Snelle nette levering

Met een lief kaartje erbij

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Snelle levering en mooi verpakt.

Makkelijke site en alles is zeer snel opgestuurd. Heel fijn. Met een kortingsbon voor de volgende keer. Heel blij mee.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooie kwaliteit.
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en retourneren zonder problemen en ben tevreden over de geleverde kwaliteit

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? goed

Super product en supersnel geleverd

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top

Prettig personeel.

Ik had twee onderjurken besteld van Nina von C en indien voor een bepaalde tijd op de dag dat ik bestelde, zouden de onderjurken de andere dag worden bezorgd. Er gingen een paar dagen voorbij voordat ik belde om te vragen waar het pakketje bleef. Ik had vooraf per bank besteld, dat was de reden waarom mijn bestelling niet te zien was. Uiteindelijk is het pakketje als brievenbuspost verzonden en ontving ik het de andere dag. Dat was wel prettig, Ik zal wel één onderjurk terug sturen, de beige. De beige was zeker 10 cm langer dan de zwarte. Ik zou hem korter hebben moeten maken. Wel was de pasvorm beter dan de zwarte, iets ruimer, zeker de rok en er zaten vanuit het mouwgat coupenaadjes in. In de zwarte niet. Dat vind ik wel vreemd aangezien ze allebei hetzelfde artikelnr, en beschrijving op het kaartje hebben.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prettig materiaal
  • Wat vindt u van het klantencontact? prima

Snel bezorgd En ben blij met mijn hemdjes, precies wat ik zocht

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top
  • Wat vindt u van het klantencontact? Prima

Behulpzaam, goed

Prettige en goed geholpen na bezorg problemen door mijn eigen onhandigheid.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goede kwaliteit
  • Wat vindt u van het klantencontact? Uitstekend

mooie bh's en geweldige klantenservice

Ik bestelde 2 sterk afgeprijsde prothese bh's met beugel. Een bh had geen beugel. Ik gebeld. Er bleek een vergissing gemaakt te zijn. Alsnog zou de goede bh geleverd worden en de verkeerde mocht ik terugsturen op kosten van Ondermodeshoppen. Het ging allemaal razendvlug en ik heb nu 2 goed passende prachtige prothese bh's met beugel voor een leuke prijs. Die zijn er niet zo veel.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prachtig
  • Wat vindt u van het klantencontact? geweldig

Amoena shirt in de aanbieding gekocht. Binnen week bezorgd. Mooie kwaliteit en snelle levering

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooie kwaliteit

Snel, goed en gemakkelijk

In 2 dagen besteld, geleverd en zo nodig retour!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima
  • Wat vindt u van het klantencontact? Prima

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling , heel snel in huis

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? Goed

Goede keuzemogelijkheden en snel geleverd

Goed assortiment, snel geleverd ook tokdens de feestdagen

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Helemaal goed

Goed!!

Goede vriendelijke klantservice

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

Prima! Zeer tevreden

Bij de vervoerder ging het mis. Ondermideshop heeft alles netjes en snel geregeld nadat ik contact met hen had. De volgende dag de bestelde artikelen in huis. Top!!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed!
  • Wat vindt u van het klantencontact? Heel goed!

Snelle service. Zeer tevreden

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goeg

Bestelde artikelen niet leverbaar

Artikelen wel op website te bestellen en betalen. Blijken dan toch niet leverbaar.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Niet leverbaar
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Hele snelle levering, waar ik heel blij van werd!

Op de vorige bestelling van Nina von C heb ik vier weken moeten wachten… Dus ik was heel benieuwd!!!! En nu binnen twee dagen was mijn bestelling binnen!!!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima!

Nog steeds geen pakje.

Ik vlak na elkaar 2 dingen besteld. Het 1e pakje is gelukkig snel gekomen. Die had ik ook snel nodig. Het tweede pakje is er na een week nog niet. Ja, ik heb een mailtje gehad dat jullie ze ook moesten bestellen. Maar zet dat dan ook op de site. Ondertussen als het 2e pakje eindelijk binnenkomt, heb ik die niet meer nodig en kan ik hem gelijk terugsturen. Zonde voor jullie, want jullie hebben hem ook weer moeten bestellen. En ik vond het 2e pakje ook eigenlijk wel erg duur. Ik weet zoveel kost het nu eenmaal, maar toch. #1000025506 is het bestelnummer van het tweede pakje. Als je dit leest voor je pakje ook echt heb opgestuurd, kan je dat ook laten en mijn geld teruggeven.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 1e pakje is goed #1000025505
  • Wat vindt u van het klantencontact? Als de site beter was, was er minder contact nodig.

Beste Christiane, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb zodra ik uw review gelezen had direct contact met u opgenomen per e-mail. De 2e bestelling hebben wij geannuleerd en u heeft dezelfde dat het geld retour gekregen. Bij vragen over een bestelling mag u altijd direct contact opnemen, dat is immers sneller dan dit via een review laten weten. Veel plezier van uw 1e bestelling. Tot ziens.

Feetje Pyama

Het meisjes-pyjamaatje maat 86 wafel roze is mooi en zorgvuldig verpakt en verstuurd.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Netjes
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Beste Debbie, Bedankt voor uw beoordeling. Uw beoordeling gaat over het geleverde artikel. Ik heb zodra ik uw revieuw gelezen had direct telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben afgesproken dat u de pyjama waar u niet tevreden over bent retour stuurt en wij een nieuwe pyjama toe sturen. Als er een klacht is over een artikel, horen wij dat graag direct. Zo kunnen wij namelijk samen tot een oplossing komen. Veel plezier van de nieuwe pyjama. Tot ziens.

Fijne producten, snelle duidelijke communicatie, snelle levering. Altijd heel tevreden.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Fijn.
  • Wat vindt u van het klantencontact? Waardeer de snelle reactie.

Besteld en de volgende dag in huis. Ruime keuze. Nachthemd van Ringella gekocht, op webshops te koop voor € 36,95, ik heb betaald € 25,00!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Uitstekend
  • Wat vindt u van het klantencontact? n.v.t.

1 verpakking was reeds open geweest en zeer slordig weer ingepakt

netjes op tijd geleverd

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed

Snelle Service

NVT

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? Goed

bestelde artikelen voldoen aan de verwachting

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prima, naar verwachting
  • Wat vindt u van het klantencontact? goed

Goede, snelle service en een groot assortiment.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Fijn

Burgemeester Verwielstraat 7 5061JA Oisterwijk