Filters

10

Snelle levering, scherpe prijzen, uitstekende kwaliteit

Voor grondwerkzaamheden zocht ik een grondboor. Die vond ik bij Gereedschapcentrum. Snel geleverd en tegen een prima prijs. En wat een geweldig stuk gereedschap. Top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte ervaring

Sds Max voegbeitel besteld maar inplaats daarvan kreeg ik een doos schroeven binnen en dat terwijl ik daarvoor nog contact met ze heb gehad omdat ik zeker wou weten of ik dit de volgende dag binnen kreeg omdat ik deze nodig had. En dit was niet de eerste keer. Of het komt pas 4 weken later binnen. Ik ga hier niets meer bestellen want ik kan er niet op rekenen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Adryan, bedankt voor je review. Vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Excuses hiervoor. Wanneer je dit via ons retourformulier meld, wordt dit binnen 1 werkdag in behandeling genomen. Ik kan helaas niet inhoudelijk ingaan op je review omdat ik niet voldoende gegevens heb om te achterhalen om welke bestelling het gaat. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, of mocht je nog een vraag hebben, dan horen wij dit graag van je!

8

Mooi gereedschap,alleen 1 accu.

Mooi stuk gereedschap, alleen zit er maar 1 accu bij,ik mis een tweede accu deze is niet los te koop. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle leveeing

Juiste gereedschap voldoet aan de verwachtingen en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi compleet product

Alles aanwezig, ready to use. Was en badkamer alle kranen elctrapunten mooi in geboord. Tip, zuignap boorgeleider goed nat maken anders plakt hij niet.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Helaas heb ik de bestelde product nog niet in mijn bezit!! Door een foutieve melding(postcode vekeerd)van mij kant is het door de klantenservice goed opgelost. 'T is nu wachten op de bestelling. Ben dik tevreden.tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima prijs en levering

Het is de laatste tijd vaak dat leveringen lang op zich laten wachten. Een dag na mijn bestelling zou ik het in huis hebben, en dat was ook zo. Prima. Het was een product, dat door verschillende winkels werd aangeboden, gereedschapcentrum.nl was echter ook de goedkoopste.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Duidelijke website

  • Aanbevelen? Ja
1

100% waardeloos

Echt 100% waardeloos, voor 23:00 uur besteld volgende dag in huis GELOOF DIT NIET!! Voorraad op website is niet up to date dus artikel pas over 4 weken pas weer leverbaar. Contact zoeken krijg je een excuses miep. Aan excuses heb je niets als je het gereedschap besteld om volgende dag te gebruiken. Na annuleren 5 dagen op je geld retour wachten, bij bestellen willen ze het wel direct van jou hebben. Hier kom ik nooit meer! En dan opletten dan krijg je onder deze review een kul verhaal met vervelend dat je dit zo ervaart en excuses. Hier koop je niets voor. En deze excuses zijn alleen maar bedoeld als damage control en daarom dus ook niet geaccepteerd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste E. Deventer, bedankt voor je review. Het wil jammer genoeg wel eens gebeuren dat bij het inpakken van de bestelling het magazijn erachter komt dat het product toch niet meer op locatie ligt. Dan spreken we van een voorraadfout in ons systeem. Wij hebben dit dan ook netjes per mail aan je doorgegeven. Naar aanleiding van onze mail heb je contact met ons opgenomen en ons verzocht om de bestelling te annuleren. Dit hebben wij dan ook voor je gedaan. Terugbetalingen vinden inderdaad doorgaans binnen 5 werkdagen plaats. Dit proces is helaas niet te versnellen. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze klantenservice is op het moment 6 dagen per week te bereiken via de telefoon, live chat, Whatsapp en Facebook Messenger.

2

Veel beloven maar.....

Na weken wachten order plotseling geannuleerd zogenaamd niet te leveren. Ik denk dat het niet te leveren is voor de eerdere prijs . Waardeloos bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste W. Grijpskerke, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat het artikel niet meer leverbaar bleek te zijn en dat je bestelling hierdoor geannuleerd is. Excuses hiervoor! Ik kan helaas niet inhoudelijk ingaan op je review omdat ik niet voldoende gegevens heb om te achterhalen om welke bestelling het gaat. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, of mocht je nog een vraag hebben, dan horen wij dit graag van je!

10

Geweldig

Hele snelle levering alles is goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering en een goed prijs

Had de dubbele makita lader snel nodig. Snel geleverd. Top.

