Oplichters zijn het.

De rekening viel 2x zo hoog uit als van tevoren afgesproken was. Verder is er geprobeerd om ons een schoorsteenkap à €350,- aan te smeren. Dezelfde is een maand later door een ander bedrijf geplaatst à €150,-. Bovendien hadden ze de dakpannen niet teruggelegd (opgeschoven om bij de schoorsteen te komen), waardoor er lekkage is geweest (en schade). Een week later werden we hierop gewezen door een overbuurman. We hebben toen gelijk gebeld, voor het terugleggen van de dakpannen en toen moesten we nog n keer €75,- voorrijkosten betalen, omdat we zelf waarschijnlijk de dakpannen hadden verschoven!!!! Waarom zouden we dat doen??? Het zijn oplichters. Ga er niet mee in zee!!! Let op... De goede recensies zijn naar alle waarschijnlijkheid nep.

Beste Janet, Ik vind het jammer u deze ervaring heeft en ik herken ons bedrijf totaal niet in deze gangvan zaken. Als wij een fout maken dan lossen wij die op zonder extra kosten met daarbij onze excuses. Betreft de prijzen die wij hanteren zijn vooraf bekend zowel op de folder, website als in de mails die wij versturen. Het is onmogelijk dat een ander bedrijf dezelfde beschermkap aanbiedt voor 150,- terwijl wij deze aanbieden 350,- Nogmaals onmogelijk dat het hier om dezelfde beschermkap gaat met dezelfde kwaliteit. Betreft onze recensies, deze zijn allemaal echt. Ook de mindere recensies zijn te lezen en uiteraard proberen wij daarvan te leren en te verbeteren. Maar de klacht die u omschrijft over ons bedrijf herken ik totaal niet. Ik heb u ook een persoonlijk mailtje gestuurd met daarin het verzoek om contact met mij op te nemen om deze recensie verder te onderzoeken.

Komt afspraken niet na en niet bereikbaar

Gisteren een mail gekregen dat vandaag tussen 8-9 onze schoorsteen geveegd zou worden (regio Zuidoost). Om 13 uur was er nog niemand te bekennen en heb ik gemaild en gebeld. Tot op heden nog steeds niemand kunnen bereiken, zowel de telefoon wordt niet opgenomen en de mail wordt niet beantwoord. Dit is nu al de 2e keer dat dit bedrijf bij een afspraak bij ons niet komt opdagen zonder reden en zonder contact op te nemen. Deze klant zijn ze zeker kwijt.

Goede service en adviezen

Goede service en adviezen

Klantvriendelijke houding en prima service en advies

Goede service, klantvriendelijke houding

wacht af

Dank voor uw bericht maar u bent nog niet langs geweest. Afspraak staat gepland voor woensdag 26 november.

tevreden

Beleefde medewerkers , die alle rommel die ze noodgedwongen soms moeten maken, weer keurig opruimen.

Deskundig en klantvriendelijk

Werkt zorgvuldig

vriendelijke man, kwam op tijd, snel klaar, alles weer netjes opgeruimd

niet klant gericht

Afspraak gemaakt. Men zou er tussen 12.00 en 12.30 zijn. Om 13.45 nog niemand gezien. Ook geen telefoontje dat het wat uitliep. Aangezien ik geen tijd had om nog langer te wachten een mail gestuurd dat ik weg moest. Een excuus mail terug gekregen dat het die dag erg was uitgelopen. Wat heb ik daar aan. Iedereen heeft tegenwoordig toch een mobiel en het is een kleine moeite om een klant even te bellen, zodat die tevergeefs zit te wachten. Tweede poging verliep beter, maar ook toen was men 20 minuten later dan de afgesproken tijd van 8.00 uur. Ja, nu was het verkeer de schuldige. Maar ook nu weer geen telefoontje. Mensen hou er eens rekening mee dat niet iedereen de hele dag de tijd heeft om te zitten wachten. Een marche van 1/1/2 uur echt veel te veel. Misschien kunnen jullie je mensen instrueren dat als ze niet op een afgesproken tijdstip aanwezig kunnen zijn, ze de klant even bellen.

Bekwaam, vriendelijk en fexibel

Er wordt netjes gewerkt, geen troep/rommel. Vriendenlijk in omgang en tijdstip in overleg goed te bepalen.

Prettig en professioneel!

Altijd vriendelijke medewerkers, geven advies zonder opdringerig te zijn.

Een behulpzame schoorsteenveger met kennis van zaken

Maken schoorsteen netjes schoon. Denken mee als je vragen hebt. Zijn behulpzaam en beleefd. Reageren snel per mail. En laten na werkzaamheden alles weer netjes achter. Al 15 jaar een tevreden klant.

deskundig advies

Er werd keurig schoongemaakt na het reinigen van de schoorsteen.

Goed advies

Op tijd en goed eerk

Heeft op bekwame wijze de slechte trek van onze schoorsteen opgelost.

prima, geen gedoe, aardige man en goede service

prima, geen gedoe, aardige man en goede service

Erg goed

Goede gozer, Na wat strubbelingen over de afspraak uitstekend opgelost.

Vakkundig schoorsteen en de kachel schoongemaakt

Netjes op tijd. Schoorsteen netjes schoon gemaakt kachel schoongemaakt met een grote stofzuiger. Mogen net als ieder jaar ook volgend jaar terug komen

Altijd tevreden geweest ook met toen Ambacht

Tim (zijn achternaam weet ik niet meer) is een keurige jonge man. Netjes, vriendelijk en bescheiden. Hij heeft me te verschil tussen de twee techniquen uitgelegt, zonder aan te dringen.

Komt afspraken na.

Op tijd aanwezig Snelle en adequate uitvoering Duidelijk en helder advies Correcte omgang Zeer aan te bevelen!

Super schoorsteenveger

Nette gezellige jongeman die weet hoe het werkt. Keurig binnen het aangegeven tijdsblok en werkt netjes en schoon!

Waardeloos

Zoek al contact sinds september, kan ze amper bereiken, Via mail toch gelukt. Had een afspraak staan afgelopen zaterdag, zouden ruim van te voren laten weten hoelaat ze komen, heb niks meer gezien en gehoord, heb zelf nog gemailt maar niks meer vernomen.. Zeer slechte business

Werkzaamheden snel en vakkundig uitgevoerd!

Werkzaamheden werden vakkundig en snel uitgevoerd. Men was er binnen de afgesproken tijd.

Goede ervaringen met mijn schoorsteenveger

1x per jaar wordt mijn schoorsteen geveegd. Ben erg tevreden met Denito. De schoorsteen wordt vakkundig geveegd, de rotzooi wordt opgeruimd met meegebrachte stofzuiger. De jongeman is vriendelijk en er worden nooit klussen op het dak 'bij-verzonnen'. Kan dit bedrijf aanraden.

Over Denito Schoorsteentechniek

Denito Schoorsteentechniek B.V. is een landelijk opererend Schoorsteen bedrijf. Wij werken met regiomanagers. Iedere regio heeft zijn eigen manager voor persoonlijk contact en advies. Uw regiomanager maakt met u de afspraak en voert de werkzaamheden uit. Wij zijn gespecialiseerd in onderhoud, inspecties en reparaties. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor het plaatsen van een nieuwe haard, kachel of rookkanaal. Wij leveren een compleet service pakket met kwaliteitsgarantie. Een uitgebreid overzicht vindt u op onze website www.denitoschoorsteen.nl