Top Levering

Snelle levering (de volgende dag).. goed product en netjes geleverd. Zeker aan te bevelen

Hi Roy, bedankt voor je complimenten! Ik wens je veel plezier met je aankoop toe!😁

Zeer tevreden met mn nieuwe Makita bandschuurmachine

Mijn eerste ervaring met gereedschapcentrum.nl was niet goed. Dit is helemaal goed gemaakt door mijn meest recente deal. Door telefonisch te checken of het écht op voorraad was,(wat de vorige keer blijkbaar niet zo was) kon ik direct bestellen en was het er de volgende dag. Top prijs, top levering. Dank

Hallo Renze, bedankt voor het delen van je ervaring. We betreuren het dat je eerste ervaring minder positief was, maar het verheugt ons te horen dat we het hebben kunnen rechtzetten met je meest recente deal. Het feit dat je telefonisch kon verifiëren en direct bestellen, heeft duidelijk bijgedragen aan een betere ervaring. We streven ernaar onze service voortdurend te verbeteren en zijn blij dat we je deze keer een topervaring met zowel de prijs als de levering hebben kunnen bieden. Mocht je in de toekomst verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Snelle levering goede prijzen

Levering is vaak snel, retourneren gemakkelijk en de prijzen zijn zeer scherp

Hey Justin, bedankt voor je positieve review. Fijn om te zien dat je bestelling altijd snel bij je wordt afgeleverd en dat je de prijzen als zeer scherp ervaart!

Goede aanbiedingen.

Snel, goed verpakt en prima artikelen.

Hoi Gerrit, bedankt voor je review! Fijn om te zien dat je bestelling snel en goed verpakt is aangekomen bij je. Ik wens je veel plezier met je aankoop 👍🏼

Helaas niet verpakt waardoor verrassing verprutst

Bij een besteding van meer dan €600,- voor 1 gereedschap zou je kunnen verwachten dat men ten minste een papiertje eromheen doet zodat het niet meteen zo opzichtig is. Zeker rond de feestdagen kan men zich denken dat het als cadeau bedoeld is voor iemand. Heel vervelend dat diegene voor die het bedoeld was dus in de buurt was toen het werd bezorgd. Erg jammer. Het gereedschap zelf zal wel goed bog nooit problemen gehad met Makita.

Hoi Melanie, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling is ontvangen zonder papier eromheen. Gezien je bestelling word deze levering inderdaad in de verpakking gestuurd van de Leverancier. Mocht je in de toekomst nog een bestelling plaatsen dan kan je in de opmerking erbij noteren dat je het graag verpakt ziet. Mochten er nog vragen zijn omtrent je bestelling , aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat of via het telefoonnummer 013 889 44 44. Ik wens degene waar het cadeau voor bedoeld is veel klusplezier toe!

I recommend it 100%

I recommend it 100%

Thank you very much Mateusz for your recommendation! 👌

Hele fijne klantenservice Initieel verkeerd product ontvangen, maar juiste product werd al verzonden voordat ik al het verkeerde product had geretourneerd. Top service!

Hoi Roy, bedankt voor je positieve feedback. Goed om te zien dat er snel een oplossing is geboden vanuit de Klantenservice om het verkeerd ontvangen product direct om te ruilen! Ik wens je veel plezier met je aankoop⛏😀🔧!

Top spul

Top spul, nette prijs en super snel bezorgd

Hoi Chris, bedankt voor je complimenten! 🍀

voor 22:00 bestellen, volgende dag leveren wordt niet waargemaakt

Als ik 21:56 een bestelling plaats is dat voor 22:00 uur. Dan dien je de volgende dag te leveren als je op de website vermeld dat bestellingen geplaatst voor 22:00 de volgende dag worden geleverd. Als je dat niet kunt waarmaken bij een voorraad artikel, is het verstandiger de tijd niet te vermelden. Het is allemaal niet zo erg, maar dit is een marketing belofte die niet nagekomen kan worden

Hoi Marco, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling te laat is geleverd. Uiteraard is dit niet de service die wij willen bieden. Mocht er in de toekomst vertraging komen op je bestelling neem dan uiteraard contact met ons op via het telefoonnummer 013 889 44 44.

Fijne online gereedschap winkel

Fijn en op tijd de order binnen.

Hoi, dank je wel voor je positieve review!😁

Prima product, snel in huis

Wat wil je nog meer?

Snelle en correcte levering en probleemloze vervanging van 1 van de beschadigde radiatoren.

Initiële levering kwam snel en correct. Een van de radiatoren was beschadigd. Melding gemaakt en retour gestuurd. Nieuwe radiator werd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Hoi Wim, dank je wel voor je positieve feedback. Het spijt ons dat een van de radiatoren beschadigd was, maar we waarderen je begrip en de melding hiervan. We zijn blij te horen dat de vervanging snel en correct is geleverd, en dat je uiteindelijk tevreden bent. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar.

overzichtelijke site

Helaas niet de dag erna geleverd, maar na contact via chat bleek het product niet meer voorradig te zijn. Maar 2 dagen erna netjes geleverd!

Hi Erik, dank je wel voor je begrip en feedback. Het spijt ons dat het product niet zoals beloofd de volgende dag kon worden geleverd vanwege de voorraadkwestie. We waarderen je geduld en zijn blij te horen dat het uiteindelijk netjes twee dagen later is geleverd. Als je in de toekomst verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn.

Late levering

Vrijdag m’n bestelling via de website gedaan. Zou zaterdag geleverd worden. Uiteindelijk zondagavond om 19:00 ontvangen. Dan zit het weekend erop helaas. Prima product overigens.