  • Aanbevelen? Ja
4

Prijsverschillen op Marktplaats en de Webshop

Prijs op Marktplaats advertentie wijkt af van de webshop! Via chat hierop gereageerd wordt dus niet geleverd voor de prijs in de advertentie op Marktplaats. Advertentie was dus ook nog vrij recent geplaatst. Heb hier eerder iets besteld wat perfect verlopen is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Luuk, bedankt voor je review. Onze prijzen kunnen dagelijks wisselen waardoor andere websites, zoals bijvoorbeeld Google of Marktplaats, nog wel eens een oude prijs kunnen laten zien. Dit komt door de cookies van een site. Hier hebben wij helaas ook geen invloed op. Verder verkopen wij via Marktplaats onzeretour- en/of garantie producten die we terugkrijgen. Deze artikelen willen wij namelijk graag een tweede kans geven in onze outlet store. Deze artikelen zijn altijd anders qua prijs vergeleken met een nieuw artikel die je via onze website kan bestellen. Mocht je hier nog vragen over hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

1

Geen correcte levertijden en onbeschoft personeel

Levering van een Makita combiset in de orderbevestiging 1 dag levertijd. Dit werd niet voldaan klantenservice gebeld, onbeschoft geholpen met de melding 5 weken levertijd. Vervangend product gevraagt wat 25 euro duurder is, ging men niet mee akkoord. Klantenservice houd aan 5 weken. Geen oplossing tot op heden. Niet oplossingsgericht hierdoor klus moeten afzeggen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jerome, bedankt voor je review. Vervelend dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Inmiddels ben je hier over in contact met onze klantenservice. Onze klantenservice zal dit dan ook verder met je oppakken!

9

leuke aanbieding en snelle levering

leuke aanbieding en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte en lange service aanvraag onder DOA

En vooral niet reageren op mails e.d. kan alleen via de site contact worden opgenomen. Nemen je ontbinding niet in behandeling en sturen snel een gerepareerd apparaat retour...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Dave, Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad met ons. Het is inderdaad alleen mogelijk ons een mail te sturen via het contactformulier. De reactietijd is op dit moment 3 werkdagen, dus het kan kloppen dat je mail nog niet is beantwoord als deze termijn nog niet voorbij is. Wat betreft de ontbinding; Je hebt een product ter garantie opgestuurd naar ons. Bosch heeft deze gerepareerd en naar ons teruggestuurd. Het is dan uiteraard niet mogelijk om te annuleren en het geld terug te ontvangen. Dit is enkel mogelijk binnen de retourtermijn nadat je een bestelling hebt ontvangen. Binnen de garantietermijn wordt je product onder garantie gerepareerd en is geld terug of vervanging alleen mogelijk wanneer het product niet meer te repareren blijkt. Ik zie dat je het product ondertussen terug ontvangen hebt vanuit de garantieafdeling. Mocht je nog verdere vragen hebben kun je contact opnemen met onze klantenservice. We staan je graag te woord.

5

Snelheid van leveren beperkt

Tov concurrenten duurt levering te lang

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bram, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de levertijd te lang vind. Het klopt inderdaad dat wij producten aanbieden met een levertijd. De levertijd die dan aangegeven wordt bij het betreffende product is een indicatieve levertijd die wij hebben geschat op basis van de levertijd die de leverancier ons door heeft gegeven. Helaas kan het door de huidige omstandigheden langer duren voor wij producten ontvangen vanuit de leveranciers. Naast dat Corona ervoor heeft gezorgd dat er minder productie werd gedraaid is er ook een grondstoffen tekort waardoor er veel niet, of minder geproduceerd kan worden. Wij proberen er ten allen tijde voor te zorgen dat de levertijd zo nauwkeurig mogelijk ingeschat is, maar dit lukt jammer genoeg niet altijd. Mocht je nog verdere vragen hebben, of meer willen weten over een specifieke bestelling kun je altijd contact opnemen met ons. We staan je graag te woord.

3

Niet op voorraad terwijl dat wel was gepubliceerd

Slechte en onjuiste informatie over de beschikbaar heid. Daarnaast heel lang moeten wachten bij het afhalen. Ook de 2e keer bleek het artikel nog niet onder handbereik terwijl dat wel was aangekondigd. De medewerkers doen hun best. Dat wel !!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste M, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet zo'n goede ervaring hebt gehad met ons! Helaas hebben we je order niet inzichtelijk, maar hopelijk is het alsnog voor je opgelost. mochten we nog iets voor je kunnen betekenen kun je altijd contact opnemen met ons. We staan je graag te woord!

9

snelle correcte bezorging

Na 2 dagen de bestelling binnen prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik vind alles wat ik nodig heb en wordt snel verzend naar me toe

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle levering

Snelle levering en een scherpe prijs

  • Aanbevelen? Ja
5

Staat van materiaal is matig.

De duw stang vertoont roest

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Henk, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je product roestplekken heeft. Omdat we niet weten over welke bestelling of product het gaat kunnen we helaas niet inhoudelijk ingaan op je review, maar we willen je wel graag verder helpen. Je kunt telefonisch, via chat, Whatsapp en email contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen hierin. We staan je graag te woord.

3

bestelling na ruim 2 maanden nog niet geleverd

bestelling ruim 2 maanden geleden gedaan en betaald. het enige mailtje wat ik steeds krijg uw bestelling is nog niet verzonden. Ze houden op deze manier wel het geld van de bestellingen vast, goedkope lening of voor financiering.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Etienne, bedankt voor je review. Vervelend dat je nog steeds zit te wachten op je bestelling. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat de actuele status van je bestelling is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor mij hierdoor niet mogelijk. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

9

Alles snel geleverd.

Vaak hier wat besteld, de bezorging is super snel en alles goed verpakt. Een aanrader om hier te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd