Snelle levering. Goed verpakt.

• Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Product is heel goed. Pakket was kapot

Toen ik het pakketje in ontvangst nam, gaf de tussen persoon aan dat het pakketje kapot was. Gelukkig zat de inhoud er nog in. Waarschijnlijk is het beter om zo’n klein product (het was een hemdje) in een enveloppe te versturen. Dan kan het minder beschadigen dan in een te grote verpakking te versturen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? Goed

Geweldige Winkel en snelle levering.

Mooie Site en goede producten en snelle levering.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 10
  • Wat vindt u van het klantencontact? 9

Goeie service

Snelle levering en netjes ingepakt.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed. Zoals verwacht.

Snel en foutloos

Dfddddd

• Wat vindt u van het klantencontact? Prima

2 Sterren aftrek door late bezorging en geen reactie op de chat, anders 5 sterren gegeven.

Ik had een wisselende ervaring. Het bestellen ging prima, maar de levertijd klopte helaas niet. Er staat bovenaan de site vandaag 'besteld morgen in huis', maar op donderdag bestellen en pas maandag bezorgd vind ik teveel vertraging. Op vrijdag was het pakket al wel bij GLS , maar die stuurde een bericht dat ze pas maandag gingen leveren. Het ging om een kado wat we zaterdag wilden geven. Ik heb op vrijdag via de chat geprobeerd contact te krijgen om te vragen of het dan misschien toch nog op zaterdag kwam, maar daar kreeg ik na anderhalf uur nog steeds geen reactie. Er stond alleen onder in de chat dat er 1 iemand nog in iets van een wachtrij stond. Het pakket wat we kregen, was keurig ingepakt met zelf een handgeschreven kaartje erbij. Hier wel mijn complimenten voor dat er zo zorgvuldig met het product wordt omgegaan en tijd aan wordt besteed. Er wordt bij de review de vraag gesteld of ik de site zou aanbevelen. Ik mis hier de optie misschien. Ik zou het nl. alleen aanraden, als je geen haast heb om je product te ontvangen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? mooie kleuren en fijne stof
  • Wat vindt u van het klantencontact? die was er niet via de chat

Goedemorgen Marijke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de webshop en de levering. Om nog even uitleg te geven over de levertijd. U heeft besteld op donderdag iets voor 22:00 uur. Dit betekend dat de bestelling op de eerst volgende werkdag direct in behandeling wordt genomen, dat is de vrijdag. Een bezorging door de pakketdiensten op zaterdag is geen standaard optie. Dit houdt dus in dat het pakket de eerst volgende werkdag, maandag, bij u wordt aangeboden. Wij hadden in deze zin niet sneller kunnen handelen dan dat wij nu hebben gedaan. Tevens staat er in onze voorwaarden de garantie dat bestelling voor 13:00 uur besteld de volgende dag geleverd worden. Vaak maken wij al uitzonderingen, wat betekend dat de bestelling tot 17:00 nog dezelfde dag verzonden worden. Om 18:00 is onze fysieke winkel gesloten en zijn wij ook niet meer aanwezig om vragen te beantwoorden, noch bestellingen in te pakken. Jammer dat ik u niet op de chat heb getroffen. Door een instellingsfout stond de chat op online, maar we waren op dat moment niet aanwezig. Hopelijk heb ik uw aanbeveling ‘misschien’ door deze uitleg toch kunnen aanpassen in een ‘ja’. Ik wens u heel veel plezier van uw bestelde producten en graag tot ziens. Als u verder nog vragen heeft dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Pauline

Goede service en goed product.

• Wat vindt u van het klantencontact? Goed

Helemaal goed!

Vlotte en nette levering!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top!
  • Wat vindt u van het klantencontact? Helemaal goed!

slechte ervaring

lang moeten wachten op de bestelling, moest zelf contact opnemen een bh ergens van dan gehaald, opgestuurd. deze was veel te klein. maten kloppen gewoon niet. later de andere twee bezorgt, alles terug gestuurd. bleek dat er een vuil was??? heb niet eens gepast en direct in het doosje terug gedaan. dus raadsel hoe deze vuil is geworden. niet eens de moeite genomen om even te bellen. blijkbaar is het makkelijk om een email te versturen. zelf gebeld, maar ja hoor weer een e mailtje. ik vind het zeker niet klantvriendelijk. doe nooit meer zaken met ze.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? slecht
  • Wat vindt u van het klantencontact? nog slechter

beetje jammer

Ik heb een bestelling gedaan waarvan 2 x maat S en 2 x maat M. Dit omdat ik niet wist welke maat t beste zou passen (ben nml 10 kg afgevallen en ik had al een M) . Wordt alleen 2 x M gestuurd met excuus briefje dat S niet voorradig was. Op de website staan ze echter nog steeds te bestellen !! Beetje jammer dat dit niet eerder gecommuniceerd werd. aanbevelen ja of nee? Vindt nee ook weer meteen negatief, want de prijs was wel goed dus toch ja

