en snelle verzending

Website is duidelijk. Scherpe prijs en snelle verzending. Nergens een probleem.

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten, de prijzen en de bezorging. Hier doen we het natuurlijk voor!

Goed geholpen en personeel erg behulpzaam

Artikelen snel geleverd

goede producten snelle levering

goede producten snelle levering

Fijn om te zien dat je tevreden bent Wieger. Dankjewel voor het mooie cijfer 10!

snelle service, en goed product maar tegenvallende klacht afhandeling

mijn vrouw had voor sinterklaas een multitool body +accessoireset in Mbox voor mij bestelt, maar zij had niet naar de voltage gekeken wat ze ook niet kon weten dat ik alles 18 v heeft maar zij 10,8 v heeft bestelt die ik dus niet kan gebruiken ik heb nadat ik dat doorhad toen ik hem wilde gaan gebruiken een 18 v bestelt en daarop ook jullie klanten service gebeld en he uit gelegd en gevraagd of ik de multitool van 10.8 v kon terug sturen maar dat kon alleen als complete set werd gezegd, maar ik had de verpakking al weggegooid en het accessoireset al open gemaakt wat ik vermelde, maar alleen als set terugsturen was mogelijk en andere mogelijkheid was niet. mogelijk. nu zit ik met een multitool 10.8 v in mijn maag door een minder vriendelijk helpende hand van jullie klantenservice waar ik erg teleurgesteld in ben. met vriendelijke groet Rens Wortman

Hallo Rens, wat jammer dat de multitool die je voor Sinterklaas hebt gekregen niet de juiste bleek te zijn! Echter is het wel zo dat een set inderdaad alleen als set geretourneerd kan worden. Wij hebben de machine namelijk niet los in ons assortiment waardoor deze ook niet los geretourneerd kan worden. Sorry!

Super tevreden

Binnen 24 uur in huis, ideaal! Netjes verpakt, goede prijzen, goed assortiment

Wat goed om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze producten, de service en de bezorging. Hier doen we het natuurlijk voor!

Zeer uitgebreid assortiment en niet duur.

Een duidelijke website met een uitgebreid assortiment en uitstekende prijzen. Ik bestel hier regelmatig en altijd snel verzonden en uitstekende communicatie over de verzending. Echt een aanrader.

Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en dat onze prijzen aantrekkelijk voor je zijn! We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.

teleurstellend

Ik krijg een haakse slijper geleverd waarvan de doos is beschadigd, aantoonbaar geopend is, geen verzegeling, tevens is het elektriciteitssnoer met een haarelastiekje opgebonden. Bleek dat ik niet het juiste besteld had, telefonisch contact opgenomen met Gereedschapscentrum, verteld dat de doos beschadigd, geopend etc was en een nieuw artikel besteld. bij retourzending als dank € 7,65 betaald, niet klantvriendelijk m.i. Groet, hans van der Hoek

Hallo Hans, ik snap goed dat je er van baalt als je artikel op deze manier bij je aankomt. Dat is zeker niet de bedoeling! Ik zie inderdaad ook dat je geen gratis label van ons hebt ontvangen. Excuses hiervoor. Ik zal vandaag even contact met je opnemen om de retourkosten aan je terug te kunnen betalen!

Mooi spul, snel geleverd

Super snel geleverd, mooie spullen echt waar voor z’n geld. Daarom 5 sterren van mijn.

Snelle levering, goed verpakt. Kan niet beter

Correcte en snelle levering

Zoals ik gewend ben van Gereedschapscentrum was ik ditmaal de levering prima voor elkaar.

Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is gegaan Koos!

Na bestellen binnen 24 uur geleverd!

Snel hé Cath 😉

Zeer snelle levering tegen een gunstige prijs

Helaas was het gewenste artikel niet op voorraad bij de vaste leverancier. Een goed alternatief was gereedschapcentrum. Vandaar de keuze. Komen hun afspraken na. Zeer snelle levering tegen een gunstige prijs

Dankjewel voor de 10 Wim! Hier doen we het tenslotte voor.

prima product en goed verlopen levering

Fijn dat je tevreden bent Henk, bedankt voor je positieve beoordeling!

Snelle levering , en een mooi compleet pakket

Dankjewel voor de goede beoordeling Joop! Veel plezier van je aankoop.

Zeer tevreden met mijn aankoop en afwikkeling ervan. Alleen wel jammer dat ze niet de M-Box stickers meesturen. Maakt het toch net wat makkelijker om de juiste M-box te vinden.

Helaas hebben wij ook geen losse stickers ter beschikking, waardoor dit inderdaad niet mogelijk is. Toch enorm bedankt voor het mooie cijfer 9. Dit waarderen wij enorm Tim!

Geen idee

De levering vanuit jullie naar post nl is zeer snel gegaan. Maar...... post nl heeft het tor op de dag van vandaag nog niet afgeleverd dus kan ik er verder nog niks over zeggen.

Zeer goede ervaring, prima, goede en op tijdige levering.

Zie eerdere reactie

Dankjewel voor de positieve beoordeling. Hier doen we het natuurlijk voor! Veel plezier van je aankoop.

Helemaal top

Donderdagavond laat besteld maar de volgende dag al in huis. Heb hem nog niet uitgeprobeerd maar ik vertrouw erop dat mocht iets niet goed werken, ze snel zullen reageren afgaande op de snelle levering en het gemak van bezorgen.

Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel (klus)plezier van je bestelling!

Goede kwaliteit tegen lage prijs

Mooie boormachine tegen lage prijs en snelle levering. Helemaal goed!

Betrouwbare webwinkel, die doet wat ze zegt.

Gereedschapscentrum.nl levert steeds netjes op tijd aan wat ik heb besteld. De pakketten zijn bovendien keurig verpakt en inhoudelijk komt het precies overeen met wat op de website wordt gepresenteerd. Complimenten.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel (klus)plezier met je bestelling!

Beschrijving van artikel komt niet overeen met geleverde

Ik kocht onderstaand artikel, https://www.gereedschapcentrum.nl/makita-dur181rt-18v-li-ion-accu-trimmer-set-1x-5-0ah-accu-26cm.htm Geen beschrijving dat artikelen zich in meerdere pakketten bevinden. Eerst ontving ik een verrommelde doos met daarin accu en lader; geen trimmer etc, geen info. Mail aan klantenservice, geen antwoord, verwijzing naar webformulier. Ingevuld, nooit reactie. Uiteindelijk via WA contact ‘er komt nog een pakket aan’. Daarin de trimmer; niets mis mee, lijkt in orde. Ik vraag me nog af had pakket 2 gekomen als ik niet ‘geklaagd’ had? Resumé Scherp geprijsd maar zou er gezien de ervaringen niet meer kopen.

Hallo, bedankt voor je review. Ik begrijp volkomen dat je je afvraagt of het wel goed gaat met je bestelling als je maar 1 deel hebt ontvangen. Op 14-11 hebben we 2 pakketten naar je verzonden. 1 pakket is op 15-11 op het gekozen postpunt bezorgd, en het andere pakket is hier op 16-11 bezorgd. Excuses voor de dag vertraging!

Prima, jullie doen wat je mag verwachten.

De ketting zaag werkt al een trein.

Hopelijk voert de conducteur de werkzaamheden met de machine ook veilig uit! 😉

Snelle verzending en goede prijs

Een QLIMA 612 luchtontvochtiger voor een zeer concurrerende prijs. Na bestellen de volgende dag geleverd. Goed verpakt en 100 % in orde.

Kijk, dat zijn leuke reviews! Bedankt voor de goede beoordeling.

Eenvoudig bestellen en super snel geleverd.

Prachtige aanbieding, nergens voordeliger, eenvoudig bestellen en een hele snelle levering. Met de track&trace is de zending eenvoudig te volgen.

Jij blij, wij blij!

snelle levering en goede spullen.

spullen werden binnen 24 uur geleverd en voldeden aan alle wensen.

Tevreden klanten, daar doen we het voor! Bedankt voor je positieve review!