Hoi Victor, bedankt voor je feedback. Onze excuses voor de vertraagde levering, dat is niet de service die we nastreven. We begrijpen dat dit teleurstellend is, vooral wanneer je op een specifieke datum hebt gerekend. Fijn om te horen dat je wel tevreden bent met het ontvangen product. We zullen intern bekijken wat er is misgegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat. We waarderen je begrip.

Alleen tijdverspilling

Ik kan het moeilijk beoordelen als ze uberhaupt niet in staat zijn om mijn bestelling op te sturen. Hopelijk krijg ik wel mijn geld terug.

Hoi Tom, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling nog niet bij je is afgeleverd. Er loopt sinds vandaag een onderzoek bij de vervoersdienst in verband met de status van je bestelling. Mocht het pakket aanstaande Vrijdag 08-12-2023 nog niet ontvangen zijn dan gaan we uiteraard jouw een oplossing bieden. We willen je verzekeren dat we dit serieus nemen en dat we onmiddellijk stappen zullen ondernemen om de situatie op te lossen. Bedankt voor je begrip en geduld om de situatie omtrent de levering van je pakket uit te zoeken!

Voor 10u besteld is volgende dag niet geleverd

Zoals de titel zegt. Er staat op de site voor 22u besteld is volgende dag in huis, en wanneer dat niet zo is en je de volgende dag belt krijg je een standaard excuus dat ze de pakket bezorger niet inde hand hebben en het tot 5 dagen kan duren. En als je dan kwaad ophangt omdat je met een lul smoes afgescheept wordt, krijg je ineens een uur later een bericht dat dhl het pakket in behandeling heeft gekregen en deze de volgende dag geleverd gaat worden. Rara hoe kan dat zo ineens...... Voor mij geen enkele zakelijke aankoop meer bij deze webshop. En ik zal ze zeker niet aanbevelen bij collega bedrijven.

Hoi Michel, bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de ongemakken en de verwarrende situatie die is ontstaan. Het is spijtig dat de communicatie en levering niet aan je verwachtingen hebben voldaan, en we begrijpen je frustratie volledig. Wanneer een pakket niet tijdig word afgeleverd kunnen we altijd een onderzoek starten bij de vervoerder , zodat we meer informatie ontvangen vanuit hen wanneer de bezorgtijd is. Gelukkig is het pakket als nog bij je afgeleverd, maar het spijt ons dat dit later was dan verwacht.

Artikelen nog niet ontvangen

Tot op heden heb ik mijn bestelde en betaalde artikelen nog niet in ontvangst mogen nemen.

Hoi Roy, bedankt voor je review. Excuses voor de vertraging van je bestelling. We hebben je bestelling op 30-11-2023 aan de bezorgdienst overgedragen, en volgens de track en trace code zien we dat de bezorging plaatsvindt op het door jou gekozen dag en/of tijd. Het lijkt erop dat het vandaag wordt afgeleverd. Mocht het pakket vandaag niet worden geleverd, neem dan natuurlijk contact met ons op via het telefoonnummer 013 889 44 44, zodat we je een passende oplossing kunnen bieden!

Ongelofelijk snel geleverd.

‘s-middags besteld, de volgende ochtend voor 10 uur bezorgd. Dat is snel! Verder loopt het bestelproces op rolletjes en is het pakket goed verpakt.

Goed om te horen Hein! Bedankt voor je complimenten! 👍🏼

Snelle levering en laagste prijs

Prima! Niks te klagen

Betaalbaar en netjes geleverd. Niks op aan te merken.

Hi Danny, dank je wel voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze betaalbare prijzen en de nette levering. We streven ernaar om een goede winkelervaring te bieden, en het doet ons deugd dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Snel en professioneel geholpen, echt een aanrader.

Ik heb een Makita slijper, die net op de markt was, heel snel kunnen verkrijgen bij Gereedscentrum. De levering vond de volgende dag al plaats.

Hoi Taj, bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je snel de Makita slijper, die net op de markt was, kon verkrijgen bij ons en dat de levering al de volgende dag plaatsvond!🚚 We streven ernaar om producten snel en efficiënt bij onze klanten te krijgen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Als je in de toekomst nog meer gereedschap of andere producten nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar.

Snel Bezorgd, goede producten

Gereedschapscentrum heeft een mooi aanbod van goed gereedschap tegen scherpe prijzen, bezorgt snel zoals beloofd. Ik kom hier zeker nog eens.

Bedankt André voor de positieve feedback! Het word erg gewaardeerd 😀👍🏼

Pakketje mist

When i did order,was information dat you going to send pakketje with tools in the same day.we are 3 days later and i still dont get the tools what i need.now i cannot make work for client becouse still i dont get pakket.in informatiin from curier every day i have "delayed" now i hoing to send back machine and i going to buy in difrent shop.nooit meer bij jullie bestelen.im really disspointed. S.P.Timmerman Slawomir Pieczynski

Hello Slawomir, thank you for your review. We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with the delay in receiving your order. We understand how frustrating this situation must be, especially when it affects your work for clients. We take such matters seriously and are committed to resolving them promptly. I just spoke to you on the phone, and as agreed, have initiated the refund for your order. You will receive the amount back into your account within 5 business days. Apologies again for the inconvenience!

Dik in orde

Zeer goede accu en vlot verstuurd. Hier en daar zijn de van voor prijzen niet zo realistisch. Als je daar rekening mee houdt, is het verder al meermalen een prima adres om je gereedschap te kopen.

De volgende dag in huis

Er is gedaan wat was beloofd: mijn bestelling werd de volgende dag keurig bezorgd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.