prima product en prima bedrijf.

Zie bovenstaande.

Ik ben tevreden over het shoppen via uw website, de bestelling was zeer snel afgeleverd. Ik vind het alleen jammer dat ik maar een kleur sloggi broekjes kan bestellen. Ik koos nl 4 Sloggi broekjes van hetzelfde formaat. Of ik heb het niet goed begrepen of gekeken,

Was de eerste keer dat ik hier bestelde. Goede communicatie over de levering die wat later zou plaatsvinden. Ben zeer tevreden.

Beste mevrouw Haanskorf, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Zeer goede service

Ruime keuze, snel antwoord op mijn mail.

Beste Sofie, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Zeer tevreden, goed product, snel geleverd

Beste Tiny, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Goede levering en mooie producten

Heel blij met de shortamas!

Beste Evelyn, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Supervriendelijk, snel en bezorgd met een persoonlijk kaartje. Klasse!

Beste Karin, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Goede kwaliteit en snelle levering

Alles prima. Goede kwaliteit snelle levering . Top

Beste Yvonne, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Snelle levering en netjes verpakt

Besteld, volgende dag geleverd. Netjes verpakt. Ik ben normaal gesproken niet vd webshops, maar ze hadden mijn maat niet meer in de winkel. Ik zal nu zeker, dankzij deze ervaring, terugkomen

Beste Majella, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Makkelijk bestel proces en snel geleverd

Makkelijk bestel proces en snel geleverd

Beste Marieke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Super bedrijf

Super bedrijf met de juiste betrokkenheid

Beste Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Zeer vlotte service

Zeer positieve ervaring, de dag na de bestelling kreeg ik de artikelen al thuis aan. Toppie!

Superfijn adres voor alle onder- en nachtmode!

Supersnelle levering van alle onder- en nachtmode. Ook fijn contact met de medewerkers.

Beste Anneke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Door dubbele verzendkosten een verkeerd onderjurkje liggen

Helaas viel de maat van het onderjurkje totaal niet goed uit. Verzendkosten bij verzenden moeten betalen maar helaas geen optie tot ruilen of retourneren zonder weer verzendkosten te betalen, wat bijna niet meer van deze tijd is. Daardoor hangt er bij mij nu een jurkje in de kast die ik niet draag en zal ik in de toekomst toch sneller een aankoop doen bij een bedrijf die dit wel aanbied. Dit is gewoon nodig bij dames/ nacht/ ondergoed.

Goedemiddag mevrouw Werkhoven, Ik zie zojuist uw review. Bedankt hiervoor. Helaas is het voor ons onmogelijk alle retourkosten te dragen. Wij zijn een speciaalzaak die graag onze services online aanbied. Helaas hebben wij gezien dat er misbruik gemaakt wordt wanneer wij geen retourkosten vragen. Hierdoor worden er veel artikelen 'roekeloos' besteld, waardoor het voor ons niet meer haalbaar is om onze service online aan te kunnen bieden. Wij zijn ons ervan bewust dat er andere online shops zijn die dit wel gratis aanbieden, meestal zijn dit dan ook de grotere online webshops die nog steeds niet rendabel zijn. Als u een andere maat wenst te ontvangen. Dan kan dit. Als u de onderjurk retourneert, sturen wij kosteloos een nieuwe onderjurk toe. Dat is de service die wij bieden bij een omruiling. Ik hoop dat deze e-mail u meer verduidelijking geeft in ons retourbeleid. En wellicht geeft dit meer begrip, waardoor u het cijfer dat u ons gegeven heeft naar een voldoende wil veranderen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Pauline

Goede service!

Een deel van mijn bestelling was niet op voorraad. Het gedeelte dat wel op voorraad was, werd direct naar mij verzonden. Fijne en persoonlijke communicatie.

Ik na mail verkeer en uitleg over de onderjurk ben ik beter geholpen en zit de jurk veel beter

Ik heb een corrigerende onderjurk besteld bij jullie, ik heb de maat s/m besteld. (Mijn normale kledingmaat is S) Opvallend was dat de jurk enorm strak zit. Ook lijkt het erop dat hij de buik boller maakt i.p.v. platter.. Misschien had het fijn geweest als er meer info bij de jurk zat over hoe heb te dragen. Een beetje jammer, ik ben er ook nog niet over uit of ik hem hou.

Goedemorgen mevrouw Janssen, Allereerst wil ik u bedanken voor uw review. Wij nemen uw feedback mee en zullen per direct onze al uitgebreide omschrijvingen nog meer verduidelijken. Wat betreft de onderjurk kan ik u de tip geven om de jurk als een badpak aan te trekken, dus vanaf de benen. Zo is de jurk het makkelijkste aan te krijgen en daarnaast corrigeert de onderjurk op die manier het beste. De manier van correctie is afhankelijk van het figuur. Dit is per persoon verschillend en echt een kwestie van passen. Dit merken wij ook in onze winkel. De ene onderjurk zorgt ervoor dat een figuur beter uitkomt dan de andere onderjurk, maar bij een volgende persoon is dit precies andersom. Iedere vrouw is immers anders. Het is de bedoeling dat deze onderjurk strak zit vanwege de correctie. Het is echter wel de bedoeling dat u zich er normaal in kunt voortbewegen. Wellicht is het een idee om de jurk om te ruilen naar een L/XL. Het is namelijk ook zo, wanneer een correctie item te strak zit dat dit tegenwerkt op de correctie. Ik hoop u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd. Ik verneem graag waar uw keuze naar uit gaat. Een hele fijne dag gewenst.

