Artikelen nog niet ontvangen

Tot op heden heb ik mijn bestelde en betaalde artikelen nog niet in ontvangst mogen nemen.

Hoi Roy, bedankt voor je review. Excuses voor de vertraging van je bestelling. We hebben je bestelling op 30-11-2023 aan de bezorgdienst overgedragen, en volgens de track en trace code zien we dat de bezorging plaatsvindt op het door jou gekozen dag en/of tijd. Het lijkt erop dat het vandaag wordt afgeleverd. Mocht het pakket vandaag niet worden geleverd, neem dan natuurlijk contact met ons op via het telefoonnummer 013 889 44 44, zodat we je een passende oplossing kunnen bieden!

Ongelofelijk snel geleverd.

‘s-middags besteld, de volgende ochtend voor 10 uur bezorgd. Dat is snel! Verder loopt het bestelproces op rolletjes en is het pakket goed verpakt.

Goed om te horen Hein! Bedankt voor je complimenten! 👍🏼

Snelle levering en laagste prijs

Prima! Niks te klagen

Betaalbaar en netjes geleverd. Niks op aan te merken.

Hi Danny, dank je wel voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze betaalbare prijzen en de nette levering. We streven ernaar om een goede winkelervaring te bieden, en het doet ons deugd dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Snel en professioneel geholpen, echt een aanrader.

Ik heb een Makita slijper, die net op de markt was, heel snel kunnen verkrijgen bij Gereedscentrum. De levering vond de volgende dag al plaats.

Hoi Taj, bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je snel de Makita slijper, die net op de markt was, kon verkrijgen bij ons en dat de levering al de volgende dag plaatsvond!🚚 We streven ernaar om producten snel en efficiënt bij onze klanten te krijgen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Als je in de toekomst nog meer gereedschap of andere producten nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar.

Snel Bezorgd, goede producten

Gereedschapscentrum heeft een mooi aanbod van goed gereedschap tegen scherpe prijzen, bezorgt snel zoals beloofd. Ik kom hier zeker nog eens.

Bedankt André voor de positieve feedback! Het word erg gewaardeerd 😀👍🏼

Pakketje mist

When i did order,was information dat you going to send pakketje with tools in the same day.we are 3 days later and i still dont get the tools what i need.now i cannot make work for client becouse still i dont get pakket.in informatiin from curier every day i have "delayed" now i hoing to send back machine and i going to buy in difrent shop.nooit meer bij jullie bestelen.im really disspointed. S.P.Timmerman Slawomir Pieczynski

Hello Slawomir, thank you for your review. We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with the delay in receiving your order. We understand how frustrating this situation must be, especially when it affects your work for clients. We take such matters seriously and are committed to resolving them promptly. I just spoke to you on the phone, and as agreed, have initiated the refund for your order. You will receive the amount back into your account within 5 business days. Apologies again for the inconvenience!

Dik in orde

Zeer goede accu en vlot verstuurd. Hier en daar zijn de van voor prijzen niet zo realistisch. Als je daar rekening mee houdt, is het verder al meermalen een prima adres om je gereedschap te kopen.

De volgende dag in huis

Er is gedaan wat was beloofd: mijn bestelling werd de volgende dag keurig bezorgd.

Verbazingwekkend!

Om 22:00 uur besteld volgende dag in huis! Zeer goed geprijsd!

Wat een snelheid! 🚀 Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goed geprijsde producten.

Snelle levering en fijne site

Opzoek geweest naar een accu slagmoersleutel. Deze gevonden op deze site. Er is een ruime keuze en het loont zich om hier te kijken. Binnen een paar dagen was het pakketje geleverd. Deugdelijk verpakt en vrijwel gebruiksklaar. Zou hier zo weer iets kopen

Snel en netjes

De bestelling was super snel geleverd en heel netjes verpakt!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de zorgvuldige verpakking Tijs! 🚚📦

Scherp geprijsd en snelle levering

Scherp geprijsd. Snelle en correcte levering.

Zeer scherpe prijs en snelle levering, zo zie je het graag!

Heb een Eurom DryBest 20 Luchtontvochtiger aangescahft bij Gereedschapcentrum. Had nog niet eerder iets bij hen gekocht, maar ben zeer tevreden, aanrader!

Hoi Bard, bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de aanschaf van de Eurom DryBest 20 Luchtontvochtiger bij Gereedschapcentrum. Het is fijn om te weten dat je ervaring positief was en dat je het aanraadt.

Goede service en een mooi boormachien.

Super machien met een goede actie van een gratis accu,en ook de accu is zeer snel geleverd.

Hoi Paul, hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met de machine en de actie van de gratis accu. Het is goed om te horen dat de accu ook snel geleverd is. We waarderen je positieve feedback en hopen dat je veel plezier hebt met je aankoop.

Goede en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Hoi Henk Jan, bedankt voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat je het bestellen als makkelijk hebt ervaren en dat de levering snel was. Dat is precies wat we streven naar een soepele winkelervaring 👍🏼

Prima website met dito levering

Keurig en snel mijn bestelling verzorgd.

Hallo Jan , dank je wel voor je positieve feedback! Super om te vernemen dat je bestelling keurig en snel is bezorgd. Dat is waar we naar streven om aan je verwachtingen te voldoen.

Voel mij een beetje beduveld

Scheppach tafelzaag gekocht voor €216,-. Na 2 dagen staat dezelfde zaag bij Gereedschapcentrum te koop voor €185,-. De handleiding bij de zaag is bijna niet te lezen door inktzwarte foto's waar details niet op te zien zijn en teksten waar niets van klopt. Roept meer vragen en onduidelijkheid op. Ook ontbraken er 8 noodzakelijke moeren en waren er onderdelen toegevoegd waarover niets in de handleiding stond. Voel er veel voor ding uit elkaar te halen en terug te sturen.

