Goed en snel geleverd

Het bestelde zaagblad werd snel en voor een goede prijs geleverd. De informatie op de site zou nog iets duidelijker/ uitgebreider kunnen

Hi Rob , bedankt voor je positieve review! We begrijpen dat duidelijke en uitgebreide informatie op de website van groot belang is. We zullen deze opmerking doorgeven aan ons team dat verantwoordelijk is voor de website, zodat ze kunnen kijken naar mogelijkheden om de informatie te verbeteren en uit te breiden. We streven ernaar om onze klanten een optimale winkelervaring te bieden, en jouw suggestie helpt ons om daarin te verbeteren.👏

Prima, juist en tijdige levering

zie bovenstaande

Bedankt voor je positieve review!

snel geleverd, slecht verpakt

Twee Makita-accu's besteld en snel geleverd gekregen. Ze zaten alleen los in een veel te grote doos met wat vulpapier zonder doos of wat eromheen. Niet de manier om merkartikelen te leveren mijns inziens.

Hoi, Dank je wel voor je review. Het spijt ons te horen dat de levering van de twee Makita-accu's niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de manier van verpakken niet optimaal was, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zullen je opmerkingen doorgeven aan het desbetreffende team om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden. We streven ernaar om onze klanten een goede ervaring te bieden, inclusief een zorgvuldige en professionele verpakking van de producten.

Laat besteld en toch snel geleverd !!

Had op de zaterdag besteld en maandag al binnen. Reuze fijn dit.

Hi Richard, bedankt voor je positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen! We streven ernaar om onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden!

top

snelle levering top geregeld en niet duur

Hallo Andre, bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede prijs. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons weten. We staan altijd voor je klaar.

Super advies en juiste keuze kunnen maken.

Ik was opzoek naar een tacker op luchtdruk en daaraan te koppelen compressor. Middels chat contact gehad gezien mijn onbekendheid. Via de chat prima advies gekregen en na aanschaf klopte alles als een bus m.b.t. aansluitingen etc. Toevallig vandaag voor het eerst gebruikt en ging super! Dank!

Hi Martin, bedankt voor je review! Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met het advies via de chat en dat alles perfect aansloot bij je aankoop! We zijn blij dat je nieuwe tacker en compressor naar wens werken. Als je in de toekomst nog meer advies of hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Veel plezier met je nieuwe gereedschap!

snel geleverd

duidelijke website. alles was snel geregeld, veel keuze.

Hoi Peter, bedankt voor je complimenten! Fijn dat je de website als duidelijk hebt ervaren en alles vlot geregeld was. We streven ernaar om onze klanten een breed scala aan keuzes en een soepele ervaring te bieden.

Werkt prima

In de verkooptekst staat dat je er met een hamer op moet slaan. Maak daar maar een moker van. Werkt vooral goed als je haaks op de lengte-as moet knippen. Tot ca. 15⁰ schuin gaat het nog, maar veel schuiner kun je betonklinkers niet knippen.

Hallo Erik, dank je wel voor je waardevolle feedback. We zullen de productomschrijving herzien om duidelijker aan te geven dat het gebruik van een moker wordt aanbevolen. We waarderen je opmerking over de kniphoek, dit helpt andere klanten ook bij het maken van hun keuze. Als je verdere vragen hebt of assistentie nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op.

Deskundig advies, snelle levering en fijne spullen om mee te werken. Ik ben blij met de aanschaf van de oplader en accu’s alles mooi bij elkaar in een kist.

Hi Nena, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons deskundig advies, de snelle levering en de kwaliteit van de aangeschafte oplader en accu's. We streven ernaar onze klanten een goede ervaring te bieden.

Er waren problemen met DHL, pakket meerdere malen verkeerd gesorteerd. Ze hebben de bestelling ,direct opnieuw verstuurd en mijn oude bestelling zwerft nog rond bij DHL rond. Top geregeld ,top service

Hoi Serge, bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen met de levering via DHL. We waarderen je geduld en begrip. Fijn om te horen dat we de bestelling direct opnieuw hebben kunnen versturen. We blijven het oude pakket bij DHL volgen en hopen dat het snel wordt opgelost. Als er verdere vragen zijn, staan we voor je klaar.

Snelle levering en prima service

De order was snel geleverd. Helaas bleek bij ontvangst dat een item beschadigd was. Zeer snel een nieuw item opgestuurd gekregen.

Waarom niet

Heel veel keuze, prima prijzen, goede service. Met andere worden waarom niet hier kopen. Ga zo door

Hoi Fred, Dank je wel voor je enthousiaste woorden! We zijn verheugd dat je tevreden bent met ons ruime assortiment, goede prijzen en service. We zullen zeker ons best blijven doen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je support!

Zeer slecht bedrijf

Mij van geen kwaad bewust, wordt behandeld als een stuk vuil. Door Grove verpakkingsfout slachtoffer geworden van kappotte producten die het postbedrijf zelfs na 2 pogingen weigerde in ontvangst te nemen. Nu de dure keuze gemaakt verrotte producten af te rekenen daar verdere afhandeling duurder gaat zijn.

Hallo G-J Koppenaal, bedankt voor je review. Het spijt ons zeer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen je laten weten dat we je situatie serieus nemen en al per e-mail contact met je hebben opgenomen om mogelijke oplossingen te bespreken, zoals je had aangegeven dat je alleen per e-mail op de hoogte gesteld wilde worden. We hopen op je begrip en staan klaar om je verder te assisteren indien nodig

machine voldoet niet aan zijn omschrijving

ik heb een Festool DSC-AG 125-Plus Diamant-doorslijpsysteem - 1400W machine gekocht en daarmee zou een tegel gezaagd kunnen worden van 27 mm dikte maar hij komt niet verder als 5 mm want dan zit de motor al tegen het onderblad aan, daarvoor heb ik deze machine niet gekocht, graag reactie van jullie kant. Aanverbouw email [email protected] tel. 06-29030813

Hoi Jack, bedankt voor het delen van je ervaring en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de Festool DSC-AG 125-Plus. We begrijpen dat dit niet de verwachte prestatie is en bieden onze oprechte excuses aan. Om dit probleem op te lossen, raden we je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice van Festool via de volgende link: https://www.festool.nl/contact#Contactgegevens . Zij hebben de specifieke expertise op het gebied van hun producten en kunnen je verder helpen met garantie-aanvragen en eventuele technische kwesties met het apparaat. Uiteraard staan wij ook tot je beschikking voor verdere ondersteuning of als je andere vragen hebt. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via de live chat of via het telefoonnummer 013 889 44 44.

Alles op voorraad in winkel,snel geleverd .

Na eerst op website gezocht wat ik nodig had, later in winkel opgehaald.

Hi Dick, bedankt voor je positieve feedback. Wat goed om te zien dat je tevreden bent met je aankoop en de showroomervaring. 🌟

Supersnelle levering

Al eerder hier besteld. Altijd snelle reactie en korte levertijd. Top!

Hallo Johan, bedankt voor je positieve review en het vertrouwen in Gereedschapscentrum!

Geen ervaring.

Pakket is waarschijnlijk "zoek geraakt" bij Post.NL Niets ontvangen, Post.NL gaat nu een onderzoek instellen.

Hallo Bert, bedankt voor je review. Excuses dat je pakket zoek is geraakt bij PostNL. Je kunt contact opnemen met de klantenservice zodat we je een oplossing kunnen bieden.

Goede service prima prijs

Product besteld en werd na 1 dag geleverd. Prima product dat aan de verwachting voldoet en een zeer goede prijs. Reeds eerder een grotere versie van dit product gekocht met ook een goede ervaring.

Hoi Anton, bedankt voor je complimenten! Goed om te horen dat je bestelde product aan je verwachtingen voldoet. Bedankt voor je vertrouwen in Gereedschapscentrum!

Slechte service

Slechte controle en slechte service

Hallo Jan, bedankt voor je review. Excuses dat je een slechte ervaring hebt gehad met de klantenservice. Uiteraard willen wij een goede service bieden aan onze klanten. Mocht je vragen hebben in de toekomst neem dan contact met ons op , we helpen je graag verder!

snel en betrouwbaar

snel geleverd met track en trace doet wat ze moeten doen

Hoi Rene, bedankt voor je compliment. Fijn om te horen dat je bestelling snel bij je is afgeleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop!

Snelle levering!

Goede prijzen en snelle levering

Hallo Martin, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze prijzen en leveringssnelheid.

Verkeerde product ontvangen

Verkeerde product direct retour gestuurd, 0 info over levering juiste product.

Hoi Dennis, dank je wel voor het delen van je ervaring met ons, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden met je recente bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste producten tijdig te ontvangen, en we zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Supersnelle levering!

Zo snel geleverd, besteld in het weekend en maandagochtend geleverd. Heel netjes verpakt en prima product. Werk top alleen maakt veel geluid, dus perfecte keuze voor als deze niet in een ruimte staat waar je leeft of slaapt.

Hallo Ilse, bedankt voor je positieve feedback over de snelle levering en het prima verpakte product. Mochten er nog vragen zijn over je aankoop, neem dan uiteraard contact met ons op!

Snel, de beste prijs en goede service

Accu grasmaaier nodig en bij gereedschapwinkel.nl was het pakket incl accu’s verreweg het best geprijsd. Besteld en de volgende dag netjes bezorgd. Helaas ontbrak de mulchplug, na een mailtje richting de klantenservice is dezelfde dag nog de missende accessoire nagestuurd.

Hoi, fijn dat je bij ons hebt besteld! Onze excuses voor het ontbreken van de mulchplug, maar goed om te horen dat we dit snel hebben opgelost. Bedankt voor je begrip en veel plezier met je nieuwe grasmaaier! 🌱✅ !

Belachelijk slechte klantenservice

Contact opgenomen met de kkantenservice omdat mijn bestelling vrijdags met DHL is verstuurd ipv met PostNL (PostNL levert in het weekend wel op Texel). Gevraagd waarom er voor DHL werd gekozen. Mevrouw vertelde me dat daar een goeie reden voor moet zijn geweest, ze wist de reden alleen zelf niet. En vond ook dat er verder niet veel aan hoefde te gebeuren om uit te zoeken of er iets aan te doen is qua kiezen met welke post bedrijf er verzonden wordt in bepaalde situaties. Toen een e-mail verstuurd en daar kreeg ik al reactie dat er helaas niks aan was te doen. Neee, jullie willen er niks aan doen. Waarschijnlijk omdat jullie het werk eigenlijk liever niet doen. Ik adviseer jullie, bel Liander eens en merk zelf hoe hun de mensen te woord staan. Ik kan niet beschrijven hoeveel jullie daar van kunnen leren. En nee ik werk niet bij Liander. Echt schaamteloos jullie klantenservice. Als ik zelf de verzendkosten niet had hoeven betalen dan had ik bestelling liever ongeopend weer terug gestuurd.

Hallo Simon, excuses voor het ongemak. Ik begrijp je frustratie, en nemen je feedback serieus. We hebben uw opmerking over de verzending naar ons magazijn doorgegeven en zullen stappen ondernemen om dit in de toekomst te verbeteren!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg