Correcte en snelle levering. Bedankt.

Alles ok.

Beste Rina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Heel blij met de snelle levering en duidelijke website.

Goed passende onderkleding en daardoor zit mijn bovenkleding heel goed. Complimenten en groeten van Marjory Guiran

Zal hier niet gauw meer iets bestellen

Artikelen wel als op voorraad op de site maar blijkt niet zo.Nog steeds geen geld terug ontvangen.18augustus besteld en betaald en de 27e aug nog steeds niets terug ontvangen. Nieuwe bestelling ook hetzelfde verhaal.Terwijl je nu bij bol.com of bij hun zelf nog steeds het item kan bestellen. Contact gehad met ondermodeshoppen, zou gestort worden deze week dus afwachten maar,en het artikel zou van internet gehaald zijn.

Beste Rik, Wat jammer dat wij van u een onvoldoende krijgen. Helaas kunnen wij het door u bestelde artikel niet meer leveren. Dit heeft te maken met de twee fysieke winkels die wij hebben naast de webshop. In dit geval is het artikel dat u heeft besteld bij ons verkocht in de winkel, en heeft het enige tijd nodig dat de voorraad weer up-to-date is op de webshop. U heeft 26 augustus een bestelling geplaatst, hierover hebben wij u direct geïnformeerd dat het artikel niet meer te leveren is en dat wij uw bestelling zullen annuleren en het bedrag hiervan retour zullen storten op uw rekeningnummer. Dit zal deze week nog retour betaald worden aan u. De bestelling die u heeft geplaatst op 18 augustus is voor een deel verzonden aan u. Dit is in telefonisch overleg met u afgesproken en wij hebben het bedrag dat u retour van ons zou ontvangen netjes retour gestort op uw rekeningnummer. Dit bedrag zal vandaag zeker zichtbaar moeten zijn op uw rekeningnummer. Hopelijk mogen wij u nog eens begroeten op onze webshop en mocht er een artikel (in de sale) niet meer te leveren zijn dan zullen wij ten alle tijden direct contact met u opnemen en het zo goed mogelijk met u proberen op te lossen. Voor ons staat service heel hoog aan het vaandel. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik, Voor nu wensen wij u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Ondermodeshoppen.nl

Slechte service

Ik ben via Marktplaats in contact gekomen op deze webshop. Op marktplaats hadden ze een advertentie geplaatst; 2 hemdjes Ten Cate onder categorie "dameskleding" ik bestelde de hemdjes. Toen ik de hemdjes had ontvangen ging het om 2 "herenhemden". Ik heb contact gezocht met de webshop om de hemden te retourneren, dat kan wel maar moest het op eigen kosten terugsturen. Dat vind ik een zeer slechte service tenslotte hebben ze de advertentie onder de verkeerde rubriek geplaatst. Ik had wel wat meer service verwacht terugkijkend naar eerdere reviews dat er wel kosteloos teruggestuurd kon worden. Bij deze webshop koop ik niets meer!

Beste mevrouw Boogh, Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar ik kreeg u niet te pakken. Vandaag ontvingen wij uw review, tot onze grote spijt moeten wij constateren dat dit een onvoldoende betreft. Wij begrijpen uw situatie. Het is vervelend als u heren hemden ontvangt, terwijl u dames hemden verwacht. Echter hebben wij in de productomschrijving en titel duidelijk vermeld dat het om heren hemden gaat. Een productomschrijving is leidend bij een online aankoop. Wij hebben uitgezocht wat er fout is gegaan bij Marktplaats. Doordat de advertenties geautomatiseerd geplaatst worden is dit artikel in de verkeerde rubriek geplaatst. Wij zijn een webshop die ver gaat op het gebied van service. Wij bestaan niet voor niets al bijna 80 jaar, met onze fysieke winkel. Het kosteloos retour sturen kunnen wij u niet aanbieden vanwege het feit dat wij aan onze verplichting hebben voldaan. Het spijt ons dat wij u deze negatieve reactie toe moeten toesturen. Hopelijk heeft deze e-mail u wel verduidelijking gegeven. Ik wens u nog een hele prettige dag. Met vriendelijke groet, Ondermodeshoppen.nl

Alles ging perfect

Beste Har, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Goede website en top levering

Ik ben zeer tevreden met deze website vanwege de goede producten en zeer snelle levering. Top

Beste Judith, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Goede service en goede spullen

Ondanks dat er een artikel niet goed en dat ik dat wilde ruilen voor een product dat er niet was, ben ik erg goed geholpen en werd er goed meegedacht. Fijn bedrijf!

Beste Danique, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Goed product voor goede prijs

Beste Marijke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Beste Christina, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Snelle reactie en goede service

De beha die ik had besteld, was te klein, aan te raden is een grotere maat te bestellen dan je normaal hebt. Ben zeer te spreken over de reactie en service en kwaliteit van het product. Ik mocht hem retour zenden. Ook is men bereikbaar voor mail of telefoon, waardoor een bestelling doen minder risico geeft, dan als men niet bereikbaar zou zijn als je niet tevreden bent.

Goedemorgen mevrouw Houten, Het betreurt ons te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over het product. Het kan voorkomen dat een maatvoering niet juist wordt doorgevoerd. Dit is voor ons niet bij ieder product te controleren. Omdat het hier een fout in de maatvoering betreft mag u deze altijd gratis aan ons retourneren. Zoals zojuist met u telefonisch zullen wij dit netjes oplossen met het merk van het betreffende product. Fijn om te vernemen dat u zeer tevreden bent over onze service en het contact dat wij eerder hebben gehad. Graag zien wij u nog eens terug. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Pauline Team Ondermodeshoppen.nl

Goede en snelle levering

Hadden precies waar ik naar zocht, gemakkelijke web site en snelle levering.

Beste Tobias, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Maar ook dat u een compliment geeft over onze website. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Positive

Positive

Beste mevrouw/meneer Pijnacker, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Ik had per ongeluk verkeerd huisnummer ingevuld. Ik werd gebeld en er werd een afspraak gemaakt wanneer ik waar mijn pakketje op kon halen.

Beste Fransisca, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Niet op voorraad en verkeerde bezorgd

Heb 2 setjes van 2 ondergoed besteld. Deze waren op voorraad op de website. Zouden de volgende dag bezorgd worden (vrijdag). Deze waren er op zaterdag nog steeds niet. In het weekend een mail gestuurd dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen. Kreeg vervolgens op maandagmiddag een telefoontje dat ik niet had gereageerd op een mail van maandagmorgen. Hierin zou worden gezegd dat mijn bestelde setjes maar 1x op voorraad waren en of ze mij een ander setje als 2e mochten toesturen. Ik heb gemeld dat ik dat niet wilde en of ze me dan alleen die ene wilden toe sturen. De volgende dag de bestelling ontvangen. Echter een andere kleur dan de bestelde. Deze ga ik nog retour sturen als ik terug ben van vakantie. Geld voor het 2e setje is wel netjes binnen een paar dagen terug gestort.

Beste Paul, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen wat er allemaal fout is gegaan. Helaas komt het voor dat een besteld artikel niet op voorraad is, dit heeft te maken met, dat wij naast de webshop ook nog twee fysieke winkels hebben. Wij doen er alles aan om de voorraden up to date te houden. Namens Ondermodshoppen excuses voor het ongemak. Zodra wij de retourzending in goede orde hebben mogen ontvangen zullen wij het bedrag van de onderbroeken retour betalen aan u. Wij wensen u voor nu een fijne vakantie. Hopelijk mogen wij u nog eens begroeten op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Leuke betaalbare webwinkel!

Artikelen waren de volgende dag al geleverd! Goede kwaliteit ondergoed voor een leuke prijs!

Beste mevrouw/meneer Hobers, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Veel om uit te kiezen,snelle bezorging.

Beste Tessa, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Top internetwinkel!

Op zondag besteld, op maandag bericht gekregen dat de betaling ontvangen was en het pakje verstuurd was, op dinsdag de bestelde artikelen in keurige verpakking ontvangen. Dus top!

Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Overzichtelijke website, Webshopkeurmerk, mogelijkheid tot iDealbetaling, goede communicatie over levering en snelle levering.

Beste Margriet, Bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over ons. Wij zien u graag nog een terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Goede service!

Voor het eerst heb ik wat besteld. Omdat het artikel niet voorradig was en daardoor tijdens mijn vakantie geleverd zou worden heb ik telefonisch contact gehad. Er werd meteen geregeld dat het na mijn vakantie verstuurd zou worden. Vandaag is het pakket bezorgd. Omdat ik nog aan het werk ben heb ik nog niets gezien, maar ik heb wel alvast een goede service ervaren.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Levering duurde even maar daar werd ik wel over geïnformeerd. Bestelde artikelen prima.

Beste Linda, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Prima service!

Goede service en heel snel geleverd!

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

goede service

Snelle goede levering

Goede snelle levering Mooie producten

Beste mevrouw Landgraaf, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen

Goede communicatie, redelijk snelle bezorging. Zorgvuldig verpakt in een passende envelop.

Beste Anja, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug op onze webshop. Bedankt voor uw vertrouwen en tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Ondermodeshoppen