10

Zeer tevreden

Snelle en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal prima

Snel en mooie spullen

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service alleen jammer van de eigen kosten in retour. Maakt bestellen toch lastiger

Prima service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Salimans, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het zeer vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Uiteraard zullen wij uw verbeterpunten intern bespreken. Er is echter een weloverwogen beslissing genomen wat betreft onze retour-procedure. Wij staan voor een hoge service ook op het gebied van advies. Als u er niet uit komt qua maten kunt u altijd contact opnemen met een van onze lingeriespecialistes. Er is gekozen om de retourkosten door de consument te laten bekostigen om zo de aankopen bewuster te laten plaatsvinden, dit met het milieu in ons achterhoofd. Wenst u een artikel om te ruilen voor een andere maat, dan sturen wij het nieuwe artikel kosteloos toe. Wij hopen u ondanks uw minder prettige ervaring toch nog een keer terug te zien op onze webshop. Wij hopen u in het vervolg naar tevredenheid te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Geweldige Service

Geen moeite teveel om voor je te zoeken en terug te bellen. Vriendelijk, bekwaam en snelle verzending. Succes ermee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Carina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over het contact en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Klant up to date houden over de gang van zaken, veel waardering voor!👍

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Patricia, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over het contact en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Prima service

Netjes en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marjolein, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over het contact en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

1

Zeer ONTEVREDEN en teleurgesteld!

Onderjurk besteld: 17 november Beloofde leveringsdatum: 21 november Vandaag: 25 november nog steeds geen pakje aangekregen. Telefonisch contact opgenomen en NIET geholpen! Vandaag 27 november heb ik nog altijd niks ontvangen! Na aanraden van Ondermodeshoppen heb ik verleden week naar GLS gebeld, die beloofden het pakje te leveren op maandag 25 nov. Niks dus! Ik heb het al wel betaald!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rosita, Wij vinden het jammer dat u ons een onvoldoende heeft gegeven. Eerder hebben wij contact met u gehad over uw pakket. Uw pakket ligt in België op het depot in Puurs. Dit komt doordat er een interne sorteerfout is ontstaan bij GLS. Wij hebben u gevraagd contact op te nemen met GLS in België om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Helaas moet de klant dit zelf doen en kunnen wij dit niet voor u doen. Wij willen u daarom vragen om contact op te nemen met GLS België zodat zij uw pakket bij u kunnen bezorgen. Wij hopen dat alles goed komt. Met vriendelijke groet, Ondermodeshoppen.nl

9

Prettig

Contact prima, levering als beloofd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jannie, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over het contact en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Tevreden

Snelle levering, product was precies wat ik zocht. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw/meneer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit en de snelle levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

7

Product was uitverkocht, na 1 week alsnog bezorgd.

Klantenservice beantwoordt snel je vragen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Coby, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het heel jammer dat u ons beoordeeld heeft met een onvoldoende. Uw bestelling hebben wij op 24 oktober naar u toegezonden met GLS. Wij hebben in het systeem van GLS gekeken waar u pakket zich bevindt en op 26 oktober is uw pakket binnen gemeld bij het depot van GLS. Wij zien dat uw pakketje vandaag bij u zal worden aangeboden. Als het goed is heeft u hierover een e-mail gehad van GLS. Wij hopen dat u vandaag u pakket mag ontvangen. Namens Ondermodeshoppen excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Was keurig voorelkaar

Keurig verpakt, en snel met de post, de volgende dag al, prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Wietske, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit en de snelle levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

schitterende service

Zeer snelle levering, kwalitatieve producten

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Annie, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit en de snelle levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering! Ik had smiddags besteld en de volgende ochtend werd het pakketje al gebracht! De baby kleertjes zijn fantastisch, ik ben super blij

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Pauline, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van de baby kleertjes:D Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

9

top!

Snelle levering past perfect !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Woutje, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de levering en het artikel. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Goede service, netjes verpakt en afgeleverd!

Goede service, netjes bericht dat het iets later kan worden geleverd. En netjes verpakt en afgeleverd. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Reina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Correcte en snelle levering. Bedankt.

Alles ok.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Heel blij met de snelle levering en duidelijke website.

Goed passende onderkleding en daardoor zit mijn bovenkleding heel goed. Complimenten en groeten van Marjory Guiran

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Zal hier niet gauw meer iets bestellen

Artikelen wel als op voorraad op de site maar blijkt niet zo.Nog steeds geen geld terug ontvangen.18augustus besteld en betaald en de 27e aug nog steeds niets terug ontvangen. Nieuwe bestelling ook hetzelfde verhaal.Terwijl je nu bij bol.com of bij hun zelf nog steeds het item kan bestellen. Contact gehad met ondermodeshoppen, zou gestort worden deze week dus afwachten maar,en het artikel zou van internet gehaald zijn.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rik, Wat jammer dat wij van u een onvoldoende krijgen. Helaas kunnen wij het door u bestelde artikel niet meer leveren. Dit heeft te maken met de twee fysieke winkels die wij hebben naast de webshop. In dit geval is het artikel dat u heeft besteld bij ons verkocht in de winkel, en heeft het enige tijd nodig dat de voorraad weer up-to-date is op de webshop. U heeft 26 augustus een bestelling geplaatst, hierover hebben wij u direct geïnformeerd dat het artikel niet meer te leveren is en dat wij uw bestelling zullen annuleren en het bedrag hiervan retour zullen storten op uw rekeningnummer. Dit zal deze week nog retour betaald worden aan u. De bestelling die u heeft geplaatst op 18 augustus is voor een deel verzonden aan u. Dit is in telefonisch overleg met u afgesproken en wij hebben het bedrag dat u retour van ons zou ontvangen netjes retour gestort op uw rekeningnummer. Dit bedrag zal vandaag zeker zichtbaar moeten zijn op uw rekeningnummer. Hopelijk mogen wij u nog eens begroeten op onze webshop en mocht er een artikel (in de sale) niet meer te leveren zijn dan zullen wij ten alle tijden direct contact met u opnemen en het zo goed mogelijk met u proberen op te lossen. Voor ons staat service heel hoog aan het vaandel. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik, Voor nu wensen wij u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Ondermodeshoppen.nl

1

Slechte service

Ik ben via Marktplaats in contact gekomen op deze webshop. Op marktplaats hadden ze een advertentie geplaatst; 2 hemdjes Ten Cate onder categorie "dameskleding" ik bestelde de hemdjes. Toen ik de hemdjes had ontvangen ging het om 2 "herenhemden". Ik heb contact gezocht met de webshop om de hemden te retourneren, dat kan wel maar moest het op eigen kosten terugsturen. Dat vind ik een zeer slechte service tenslotte hebben ze de advertentie onder de verkeerde rubriek geplaatst. Ik had wel wat meer service verwacht terugkijkend naar eerdere reviews dat er wel kosteloos teruggestuurd kon worden. Bij deze webshop koop ik niets meer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Boogh, Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar ik kreeg u niet te pakken. Vandaag ontvingen wij uw review, tot onze grote spijt moeten wij constateren dat dit een onvoldoende betreft. Wij begrijpen uw situatie. Het is vervelend als u heren hemden ontvangt, terwijl u dames hemden verwacht. Echter hebben wij in de productomschrijving en titel duidelijk vermeld dat het om heren hemden gaat. Een productomschrijving is leidend bij een online aankoop. Wij hebben uitgezocht wat er fout is gegaan bij Marktplaats. Doordat de advertenties geautomatiseerd geplaatst worden is dit artikel in de verkeerde rubriek geplaatst. Wij zijn een webshop die ver gaat op het gebied van service. Wij bestaan niet voor niets al bijna 80 jaar, met onze fysieke winkel. Het kosteloos retour sturen kunnen wij u niet aanbieden vanwege het feit dat wij aan onze verplichting hebben voldaan. Het spijt ons dat wij u deze negatieve reactie toe moeten toesturen. Hopelijk heeft deze e-mail u wel verduidelijking gegeven. Ik wens u nog een hele prettige dag. Met vriendelijke groet, Ondermodeshoppen.nl

10

Alles ging perfect

Perfect

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Har, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

9

Goede website en top levering

Ik ben zeer tevreden met deze website vanwege de goede producten en zeer snelle levering. Top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Judith, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

9

Goede service en goede spullen

Ondanks dat er een artikel niet goed en dat ik dat wilde ruilen voor een product dat er niet was, ben ik erg goed geholpen en werd er goed meegedacht. Fijn bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Danique, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Goed product voor goede prijs

Prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marijke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Christina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina