Snel en zorgvuldig verpakt.

Snel geleverd , mooie artikelen, zorgvuldig verpakt .

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? erg mooi

Zoals altijd uitstekend.

Het is een vaste routine, elk jaar voor we op vakantie gaan wordt er nieuw ondergoed en nachtmode besteld. En zoals altijd ook dit jaar weer prima. Onze dank!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 10
  • Wat vindt u van het klantencontact? 10

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Super goed ontvangen bestelling !

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Geweldig
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Ik na retouren prima geld terug gestort.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 1 was prima, andere geretourneerd

Fijn ondergoed

Hele fijne slips

Snel en accuraat

Mooie producten. Snel verstuurd. Juiste levering. Alleen webshop kan iets overzichtelijker. Producten niet altijd goed vindbaar.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel goed

supersnel en behulpzaam advies

ik heb gebeld met vragen en werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg goed advies. uiteindelijk heb ik nog twee keer besteld.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? wisselend
  • Wat vindt u van het klantencontact? heel goed

Mooi materiaal en snel geleverd

Duidelijke site en goede maat, snel geleverd en netjes verpakt Mooi materiaal

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel mooi materiaal
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Mooie producten, geweldige service!

Ik had iets besteld wat niet meteen leverbaar was, en ik werd - zet je schrap - gebeld! Door een echt mens! Om te vragen wat ik belangrijk vond en mee te denken. Zo klantvriendelijk. Het product kwam alsnog sneller aan dan verwacht, en de kwaliteit en pasvorm waren perfect. Ik bestel niet vaak online. Maar dit bedrijf straalde vertrouwen uit, en dat heeft het 120% waargemaakt.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel mooi
  • Wat vindt u van het klantencontact? Ge-wel-dig!

Tevreden over de levering

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prima
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Netjes, mooi verpakt , vlot geleverd

Netjes , mooi verpakt , vlot geleverd

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima. Naar verwachting
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

ondermodeshopppen was voor mij uitstekend

de service was goed en de bezorging was ook uitstekend

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? goed

Vlotte en accurate levering

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Naar verwachting
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Lamina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

goed bevallen prima service

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? prima

Beste Wil, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

zeer tevreden.

zeer goede communicatie, duidelijkheid. Tevreden.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 9
  • Wat vindt u van het klantencontact? 9

Beste Jeanne, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Prima, geleverd volgens afspraak!

Irritant om dit in te vullen. Je kunt beter vragen waarom? Ik heb geen behoefte om jullie actief aan te bevelen, als iemand naar jullie zou vragen dan ben ik uiteraard wel positief.

• Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Jessica Jonasse, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Duidelijke mail ivm het later komen van het bestelde

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top
  • Wat vindt u van het klantencontact? Top

Beste V, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Goed bedrijf. Fijne service.

Had artikel gekocht wat geruild moest worden. Is prima gegaan.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Uiteindelijke artikel was prima.
  • Wat vindt u van het klantencontact? Goed. Artikel was al open, maar niet de goede. Kon toch gewoon nog omruilen.

Beste Annick, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Alleen jammer dat de artikelen die ik bestel nooit in voorraad zijn, dus dan is het even wachten.

• Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Kitty, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Mooie stof. Perfecte pasvorm

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top
  • Wat vindt u van het klantencontact? Via mail

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Product en levering prima

Nvt

• Wat vindt u van het klantencontact? Nbt

Grote keuze. Snelle en correcte levering.

Ondanks Corona en Kerstdagen toch mijn bestelling heel snel in huis.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Precies volgens omschrijving en afbeelding.

snel en goed

• Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Lies, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen

Leuk en snel contact en levering.

• Wat vindt u van het klantencontact? Super

Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Ondermodeshoppen