Onbetrouwbare levertijden

Product op vooraad en aangegeven vlg dag levering werd product op dinsdag besteld en wordt pas vrijdag geleverd. Eens maar nooit meer Uitleg niet bevredigend, afschuiven op transporteur. Daar doe ik geen zaken mee. Is niet de leverancier. Ik zie nu dat ook vrijdag niet geleverd wordt. Levertijd onbekend. Daarom wil ik betaling gecrediteerd hebben.

Goedemiddag mevrouw van Kesteren, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u uw bestelling zo heeft ervaren. Ik heb uw bestelling volledig verwerkt. Dus ik weet precies hoe het verloop is geweest van uw bestelling. Tot het moment dat ik het pakket overlever aan onze pakketdienst. U bestelling is geplaatst op dinsdag 2 juni om 21:30. Aangezien wij geen groot postorderbedrijf zijn, maar een kleine zelfstandige, werken wij tot 18:00. Bestellingen die op dinsdag geplaatst zijn voor 13:00 verzekeren wij van een levering op de volgende werkdag. Vaak verwerken wij bestellingen na dit tijdstip ook nog, totdat de bezorgdienst de pakketten van diezelfde dag op komt halen. Uw bestelling heb ik op woensdag, 3 juni, de eerst volgende werkdag verwerkt. Direct ingepakt en deze is keurig netjes, zoals beloofd, dezelfde dag opgehaald door de bezorgdienst. Wij hebben voldaan aan onze beloftes. Nu kijk ik naar uw track&trace en zie ik dat uw pakket in het depot van Amsterdam een sorteerfout heeft gehad en daardoor het pakket vandaag niet wordt aangeboden bij u. Dit spijt mij zeer. Aangezien wij er alles aan doen om ieders bestelling, dus ook die van u, op tijd in huis te hebben. Helaas zijn wij zelf geen pakketdienst en woon ik zelf niet in de omgeving van Amsterdam, anders had ik uw pakket bij u persoonlijk afgeleverd. Dit is de reden dat wij verzending uit handen moeten geven. Ik heb deze sorteerfout aangekaart bij GLS, zodat zij hier werk van kunnen maken. Ik hoop dat deze e-mail u duidelijk maakt dat wij ons uiterste beste hebben gedaan. Zo niet wil ik u het een en ander telefonisch nog verhelderen. Toch bedankt voor uw aankoop en wellicht tot ziens.

Goede communicatie

Snelle levering. Blij met mijn onderjurken

Beste Dorris, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Snelle leveringen en fijn materiaal

Beste Hilda, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Iets teveel bevestigingsmailtjes

Beste Jorien de Heer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Uw feedback nemen wij mij tijdens de ontwikkeling van onze vernieuwde webshop. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Speciaalzaak die, ook op afstand, voor een persoonlijke aanpak kiest.

Ik kreeg heel snel een vriendelijke, verhelderende en aanvaardbare uitleg over het retourbeleid dat gevoerd wordt naar aanleiding van mijn opmerking daarover. Jammer dat het bestelde artikel niet meer beschikbaar is in de maat die ik had gewild. Mijn appreciatie voor de moeite die wordt gedaan om alternatieven voor te stellen. Ik ben blij dat ik Ondermodeshoppen heb leren kennen! Ik onthou dat ik bij volgende bestellingen retours moet proberen te vermijden want dan kan ik niet anders dan heel tevreden zijn. Ze zal niet lang op zich laten wachten.

Beste Isabelle, Bedankt voor uw beoordling. Helaas is het voor ons onmogelijk alle retourkosten te dragen. Wij zijn een speciaalzaak die graag onze services online aanbied. Helaas hebben wij gezien dat er misbruik gemaakt wordt wanneer wij geen retourkosten vragen. Hierdoor worden er veel artikelen 'roekeloos' besteld, waardoor het voor ons niet meer haalbaar is om onze service online aan te kunnen bieden. Wij zijn ons ervan bewust dat er andere online shops zijn die dit wel gratis aanbieden, meestal zijn dit dan ook de grotere online webshops die nog steeds niet rendabel zijn. Op deze manier hebben we uiteraard de verzendkosten al gesplitst. Wij kunnen namelijk ook niet gratis de bestelling naar u toe verzenden. Hiervoor hebben wij geen kosten aan u berekend. Ik had u zojuist een e-mail gestuurd met eventuele alternatieven voor een omruiling. Mocht u interesse hebben in 1 van deze ochtendjassen, dan kan ik nagaan of ik iets met de prijs van deze ochtendjassen kan doen. Ik hoop dat deze e-mail u meer verduidelijking geeft in ons retourbeleid. En wellicht geeft dit meer begrip, waardoor u het cijfer dat u ons gegeven heeft naar een voldoende wil veranderen.

Mijn bestelde bh is bij de pakketdienst zoek geraakt. Ondermodeshoppen vroeg zelf of het pakket al geleverd was en na een week kreeg ik op verzoek binnen 2 dagen al het geld retour, heel fijn! Bedankt!

Beste Jorien de Heer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Mooi

Ziet er goed uit mooi van model

Netjes op de hoogte gehouden van de levering. Jammer is wel dat je het aantal van wat je bestelt niet meer kunt wijzigen. Het was ook lastig om verder te gaan nadat ik Paypal had gekozen. Verder is het goed afgeleverd.

Beste Heidi, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. We nemen uw feedback mee, zodat onze dienstverlening nog beter wordt. Bedankt daarvoor. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Betrouwbare webshop

Prima dienstverlening na verkoop!