Hallo Hans, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je ontevreden bent over de prijs en je ervaring met de Scheppach tafelzaag. We begrijpen dat dit voor frustratie zorgt en willen onze oprechte excuses aanbieden. Onze prijzen kunnen variëren vanwege verschillende factoren, en we begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. Wat betreft de handleiding en ontbrekende onderdelen, bieden we onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Dit is niet de service die je mag verwachten. Om dit recht te zetten, hebben we zojuist een e-mail naar je gestuurd met een voorstel voor een oplossing. We hopen dat dit aan je verwachtingen voldoet en dat we de kans krijgen om het goed te maken. We zien je graag terug als gewaardeerde klant. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip.

met gereedschapscentrum goede ervaringen

bij aflevering waren beide dozen flink beschadigd.( originele en overdoos) Heb toestel nagekeken en zag er op het eerste gezicht niets aan. Later bij andere lichtinval zag ik wel 'n lichte vervorming in de voorplaat. Met deze vervorming kan ik wel leven , ik hoop alleen dat het binnen deel er niet onder geleden heeft. (werkt gewoon). achteraf had ik foto's moeten maken van de dozen. waar ik 'n beetje bang voor ben als er iets aankomt dat er gezegd wordt, sorry maar er is iets mee gebeurt ! Wat is jullie advies ? Groet H.de.Laat

Hallo Harrie, Dank je wel voor je review, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren bij de aflevering van je bestelling. Het spijt ons te horen dat de dozen flink beschadigd waren en dat je een lichte vervorming hebt opgemerkt aan de voorplaat van het toestel. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via het Whatsapp-nummer 06 44 44 39. Hoewel je geen foto's hebt genomen bij ontvangst, is het toch nuttig om foto's te maken van de huidige staat van het product, inclusief de lichte vervorming. Dit kan als aanvullend bewijs dienen in het geval van verdere vragen. Onze klantenservice staat klaar om je te assisteren en te zorgen voor een passende oplossing. We begrijpen het belang van een goed functionerend product en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip terwijl we dit voor je oplossen.

Prima product, snelle levering

Precies zoals verwacht n

Hi Harrie, bedankt voor je review! Fijn dat we aan je verwachtingen voldoen 💪🏼

Erg positief

Was gelijk enthousiast over de prijs van deze mooie accupomp. Bestellen zonder veel gedoe en snel afgerond. Stevig verpakt werd deze ook nog eens razendsnel bezorgd door DHL. Nu snel aan de slag met de pomp.

Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de prijs van de accupomp en dat het bestelproces zonder veel gedoe en snel verliep. Ook zijn we blij dat je de snelle en stevige bezorging door DHL hebt opgemerkt. We hopen dat de accupomp aan je verwachtingen voldoet en dat je er snel en efficiënt mee aan de slag kunt gaan. Mocht je in de toekomst verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar.

Levering waardeloos

Wacht al 6 dagen op mijn bestelling. Heb betaald voor zelfde dag levering .erg jammer dit .kan het invervolg beter lokaal kopen.

Hoi Wijpke, bedankt voor je review! Excuses voor de vertraging van je bestelling bij de vervoerder. Naar aanleiding van het telefonisch contact dat je op 24-11-2023 hebt gehad, zijn we meteen een onderzoek gestart naar de levering van je pakket. Volgens de status van de track en trace code wordt je pakket vandaag afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen we automatisch op 30-11-2023 een nieuwe zending voor je aanmaken. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een nieuwe track en trace code. Nogmaals excuses voor de vertragingen van je bestelling, en we waarderen je geduld en vertrouwen.

Alles ik goede staat en tijd ontvangen.

Alles afgeleverd zoals het hoort geen klachten. Er stond wel bij als tijdelijke aanbieding van Metabo dat bij registratie ik een 18Volt /4 AMP.accu zou toe gestuurd krijgen. Dit lukt mij niet Metabo zou mijn e-mail niet kunnen.

Hoi Hub, Dank voor je positieve feedback over de aflevering van je bestelling. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is geleverd. Wat betreft de tijdelijke aanbieding van Metabo voor een gratis 18Volt/4 AMP-accu bij registratie, onze excuses voor het ongemak dat je ervaart bij het indienen van je e-mailadres. Om dit op te lossen, raden we aan rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice van Metabo. Zij kunnen je mogelijk assisteren bij de registratie en ervoor zorgen dat je in aanmerking komt voor de gratis accu. Mocht je verdere hulp nodig hebben of als er nog vragen zijn, staan we altijd voor je klaar via het telefoonnummer 013 889 44 44. We waarderen je begrip en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

Goed en snel geleverd

Het bestelde zaagblad werd snel en voor een goede prijs geleverd. De informatie op de site zou nog iets duidelijker/ uitgebreider kunnen

Hi Rob , bedankt voor je positieve review! We begrijpen dat duidelijke en uitgebreide informatie op de website van groot belang is. We zullen deze opmerking doorgeven aan ons team dat verantwoordelijk is voor de website, zodat ze kunnen kijken naar mogelijkheden om de informatie te verbeteren en uit te breiden. We streven ernaar om onze klanten een optimale winkelervaring te bieden, en jouw suggestie helpt ons om daarin te verbeteren.👏

Prima, juist en tijdige levering

zie bovenstaande

Bedankt voor je positieve review!

Zevenheuvelenweg 25 5048 AN Tilburg