Niet helemaal tevreden

Ik heb koolborstels besteld voor een reparatie. Op de website was toch niet helemaal duidelijk of ze zouden passen in mijn machine. Ze passen dus niet, maar retouren moet je zelf betalen. Daardoor zit ik met waardeloze spullen en retour zenden is niet echt een optie. Teleurstellend allemaal.

Alles goed verlopen

Voor mijn werkzaamheden voldoende aanbod, levering op tijd en verder geen bijzonderheden.

Goed 10

Er kom mooi licht uit En dat hij goed op en neer kan Zodat het een groot licht veld heeft

10 punten

Goede geholpen

Goede service en netjes optijd bezorgd

Zeer slechte bezorging!!!!!!!!!!!

Jullie moeten beter zorgen voor een goede pakket bezorger. Wordt niet op het juiste adres bezorgt en als het ergens bezorgt word wordt het over het hek gegooid in de tuin dus kies zeker geen DHL Product wat ik kocht is goed.

Goede kwaliteit

Vandaag besteld morgen in huis. Klopt inderdaad binnen 24 uur was het in huis.

Prijsstijging en nakomen overeenkomst

Ik was heel tevreden, tot vandaag. Je koopt drie weken geleden in de aanbieding een Festool Afstandsbediening CT-F I/M-Set. Wacht je netjes, krijg je een bericht dat het niet meer leverbaar is en je bestelling geannuleerd. Tja, blijkt gewoon op voorraad op de website, alleen tegen hogere prijs. Nu bestellen, morgen gewoon in huis. Maar niet bij mij ;( Tijd dat deze zaak betere juristen in dienst neemt. Koop is koop, moet je later ook gewoon leveren. Overeenkomst=nakoming. We wachten af of dit netjes wordt opgelost…

Wat minder dan ik gewend ben.

Er werd niet, zoals beloofd, gereageerd op mijn aan u gestuurde Whatapp bericht. tot 2 maal toe!! Daardoor moest ik een mail sturen en kwam het vervangende onderdeel (te) laat.

Alles heel snel en goed geregeld en geleverd.

Heel fijn dat onze bestelling van vrijdagmiddag heel laat toch zaterdag al bezorgd werd, Helaas maakt gereedschapcentrum gebruik van de diensten van DHL waarmee we overwegend de meest beroerde ervaringen hebben (brievenbus afgebroken / pakjes in de regen / voor ontvangst getekend door onbekenden). Deze keer bij uitzondering een hele vriendelijke bezorger. Kortom, alles ok nu.

Slecht

Wij kregen een lege enveloppe opgestuurd, Met de camera heeft men geconstateerd dat het bestelde wel in de enveloppe is gestopt, Wij hebben niets gekregen, Met een mail moet het klaar zijn, Wat een slechte zaak; het geeft de indruk dat wij niet eerlijk zijn, Ik had het netter gevonden als wij gebeld waren en kijken wat we als oplossing kunnen doen: Niet erg klantvriendelijk;

Snelle levering naar behoren.

Zelfs in het weekend snel geleverd.

Goede kwaliteit

Super snelle service

Vrijdagavond 21.00 bestelt. Zaterdag middag 14.00 in mijn bezit

Snelle levering ik heb 21:00 uur besteld volgende dag 17:00 uur thuisbezorgd

Top bedrijf, vrijdagmiddag laad besteld en de volgende dag zaterdag al in huis!!!

Goede website met duidelijke omschrijving!

Bestellingen worden netjes op tijd geleverd

Een goede machine met een amateuristisch, niet onderstel.

Teleurstellend. Ik had graag meer keuzevrijheid gehad en informatie over de samenstelling van de afkortzaag en het onderstel. De zij aanslag is heel instabiel net als de zijarmen die gaan hangen. Nu ik m heb ontvangen en teleurgesteld op zoek ga blijkt dat de afkort machine beter bij de wat 07 of wat 05 te passen. Als ik dat geweten had had ik die keuze ook gemaakt ook al valt het duurder uit. Nu heb ik een retour van het onderstel aangevraagd. Om als nog een goeie te kopen

Prima levering

De bestelde kachel is goed bezorgd en ik ben goed geïnformeerd over het proces.

snelle levering. zeer tevreden.

Top boren

Snelle levering van goede producten! Zeer tevreden.

Zoals verwacht

100 % tevreden

Veel keus prima produkten

Snel verstuurd, helaas daarna wordt het lastiger, kreeg een leveringstijd door het produkt werd een half uur voor tijd al geleverd.

Top, 2 bestellingen beide supersnel geleverd

We hebben 2 bestellingen gedaan die beide de volgende dag geleverd zijn. De eerste bestelling op zondag, deze werd op maandag de volgende dag al geleverd. En, omdat we wat vergeten waren maandagavond nog een bestelling en deze werd dinsdag keurig geleverd. Ook na bestelling direct een mail met bevestiging en de factuur.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg

Over Gereedschapcentrum.nl

Gereedschapcentrum is dé online specialist voor iedereen die van aanpakken weet. Wat in 2007 begon op een zolderkamer met de verkoop van gereedschap via Marktplaats, is nu uitgegroeid tot de toonaangevende online aanbieder van gereedschap in de Benelux. Met een magazijn van meer dan 10.000 m2 en een assortiment dat bestaat uit duizenden producten van topmerken, ben je bij ons aan het juiste adres voor al je gereedschapsbehoeften – van schroefmachines tot grasmaaiers en van zaagbladen tot complete gereedschapskisten. Onze website is ontworpen met jouw gemak in gedachten. Dankzij handige functies zoals bundelkortingen, duidelijke productinformatie en snelle levering bespaar je tijd en geld. Onze winkel is altijd open, dus je kunt op elk moment terecht voor jouw gereedschap. Bestel je vandaag, dan wordt jouw bestelling vaak de volgende dag al geleverd. Of je nu in onze showroom langskomt voor advies of online bestelt, we helpen je graag verder. Wat je project ook is, wij staan voor je klaar om samen beter te maken. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Heb je een probleem met je bestelling of een vraag over een product? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 013-8894444. We helpen je graag verder!