Vlotte en accurate levering

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Naar verwachting

goed bevallen prima service

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? prima

zeer tevreden.

zeer goede communicatie, duidelijkheid. Tevreden.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 9
  • Wat vindt u van het klantencontact? 9

Prima, geleverd volgens afspraak!

Irritant om dit in te vullen. Je kunt beter vragen waarom? Ik heb geen behoefte om jullie actief aan te bevelen, als iemand naar jullie zou vragen dan ben ik uiteraard wel positief.

• Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Duidelijke mail ivm het later komen van het bestelde

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top
  • Wat vindt u van het klantencontact? Top

Goed bedrijf. Fijne service.

Had artikel gekocht wat geruild moest worden. Is prima gegaan.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Uiteindelijke artikel was prima.
  • Wat vindt u van het klantencontact? Goed. Artikel was al open, maar niet de goede. Kon toch gewoon nog omruilen.

Alleen jammer dat de artikelen die ik bestel nooit in voorraad zijn, dus dan is het even wachten.

Mooie stof. Perfecte pasvorm

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top
  • Wat vindt u van het klantencontact? Via mail

Product en levering prima

Nvt

• Wat vindt u van het klantencontact? Nbt

Grote keuze. Snelle en correcte levering.

Ondanks Corona en Kerstdagen toch mijn bestelling heel snel in huis.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Precies volgens omschrijving en afbeelding.

snel en goed

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Lies, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Leuk en snel contact en levering.

• Wat vindt u van het klantencontact? Super

Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Prima service. Er ging iets fout met de bezorging. Het bedrijf ging hier meteen achteraan en het was in no time opgelost. Ook het product was naar verwachting erg goed. Dus super ervaring. Dankjewel.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Perfect
  • Wat vindt u van het klantencontact? Heel erg goed

Beste Marianne, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Vooraf nog geïnformeerd naar artikel vanwege twijfel kleur. Goed antwoord gekregen

• Wat vindt u van het klantencontact? Zeer goed

Beste M, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Super spullen, snelle levering. Perfect

De onderjurken passen perfect en zijn van goede kwaliteit. Top

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goede kwaliteit
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Yvonne, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Gewoon goede service, snelle verzending en aantrekkelijke prijzen.

Mooie website en goede service. Verzending ook super snel.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Perfect
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Rene, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Snelle levering. Goed product.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Zeer goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Geraldine, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

goede site en snelle levering

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? zoals verwacht
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste A.B. Kok, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

• Wat vindt u van het klantencontact? Goed

Beste Mieke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

snel maar onzorgvuldig

2 zwarte onderbroeken van Mey besteld, een zwarte en een witte geleverd. Geen zin in gedoe met terugsturen e.d.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? niet goed dus
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet geheel tevreden bent over het verloop van uw bestelling. Zojuist heb ik u telefonisch te woord gestaan om een eventuele oplossing aan te bieden, dit acht u niet meer van toepassing. Voor de toekomst adviseer ik u echt om even contact op te nemen, mocht dit weer voorkomen. Zo kunnen wij samen met u naar een passende oplossing zoeken. Wij zien u toch graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Niets op aan te merken

Zeer goede en vriendelijke afhandeling

• Wat vindt u van het klantencontact? Goed

Beste Ria, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Prima webshop

Fijne winkel, lost eventuele moeilijkheden direct op

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooie lingerie
  • Wat vindt u van het klantencontact? Fijn contact

Beste Marjolein, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Goede ervaring met meerdere bestellingen

In afgelopen 2 jaren meerdere bestellingen geplaatst die allemaal correct zijn uitgevoerd.

• Wat vindt u van het klantencontact? Vriendelijk en correct

Beste Neli, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Netjes verzorgd. Ik ben tevreden.

Ook telefonisch netjes behandeld.

• Wat vindt u van het klantencontact? Goed

Beste Roos, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Uitstekend!

Prima kwaliteit en snelle service.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel goed.