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? waren bekend dus goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? jammer dat ik er niet eerder gecommuniceerd werd over manco bestelling

dit keer niet goed

Mijn pakje werd op eigen initiatief, door GLS afgeleverd op een adres wat niet bestond. Jullie hadden het adres verkeerd geschreven. Het pakje werd geleverd in de Hoevestraat, op het pakje stond Hovestraat, bestaat niet in Overpelt. Het is de Holvenstraat. De mensen in de Hoevestraat hebben het pakje naar ons gebracht, zeer netjes. Dus de volgende keer secuurder zijn. Andere keren was ik zeer tevreden. M.vr.gr. Christianne Goes

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed
  • Wat vindt u van het klantencontact? toch goed, behulpzaam

Goed en snel geleverd

• Wat vindt u van het klantencontact? Niet gehad,

Goede ervaring

Alles wat je van een on line shop mag verwachten is nagekomen ! Wel geprobeerd te chatten, kwam er helaas niet door.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Al jaren draag ik Mey, altijd gekocht bij Swen en Sofie !
  • Wat vindt u van het klantencontact? Geen contact gehad.

Vriendelijke medewerkers en uitstekende service

• Wat vindt u van het klantencontact? Ook heel goed

Vlotte levering. Retour goed afgehandeld (helaas niet gratis).

Snel geleverd. Ook retourzending/-betaling goed afgehandeld.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima.
  • Wat vindt u van het klantencontact? Snelle, correcte reactie.

Zeer goede service

Snelle levering, goederen goed verpakt.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? zoals het moet zijn
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Bestelling is prima binnen gekomen, maar ik voelde mij wel een beetje in het ootje genomen.

Ik bestelde bij Ondermodeshoppen twee onderjurken, omdat die site de enige was op dat moment die beide in voorraad leek te hebben en ze snel kon leveren. Maar nog dezelfde dag kreeg ik bericht van Ondermodeshoppen dat één van beide artikelen niet op voorraad was en de verwachte levertijd 5-7 dagen was. Toen voelde ik mij wel in het ootje genomen. Ook hier was er een langere levertijd, met als enige verschil dat ik dat bij het bestellen niet kon zien. De info op andere sites was eerlijker dus. Na 8 dagen kwam het bericht dat mijn bestelling onderweg was. En deze werd ook netjes een dag later geleverd. Keurig verpakt. Alleen snap ik niet goed dat er in een doosje waarin twee niet kreukbare artikelen verstuurd worden, de ruimte opgevuld wordt met plastic met lucht gevulde stroken. Zo zonde van het gebruik van wegwerp plastic waar het totaal overbodig is.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prima kwaliteit
  • Wat vindt u van het klantencontact? goed

Wij zijn ons bewust van het feit dat de voorraad op de webshop niet altijd up-to-date is. Dit is omdat wij tevens 2 fysieke winkels hebben en de voorraden aan elkaar zijn gekoppeld. Hierdoor kan het wel eens zijn dat er een product in de winkels is verkocht en dit nog niet is aangepast op de webshop. Omdat wij ons hiervan bewust zijn sturen wij direct een e-mail met daarin de update van uw bestelling. Uiteraard gaat dit in de toekomst verbeterd worden. Qua verpakking maken wij voor het opvullen van de dozen enkel gebruik van hergebruikt plastic. Wij zijn ons bewust van het milieu en gebruiken daarom opvulmateriaal dat leveranciers ons toesturen opnieuw voor de bestellingen die wij versturen. Het opvullen van dozen is helaas noodzakelijk om diefstal te verminderen. Dit is een advies aan ons vanuit diverse pakketdiensten.

Er wordt altijd netjes geleverd.

Ik krijg netjes geleverd wat besteld wordt. is iets niet voorradig krijg je mail, met de te verwachten levertijd. Flexibel !

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 10
  • Wat vindt u van het klantencontact? alleen digitaal

Goede service.

Snelle levering en correct verpakt. Mooie kwaliteit stof, prachtige print. Ziet er in het echt net zo uit als op het plaatje.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooie kwaliteit stof en prachtige print

Goede, snelle service

Goed verpakt en op tijd geleverd.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Wat ik had verwacht
  • Wat vindt u van het klantencontact? N.v.t.

Prima product, voor de eerste keer hier besteld

• Wat vindt u van het klantencontact? Nvt

De artikelen waren niet op voorraad dit werd netjes gemaild

Bijzonder tevreden.

Mijn maat onderjurk was er niet meer. Daarover werd ik gebeld en overleg over andere maat. Dat was naar tevredenheid want maat was prima. Deskundig en vriendelijk geholpen.

• Wat vindt u van het klantencontact? Bijzonder tevreden

Snel en zorgvuldig verpakt.

Snel geleverd , mooie artikelen, zorgvuldig verpakt .

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? erg mooi

Burgemeester Verwielstraat 7

5061JA Oisterwijk